• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Природний газ

Завершена

2 494 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
Період оскарження: 16.02.2021 14:40 - 02.03.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

вимога

Номер: a5059c2746e34d89a317be876b6ac6f5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-16-001971-c.b3
Назва: вимога
Вимога:
Щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ» повідомляємо наступне: 1) Пояснення щодо першого пункту відхилення - У складі Тендерної документації було надано лист від уповноваженого органу ДП «Вінницький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та стандартизації» про те, що газ не підлягає сертифікації. Адже, на ім’я Учасника може бути виданий тільки сертифікат якості природного газу, а протоколи якості природного газу та паспорти фізико-хімічних показників можуть бути видані тільки газорозподільчим підприємствам, таким як АКЦИОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДИЛЬНОИ СИСТЕМИ ВИННИЦЯГАЗ, такі протоколи якості і паспорти фізико-хімічних показників, було надано у тендерній документації ТОВ «ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ», з цих паспортів видно, що усі показники газу, що постачає ТОВ «ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ» належної якості і відповідають усім вимогам Замовника. Отже, відхилення по цьому пункту вважаємо неправомірним; 2) Пояснення щодо другого пункту - від державного підприємства, що належить до сфери управління Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України із зазначенням діапазону цін на природний газ на ринку України станом на місяць подання тендерної пропозиції, яка видана (ний) на ім’я учасника закупівлі. У складі пропозиції також надати підтверджуючий лист, що виданий на ім’я Учасника від такого підприємства, який підтверджує належність останнього до відповідної сфери управління. У складіТендерної документації ТОВ «ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ» було надано довідку ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВОЇ ПАЛАТИ з діапазоном середньо ринкових цін і лист від ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВОЇ ПАЛАТИ, що вона належить до до відповідної сфери управління. Отже дану вимогу повністю виконано і задоволено, отже, вона не може слугувати причиною для відхилення. 3) Щодо третього пункту - «…..учасник у складі тендерної пропозиції, повинен надати інформацію від уповноваженого органу про відсутність учасника у переліку осіб, пов’язаних з провадженням терористичної діяльності (Переліку терористів), що надана на ім’я учасника». ТОВ «ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ» повністю задовільнив дану вимогу, у складі Тендерної пропозиції було надано довідку від уповноваженого органу, яким є Головне управління контррозвідувального захисту інтересів держави у сфері економічної безпеки Служби Безпеки України про те що Учасник не є організацією, що причетна до терористичної діяльності. Отже, виходячи з вищевикладеного, ТОВ «ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ» робить висновок, що замовник погано вивчив нашу документацію і поспішно зробив висновок про нашу невідповідність. Просимо, ще раз уважно вивчити нашу документацію і відмінити рішення про відмову. В іншому випадку, ми змушені будемо звернутись до Антимонопольного комітету України для проведення моніторингу даної закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Ознайомившись із вимогою ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ» (надалі – Учасник), за номером, присвоєним в електронній системі закупівель під час її подання: UA-2021-02-16-001971-c.b3 від 12 березня 2021 року у закупівлі згідно оголошення про проведення процедури закупівлі «Природний газ (ДК 021:2015 09120000-6 Газове паливо)», що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель «Prozorro» за номером: UA-2021-02-16-001971-c, Відділ освіти Гайсинської міської ради (надалі – Замовник) повідомляє наступне: Тендерна документація у вказаній закупівлі розроблена Замовником та опублікована в електронній системі закупівель «Prozorro» у відповідності із Законом України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX) (надалі – Закон). Умови тендерної документації є однаковими для усіх учасників, які прийняли участь у даній закупівлі. Згідно до ч. 1 ст. 24 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Окрім цього, у випадку якщо потенційний Учасник об’єктивно вважає, що тендерна документація містить незаконні та/або дискримінаційні вимоги, такий учасник наділений правом оскаржити умови тендерної документації. Так, відповідно до ч. 8 ст. 18 Закону, скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.. Проте, Учасник не скористався вказаними нормами законодавства щодо звернення до Замовника за роз’ясненнями умов тендерної документації, а також і не звертався до Органу оскарження із відповідною скаргою на умови тендерної документації, а отже, усі положення тендерної документації, в тому числі вимоги, які не виконав Учасник, що є предметом вимоги, були зрозумілі всім потенційним учасникам у тому числі і Учаснику, правомірними та реальними до виконання. Відтак, вимога на рішення Замовника з підстав наведених у ній є такою, що не базується на вимогах тендерної документації, а носить виключно суб’єктивний оціночний характер Учасника, а тому на думку Замовника, скарга не підлягає задоволенню з наведеного нижче: 1. Статтею 23 Закону встановлено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). За своєю правовою природою договір на постачання природного газу є договором поставки. Відповідно до ст. 265 господарського кодексу України за договором поставки одна сторона - постачальник зобов'язується передати (поставити) у зумовлені строки (строк) другій стороні - покупцеві товар (товари), а покупець зобов'язується прийняти вказаний товар (товари) і сплатити за нього певну грошову суму. В силу ст. 268 господарського кодексу України, постачальник повинен засвідчити якість товарів, що поставляються, належним товаросупровідним документом. У разі поставки товарів більш низької якості, ніж вимагається стандартом, технічними умовами чи зразком (еталоном), покупець має право відмовитися від прийняття і оплати товарів, а якщо товари уже оплачені покупцем, - вимагати повернення сплаченої суми. Згідно ст. 12 Закону України «Про ринок природного газу» № 329-VIII від 9 квітня 2015 року, постачання природного газу здійснюється відповідно до договору, за яким постачальник зобов’язується поставити споживачеві природний газ належної якості та кількості у порядку, передбаченому договором, а споживач зобов’язується оплатити вартість прийнятого природного газу в розмірі, строки та порядку, передбачених договором. Якість та інші фізико-хімічні характеристики природного газу визначаються згідно із встановленими стандартами та нормативно-правовими актами. Природний газ - суміш вуглеводнів та невуглеводневих компонентів, що перебуває у газоподібному стані за стандартних умов (тиск - 760 міліметрів ртутного стовпа і температура - 20 градусів за Цельсієм) і є товарною продукцією. Природний газ як товар має специфічний характер, оскільки передається лише трубопроводами, не має кольору та запаху, а існує в газоподібному стані, що не дає змогу споживачу без належного технічного устаткування, встановити його кількість та якість, а саме фізико-хімічний склад. При цьому, фізико-хімічний склад природного газу є істотною умовою для його використання за призначенням. Компонентний склад газу, визначений хроматографічним методом за МВУ 06-063-2011, ДСТУ ISO 6974:2007. ДСТУ 5542-87 «Гази горючі природні для промислового і комунально-побутового призначення. Технічні умови». На офіційному сайті ТОВ «Оператор ГТС України» щомісячно розміщується інформація щодо фізико-хімічних показників природного газу. В той же час, якість природного газу має підтверджуватися паспортами якості природного газу, які видаються хімічними лабораторіями газотранспортних та газовидобувних підприємств. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів (файлів), що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме, зокрема: - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно з Додатком 3 До цієї тендерної Документації та п. 6 розділу III тендерної Документації. Відповідно до пункту 10.6. Додатку 3 до тендерної документації -Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати - «.... отриманий безпосередньо на ім'я учасника паспорт якості природного газу на одну з попередніх партій поставок товару, яка здійснена безпосередньо учасником до кінцевого споживача, що підтверджується Договором постачання природного газу даному споживачу, який також додається у складі тендерної пропозиції Учасника». Всупереч вказаної вимоги за тендерною документацією у складі пропозиції Учасника даний документ відсутній. При цьому, Учасником не доведено, що останній звертався до відповідних лабораторій з метою проведення запитуваних досліджень перевірки якості газу і отримав обґрунтовану або необґрунтовану відмову в проведенні відповідних перевірок якості природного газу, а відтак відмову про видачу йому паспорту якості природного газу на одну з попередніх партій поставок товару на ім’я учасника закупівлі. 2. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів (файлів), що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме, зокрема: - інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації та додатками цієї тендерної документації (для юридичних осіб та фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців). Відповідно до підпункту 2 пункту 3 розділу V тендерної документації - Учасник процедури закупівлі повинен в інших документах тендерної пропозиції додатково надати, зокрема: - на підтвердження формування Учасником вартості цін за одиницю товару до ринкових цін на товар, що складає предмет закупівлі, учасник закупівлі зобов'язаний надати також у складі тендерної пропозиції довідку або експертний висновок від Державного підприємства, що належить до сфери управління Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України із зазначенням діапазону цін на природний газ на ринку України станом на місяць подання тендерної пропозиції, яка видана (ний) на ім'я учасника закупівлі. У складі пропозиції також надати підтверджуючий лист, що виданий на ім'я Учасника від такого підприємства, який підтверджує належність останнього до відповідної сфери управління. У складі пропозиції Учасника відсутня довідка або експертний висновок від державного підприємства, що належить до сфери управління Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України із зазначенням діапазону цін на природний газ на ринку України. Щодо надання у складі тендерної пропозиції Учасника на підтвердження виконання вказаної вище вимоги довідки ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВОЇ ПАЛАТИ з діапазоном середньо ринкових цін і лист від ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВОЇ ПАЛАТИ, що вона належить до відповідної сфери управління, слід зауважите наступне: Згідно статті 1 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» Торгово-промислова палата є недержавною неприбутковою самоврядною організацією, яка об'єднує юридичних осіб, які створені і діють відповідно до законодавства України, та громадян України, зареєстрованих як підприємці, та їх об'єднання. Вказане не може надавати такій експертній організації статус «аналогічної» до державного підприємства, що належить до сфери управління Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. 3. Відповідно до підпункту 15 пункту 3 розділу V тендерної документації - «учасник у складі тендерної пропозиції, повинен надати інформацію від уповноваженого органу про відсутність учасника у переліку осіб, пов'язаних з провадженням терористичної діяльності (Переліку терористів), що надана на ім'я учасника». У складі пропозиції Учасника даний документ від уповноваженого органу відсутній. 28 квітня 2020 року набув чинності Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 6 грудня 2019 року № 361-IX. Цей Закон спрямований на захист прав та законних інтересів громадян, суспільства і держави, забезпечення національної безпеки шляхом визначення правового механізму запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення. 22 липня 2020 року Кабінет Міністрів України Постановою № 622 затвердив «Порядок формування переліку осіб, пов’язаних з провадженням терористичної діяльності або стосовно яких застосовано міжнародні санкції». Відповідно до вказаної Постанови КМ України, цей порядок визначає механізм формування переліку осіб, пов’язаних з провадженням терористичної діяльності або стосовно яких застосовано міжнародні санкції. Перелік осіб формується Держфінмоніторингом. Враховуючи вищевикладене, Служба Безпеки України не є уповноваженим органом щодо надання інформації про відсутність учасника у переліку осіб, пов'язаних з провадженням терористичної Діяльності (Переліку терористів), що надана на ім'я учасника. З огляду на вказане, Замовником правомірно було відхилено тендерну пропозиції Учасника – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ» з підстав зазначених у Протоколі № 102 засідання тендерного комітету Відділу освіти Гайсинської міської ради від 12 березня 2021 року. Відтак у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги Учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ» викладені ним у вимозі № UA-2021-02-16-001971-c.b3 від 12.03.2021 року.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

вимога

Номер: 27ab19b086994f3894d70b88f1d1542a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-16-001971-c.b2
Назва: вимога
Вимога:
«…..учасник у складі тендерної пропозиції, повинен надати інформацію від уповноваженого органу про відсутність учасника у переліку осіб, пов’язаних з провадженням терористичної діяльності (Переліку терористів), що надана на ім’я учасника». У складі пропозиції учасника Товариство з об
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: паорпо
Дата скасування: 12.03.2021 19:31
Вимога
Відкликано скаржником

вимога

Номер: 2b7dd5d8b75c40b7a573e0c0cf2a6f6b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-16-001971-c.b1
Назва: вимога
Вимога:
Прошу надати пояснення щодо нашого відхилення, наша пропозиція відхилена,а протокол про ухвлення такого рішення не надано.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: знайдено відповідь на запитання
Дата скасування: 12.03.2021 18:45