-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
БОКС БІОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ІІ КЛАСУ
Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Завершена
355 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 555.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 555.00 UAH
Період оскарження:
16.02.2021 14:46 - 05.03.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
b7ab13fa856a4c1f95c64f511ddcba53
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-16-010236-a.b3
Назва:
Скарга
Скарга:
На рішення про визнання переможця по процедурі відкритих торгів на закупівлю «Код ДК 021:2015 – 38950000-9 - Обладнання для полімеразної ланцюгової реакції (БОКС БІОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ІІ КЛАСУ)
Пов'язані документи:
Учасник
Орган оскарження
- рішення від 29.03.2021 №6242+лист замовнику.pdf 30.03.2021 09:23
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 07.04.2021 №5603.pdf 08.04.2021 15:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.04.2021 №8323.pdf 20.04.2021 18:21
- рішення від 19.04.2021 №8323.pdf 22.04.2021 21:29
- Лист органу оскарження 01.04.2021 10:32
- Пояснення по суті Скарги 01.04.2021 10:32
- Пояснення по суті Скарги (doc) 01.04.2021 10:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.03.2021 15:17
Дата розгляду скарги:
07.04.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.03.2021 09:24
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
22.04.2021 21:29
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
ca28c6da712146568544c63faf98010c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-16-010236-a.a2
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник. Відповідно Додатку 2 до тендерної документації - «п.1. Документи щодо відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним статтею 16 Закону», відповідно вказано: Належним підтвердженням досвіду виконання Учасником аналогічного за предметом закупівлі договору є підтвердження виконання договору поставки Боксу біологічної безпеки ІІ класу за кодом ДК 021:2015 - 38950000-9 - Обладнання для полімеразної ланцюгової реакції та/або ДК 021-2015 33190000 – 8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення.
Дана вимога суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», в якому відповідно ст. 16 п.2 .ч 3 вказано -наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Закону не зазначено код ДК, на відповідність якому необхідно надати підтверджуючі документи.
Тому редакція вимоги Замовника має неправомірний характер, суттєво звужує кількість потенційних учасників та несе дискримінаційний характер.
Просимо Вас вимогу до Додатку 2 тендерної документації привести у відповідності до чинного законодавства, а саме ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме шляхом видалення вимоги - Належним підтвердженням досвіду виконання Учасником аналогічного за предметом закупівлі договору є підтвердження виконання договору поставки Боксу біологічної безпеки ІІ класу за кодом ДК 021:2015 - 38950000-9 - Обладнання для полімеразної ланцюгової реакції та/або ДК 021-2015 33190000 – 8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.02.2021 16:31
Вирішення:
Шановний Учасник, розглянувши Вашу вимогу, Замовником було проаналізовано законодавство у сфері державних закупівель та електронну систему публічних закупівель Prozorro на предмет підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) вказано «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Пункт 22 ч.1 ст. 1 Закону містить визначення «предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку».
Згідно п.3 Розділу І. «Загальні положення» «Порядку визначення предмета закупівлі» затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 – «предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника».
Також, інформуємо, що відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам замовника, визначається останнім самостійно з дотриманням законодавства та принципів, установлених Законом.
Дослідивши закупівлі товару БОКС БІОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ІІ КЛАСУ на електронній системі публічних закупівель Prozorro, було виявлено, що для визначення предмету закупівлі даного товару найчастіше вказуються код ДК 021-2015 33190000 – 8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення та код ДК 021:2015 - 38950000-9 - Обладнання для полімеразної ланцюгової реакції.
Вважаємо, що вимога п.1 Додатку 2 Тендерної документації на закупівлю товару за предметом: «Код ДК 021:2015 – 38950000-9 - Обладнання для полімеразної ланцюгової реакції (БОКС БІОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ІІ КЛАСУ) «Належним підтвердженням досвіду виконання Учасником аналогічного за предметом закупівлі договору є підтвердження виконання договору поставки Боксу біологічної безпеки ІІ класу за кодом ДК 021:2015 - 38950000-9 - Обладнання для полімеразної ланцюгової реакції та/або ДК 021-2015 33190000 – 8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення» має правомірний характер, не звужує кількість потенційних учасників та не є дискримінаційною.
Також, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які не повинні впливати на визначення тендерним комітетом предмета закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що оскільки умови закупівлі не порушують норми Закону, а положення тендерної документації не встановлюють дискримінаційних вимог, не обмежують конкуренції та не звужують коло потенційних учасників, ваша Вимога не підлягає задоволенню.
На підставі викладеного, тендерним комітетом прийнято рішення відмовити у задоволені Вашої вимоги.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.03.2021 10:02
Вимога
Вирішена
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
9498df1763f9472bbb4067ad27077b84
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-16-010236-a.a1
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник. Відповідно Додатку 2 до тендерної документації - «п.1. Документи щодо відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним статтею 16 Закону», відповідно вказано: копія (копії) договору (договорів) та/або листи з рекомендаціями від контрагентів Учасника, якими підтверджується укладання і виконання Учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) протягом 2020 року.
Дана вимога суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», в якому відповідно ст. 16 п.2 .ч 3 -наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Норма Закону не визначає період, за який учасник повинен надати підтверджуючі документи.
Тому редакція вимоги Замовника має неправомірний характер, несе дискримінаційний складову та суттєво звужує кількість потенційних учасників.
Просимо Вас гармонізувати вимогу до Додатку 2 тендерної документації у відповідності до чинного законодавства, а саме ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме шляхом видалення вимоги - протягом 2020 року.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.02.2021 15:54
Вирішення:
Доброго дня! Шановний Учасник, розглянувши ваше звернення, Замовником було внесено зміни до тендерної документації, а саме видалено вимогу - протягом 2020 року.
Статус вимоги:
Задоволено