• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Кабелі та проводи

Завершена

992 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 920.00 UAH
Період оскарження: 16.02.2021 16:23 - 22.02.2021 10:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискваліфікаційні вимоги

Номер: fe3271c43159488793c9196191cf702e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-16-013508-a.a2
Назва: Дискваліфікаційні вимоги
Вимога:
Доброго дня шановний Замовник!! Згідно ТД Додаток 1 п. 6. "У разі, якщо Учасник територіально розташований за межами м. Тернопіль – надати: довідку про наявність власного складського приміщення у м. Тернополі із зазначенням фактичної адреси та контактних телефонів.". Такі дії Замовника призводять до штучного обмеження конкуренції на торгах та усунення від участі потенційних учасників закупівлі. Вимагаємо усунути порушення та дискримінаційні, незаконні вимоги зазначені вище, шляхом внесення змін до тендерної документації та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства України
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Відповідно до п.28 п.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону. Проведення спрощених закупівель не передбачає розроблення тендерної документації,а тому участь в спрощеній закупівлі не може передбачати дотримання вимог тендерної документації. Статтею 16 Закону «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» визначено перелік критеріїв до учасників процедур закупівель. Разом з тим, відповідно до ч.1 ст.13 Закону, процедурами закупівель є відкриті торги, торги з обмеженою участю та конкурентний діалог. Спрощена закупівля не є конкурентною процедурою закупівлі в розумінні ст..1 Закону, тому вимоги до учасників спрощеної закупівлі замовник визначає виходячи з особливостей предмету закупівлі. Згідно з предмету закупівлі, даний предмет є необхідним для швидкого поставлення та заміни його , тому Вимога п.6 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, є істотною умовою даної закупівлі, оскільки для оперативного відновлення електропостачання необхідно в найкоротші терміни ліквідувати пошкодження електричних мереж.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.02.2021 11:19
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога на дискримінаційни умови

Номер: 54f13598105d42478f14e7b0294e961e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-16-013508-a.a1
Назва: Вимога на дискримінаційни умови
Вимога:
Замовник визначив предмет закупівлі таким чином, що участь в закупівлі зможе взяти лише той учасник, який запропонує продукцію одного виробника, а саме: ПАТ «Завод «Південкабель». Такі дії Замовника призводять до штучного обмеження конкуренції на торгах та усунення від участі потенційних учасників закупівлі. Замовником визначено технічні вимоги до предмету закупівлі та встановлено перелік та кількість продукції, які об'єднані в один загальний предмет закупівлі. Згідно вказаного переліку до предмета закупівлі включено 22 позицій товару об'єднаних в один лот. Наше підприємство має намір прийняти участь в даній процедурі закупівлі, та виконати вимоги договору по економічно вигідній пропозиції та поставити 19 позицій товару. Але, щоб прийняти участь у даній процедурі закупівлі учасник має надати пропозицію по всім 22 позиціям загального предмету закупівлі. Перелік продукції містить, позиції кабелів марки АСБл . На території України представлений лише один виробник ПАТ «Завод «Південкабель», який виготовляє зазначену продукцію. Жодних виробників, які виробляють дану продукцію, яка повністю відповідає вимогам замовника, в тому числі еквівалент, крім ПАТ «Завод «Південкабель», представлених на території України немає. З метою постачання усього предмету закупівлі згідно Тендерної документації, учасник має набути безпосередні контакти виключно з вказаним виробником. Об'єднавши всі позиції в один лот, Замовник звужує коло потенційних учасників, які мають можливість поставити більшу частину товару та мають безпосередні договори з іншими виробниками продукції. Хочемо зазначити, що крім ПАТ «Завод «Південкабель» є ще два виробники кабелів марки АСБл, це ТОВ «Камський Кабель» (Росія), АТ "Узкабель"( Узбекистан). Але відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 № 1147«Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» встановлено перелік товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації до якого включено провідники електричні для напруги понад 1000В (код згідно УКТЗЕД 8544 60). Отже, продукцію, яка походить з Російської Федерації, в тому числі ТОВ «Камський Кабель» Росія), жоден з потенційних учасників торгів запропонувати не зможе. Наказом ДІЇ "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" "Про скасування міждержавних стандартів в Україні, що розроблені до 1992 року" від 14.12.2015 р. № 187 з 1 січня 2019 року переважна більшість міждержавних стандартів (ГОСТ) розроблених до 1992 року, втратили чинність в Україні. АТ "Узкабель" ( Узбекистан) виготовляє продукцію, яка відповідає ГОСТ 18410-73 «Кабели силовые с пропитанной бумажной изоляциєй. Технические условия», який також втратив чинність на території України. Відповідно до роз'яснення Міністерства економічного розвитку та торгівлі з питань застосування стандартів, якщо ГОСТ скасовано національним органом стандартизації - він вже не має статусу нормативного документу, а являє собою звичайний "текст". Тобто за умови добровільності застосування стандарту, але з метою мати будь які інструкцію, правила тощо, які впорядковують діяльність у той чи іншій сфері, може застосовуватися не чинний ГОСТ (національний стандарт), якщо на нього не передбачається робити посилання у відповідній сфері діяльності. Враховуючи вищезазначене, можна сказати, що виробники можуть застосовувати скасовані ГОСТ у своєї господарської діяльності та для своїх професійних потреб як звичайні інструкцію, правила тощо, але не можуть робити посилання на такі ГОСТ, тому що вони не є чинними та не визнані національними органом стандартизації. Отже, продукція виробництва АТ "Узкабель"( Узбекистан) не може бути запропонована учасниками закупівлі. Таким чином, участь в закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які запропонують продукцію одного виробника ПАТ «Завод «Південкабель». На підставі викладеного, заявлений до закупівлі предмет є штучно об'єднаним та потребує поділення на окремі частини з урахуванням особливостей виробництва окремих позицій в межах загального бюджету закупівлі. Отже, Замовник зобов'язаний виділити в окремий лот позиції позиції 1-3. Вимагаємо усунути порушення та дискримінаційні, незаконні вимоги зазначені вище, шляхом внесення змін до тендерної документації та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства України. Також зауважуємо що АМКУ були вже розглянуті аналогічні скарги, та прийняті рішення на усунення дискрімінаційних вимог (рішення додаються)
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо про наступне. Відповідно до п.22 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Відповідно до ч.3 розд.1 Порядку визначення предмету закупівлі Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до ч.5 розд.1 Порядку визначення предмету закупівлі Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Це право Замовника, а не обов’язок. Принагідно повідомляємо, про те, що чинне законодавство не містить обмежень щодо участі у спрощених закупівлях виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців та інших категорій торговців. В той же час законодавство не містить обмежень щодо виробників товарів в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами, які вони на даний час безпосередньо не виробляють. Також звертаємо вашу увагу на те, що процедура спрощеної закупівлі не передбачає формування тендерної документації (та змін до неї відповідно). Виокремлення предмету закупівлі за запропонованою учасником схемою може бути розцінено іншими потенційними учасниками як дії щодо сприяння перемозі саме цього учасник, що прямо суперечить вимогам та цілям правового регулювання закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.02.2021 08:25