-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Медикаменти
Завершена
368 719.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 217.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 217.00 UAH
Період оскарження:
26.04.2017 12:15 - 07.05.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
оскарження рішення Замовника
Номер:
56cc9fdf65a14e1e868c26920e274c1b
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-26-000755-b.a1
Назва:
оскарження рішення Замовника
Вимога:
Під час ознайомлення з документами наданими у складі тендерної пропозиції Міського комунального підприємства «Вінницька міська аптека» (далі – МКП «Вінницька міська аптека») нами було виявлено ряд недоліків щодо невідповідності даного Учасника кваліфікаційним вимогам встановленим Замовником.
Враховуючи ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» вважаємо за необхідне повідомите Вам наступне:
Відповідно до ч. 4 розділу VI Тендерної документації Замовником вимагалося: «6.4.7. Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з проектом договору».
Проте, МКП «Вінницька міська аптека» не надано такого гарантійного листа щодо погодження з проектом договору, що не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до додатку 1 Тендерної документації вимагалося надання тендерної пропозиції за встановленою формою.
Однак, в наданій МКП «Вінницька міська аптека» ціновій пропозиції у графі «Торгівельна назва лікарського засобу згідно із реєстраційним посвідченням» невірно вказана назва на всі запропоновані лікарські засоби, що підтверджується наданими реєстраційними посвідченнями, що є грубим порушенням вимог Замовника. А також на препарат «СІБАЗОН р-н д/ін. 5мг/мл амп. 2мл №10» учасник самостійно змінив одиницю виміру та кількість товару та замість «амп. 480» (що зазначено в медико-технічних вимогах Замовника) вказав «уп. 48», що що не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до ч.5 розділу ІІІ Тендерної документації вимагалося надати: «7- Довідка у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням договорів на поставку аналогічного товару, переліку організацій (замовників), сум договорів, які виконані в 2015 - 2016 роках, разом із копіями таких договорів (не менше 2-х) Досвід виконання договорів повинен бути позитивним, тобто договори виконувалися своєчасно, постачання здійснювалося в повному обсязі у визначені строки якісного товару та зауваження (претензії) щодо виконання договорів від контрагентів на надходили.».
Однак, МКП «Вінницька міська аптека» в складі своєї тендерної пропозиції не було надано ніяких документів які б підтверджували дану вимогу: «Досвід виконання договорів повинен бути позитивним, тобто договори виконувалися своєчасно, постачання здійснювалося в повному обсязі у визначені строки якісного товару та зауваження (претензії) щодо виконання договорів від контрагентів на надходили», а надано лише скановані аналогічні договори, що не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до додатку 2 Тендерної документації Замовником вимагалося: «3. Учасник повинен забезпечувати належні умови зберігання та транспортування препаратів лікарських: надати у склад тендерної пропозиції документи про підтвердження наявність в учасника власних або орендованих складових приміщень та транспорту для забезпечення умов зберігання "холодовий ланцюг".».
Проте, МКП «Вінницька міська аптека» було надано сканований договір оренди транспортного засобу, який діяв до 24.10.2013 року та в пропозиції учасника відсутні документи про те, що даний договір було продовжено, що не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до додатку 2 Тендерної документації Замовником вимагалося: «7. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про технічні, якісні та інші характеристики складену у довільній формі (за власним підписом і печаткою), що повинна містити вичерпні відомості щодо технічних, якісних та іншим вимог до предмета закупівлі, встановленим замовником, із зазначенням документів, які підтверджують ці вимоги.».
Проте, МКП «Вінницька міська аптека» таку довідку не було надано, що що не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до додатку 2 Тендерної документації Замовником вимагалося: «9. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати нотаріально завірену копію ліцензії на право торгівлі лікарськими препаратами або ліцензії на виробництво лікарських засобів, якщо учасник є виробником запропонованого товару, за її відсутності письмове пояснення причин відсутності ліцензії, що повинно містити посилання на нормативні акти або копію роз'яснення державних органів.».
Проте, МКП «Вінницька міська аптека» було надано скановані ліцензії, а не нотаріально завірені копії, що не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до ч.1 розділу ІІІ Тендерної документації наявна вимога: «3.1.4. Усі документи як завантажені файли, окрім заповненої електронної форми з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції, повинні бути скановані з оригіналів або копій (якщо надання копій вимагається ТД) документів в кольоровому режимі, у вигляді електронного (их) файлів у форматі *.pdf, .jpg, .bmp, .doc, .docx, або інші.
У випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копій, усі копії документів повинні бути завірені нотаріально (у випадку, якщо це прямо передбачено тендерною документацією), або завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки)».
Однак, МКП «Вінницька міська аптека» в складі своєї тендерної пропозиції було надано скановані документи (не засвідчені відповідно до вимог замовника), зокрема Замовником вимагалося надання копії Статуту, аналогічних договорів, реєстраційних посвідчень, інструкцій з медичного застосування, документів, які підтверджують наявність складських приміщень та автотранспорту, документів, які підтверджують повноваження керівника, що не відповідає умовам тендерної документації.
На підставі вищевикладеного, вважаємо, що МКП «Вінницька міська аптека» не може бути визнана переможцем та має бути дискваліфікована.
Пов'язані документи:
Замовник
Дата подачі:
16.05.2017 11:34
Вирішення:
Відхилено згідно протоколу.
Статус вимоги:
Відхилено