-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-95; Бензин А-92; Дизельне паливо Код ДК 021:2015 : 09130000-9 - Нафта і дистиляти
Завершена
752 252.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 761.26 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 761.26 UAH
Період оскарження:
16.02.2021 14:11 - 28.02.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Оскарження дискваліфікації ТОВ "ТД МТК"
Номер:
f7a8cfce9bf64a1e915e0252ae6a0b5d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-16-001638-b.b2
Назва:
Оскарження дискваліфікації ТОВ "ТД МТК"
Скарга:
Прошу зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ МІЖРЕГІОНАЛЬНА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ» у процедурі закупівлі: ДК 021:2015 - 09130000-9 – Нафта та дистиляти, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-16-001638-b
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга__Гуманітарний відділ виконавчого комітету Миронівської міської ради.docx.pdf 25.03.2021 15:02
- Скарга__Гуманітарний відділ виконавчого комітету Миронівської міської ради.docx 25.03.2021 15:02
- рішення від 29.03.2021 №6250+лист замовнику.pdf 30.03.2021 09:36
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07 04 2021 № 7216.pdf 08.04.2021 18:43
- рішення від 07.04.2021 №7216.pdf 12.04.2021 18:39
- Пояснення по скарзі 01.04.2021 15:06
- Пояснення по скарзі 01.04.2021 15:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.03.2021 17:05
Дата розгляду скарги:
07.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.03.2021 09:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.04.2021 18:40
Дата виконання рішення Замовником:
26.04.2021 14:17
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінація
Номер:
79bde54289444ebe95835ae89a7241d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-16-001638-b.b1
Назва:
Дискримінація
Вимога:
Вимагаємо вилучити дискримінаційні умови Тендерної документації щодо:
- надання гарантійного лист партнера, складеного в довільній формі, про здатність виконати свої зобов’язання перед учасником закупівлі, через яке буде проводитись відпуск пального на вказаних партнерських АЗС.
Детальний опис вимоги міститься у завантаженому файлі.
У разі не вилучення вищезазначених дискримінаційних умов - звернемося до АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- Гуманітарний відділ виконавчого комітету Миронівської міської ради Миронівського району Київської області.pdf 19.02.2021 15:57
- відповідь на вимогу 22.02.2021 13:22
Дата подачі:
19.02.2021 15:57
Вирішення:
Закон України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» № 114-IХ від 19.09.2019 (далі – Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. На виконання пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, вимоги, щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільне зазначити такі показники, посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація (вимоги) не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання необхідне, воно повинно бути обґрунтоване, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент» Тендерна документація на закупівлю № UA-2021-02-16-001638-b по предмету закупівлі ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95; Бензин А-92; Дизельне паливо Код ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти) була затверджена рішенням Уповноваженої особи від 16.02.2021 р №27. На виконання п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, учасник подає документ, який підтверджує інформацію про його відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Замовник зазначає вимоги, установлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Відповідно до п.1 ч.2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв – наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників,відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону та вказує у Тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності Учасника встановленим критеріям. Разом з тим, з частиною третьою статті 22 Закону Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідною до неї включити. Так відповідно до Положення про Гуманітарний відділ, метою діяльності є організація безперебійного навчального процесу учнів, гарантія забезпечення своєчасного відпуску палива пов’язана із специфікою діяльності Замовника. Під час виконання покладених на Гуманітарний відділ обов’язків, існує необхідність своєчасної, належної та оперативної заправки шкільних автобусів паливом, що забезпечує своєчасну оперативність підвозу учнів до закладів освіти. Нажаль, відпуск палива, який фактично відбувається з АЗС партнерів не гарантує забезпечення своєчасного та гарантованого відпуску пального, тому що партнер в будь який час може розірвати партнерську угоду (з учасником), та не несе будь - яких зобов’язань і не виступає гарантом перед Замовником, щодо належного виконання зобов’язань по договору про закупівлю (оскільки не є стороною в договорі про закупівлю). Ці дії можуть привести до збоїв та взагалі до припинення відпуску палива на партнерських АЗС, а в результаті до невиконання вимог Договору про закупівлю. Враховуючи зазначене, вимоги Тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 3 Закону та з дотриманням бюджетного та законодавства України в цілому. З урахуванням зазначеного, Замовник дотримався норм ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» при складанні Тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, з метою захисту прав Замовника, сталої роботи та гарантованого забезпечення паливом відповідної якості та ефективного використання бюджетних коштів, наші вимоги вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а отже законних та обґрунтованих підстав для внесення змін до Тендерної документації немає. Протокол № 30 Засідання уповноваженої особи від 22.02.2021 р.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.03.2021 14:16