• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з технічного огляду та випробовувань (вимірювання опору ізоляції проводів та кабелів струморозподільчої мережі)

Завершена

395 064.11 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 2 370.38 UAH
Період оскарження: 16.02.2021 14:15 - 28.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Порушення в сфері публічних закупівель

Номер: 34144f7599c24dd48091446c5885d3ff
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-16-009195-a.c2
Назва: Порушення в сфері публічних закупівель
Вимога:
Відповідно до пп.1 п. 3.1 р.3 дод.4 до тендерної документації, для платників податку на додану вартість – витяг (виписка) з реєстру платників ПДВ, (скановану копію оригіналу або копії завіреної нотаріально), або скановану копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість завірену (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014р.). - для не платників податку на додану вартість – оригінал листа учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість з зазначенням статусу платника податків. Зазначаємо, що ТОВ "КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД" не надало у складі своєї пропозиції ні оригінал такого документу, ні копію завірену нотаріально. Переможцем було надано копію, завірену учасником,що не відповідає вимогам тендерної документації. Аналогічне зауваження й в частині невиконання вимог пп.2 п. 3.1 р.3 дод.4 до тендерної документації. Станом на сьогодні сьогодні вже неодноразово було висвітлено дане питання на засіданні в Антимонопольному комітеті України. Позиція постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - АМКУ)є ідентичною з нашою позицією. Просимо звернути увагу на дану практику та зазначаємо, що у разі ігнорування нашої вимоги ми будемо змушені звернутись до АМКУ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Через електронну систему закупівель направлено Вимогу UA-2021-02-16-009195-a.c2 щодо закупівлі по коду ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань (вимірювання опору ізоляції проводів та кабелів струморозподільчої мережі), ID UA-2021-02-16-009195-a, яку КНП «КОЛ КОР» розглянуло та прийняло відповідне рішення. Учасником закупівлі ТОВ КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД надано в складі своєї пропозиції від сканований ВИТЯГ № 1926544500428 з реєстру платників податку на додану вартість з мокрою кольоровою печаткою. Даний документ є оригіналом, що відповідає вимогам пп.1 п. 3.1 р.3 дод.4 Тендерної Документації.. Відповідно до Тендерної документації, а саме пункту 1 розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерних пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Зазначення на Витязі засвідчення Учасником не впливає на його зміст та достовірність, це відноситься до формальної помилки (технічної помилки) зі сторони Учасника при підготовці документів пропозиції. Відповідно до п.5. статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.». Разом з тим НАКАЗ МІНІСТЕРСТВА ФІНАНСІВ УКРАЇНИ від 14.11.2014 № 1130 в встановлює «VII. Порядок формування і надання витягів та довідок, оприлюднення відомостей з реєстру платників податку на додану вартість 7.1. Відповідно до пункту 183.13 статті 183 розділу V Кодексу з метою постійного забезпечення органів державної влади, органів місцевого самоврядування, юридичних та фізичних осіб інформацією Державна податкова служба України щоденно оприлюднює на єдиному державному реєстраційному веб-порталі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань та власному офіційному веб-сайті: дані з Реєстру із зазначенням найменування або прізвища, імені та по батькові платника ПДВ, дати податкової реєстрації, індивідуального податкового номера та терміну дії реєстрації платника ПДВ;». Тобто, дана інформація є публічною і її достовірність можна перевірити у відкритих реєстрах, що врегульовано п.5. статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Щодо вказаного вами, що «Позиція постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - АМКУ)є ідентичною з нашою позицією.» хочемо зазначити, що АМКУ розглядає неупереджено кожну справу окремо та не має шаблонної єдиної думки щодо всіх аналогічних ситуацій. Тому порівнювати всі наявні справи з конкретною не можна. Також слід зазначити, що відповідно до пункту 1 статті 5 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні жодні підстави для відхилення даного Учасника. Замовник здійснював оцінку пропозиції неупереджено, дотримуючись всіх вимог чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Оскарження переможця

Номер: e5ee71c02b1a4896bb6cd8eaf3ac02f8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-16-009195-a.c1
Назва: Оскарження переможця
Вимога:
В поданому постачальником обгрунтуванні згідно з п. 14 Статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» немає роз'яснання та належного обгрунтування щодо: 1. Досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва. 2. Сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника - запропонована цінова знижка не підтверджена розрахунком. 3. Отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством - надано підтвердження отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Через електронну систему закупівель направлено Вимогу UA-2021-02-16-009195-a.c1 щодо закупівлі по коду ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань (вимірювання опору ізоляції проводів та кабелів струморозподільчої мережі), ID UA-2021-02-16-009195-a, яку КНП «КОЛ КОР» розглянуло та прийняло відповідне рішення. Відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Учасник ТОВ КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД надав таке обґрунтування (файл «обгрунтування АНЦ» завантажений в ЕСЗ 5 бер. 16:08), чим виконав дану вимогу. Також статтею 14 Закону встановлено, що Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством. Даний перелік обґрунтувань не є вичерпним або обов’язковим. В той же час підпункт 1 пункту 1 статті 31 Закону встановлює умови відхилення тендерних пропозицій, а саме якщо учасник процедури закупівлі: • не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону. Всі вище перелічені вимочи чинного законодавства Учасником ТОВ КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД дотримані. Також слід зазначити, що відповідно до пункту 1 статті 5 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні жодні підстави для відхилення даного Учасника. Замовник здійснював оцінку пропозиції неупереджено, дотримуючись всіх вимог чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено