• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з перевезення та знешкодження небезпечних відходів та відходів, що утворилися в результаті медичної діяльності

Завершена

132 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 660.00 UAH
Період оскарження: 16.02.2021 19:35 - 22.02.2021 00:00
Вимога
Відхилено

У вимогах до учасників, зазначена дискримінаційна вимога, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників,

Номер: 178bd49c01a9437ab0b0e402e666322a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-16-003156-c.a1
Назва: У вимогах до учасників, зазначена дискримінаційна вимога, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників,
Вимога:
У вимогах до учасників, зазначена дискримінаційна вимога, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а саме: Надання учасниками копії посвідчень або сертифікатів про навчання та перевірку знань: з питань санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами. Зауважуємо, що Державні санітарно – протиепідемічні правила і норми щодо поводження з медичними відходами, затверджені Наказом Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325. Згідно «Загальних положень» Державних санітарно – протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходам: 1. Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів. 2. Ці Правила поширюються на усі заклади незалежно від форми власності та організаційно-правової форми, у тому числі фізичних осіб - підприємців, які в установленому порядку отримали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики (крім підприємств з виробництва фармацевтичної продукції та медичних відходів, що утворюються у побуті). Наказом Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 не передбачений порядок отримання свідоцтв або посвідчення, що засвідчує проходження навчання та перевірку знань даного Наказу. В Державних санітарно – протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами жодного вказівки немає про необхідність отримування посвідчень про навчання та перевірку знань з питань санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами. ВІДСУТНІ ТАКІ ПОСВІДЧЕННЯ! ВІДСУТНІЙ ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ ТАКИХ ПОСВІДЧЕНЬ! Для надання послуг поводження з медичними відходами, достатнім підтвердженням знань Державних санітарно – протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами є посвідчення про професійну підготовку щодо поводження з небезпечними відходами, які охоплюють знання чинного законодавства у сфері поводження з небезпечними медичними відходами. Наголошуємо, що частиною 5 статтею 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено про наступне: Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до частини 11 статті 26 Закону 11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Дана дискримінаційна вимога, яка не передбачена чинним законодавством, свідчить про ймовірну корупційну складову, що є порушенням основного принципу здійснення публічних закупівль, визначеного статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи норми чинного законодавства, задля дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель, вимагаємо видалити зазначену дискримінаційну вимогу, яка не встановлена чинним законодавствам. Детальна інформація у вкладенному файлі.
Вирішення: Шановний Заявник вимоги! Звертаємо вашу увагу, що нормами чинного законодавства України, Замовнику не забороняється зазначати певні вимоги щодо підтвердження досвіду та освітньо-кваліфікаційного рівня працівників, яких Учасник планує залучити до надання послуг. Відповідно до статті 34 Закону України «Про відходи» до поводження з небезпечними відходами допускаються особи, які мають професійну підготовку, підтверджену свідоцтвом (сертифікатом) на право роботи з небезпечними речовинами, та не мають медичних протипоказань. Допуск працівників до роботи забезпечується відповідною посадовою особою підприємства, установи, організації. Постановою КМУ № 446 від 13.07 2016 р. «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» передбачено наступне: - Ліцензіат зобов'язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов'язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни) (п. 9); - під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов'язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня (п 8.). Згідно з п. 2.2 та п. 2.2.4 Розділу ІІ Наказу Міністерства охорони навколишнього природного середовища України № 52 від 06.02.2009р. суб’єкт господарювання, який здійснює діяльність на об’єкті з якого надходить в атмосферне повітря забруднююча речовина або суміш таких речовин зобов’язаний проводити не менше одного разу на три роки технічне навчання і перевірку знань інженерно-технічного персоналу та не менше одного разу на рік обслуговуючого персоналу, залученого до експлуатації ГОУ задля не перевищення нормативів гранично допустимих рівнів впливу на атмосферне повітря, які встановлюються для кожного стаціонарного джерела по всіх створюваних ним видах фізичних і біологічних факторів. Результати перевірки знань оформлюються протоколом засідання комісії з перевірки знань з правил технічної експлуатації установок очистки газу. При проведенні спрощеної закупівлі замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Враховуючи викладене, вимога щодо наявність посвідчень або сертифікатів працівників про проходження навчання та перевірку знань про професійну підготовку щодо поводження з небезпечними відходами не є дискримінаційною.
Статус вимоги: Відхилено