• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

21П-010_71310000-4 - Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Послуги з організації та виконання комплексних послуг по розробці, збору всіх необхідних документів, включаючи технічну документацію, проведення процедури оцінки впливу на довкілля (далі – ОВД) на всіх етапах до кінцевого результату, включаючи отримання висновку з оцінки впливу на довкілля)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.

Завершена

3 637 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 72 500.00 UAH
Період оскарження: 16.02.2021 16:51 - 15.03.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога про кваліфікацію фахівців

Номер: 0a33ea227866410d8aa302bafe003abb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-16-014425-a.c3
Назва: Вимога про кваліфікацію фахівців
Вимога:
Вимога Замовника, зазначена у п.п. 1 п. 2 додатку №1 до тендерної документації стосовно мінімальної вимоги до Учасника в частині зазначення переліку фахівців, які будуть залучені для виконання обов’язків по договору, а саме: наявність інженера-еколога – 4 ос. Відповідно до Переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2015 р. № 266 при підготовці в галузі знань – природничі науки здійснюється навчання зі спеціальності 101. Екологія, крім того, відповідно до класифікатора професій відсутня така професійна назва роботи, як інженер-еколог, тому правомірно було б прописати вимогу наступним чином: зазначення переліку фахівців, які будуть залучені для виконання обов’язків по договору, що мають освітньо-кваліфікаційний рівень – спеціаліст, магістр за спеціальністю екологія – 4 ос.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за Ваше звернення. До тендерної документації буде внесено зміни з урахуванням Вашої вимоги.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна умова

Номер: 0cbfead5450a4e1782e0887c2cc50e0d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-16-014425-a.b2
Назва: Дискримінаційна умова
Вимога:
Додатком 1 до тендерної документації п. 3 розділу 1.1 "Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель" вимагається наступне "Мінімально необхідна вимога: наявність в портфоліо Учасника не менше трьох підготовлених Звітів з ОВД, за результатами громадського обговорення якого уповноважений орган видав три Висновки з ОВД про допустимість провадження планованої діяльності після набрання чинності Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Дана вимога Замовника є дискримінаційною та порушує п.1 та п 4 розілу 1 статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі". Замовником не обґрунтовано чим саме виконання 3 Звітів з ОВД відрізняється від 2 чи 1. Крім того, наголошуємо, що існує практика позитивних рішень АМКУ стососво аналогічних питань (рішення №1002-р/пк-пз від 03.03.2017 р стосовно закупівлі UA-2017-02-03-000072-c; рішення №1207-р/пк-пз від 14.03.2017 р стосовно закупівлі UA-2017-02-13-001432-c....та ін.). Вимагаємо вилучити з тендерної документації дискримінаційну вимогу стосовно наявність в портфоліо Учасника не менше трьох підготовлених Звітів з ОВД.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Дана вимога не підлягає задоволенню та не може буди дискримінаційною з огляду на наступне: 1) Законом України «Про оцінку впливу на довкілля», № 2059 та іншими підзаконними актами у сфері оцінки впливу на довкілля не встановлені вимоги та критерії до розробників звіту з оцінки впливу на довкілля, а відповідно до п.3 ст.9 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля» уповноважений територіальний орган або уповноважений центральний орган розглядає та бере до уваги звіт з оцінки впливу на довкілля, виходячи, в т.ч. з якості якого, означеними уповноваженими органами приймається рішення про видачу висновку з ОВД про допустимість чи недопустимість планованої діяльності, який є документом дозвільного характеру згідно ЗУ «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», № 3392 та відсутність чи наявність якого впливає на можливість забезпечення виробничих планів суб’єкту господарювання та збільшення доходу суб’єкту господарювання. 2) Оскільки спеціальним законодавством (законодавством у сфері оцінки впливу на довкілля) не визначено жодних кваліфікаційних критеріїв до виконавця/замовника послуг (розробників Звітів з ОВД), критерії оцінки учасників встановлені згідно Закону України «Про публічні закупівлі», а саме п.4.ч2.ст.16, Замовник має право вимагати документально підтверджений досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Тож, Замовник сам, на власний розсуд, визначає необхідний кількісний показник щодо досвіду виконання аналогічних договорів виходячи з практичного досвіду проведення аналогічних процедур та пропозицій на ринку. Для мінімізації ризиків та можливих збитків, замовником встановлено мінімальні критерії для учасників торгів це – три звіти з ОВД без врахування специфіки розробки звітів з ОВД у нафтогазовій або видобувній галузі. З урахуванням присутності на ринку суб’єктів господарювання, кількість показників по виготовленню звітів з ОВД яких перевищує показник в 150 і більше розроблених звітів з ОВД та отриманих Висновків з ОВД про допустимість планованої діяльності. Тому, кількісна вимога 3 звіти з ОВД є незначною та цілком прийнятною для підтвердження досвіду учасника. Означені вимоги не є надмірними чи деталізованими, та не можуть вважитись дискримінаційними. Дані вимоги не спрямовані на обмеження учасників, а спрямовані на допуск до участі досвідчених фахівців в даній галузі. Враховуючи вище наведене, у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Про виключення вимоги замовника з тендерної документації

Номер: 1b9678f08f5140588251ce34a6c1626e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-16-014425-a.a1
Назва: Про виключення вимоги замовника з тендерної документації
Вимога:
Вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу, зокрема з додатку №3 до тендерної документації: Виконавець повинен бути внесений до Переліку установ, організацій та закладів, які здійснюють розробку документів, що обґрунтовують обсяги викидів для підприємств, установ, організацій та громадян – суб’єктів підприємницької діяльності. Повідомляємо, що дію наказу Міністерства екології та природних ресурсів України від 01.10.2012 № 475 «Про затвердження Порядку внесення установ, організацій та закладів, які здійснюють розробку документів, що обґрунтовують обсяги викидів для підприємств, установ, організацій та громадян - суб’єктів підприємницької діяльності, до переліку Мінприроди України», зупинено з 19 жовтня 2020 року. https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/n0001873-20#n3
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Дана вимога є передчасною та не відповідає нормам чинного законодавства з огляду на наступне: 1. В вимогах до учасників, зокрема зазначено про обов’язкове внесення суб’єктів підприємницької діяльності до Переліку установ, організацій та закладів, які здійснюють розробку документів, що обґрунтовують обсяги викидів для підприємств, установ, організацій та громадян; Замовник не висуває жодних вимог до учасників тендеру, які не передбачені чинним законодавством, та при формуванні вимог замовник не використовував наказ Міністерства екології та природних ресурсів України від 01.10.2012 № 475 «Про затвердження Порядку внесення установ, організацій та закладів, які здійснюють розробку документів, що обґрунтовують обсяги викидів для підприємств, установ, організацій та громадян - суб’єктів підприємницької діяльності, до переліку Мінприроди України», який втратив чинність". 2. Вимога бути внесеним до Переліку установ, організацій та закладів, які здійснюють розробку документів, що обґрунтовують обсяги викидів для підприємств, установ, організацій та громадян – суб’єктів підприємницької діяльності є імперативною та встановлена законом. Згідно із ст. 11 ЗУ « Про охорону атмосферного повітря» - перелік установ, організацій та закладів, яким надається право на розробку документів, що обгрунтовують обсяги викидів для підприємств, установ, організацій та громадян - суб’єктів підприємницької діяльності, визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища. Тобто законодавець визначив коло суб’єктів, яким надано право на розробку документів, що обгрунтовують обсяги викидів для підприємств, установ, організацій та громадян - суб’єктів підприємницької діяльності, зазначеним переліком. Всі вимоги до учасників сформовано згідно із чинним законодавством. Виключення даної вимоги може спричинити настання негативних наслідків для замовника та порушення норм чинного законодавства. Враховуючи вище наведене, у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Оскарження відхилення тендерної пропозиції ТОВ СПЕЦЕНЕРГОКОМПЛЕКС

Номер: a3fe54764bde4b4c8ec8c027dbc27dd5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-16-014425-a.b4
Назва: Оскарження відхилення тендерної пропозиції ТОВ СПЕЦЕНЕРГОКОМПЛЕКС
Вимога:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СПЕЦЕНЕРГОКОМПЛЕКС, надалі – Учасник, вимагає відмінити рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника в закупівлі відкритих торгів з публікацією англійською мовою: 21П-010_71310000-4 - Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Послуги з організації та виконання комплексних послуг по розробці, збору всіх необхідних документів, включаючи технічну документацію, проведення процедури оцінки впливу на довкілля (далі – ОВД) на всіх етапах до кінцевого результату, включаючи отримання висновку з оцінки впливу на довкілля). Підставою відхилення Тендерної пропозиції стало те, що ТОВ СПЕЦЕНЕРГОКОМПЛЕКС, як Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; Учасник процедури закупівлі не виправив, за твердженням Замовника, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Не відповідає п. 1 частини 1.1 додатку №1 до тендерної документації, а саме: учасником не надані копії документів, що підтверджують право користування обладнанням та МТБ, а саме: на Газоаналізатор ОКСИ 5М ДП «Харківстандартметрологія» 2010 року випуску. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Підстава відхилення тендерної пропозиції абз. 2 п. 1 частини 1, ст. 31 Закону, а саме: учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Підстава відхилення тендерної пропозиції абз. 6 п. 1 частини 1, ст. 31 Закону, а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. В Тендерній документації, а саме в Додатку 1, були виствлені вимоги: 1. Надати довідку в довільній формі за підписом керівника Учасника із зазначенням інформації про наявність обладнання та МТБ, необхідних для організації та виконання комплексних послуг по розробці, збору всіх необхідних документів, включаючи технічну документацію, проведення процедури оцінки впливу на довкілля (далі – ОВД) на всіх етапах до кінцевого результату, включаючи отримання висновку з оцінки впливу на довкілля. Мінімально необхідна вимога: наявність власної або підрядної акредитованої лабораторії, що має сертифікат про визнання вимірювальних можливостей аналітично-вимірювальної лабораторії, для виконання обов’язків за договором. 2. Надати копії документів, що підтверджують право користування обладнанням та МТБ за договорами оренди та/або договорами надання послуг. ТОВ СПЕЦЕРГКОМПЛЕКС, надав Довідку про наявність матеріально технічної бази в якій було вказано, що Газоаналізатор ОКСИ 5М ДП «Харківстандартметрологія» 2010 року випуску – Справний, і цим висвітлили його технічний стан, а не право власності. Всі копії документів які були вказані в Тендерній документації, що підтверджують право користування обладнанням та МТБ за договорами оренди та/або договорами надання послуг, були надані в повному обсязі (Договір про оренду авто, Договір оренди офісу, Договір та додаткова угода з лабораторією). Повідомляємо, що Газоаналізатор ОКСИ 5М ДП «Харківстандартметрологія» 2010 року випуску, являється власним, це підтверджуємо Договором на придбання даного пристрою ( Договір №336 від 9.10.2015 року та Видатковою накладною №81 від 15.10.2015 року). Також зазначаємо, що з невідомих нам причин Тендерним комітетом Газоаналізатор ОКСИ 5М ДП «Харківстандартметрологія» було віднесено до МТБ, які надаються за договорами оренди та/або договорами надання послуг, що не відповідає дійсності. Враховуючи вищевикладене, вважаємо рішення тендерного комітету щодо Відхилення тендерної пропозиції ТОВ СПЕЦЕНЕРГОКОМПЛЕКС необґрунтованим та таким, що не відповідає чинному законодавству України. У разі невиконання Вимоги будемо змушені звертатись до компетентних органів, та подавати Скаргу в АМКУ (Антимонопольний Комітет України). Додатки: - Договір №336 від 9.10.2015 року - Видаткова накладна №81 від 15.10.2015 року
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Повідомляємо, що Вашу пропозицію було відхилено за наступних підстав: Учасником ТОВ «Спеценергокомплекс» на вимогу п.1.1. додатку №1 тендерної документації надано довідку в довільній формі «Про наявність матеріально-технічних ресурсів» вих. 5/03-2 від 5 березня 2021 року, в якій Учасником добровільно, на власний розсуд, вказано перелік матеріально-виробничої бази та технологічного обладнання, зокрема, зазначено про наявність Газоаналізатора ОКСИ 5М ДП «Харківстандартметрологія», 2010 року випуску у кількості 1 штуки, та зазначено в графі «Примітки» - Справний. У решті переліку визначено правовий статус МТБ, зокрема «власний», «орендований», «оренда», «субпідрядник». Також важливо зазначити, що у тендерній документації відсутні вимоги щодо надання інформації про технічний стан приладів. У відповідності до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, з метою залучення якомога більшого кола учасників тендерних закупівель, Замовник, під час етапу проходження прекваліфікації учасників закупівель, надіслав запит до ТОВ «Спеценергокомплекс» з метою уточнення інформації щодо надання відомостей про право користування МТБ, у т.ч. газоаналізатором ОКСИ 5М. У свою чергу, ТОВ «Спеценергокомлекс» надав додаткові відомості про право користування МТБ, зокрема, договір оренди легкового авто №10-12/2020 від 10 грудня 2020 року; договір з ТОВ НВП «ЕКОС» №81-1 від 8 серпня 2017 року; договір на оренду нежитлового приміщення №261 від 01.10.2020 року. Жодної інформації щодо права користування газоаналізатором ОКСИ 5М Учасник не надав. Також Учасником не було надано жодної інформації, що газоаналізатор ОКСИ 5М перебуває у власності Учасника. На підставі документів наданих Учасником ТОВ «Спеценергокомплекс» неможливо визначити правовий статус користування газоаналізатором ОКСИ 5М, встановити необхідність отримання підтверджуючих документів на право користування, та приналежність/наявність зазначеного у довідці газоаналізатора ОКСИ 5М ДП «Харківстандартметрологія» у Учасника. Таким чином, Учасником ТОВ «Спеценергокомлекс» проігноровано дану вимогу, та не усунуто порушення. У відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерним комітетом з метою недопущення порушення законодавства, збереження принципу рівності, добросовісності, законності, було відхилено тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Спеценергокомплекс». Підстава відхилення тендерної пропозиції абз. 2 п. 1 частини 1, ст. 31 Закону, а саме: учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Підстава відхилення тендерної пропозиції абз. 6 п. 1 частини 1, ст. 31 Закону, а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Статус вимоги: Відхилено