-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вершкове масло жир. 72,7 %
Завершена
371 070.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 855.35 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 855.35 UAH
Період оскарження:
16.02.2021 18:39 - 01.03.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Вимагаємо внести зміни
Номер:
ab1b75fc6060494f885faa46d365132c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-16-015704-a.b1
Назва:
Вимагаємо внести зміни
Вимога:
Вимагаємо в тендерній документації замінити фразу "вершкове масло, жир.72,7%" на "вершкове масло, жир. 72,5% - 73%" або "вершкове масло, жир. не менше 72,5%" оскільки більшість виробників виготовляє вершкове масло з жирністю 72,5% або 73%. Даною фразою Ви дезорієнтуєту да дискримінуєте учасників. Складається враження що даний відсоток жирності прописаний під певного виробника інтереси якого Ви лобіюєте.
Вимагаємо внести зміни!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.02.2021 20:53
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Відповідно до частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону №114 - ІХ від 19.09.2019 року, далі – Закон) щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі Відкриті торги повідомляємо, що усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону».
Щодо «дезорієнтуєте учасників». Згідно з роз’ясненням Академічного тлумачного словника, «дезорієнтувати» - це скеровувати у чому-небудь на неправильний шлях, неправильно орієнтувати, що у нашому випадку безпідставно.
Щодо «любіювання інтересів певного виробника». Згідно з роз’ясненням Великого тлумачного словника сучасної мови, «лобізм»:
- процес захисту інтересів приватних осіб чи груп в представницьких органах влади та, політика груп;
- система впливу на членів законодавчих органів у деяких країнах з метою ухвалення або неухвалення того чи іншого законопроекту, вигідного монополіям;
- система впливу на членів законодавчих органів у деяких країнах, зокрема в США, з метою ухвалення або неухвалення того чи іншого законопроекту, вигідного монополіям та ін., що у нашому випадку є також безпідставним.
Щодо наявності дискримінаційних вимог в частині технічних характеристик предмета закупівлі. Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи викладене, планування та проведення процедур закупівель належить виключно до повноважень тендерного комітету або уповноваженої особи. В свою чергу, п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону встановлює, що тендерна документація повинна містити, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Згідно з вимогами ст. 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Враховуючи технологічну карту на страви, що входять до складу меню, розробленого відповідно із: Збірником рецептур страв та кулінарних виробів, авт. А.І.Здобнов, В.А.Циганенко 2010р.; Збірником рецептур страв та кулінарних виробів для ПГХ, 1984р; Довідником по дієтології, авт. А.А.Покровський, М.А.Самсонова, 1981р.; Довідником по лікувальному харчуванню для дієтсестер та поварів, авт. Б.Л. Смолянський, Ж.І.Абрамова, 1984 р.; Дієтичним харчуванням, авт. М.С.Маршак, 1967 р.; Харчуванням хворої людини, авт. Н.Б.Щупак, Г.А.Дунаєвський, 1973 р.; Розрахунковою таблицею хімічного складу і калорійності основних харчових продуктів для дитячих установ, авт. Г.І.Сидоренко, З.П.Барляєва, Є.Б.Боровик, 1973 р.; Наказом МОЗ України «З організації лікувального харчування у закладах охорони здоров’я» від 29.10.2013 №931, Замовником було встановлено відповідну жирність масла вершкового, що складає предмет закупівлі, а саме 72,7%.
Оскільки вказаний відсоток жирності відповідає діапазону згідно з ДСТУ 4399:2005 «Масло вершкове», а саме, п. 3.1.8 ДСТУ 4399:2005 передбачено, що вершкове масло селянське - це група вершкового масла з масовою часткою жиру від 72,5 до 79,9, Замовник не вбачає обставин, пов’язаних з дискримінацією виробників та/або постачальників. Вказані вами пропозиції щодо «замінити фразу "вершкове масло, жир.72,7%" на "вершкове масло, жир. 72,5% - 73%" або "вершкове масло, жир. не менше 72,5%» також, по – перше, призведуть, по Ваших же словах, до «дискримінації», бо не співпадають з діапазоном жирності, затвердженим діючим ДСТУ, а по - друге, кожен відсоток жирності масла на основі натуральних вершків призведе до зростання вартості закупівлі та нерівних умов серед Учасників: хтось запропонує масло жирністю 72,5%, а хтось 73% і ціна, відповідно, буде різна. Тобто, Замовник, як бюджетна установа, раціонально використовує бюджетні кошти, тому не задовольняє Вашу вимогу та залишає інформацію в частині технічних, якісних характеристик в первісній редакції.
Статус вимоги:
Відхилено