• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт великого та малого коридорів міської бібліотеки для дітей по вул.Шухевича,67 у м.Володимирі-Волинському Волинської області

Завершена

219 762.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 16.02.2021 16:22 - 28.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога на протокольне рішення № 17 від 12 березня 2021 року

Номер: 25ddbf8a42174f7b80a410d8d8748eb1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-16-002511-b.b1
Назва: Вимога на протокольне рішення № 17 від 12 березня 2021 року
Вимога:
Відповідно до пп. 18 пункту 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Отже, Законом передбачено, що переможцем може бути визначений учасник, пропозиція якого: 1. відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації; 2. є найбільш економічно вигідною; 3. Учасник, якому Замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. Учасник, ФОП ПОЛЯНСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ, не відповідає пунктам, що визначені в оголошенні про проведення відкритих торгів, не відповідає всім вимогам до предмета закупівлі, а тому не може бути визнаний переможцем. Відповідно до ч. 9 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Учасник, ФОП ПОЛЯНСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ, не підтвердив відповідність вимогам, визначеним замовником, оскільки, у складі пропозиції учасника відсутні наступні документи та допущені значні невідповідності з вимогами до тендерної документації, а саме: 1. В складі тендерної документації відсутня копія ліцензії або документа дозвільного характеру ( уразі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом відповідно до пункту 6 таблиці «Документальне підтвердження для фізичних осіб та фізичних осіб – підприємців» Додатку 2 до тендерної документації. 2. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації передбачено подання учасником в складі своєї пропозиції кошторисної документації, яка складена відповідно до вимг чинного законодавства із застосуванням Програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу дозволеного використання, а саме: 1. Договірна ціна; 2. Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою; 3. Локальні кошториси; 4. Підсумкова відомість ресурсів. ФОП ПОЛЯНСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ у складі своєї тендерної пропозиції надав локальний кошторис, але із значними невідповідностями технічним завданням, зокрема: • п. 38 локального кошторису: установлення радіаторів стальних; • п. 41 локального кошторису: улаштування покриттів з керамічних плиток на розчин із сухої клеючої суміші, кількість плиток в 1м2 понад 7 до 12 шт; • п. 42 локального кошторису: монтаж світильників; • п. 43 локального кошторису: установлення вимикачів заглибленого типу при схованій проводці одно клавішних; • п. 44 локального кошторису: установлення штепсельних розеток утопленого типу при схованій проводці. Відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» договірна ціна - кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду. Кошторис - зведені витрати, зведені кошторисні розрахунки, об'єктні та локальні кошторисні розрахунки, об'єктні та локальні кошториси, кошториси на окремі види робіт, кошториси на проектні та пошукові роботи, інші розрахунки витрат на будівництво, складені за встановленою формою, на основі яких визначається кошторисна вартість будівництва і договірна ціна. Локальний кошторис – первинний кошторисний документ, який визначає кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по будинках, будівлях, спорудах будь-якого призначення, лінійних об’єктних інженерно-транспортної інфраструктури і складається на підставі обсягів робіт, що визначені при розроблені проектної документації. Так, додатком 3 до тендерної документації передбачено найменування робіт і витрат, одиниця виміру та їх кількість, зокрема: • Поточний ремонт великого коридору міської бібліотеки для дітей по вул. Шухевича, 67 у м. Володимирі-Волинському Волинської області (п. 38 установлення радіаторів стальних – 0,03 (100 квт)); • Поточний ремонт великого коридору міської бібліотеки для дітей по вул. Шухевича, 67 у м. Володимирі-Волинському Волинської області (п. 41 улаштування покриттів з керамічних плиток на розчин із сухої клеючої суміші, кількість плиток в 1м2 понад 7 до 12 шт – 0,25 (100м2)); • Поточний ремонт великого коридору міської бібліотеки для дітей по вул. Шухевича, 67 у м. Володимирі-Волинському Волинської області (п. 42 монтаж світильників – 0,06 (100шт)); • Поточний ремонт великого коридору міської бібліотеки для дітей по вул. Шухевича, 67 у м. Володимирі-Волинському Волинської області (п. 43 установлення вимикачів заглибленого типу при схованій проводці одно клавішних – 0,02 (100шт)); • Поточний ремонт великого коридору міської бібліотеки для дітей по вул. Шухевича, 67 у м. Володимирі-Волинському Волинської області (п. 44 установлення штепсельних розеток утопленого типу при схованій проводці – 0,04 (100шт)). Однак, в завантаженій учасником ФОП ПОЛЯНСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ тендерній пропозиції ДОПУЩЕНІ ЗНАЧНІ ПОМИЛКИ по вищезазначених найменуваннях робіт та витрат у локальному кошторисі. Відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та НЕ впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Вказані ФОП ПОЛЯНСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ арифметичні помилки в локальному кошторисі НЕ МОЖУТЬ бути віднесені до формальних помилок, оскільки вони не пов’язані з оформленням тендерної пропозиції. Крім того, Законом НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО можливості виправлення арифметичних помилок. Зважаючи на те, що арифметична помилка відноситься до змісту тендерної пропозиції та НЕ МОЖЕ бути виправлена, вона Є ПІДСТАВОЮ для її відхилення на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». Дані розбіжності є досить суттєвими у їх кількості з технічним завданням Замовника та такими, що можуть вплинути як на зміст так і на загальну суму пропозиції. Тобто, зміст локального кошторису ФОП ПОЛЯНСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ не відповідає технічному завданню Замовника. Отже, надана ФОП ПОЛЯНСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям до учасника, які були визначені Замовником. На підставі вищевикладеного можна дійти висновку, що тендерна пропозиція ФОП ПОЛЯНСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ не відповідає вимогам тендерної документації, а дії Замовника є такими, що порушують права та інтереси інших учасників закупівлі, зокрема ТОВ «ВВП-БУДМОНТАЖ», а також такі дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч. 9 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з п. 18 ч. 1. ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Визначаючи переможця торгів, тендерний комітет Замовника, передусім, зобов’язаний був перевірити тендерну пропозицію ФОП ПОЛЯНСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ на відповідність усіх умов і критеріїв, що визначені в тендерній документації, чого і не було зроблено, і що, зокрема, зумовило порушення законних прав та інтересів інших учасників торгів. Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», принципами закупівлі є: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. . Однак, Замовник, приймаючи рішення про визначення переможцем ФОП ПОЛЯНСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ абсолютно не врахував принципи передбачені спеціальним законом, зокрема Замовником не було додержано принципів: принципу об’єктивності при оцінці тендерної пропозиції ФОП ПОЛЯНСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ, оскільки пропозиція останнього має ряд невідповідностей вимогам тендерної документації та чинного законодавства України. Прийняття Замовником рішення про визнання ФОП ПОЛЯНСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ переможцем торгів, може свідчити виключно про необ’єктивність та протиправність дій Замовника при розгляді тендерної пропозиції ФОП ПОЛЯНСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ, що зумовило прийняття незаконного рішення тендерного комітету Замовника, без врахування затвердженої самим же Замовником тендерної документації. На підставі вищевикладеного, ТОВ «ВВП-БУДМОНТАЖ» просить Вас: 1. Розглянути дану вимогу; 2. Прийняти рішення про невідповідність тендерної пропозиції ФОП ПОЛЯНСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ умовам тендерної документації. 3. Відхилити тендерну пропозицію ФОП ПОЛЯНСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: рішення комітету від 18.03.2021 року №21
Статус вимоги: Задоволено