• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сир сичужний твердий (з масовою часткою жиру в сухій речовині не менше 50%)

відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 – код ДК 021:2015 - 15544000-3 «Твердий сир»

Завершена

1 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 000.00 UAH
Період оскарження: 16.02.2021 16:53 - 28.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: 61720e73dd5d45b8b23a8e43b8ab71ad
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-16-002670-b.a6
Назва: порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На Вашу вимогу № UA-2021-02-16-002670-b.a6 від 22.03.2021 року по тендеру № 9700759 № UA-2021-02-16-002670-b по предмету Сир сичужний твердий (з масовою часткою жиру в сухій речовині не менше 50%) за кодом ДК 021:2015 – 15540000-5 «Сирні продукти» (відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 – код ДК 021:2015 - 15544000-3 «Твердий сир») повідомляємо, що: У ТД розділ 3 п.1, зазначено: «Усі сторінки (кінцеві сторінки окремого документу) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису), окрім тих, що подаються у форматі WORD (“DOC”) або EXCEL (“XLS”), також нотаріально завірені документи та оригінали документів, видані іншими установами, не засвідчуються підписом Учасника, а також у разі якщо документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи». Відповідно до цього уповноваженою особою ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» було подано документи через електронну систему із накладанням на них кваліфікованого електронного підпису. ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» було подано документи, які завірені печаткою та підписом директора із вказаними ініціалами та прізвищем, а саме Л. М. Тарасова, дана особа є уповноваженою особою за підписання тендерної пропозиції та договорів, які будуть укладатися на підставі визнання переможця тендерних закупівель виходячи із наданих копій: Наказу №5-К від 06 червня 2008 року та Рішення № 09 єдиного учасника ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» від 15 жовтня 2019 року. Перелік установчих документів завірений печаткою товариства із надписом «Згідно з оригіналом» та посвідчені підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі. Надані довідки стосовно ст. 17(та підтверджена інформація шляхом заповнення електронних полів в системі Прозорро) та ст. 16 (Довідка МТБ, Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації) Форма: «Тендерна пропозиція», Довідка «Інформація Замовнику та письмове підтвердження Учасника» завірені печаткою та підписом уповноваженої особи, а саме директором ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» Л. М. Тарасова та містять вихідний номер та дату від якої було затверджений даний документ у лівому верхньому кутку документа. Листи-згоди щодо обробки, використання, поширення та доступ до персональних даних надані за підписом осіб зазначених у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації та з датою від 04.03.2021 року. Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ та Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань завірені печаткою товариства із надписом «Згідно з оригіналом» та посвідчені підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі. «Детальний опис предмета закупівлі» вих. 02/03/21-63 від 02.03.2021 року, «Довідка про застосування заходів щодо захисту довкілля до даного предмету закупівлі» вих. 02/03/21-6 від 02.03.2021 року, «Гарантійний лист щодо відповідності якості товару вимогам Замовника» вих. 02/03/21-19 від 02.03.2021 року, копія Протоколу дослідження - «Експертний висновок № 000089 п-21» від 18.02.2021 року, «Копії сертифікатів та подані оригінали на систему управління якістю та безпечністю харчових продуктів, завірені печаткою товариства та посвідчені підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі. Оригінал гарантійного листа виробника, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості вих. № 94 від 23.02.2021 року завірений печаткою виробника ТОВ «Літинський молочний завод» та підписом директора. Документи щодо забезпечення тендерної пропозиції/банківської гарантії надані завіреною печаткою банка-гаранта та підписом уповноваженою особою банка-гаранта. Копія аналогічного договору, накладна та проєкт договору про закупівлю згідно Додатку 5 містять печатку Учасника із завіреним підписом директора ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» на останніх сторінках. Завірення документу загалом у кінці не вважається помилкою. У ТД р. 3 п. 4 зазначено, що: «Строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій.». Відповідно до вимог ТД стосовно забезпечення тендерної пропозиції, Учасником надавався документ банківської гарантії зі строком дії забезпечення у відповідності до строку дії тендерної пропозиції, згідно із розділом 3 пунктом 2 та пунктом 4 ТД. Замовник не визначає тотожність даних документів, проте також може зробити висновок виходячи з терміну дії банківської гарантії, оскільки вимагати документ, який навіть не зазначено в переліку документів Додатку 2 «Кваліфікаційні вимоги» та в самій Тендерній документації є неправомірним. Замовником розглядаються всі документи подані Учасниками та беруться до уваги не порушуючи принципи, передбачені у ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Дана вимога в свою чергу призвела б до порушення цих принципів стосовно іншого Учасника закупівлі. Враховуючи вищевикладене вважаємо, що вимога Учасника є безпідставною та необґрунтованою в частині ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі». Вимога № UA-2021-02-16-002670-b.a6 від 22.03.2021 року не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: 020a352ac381426da6e6d693d4aac3bb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-16-002670-b.b5
Назва: порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: не накладення підпису на документ
Дата скасування: 22.03.2021 11:10
Скарга
Скасована

порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: f6b8462e61194e06afc65e4fecd8733b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-16-002670-b.c4
Назва: порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"
Скарга:
порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 22.03.2021 11:01
Автор: ТОВ Віньковецький сирзавод, Дурач Олена Олексіївна +380979356279 zat_vs@i.ua http://www.vinksmak.com
Вимога
Є відповідь

порушення умов

Номер: fead447c960549c7aae627138c83d524
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-16-002670-b.a3
Назва: порушення умов
Вимога:
У т.д.розділ 3 п.1, визначено, що Усі сторінки (кінцеві сторінки окремого документу) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису). В Учасника ТОВ «Ісполін Плюс» на жодному документі в кінці не проставлено дату. Р.3 п.4 Строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В Учасника відсутній будь який документ який вказує на термін дії тендерної пропозиції. Проект договору Учасником не заповнений. Учасник ТОВ «Ісполін Плюс» не відповідає умовам тендерної документації
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу № UA-2021-02-16-002670-b.a3 від 16.03.2021 року по тендеру № 9700759 № UA-2021-02-16-002670-b по предмету Сир сичужний твердий (з масовою часткою жиру в сухій речовині не менше 50%) за кодом ДК 021:2015 – 15540000-5 «Сирні продукти» (відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 – код ДК 021:2015 - 15544000-3 «Твердий сир») повідомляємо, що: 1. У ТД розділ 3 п.1, зазначено: «Усі сторінки (кінцеві сторінки окремого документу) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису), окрім тих, що подаються у форматі WORD (“DOC”) або EXCEL (“XLS”), також нотаріально завірені документи та оригінали документів, видані іншими установами, не засвідчуються підписом Учасника, а також у разі якщо документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи». Відповідно до цього уповноваженою особою ТОВ ««ІСПОЛІН ПЛЮС» було подано документи через електронну систему із накладанням на них кваліфікованого електронного підпису, що у свою чергу відповідає вимогам зазначеним у тендерній документації. Згідно ТД розділ 3 п.1, тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, наприклад: відсутність підписів, технічні помилки та описки. До формальних (несуттєвих) помилок належать: «…не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом учасника торгів; неправильне (неповне) завірення та/або не завірення учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації…». А також у гарантійних листах та довідках зазначено вихідний номер, дату документу та проставлені печаті учасника. 2. У ТД р.3 п.4 зазначено, що: «Строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій». Замовником не вимагалось підтверджуючого документу стосовно строку дії тендерної пропозиції. Відповідно до вимог ТД стосовно забезпечення тендерної пропозиції, Учасником надавався документ банківської гарантії зі строком дії забезпечення у відповідності до строку дії тендерної пропозиції, згідно із розділом 3 пунктом 2 та пунктом 4 ТД. 3. Учасником було надано завірену печаттю копію Проєкту договору із зазначеним поясненням, що ТОВ ««ІСПОЛІН ПЛЮС» погоджується з умовами Проєкту договору наданого Замовником. Даний документ не суперечить вимогам тендерної документації, оскільки згідно пункту 5 розділу 2 Додатку 2. «Кваліфікаційні вимоги», зазначено: «Проєкт договору про закупівлю згідно Додатку 5 (під час укладання договору його умови можуть бути уточнені за взаємною згодою сторін)». Враховуючи викладене, вимога № UA-2021-02-16-002670-b.a3 від 16.03.2021 року не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА ЗАМОВНИКУ

Номер: b919bf24eea2433fa2513320d7413720
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-16-002670-b.b2
Назва: ВИМОГА ЗАМОВНИКУ
Вимога:
Шановний Замовник! Частиною 2 Розділу 3, Додатком 2, 4 тендерної документації передбачено надання копії сертифікатів на систему управління якістю та безпечністю харчових продуктів видані органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я виробника та учасника У відповідності до статті 5 «Основні принципи акредитації України» Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» акредитація органів з сертифікації є добровільна річ, а отже вимагати (враховувати) обов’язковість акредитації органів з сертифікації є неправомірною. В Україні відсутні законодавчі вимоги щодо обов’язковості акредитації органів з сертифікації систем менеджменту. Тому, враховуючи вище викладене просимо виключити дану вимогу із тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу № UA-2021-02-16-002670-b.b2 від 19.02.2021 року по тендеру № 9700759 № UA-2021-02-16-002670-b по предмету Сир сичужний твердий (з масовою часткою жиру в сухій речовині не менше 50%) за кодом ДК 021:2015 – 15540000-5 «Сирні продукти» (відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 – код ДК 021:2015 - 15544000-3 «Твердий сир»), повідомляємо, що відповідно до п. 3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону». Згідно ч. 1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник керується принципом максимальної економії, ефективності та пропорційності. Звертаємо вашу увагу на те, що максимальна ефективність досягається за рахунок надання учасником якісного товару, що відповідає вимогам Замовника. Згідно цього однією з вимог підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі є надання учасником, згідно із Додатком 4 та Додатком 2 до Тендерної документації, копії сертифікатів на систему управління якістю та безпечністю харчових продуктів видані органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я виробника та учасника, та дійсні на момент подання пропозицій. Замовником зазначено в Тендерній документації даний критерій задля гарантування безпечності та якості харчових продуктів на проміжку усього харчового ланцюга до стадії кінцевого споживання, що затверджено даними сертифікатами якості. Встановлення зазначеної вище вимоги передусім зумовлено тим, що Замовнику доцільно та необхідно отримати достовірну інформацію про можливість поставки товару належної якості. Враховуючи вищенаведене, вимоги Тендерної документації цілком відповідають вимогам чинного законодавства. Вважаємо за недоцільне вносити зміни до Додатку 4 та Додатку 2 Тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.03.2021 18:01
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги

Номер: 1b6407bd80034cbbaefdaf8b9b10f300
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-16-002670-b.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Доброго дня! Додатком 4 до Оголошення про проведення відкритих торгів Ви вимагаєте надати копію сертифікатів на систему управління якістю та безпечністю харчових продуктів видані органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України на ім’я виробника та учасника та дійсні на момент подання пропозиції. Вимоги щодо сертифікату на систему управління якістю встановлені ДСТУ ISO 9001:2015. Вимоги щодо сертифікату та безпечністю харчових продуктів встановлені ДСТУ ISO 22000:2007. Так ДСТУ ISO 9001 — це система управління якістю, та впроваджує на підприємстві цикл. PDCA — плануй (Plan), роби (Do), перевіряй (Check), впливай (Act).і восьми принципів менеджменту якості. . Робота за принципами ISO 9001 означає, що компанія контролює якість на виробництві. Це мінімізує ризик отримання продукції невідповідної якості та перетворює роботу з поліпшення якості на фундамент виробничого процесу. У цю систему не включенні вимоги щодо контролю за якістю харчових продуктів. Для забезпечення контролю якості продуктів харчування Міжнародною організацією зі стандартизації (International Organization for Standardization) на основі системи ISO 9001 (цикл PDCA — плануй (Plan), роби (Do), перевіряй (Check), впливай (Act).та вісім принципів менеджменту якості) було розроблено міжнародний стандарт ISO 22000. ISO 22000:2007 спрямований на створення систем управління безпечністю і призначений для застосування всіма організаціями, зайнятими в ланцюгу виробництва, постачання й реалізації харчової продукції. Відповідно до цього стандарту, харчовий ланцюг («food chain») являє собою послідовність стадій та операцій, що включають виготовлення, обробку, дистрибуцію, зберігання й перероблення засобів для харчування й харчових продуктів, від первинного виробництва до споживання. Виробничий ланцюг розглядається як єдиний процес, протягом якого мають бути усунені всі чинники, що можуть призвести до виготовлення недоброякісної та небезпечної для здоров’я людини продукції. Тобто для підтвердження наявності безпечного виробництва, виробник зобов’язаний мати сертифікат, який підтверджує провадження на виробництві ДСТУ ISO 22000, наявність якого у виробника свідчить про впровадження в нього циклу. PDCA, який затверджений стандартом ISO 9001. Відповідно більшість виробників не отримують сертифікат ISO 9001 через дублювання вимог у стандарті ДСТУ ISO 22000 З огляду на викладене просимо прибрати вимогу щодо надання сертифікату на систему управління для виробника, як не обгрунтовану та, як такі, що обмежує коло учасників закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу, вимогу № UA-2021-02-16-002670-b.b1 від 19.02.2021 року по тендеру № 9700759 № UA-2021-02-16-002670-b по предмету Сир сичужний твердий (з масовою часткою жиру в сухій речовині не менше 50%) за кодом ДК 021:2015 – 15540000-5 «Сирні продукти» (відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 – код ДК 021:2015 - 15544000-3 «Твердий сир»), повідомляємо, що виходячи з вимог до частин п’ятої та шостої статті 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Отже, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність пропонованих ним товарів, послуг чи робіт екологічним або іншим характеристикам, встановленим у тендерній документації, визначається Замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Згідно із Додатком 4 до Тендерної документації Замовник вимагаєте надати копію сертифікатів на систему управління якістю та безпечністю харчових продуктів видані органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України на ім’я виробника та учасника та дійсні на момент подання пропозиції. Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної-правової документації. Сертифікат якості – це письмовий документ, складений у певній формі та виданий виробником товару (продукції), щоб підтвердити відповідність виробленого ним товару (продукції) вимогам, які висуваються до якості такого товару (продукції). Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 22000:2007, а їх наявність сприяє більш ретельному та всебічному вивченню якостей Учасника, його спроможності щодо постачання якісного товару, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною та/ або недоцільною, або такою що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». У вступі до ISO 22000:2007 зазначено, що цей стандарт узгоджено з ISO 9001 для більшої сумісності, а це означає, що дані сертифікати якості не є тотожними, а лише сумісними. Цей стандарт поєднує принципи системи Аналізу Небезпечних Чинників та Критичних Точок Керування (Hazard Analysis and Critical Control Point, HACCP) і кроки її застосування, розроблені Комісією Codex Alimentarius. Аналіз небезпечних чинників має ключове значення для результативної системи управління безпечністю харчових продуктів, оскільки його проведення допомагає в упорядкуванні знань, необхідних для встановлення результативної комбінації заходів керування. Встановлення зазначеної вище вимоги передусім зумовлено тим, що Замовнику доцільно та необхідно отримати достовірну інформацію про можливість поставки товару належної якості. У свою чергу, застосування системи управління якістю гарантує якість наданих товарів. Враховуючи викладене, зазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційною, тому вимога щодо внесення змін до тендерної документації є недоцільною.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.03.2021 18:01