-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги гарячого харчування
Торги не відбулися
3 328 737.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 643.69 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 643.69 UAH
Період оскарження:
16.02.2021 13:06 - 30.04.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника щодо визнання переможця
Номер:
91c8c649afa4439ca3cb52fd8d70c5dc
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-16-007492-a.b5
Назва:
Скарга на рішення Замовника щодо визнання переможця
Скарга:
16.02.2021 року Комунальний заклад «Дитячий оздоровчий центр соціальної реабілітації санаторного типу «Перлина Придніпров’я» Дніпропетровської обласної ради», далі «Замовник», було оголошено закупівлю за процедурою відкриті торги за Предметом закупівлі: Послуги гарячого харчування ДК 021:2015 - 55510000-8 – Послуги їдалень.
До зазначеного оголошення було опубліковано Тендерну документацію, затверджену головою тендерного комітету 16.02.2021 року разом із додатками, далі за текстом «Тендерна документація». Очікувана вартість предмету закупівлі оголошена у розмірі 3`328`737.00 грн (без ПДВ), місце надання послуг: 51215, Україна, Дніпропетровська область, Новомосковський р-н, с.Орлівщина, вул. Острівна, 2-а, протягом 19.06.2021 – 16.11.2021 р.
05.05.2021 року відбувся аукціон та розкриття тендерних пропозицій учасників. В результаті аукціону участь у цій закупівлі прийняли наступні учасники:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛК РІВЕР" із остаточно ціною пропозицій 2`994`840.00 грн.
- ФОП "ПСАРЬОВА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" із остаточно ціною пропозицій 2`995`863.30грн.
- ТОВ «ЛІКЕА» із остаточно ціною пропозицій 3 186 000,00 грн.
- ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" із остаточно ціною пропозицій 3`278`860.31 грн.
Після виконання рішення АМКУ №16722-р/пк-пз від 21.07.2021 року щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛІКЕА», Замовник прийняв рішення ВІД 29.07.2021 року про визнання переможцем цієї процедури закупівлі ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5».
Ознайомившись із документами тендерної пропозиції цього учасника, ТОВ «ЛІКЕА» не погоджується із рішенням Замовника щодо визначення переможця з огляду на наступне.
Згідно п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачвено, що «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
1) Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно Додатку № 3 до ТД);
2) Інформація щодо відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених у статті 17 Закону;
3) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі за підписом учасника (згідно Додатку № 1 до ТД);
4) Лист-згода з проектом договору про закупівлю (згідно Додатку № 2 до ТД);
5) Електронна банківська гарантія згідно додатку 7 до ТД;
6) Документи згідно додатку 5 до ТД;
7) форма пропозиції згідно додатку 6 до ТД.»
1. Згідно Додатку 1 до ТД ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (ЗАВДАННЯ) по закупівлі Послуги гарячого харчування ДК 021:2015 - 55510000-8 – Послуги їдалень п. 28 передбачено, що «У разі відключення(припинення) електро - водопостачання надання послуг проводиться шляхом видачі готових страв індивідуально запакованих з використанням термостатної плівки та/або спеціалізованих одноразових контейнерів таким чином, щоб уникнути псування, пошкодження готових страв, потрапляння пилу, бруду та іншого втручання під час їх транспортування до місця надання послуг. Індивідуально запаковані готові страви повинні мати відповідні документи, які підтверджують якість зазначеної продукції та її відповідність ТУ виробника, зі строком зберігання не більше 1 місяця, повинні пройти відповідні лабораторні дослідження та бути повністю придатними до споживання дітьми без додаткової термічної обробки.»
На виконання зазначеної вимоги Тендерної документації, Замовник у Додатку 5 до ТД «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції» вимагав від учасників надати:
«14. Протоколи випробувань зразків харчової продукції на готову продукцію, яка буде надаватися дітям/учням/вихованцям в разі неможливості приготування страв за місцем надання послуг (відключення ел.енергії, тощо) згідно із запропонованим учасником переліком;
15. Документи, які підтверджують якість пакування готової продукції, яка буде надаватися дітям/учням/вихованцям в разі неможливості приготування страв за місцем надання послуг (відключення ел.енергії, тощо) та її придатність для використання у харчової промисловості та тривалому зберіганні;
16.Декларації виробника, якісні посвідчення, тощо на весь асортимент готової продукції, яка буде надаватися дітям/учням/вихованцям в разі неможливості приготування страв за місцем надання послуг (відключення ел.енергії, тощо) згідно із запропонованим учасником переліку.»
ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» у складі тендерної пропозиції надав «ЛИСТ про перелік готових страв» вих. № 789 від 25.02.2021р., згідно із яким учасник запропонував до постачання, у разі відключення ел.енергії асортимент готових страв, серед яких було запропоновано до постачання «Котлети зі свинини», «Биточки з риби», «Печеня по-домашньому з філе курячого».
На виконання п. 14 Додатку 5 ТД, переможець надав «Протоколи випробування харчових продуктів» від 09.12.2020 року, серед яких відсутні протоколи на таку готову продукція, як «Котлети зі свинини» та «Биточки з риби», що свідчить про невідповідність тендерної пропозиції вимогам Тендерної документації та є підставою для відхилення тендерної пропозиції цього учасника у відповідності до ч.2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Також, на виконання п. 16 Додатку 5 до ТД, переможець у складі своєї тендерної пропозиції надав «Посвідчення про якість № 5 від 10.12.2020р. на кулінарну продукцію», в якому учасник вказав назви кулінарної продукції, серед яких відсутні такі кулінарні вироби, як «Котлети зі свинини», «Биточки з риби», «Печеня по-домашньому з філе курячого», що не відповідає переліку готових страв, який запропонував учасник, та не відповідає п. 16 Додатку 5 ТД та є підставою для відхилення тендерної пропозиції цього учасника у відповідності до ч.2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
2. Як зазначалося у Додатку 1 до ТД ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (ЗАВДАННЯ) по закупівлі Послуги гарячого харчування ДК 021:2015 - 55510000-8 – Послуги їдалень п. 28 «У разі відключення(припинення) електро - водопостачання надання послуг проводиться шляхом видачі готових страв індивідуально запакованих з використанням термостатної плівки та/або спеціалізованих одноразових контейнерів…..
На виконання зазначеної вимоги, учасник повинен був надати документи згідно Додатку 5 до ТД, які підтверджують відповідність готової продукції, яка буде надаватися у разі відключення ел.енергії, вимогам Замовника згідно Технічного завдання.
ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» у складі своєї пропозиції надав «Посвідчення про якість № 5 від 10.12.2020р. на кулінарну продукцію», яке містить, зокрема, інформацію про назву кулінарної продукції, маса, кг/порції, шт., вид пакування та інш.
У вказаному посвідченні зазначено, що кожна позиція запропонованої кулінарної продукції пакується та відпускається у великих обсягах (1 кг, 50 порцій, 100 шт та інш), тобто не є «індивідуально запакованими кожної порції», що не відповідає вимогам технічного завдання Замовника згідно п. 28 Додатку 1Тендернрї документації.
Також, у вказаному «Посвідчені про якість № 5 від 10.12.2020р. на кулінарну продукцію» зазначений вид пакування кулінарної продукції, як «гастроємність, термос», тобто вид пакування кулінарних виробів не відповідає вимогам Замовника за п. 28 Додатку 1 Тендерної документації, а саме: «з використанням термостатної плівки та/або спеціалізованих одноразових контейнерів».
Згідно п. 3.6.3. «Технічних умов ТУ.У 10.8-35601826-003:2020», які надані учасником у складі своєї тендерної пропозиції та на які є посилання у «Посвідченні про якість № 5 від 10.12.2020 р. на кулінарну продукцію» передбачено, що: «Пакування продукції здійснюється: - у гастроємність (у тій же тарі, в якій готувалась продукція), термоси з нержавіючої сталі ….»
Таким чином, вказаний у «Посвідченні про якість № 5 від 10.12.2020 р. на кулінарну продукцію» вид пакування кулінарної продукції не відповідає п. 28 Додатку 1 «до ТД ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (ЗАВДАННЯ) по закупівлі Послуги гарячого харчування ДК 021:2015 - 55510000-8 – Послуги їдалень», що є підставою для відхилення тендерної пропозиції
ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» згідно ч. 2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Неправомірно прийнявши рішення про визнання переможцем ТОВ «Контракт Продрезерв 5» Замовник порушив права нашого Товариства, як одного із учасників цієї закупівлі.
З огляду на все вищезазначене та керуючись ст. 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
- прийняти цю скаргу до розгляду;
- зобов’язати Комунальний заклад «Дитячий оздоровчий центр соціальної реабілітації санаторного типу «Перлина Придніпров’я» Дніпропетровської обласної ради» скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «Контракт Продрезерв 5» від 29.07.2021 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ 04.08.2021 12:28
- Рішення від 09.08.2021 № 18118.pdf 10.08.2021 10:51
- Інформація про перенесення розгляду Скарги від 18.08.2021 №13864.pdf 19.08.2021 10:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.08.2021 №19349.pdf 27.08.2021 16:05
- рішення від 26.08.2021 №19349.pdf 30.08.2021 14:19
- Грунтовні пояснення.pdf 13.08.2021 14:15
- Пояснення по скарзі - ТОВ ЛІКЕА. від 12.08.21.doc 13.08.2021 14:15
- Протокол скасування рішення.pdf 01.09.2021 11:00
- Відповідь щодо виконання рішення АМКУ №19349-р-пк-пз від 26.08.21р..pdf 01.09.2021 11:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.08.2021 14:25
Дата розгляду скарги:
18.08.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.08.2021 10:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.08.2021 14:19
Дата виконання рішення Замовником:
01.09.2021 11:00
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Порушення, які викладені у мотивувальній частині рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №19349 -р/пк-пз від 26.08.2021 усуненні 01.09.2021р. шляхом скасування рішення тендерного комітету від 29.07.2021 про визначення товариства з обмеженою відповідальністю " КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" переможцем процедури закупівлі - "Послуги гарячого харчування", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-16-007492-a.
Скарга
Виконана замовником
Оскарження рішення Замовника
Номер:
caa54598930b4d0fbe6b97eeb249aa31
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-16-007492-a.c4
Назва:
Оскарження рішення Замовника
Скарга:
На офіційному сайті https://prozorro.gov.ua 16.02.2021 року Комунальний заклад «Дитячий оздоровчий центр соціальної реабілітації санаторного типу «Перлина Придніпров’я» Дніпропетровської обласної ради», далі «Замовник», було оголошено закупівлю за процедурою відкриті торги за Предметом: «Послуги гарячого харчування ДК 021:2015 - 55510000-8 – Послуги їдалень». До зазначеного оголошення було опубліковано Тендерну документацію, затверджену головою тендерного комітету 16.02.2021 року разом із додатками, далі за текстом «Тендерна документація». Очікувана вартість предмету закупівлі оголошена у розмірі 3 328 737,00 грн (без ПДВ), місце надання послуг: 51215, Україна, Дніпропетровська область, Новомосковський р-н, с. Орлівщина, вул. Острівна, 2-а, в період з 28.03.2021 – по 01.08.2021 р.
25.02.2021р. ТОВ ФУД-КУК, Код ЄДРПОУ:42665176, подає до АМКУ скаргу (номер скарги UA-2021-02-16-007492-a.a1 ) на умови Тендерної документації на закупівлю послуг, а саме, на дискримінаційні умови, які позбавляють вільної можливості ТОВ ФУД-КУК реалізувати своє право на участь у цій процедурі закупівлі.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель частково задовольнило скаргу ТОВ ФУД-КУК та зобов'язала Комунальний заклад "Дитячий оздоровчий центр соціальної реабілітації санаторного типу "ПЕРЛИНА ПРИДНІПРОВ'Я" Дніпропетровської обласної ради" внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Послуги гарячого харчування", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-16-007492-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Замовник виконав рішення АМКУ шляхом внесення відповідних змін у тендерну документацію та оприлюднив зміни у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».
Після цього, 23 березня 2021р. ТОВ «ЛІКЕА», Код ЄДРПОУ: 43356209 подає до АМКУ скаргу (номер скарги UA-2021-02-16-007492-a.b2) на умови Тендерної документації на закупівлю послуг, а саме, на дискримінаційні умови які позбавляють ТОВ «ЛІКЕА», реалізувати своє право на участь та перемогу у процедурі закупівлі.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель частково задовольнило скаргу ТОВ «ЛІКЕА», та зобов'язала Комунальний заклад "Дитячий оздоровчий центр соціальної реабілітації санаторного типу "ПЕРЛИНА ПРИДНІПРОВ'Я" Дніпропетровської обласної ради" внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Послуги гарячого харчування", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-16-007492-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Замовник виконав рішення АМКУ шляхом внесення відповідних змін у тендерну документацію та оприлюднив зміни у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з чим Замовником було подовжено час подання пропозицій до 04.05.2021р., та призначено дату аукціону на 05.05.2021р.
05.05.2021 року відбувся аукціон та розкриття тендерних пропозицій учасників.
Після проведення аукціону та розкриття пропозицій учасників тендеру нами встановлено, що метою оскарження ТОВ ФУД-КУК та ТОВ «ЛІКЕА» вимог тендерної документації Замовника було створення сприятливих умов для визначення ТОВ «ЛІКЕА» переможцем, такий висновок можна зробити вивчивши документи, що надало ТОВ «ЛІКЕА» у складі пропозиції для підтвердження достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації та досвіду роботи.
ТОВ «ЛІКЕА» надані де-які особисті медичні книжки працівників, що працювали/працюють у ТОВ «ФУД-КУК», надані аналогічні договори, які укладені на нетривалий час та носили признаки одноразового надання послуг, нетривалого часу перебування на ринку з надання послуг за предметом закупівлі. Тобто, дані учасники шляхом оскарження вимог тендерної документації вимусили Замовника вносити зміни до тендерної документації сприятливі для ТОВ «ЛІКЕА».
Замовником передбачалося завершити процедуру закупівлі до 28 березня 2021 року, тобто до заїзду дітей у заклад, а скарги зазначених учасників поставили під загрозу сам факт перебування дітей у закладі та їх повноцінного харчування.
Згідно останніх змін тендерної документації Замовником визначено строк надання послуг з 19 червня 2021 до 16 листопада 2021 та внесені відповідні зміни до оголошення.
Замовником було проведено оцінку пропозицій учасників та прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛІКЕА" та визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" переможцем процедури закупівлі — "Послуги гарячого харчування".
26 травня 2021 16:18, за два дні до закінчення терміну оскарження ТОВ «ЛІКЕА» подає до АМКУ скаргу (номер скарги UA-2021-02-16-007492-a.b3 ), щодо скасування рішень Замовника, про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛІКЕА" та про визначення Товариства з обмеженою
відповідальністю "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" переможцем процедури закупівлі — "Послуги гарячого харчування".
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 22.06.2021р. постановила: Зобов'язати Комунальний заклад "Дитячий оздоровчий центр соціальної реабілітації санаторного типу "ПЕРЛИНА ПРИДНІПРОВ'Я" Дніпропетровської обласної ради" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛІКЕА" та рішення про визначення Товариства з обмеженою
відповідальністю "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" переможцем процедури закупівлі —"Послуги гарячого харчування", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб- порталі Уповноваженого органу за № UА-2021-02-16-007492-а. (Рішення № 13946-р/пк-пз від 22.06.2021).
Замовником було виконані данні рішення шляхом повернення на кваліфікацію тендерних пропозицій учасників ТОВ "ЛІКЕА" та ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5".
05.07.2021р. Замовником було надано ТОВ «ЛІКЕА» вимогу про усунення порушень до 06.07.2021р. ТОВ «ЛІКЕА» у зазначений строк усунуло порушення та надало відповідні документи, а саме, оновлену довідку про виконання аналогічного договору, яка підписана новим директором ТОВ «ЛІКЕА», а також, документи, які підтверджують повноваження нового директора.
07.07.2021р. на офіційному сайті https://prozorro.gov.ua Замовником було сформовано повідомлення про намір підписати договір з ТОВ «ЛІКЕА».
Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника з наступних причин.
По-перше, відповідно до Інструкції з підготовки тендерної пропозиції та умов тендерної документації, «Подаючи свою тендерну пропозицію, учасник дає згоду на використання персональних даних, які стали відомі в процесі проведення процедури закупівлі, що містять інформацію, яка підпадає під дію Закону України «Про захист персональних даних». Також, на вимогу тендерної документації, Учасник повинен надати довідку на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності) в довільній формі про те, що відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» керівник підприємства надає згоду на оброблення своїх персональних даних, (в т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення в електронній системі закупівель).
Однак, ТОВ «ЛІКЕА» було проігноровано дану вимогу, та не надано довідку в довільній формі про те, що НОВИЙ ДИРЕКТОР (він же і НОВИЙ засновник) підприємства надає згоду на оброблення своїх персональних даних.
По-друге, 05 липня 2021 р. ТОВ «ЛІКЕА» разом із виправленими недоліками надало низку документів на нового директора підприємства та Рішення Учасника №5 про укладання правочинів, де єдиним учасником Товариства є НОВИЙ ЗАСНОВНИК Шевченко Тетяна Сергіївна та володіє 100% голосів та статутного капіталу Товариства.
Однак, якщо звернути увагу на Статут Товариства, який ТОВ «ЛІКЕА» надало у складі тендерної пропозиції 03 березня 2021 р., який підписано єдиним засновником Головачук Наталією Леонідівною, тобто МИНУЛИМ засновником Товариства.
Отже, ТОВ «ЛІКЕА» не було надано нову редакцію Статуту з підписом НОВОГО засновника Товариства, а саме Шевченко Тетяною Сергіївною, який повинен бути нотаріально засвідчено.
Таким чином, Замовник в свою чергу, не звернув на зазначені факти своєї уваги, та незаконно визнав переможем ТОВ «ЛІКЕА».
На підстави вищевикладеного вважаємо, що ТОВ «ЛІКЕА» порушило принципи здійснення публічних закупівель, а саме, добросовісну конкуренцію серед учасників торгів а також, цілеспрямовано проводило затягування зазначеної процедури закупівлі з метою зриву процесу харчування дітей у Комунальному закладі "Дитячий оздоровчий центр соціальної реабілітації санаторного типу "ПЕРЛИНА ПРИДНІПРОВ'Я" Дніпропетровської обласної ради".
Крім того, вважаємо, що у разі укладання договору з ТОВ «ЛІКЕА», Замовник порушить вимоги визначені ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції.
Тобто, Замовник не має права зазначити у договорі термін надання послуг: з 19 червня 2021р. – 16 листопада 2021р., який визначено в оголошенні та тендерній документації до закупівлі.
Якщо такий договір і буде укладено, то Державною службою держказначейства він не буде зареєстрований, так як дата укладання договору та його чинність наступає після виникнення зобов’язань на надання послуг, тобто, після 19.06.2021р. Відповідно до ст.43 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю буде нікчемним, так як Замовником визначено термін надання послуг до укладання договору.
Звертаємо увагу, що розгляд тендерних пропозицій повинен відбуватися на підставі принципів здійснення закупівель, що передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «недискримінація учасників та рівне ставлення до них».
За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може ставити під сумнів, тим більш безпідставно відхиляти цінову пропозицію будь-якого учасника без достатнього на те аргументованого дослідження інформації та чіткого посилання на порушення вимоги за тендерною документацією або оголошенням. Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації або оголошення виключно та в межах поданих документів учасниками торгів.
Нагадуємо, що тендерний комітет відповідно до статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Враховуючи описані вище недоліки, вважаємо, що Замовник, визначивши переможцем ТОВ «ЛІКЕА», грубо порушив принципи здійснення закупівель, що передбачені ст. 5 Закону, права та охоронювані законом інтереси ТОВ «Контракт Продрезерв 5» в частині об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а також, принцип добросовісної конкуренції серед учасників.
В ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» наведено вичерпний перелік підстав, за яких скарга може бути залишена без розгляду.
На виконання ч. 1 ст. 18 Закону, скарга ТОВ «Контракт Продрезерв 5» містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування».
На підставі положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про відміну процедури закупівлі (оголошення про проведення якої оприлюднене на веб- порталі Уповноваженого органу за № UА-2021-02-16-007492-а) за неможливості виправити допущені Замовником порушення.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ.PDF 08.07.2021 11:24
- рішення від 12.07.2021 № 15719 .pdf 13.07.2021 11:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.07.2021 № 16722.pdf 22.07.2021 15:03
- рішення від 21.07.2021 № 16722.pdf 26.07.2021 16:28
- ГРУНТОВНІ ПОЯСНЕННЯ.doc 14.07.2021 12:58
- Грунтовні пояснення.pdf 14.07.2021 12:58
- Протокол щодо рішення АМКУ.pdf 28.07.2021 12:14
- Відповідь.pdf 28.07.2021 12:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.07.2021 11:28
Дата розгляду скарги:
21.07.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.07.2021 11:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.07.2021 16:28
Дата виконання рішення Замовником:
28.07.2021 12:14
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Порушення, які викладені у мотивувальній частині рішення № 16722-р/пк-пз від 21.07.2021 усуненні 28.07.2021р шляхом скасування рішення тендерного комітету від 07.07.2021 про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЛІКЕА" переможцем процедури закупівлі — "Послуги гарячого харчування", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу (UA-2021-02-16-007492-a).
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції та визнання переможця
Номер:
05ae30f22f5848f9a4b8f5d21a450b6b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-16-007492-a.b3
Назва:
Скарга на рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції та визнання переможця
Скарга:
16.02.2021 року Комунальний заклад «Дитячий оздоровчий центр соціальної реабілітації санаторного типу «Перлина Придніпров’я» Дніпропетровської обласної ради», далі «Замовник», було оголошено закупівлю за процедурою відкриті торги за Предметом закупівлі: Послуги гарячого харчування ДК 021:2015 - 55510000-8 – Послуги їдалень.
До зазначеного оголошення було опубліковано Тендерну документацію, затверджену головою тендерного комітету 16.02.2021 року разом із додатками, далі за текстом «Тендерна документація». Очікувана вартість предмету закупівлі оголошена у розмірі 3`328`737.00 грн (без ПДВ), місце надання послуг: 51215, Україна, Дніпропетровська область, Новомосковський р-н, с.Орлівщина, вул. Острівна, 2-а, протягом 28.03.2021 – 01.08.2021 р.
05.05.2021 року відбувся аукціон та розкриття тендерних пропозицій учасників. В результаті аукціону участь у цій закупівлі прийняли наступні учасники:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛК РІВЕР" із остаточно ціною пропозицій 2`994`840.00 грн.
- ФОП "ПСАРЬОВА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" із остаточно ціною пропозицій 2`995`863.30грн.
- ТОВ «ЛІКЕА» із остаточно ціною пропозицій 3 186 000,00 грн.
- ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" із остаточно ціною пропозицій 3`278`860.31 грн.
Щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛІКЕА»
17.05.2021 року Замовником прийнято рішення згідно із протоколом засідання тендерного комітету Комунального закладу «Дитячий оздоровчий центр соціальної реабілітації санаторного типу «Перлина Придніпров’я» Дніпропетровської обласної ради» щодо розгляду тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції / допущення до аукціону) по закупівлі «Послуги гарячого харчування» ДК 021:2015 - 55510000-8 – Послуги їдалень Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-16-007492-a про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛІКЕА».
ТОВ «ЛІКЕА» не погоджується із рішенням Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції нашого Товариства з огляду на наступне.
В якості обґрунтування відхилення нашої тендерної пропозиції Замовник зазначив: «На думку членів тендерного комітету пропозиції Учасник - ТОВ «ЛІКЕА» не відповідає вимогам ТД, а саме Додатку 7 до ТД (дія гарантії визначена не у відповідає до вимогам замовника) та п. а розділом 3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Додатку 3 ТД (довідка про раніше виконані договори не містить інформацію щодо сум укладених договорів).»
1. У відповідності до п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено, що «пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
1) Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно Додатку № 3 до ТД);
2) Інформація щодо відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених у статті 17 Закону;
3) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі за підписом учасника (згідно Додатку № 1 до ТД);
4) Лист-згода з проектом договору про закупівлю (згідно Додатку № 2 до ТД);
5) Електронна банківська гарантія згідно додатку 7 до ТД;
6) Документи згідно додатку 5 до ТД;
7) форма пропозиції згідно додатку 6 до ТД.»
Згідно Додатку 7 до Тендерної документації передбачені вимоги до банківської гарантії.
Замовник, у відповідності до пп.1 п. 6 Протоколу Замовника від 17.05.2021 року про відхилення тендерної пропозиції нашого Товариства передбачено, «У банківській гарантії - дія гарантії визначена не у відповідності до вимогам замовника («Строк дії забезпечення – 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій»)».
Так, згідно із Додатком 7 до Тендерної документації передбачено, «термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункту 3 Розділу III тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”.»
П. 3 розділу 3 «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» не містить у собі вимоги щодо строку дії гарантії.
П. 2 розділу 3 передбачено, що «2.3. Строк дії забезпечення – 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.» Тобто передбачений мінімальний строк дії банківської гарантії.
ТОВ «ЛІКЕА» надано у складі тендерної пропозиції банківську гарантію № 2614-21Г
АТ «РВС Банк» дата видачі 28.04.2021 року. Строк дії банківської гарантії з 04.05.2021 року по 14.09.2021 року включно.
Згідно наданої банківської гарантії п. 3 передбачено, що Банк гарант безвідклично зобов’язується потягом строку дії гарантії сплатити бенефіціару повну суму тендерного забезпечення протягом 2 банківський (робочих) днів з дня отримання гарантом першої письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії.
Таким чином, вимога Тендерної документації щодо строку дії гарантії повністю виконана ТОВ «ЛІКЕА», а передбачення у гарантії більш тривалого строку дії такої гарантії не суперечить умовам Тендерної документації та не порушує права Замовника в частині звернення до гаранта з вимогою сплати повної суми тендерного забезпечення.
Крім того, п. 4 гарантії передбачено, «Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше:
а) сплата бенефіціару суми гарантії;
б) отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією;
в) отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, а саме:
- закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
- укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі);
- відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
-закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.»
Таким чином, за умовами гарантії передбачені випадки, коли строк дії гарантії однозначно припиняється, навіть якщо строк її дії ще не закінчився.
Аналогічна позиція міститься у рішеннях АМКУ від 17.04.2020 № 7489 та 23.10.2020 №19832
З огляду на вищезазначене, передбачення у тексті банківської гарантії строку, який є більшим ніж мінімальний строк, визначений за умовами Тендерної документації не порушує права Замовника та не суперечить Тендерної документації, а тому Замовник неправомірно прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛІКЕА» з таким обгрунтуванням.
2. В якості наступної підстави для обґрунтуванням відхилення тендерної пропозиції
ТОВ «ЛІКЕА», Замовник послався на порушення п. 3 Додатку 3 до ТД «Кваліфікаційні критерії встановлені Замовником до учасників закупівлі Послуги гарячого харчування ДК 021:2015 - 55510000-8 – Послуги їдалень», а саме: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Додатку 3 ТД (довідка про раніше виконані договори не містить інформацію щодо сум укладених договорів).»
Але, згідно із п. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що «якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.»
А згідно із пп.1 п. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» у Замовника виникає право щодо відхилення тендерної пропозиції виключно, якщо «учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Таким чином, вимога Тендерної документації щодо наявності інформації про суми укладених аналогічних договорів містилася у Додатку 3 до ТД та відносилась до кваліфікаційних критеріїв Замовника, а тому Замовник повинен був надати 24 години нашому Товариству на виправлення виявленої невідповідності. Не надавши цей строк та відхиливши із наведеної підстави, Замовник порушив вимоги ст. 29 та 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Щодо визнання переможцем ТОВ «Контракт Продрезерв 5»
18.05.2021 року Замовник було прийнято рішення про визнання переможцем цієї закупівлі ТОВ «Контракт Продрезерв 5».
Ознайомившись із документами тендерної пропозиції цього учасника, ТОВ «ЛІКЕА» не погоджується із рішенням Замовника щодо визначення переможця з огляду на наступне.
1. У складі тендерної пропозиції цього учасника надано банківську гарантію
№ 202493/19-87/27 від 29.04.2021 року видану АТ «БАНК СІЧ» зі строком дії з 04.05.2021 року по 11.08.2021 року включно. Таким чином строк дії цієї гарантії становить 100 днів.
Замовник, в якості підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛІКЕА» зазначив, що строк дії банківської гарантії нашого Товариства не відповідає вимогам Тендерної документації, а саме становить більше 90 днів.
Але Замовник не звернув увагу на той факт, що строк дії банківської гарантії переможця становить також більше 90 днів, що за висновками Замовника, також не відповідає вимогам Тендерної документації, а тому пропозиція ТОВ «Контракт Продрезерв 5» повинна була бути також відхилена Замовником. Але Замовник визнав цього учасника переможцем, не зважаючи на строк дії гарантії, що є більшим ніж передбачено умовами Тендерної пропозиції, що підтверджує неупереджене ставлення Замовника до нашого Товариства.
З огляду на зазначене, тендерна пропозиція переможця повинна була бути відхилена Замовника з огляду на зазначені обставини.
У відповідності до Додатку 3 до ТД «Кваліфікаційні критерії встановлені Замовником до учасників закупівлі Послуги гарячого харчування ДК 021:2015 - 55510000-8 – Послуги їдалень» в якості підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник повинен надати - копію звіту «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку» форма 1ДФ (завіреного відповідним органом) за останній звітний період.
Згідно Наказу Міністерства фінансів України «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 13 січня 2015 року № 4» від 15.12.2020 року № 773 затверджено нова форма «ПОДАТКОВИЙ РОЗРАХУНОК сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску». П. 3 цього наказу передбачено, що Податковий розрахунок за формою, затвердженою цим наказом, перший раз подається за I квартал 2021 року.
Дата подання тендерних пропозицій не пізніше 04.05.2021 року, таким чином, останнім звітним періодом, що передує дню подання тендерної пропозиції є І квартал 2021 року.
ТОВ «Контракт Продрезерв 5» у складі свої тендерної пропозиції надав Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку» форма 1ДФ за 2020 рік, що не відповідає вимогам Тендерної документації. У складі своєї пропозиції переможець надав пояснення (лист № 98 від 21.04.2021 року) за яким він вважає, що останнім звітним періодом є грудень 2020 року через те, що строк подання такої звітності складає 40 календарних днів. Але строк подання звітності не впливає на тривалість звітного періоду, це лише строк, протягом якого учасник повинен подати таку звітність (з 01.04.2021 по 10.05.2021 рр.). Таким чином, учасник ТОВ «Контракт Продрезерв 5» порушив умови Тендерної документації, що є підставою для відхилення такої пропозиції Замовником.
Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «ЛІКЕА» та прийнявши рішення про визнання переможцем ТОВ «Контракт Продрезерв 5» Замовник порушив права нашого Товариства, обмеживши права Скаржника на подальшу участь у цій закупівлі.
З огляду на все вищезазначене та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
- прийняти цю скаргу до розгляду;
- зобов’язати Комунальний заклад «Дитячий оздоровчий центр соціальної реабілітації санаторного типу «Перлина Придніпров’я» Дніпропетровської обласної ради» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛІКЕА»;
- зобов’язати Комунальний заклад «Дитячий оздоровчий центр соціальної реабілітації санаторного типу «Перлина Придніпров’я» Дніпропетровської обласної ради» скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «Контракт Продрезерв 5».
Додатки:
1. Копії рішень АМКУ від 17.04.2020 № 7489 та 23.10.2020 №19832
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ 25.05.2021 10:45
- Рішення АМКУ від 17.04.2020 25.05.2021 10:45
- Рішення АМКУ від 23.10.2020 25.05.2021 10:45
- рішення від 28.05.2021 №11800 (+лист Замовнику).pdf 28.05.2021 14:46
- інформація про перенесення розгляду скарги від 08.06.2021 № 10620.pdf 09.06.2021 15:08
- інформація про перенесення розгляду скарги від 09.06.2021 № 10620.pdf 10.06.2021 15:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.06.2021 № 13946.pdf 23.06.2021 15:40
- Рішення від 22.06.2021 №13946.pdf 25.06.2021 21:03
- Грунтовні пояснення.pdf 04.06.2021 12:37
- Грунтовні пояснення.doc 04.06.2021 12:37
- Протокол розгляду рішення АМК.pdf 02.07.2021 12:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.05.2021 16:18
Дата розгляду скарги:
08.06.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.05.2021 14:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.06.2021 21:03
Дата виконання рішення Замовником:
02.07.2021 12:03
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМК виканоно шляхом скасування рішень Замовника: Про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЛІКЕА".; Про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" переможцем процедури закупівлі — "Послуги гарячого харчування".
Скарга
Виконана замовником
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
b7e200ec6c5a4120bf815bc738bb2d37
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-16-007492-a.b2
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
СКАРГА
на умови Тендерної документації на закупівлю послуг:
«Послуги гарячого харчування ДК 021:2015 - 55510000-8 – Послуги їдалень»
з урахуванням змін від 18.03.2021 року
16.02.2021 року Комунальний заклад «Дитячий оздоровчий центр соціальної реабілітації санаторного типу «Перлина Придніпров’я» Дніпропетровської обласної ради», далі «Замовник», було оголошено закупівлю за процедурою відкриті торги за Предметом закупівлі: Послуги гарячого харчування ДК 021:2015 - 55510000-8 – Послуги їдалень. До зазначеного оголошення було опубліковано Тендерну документацію, затверджену головою тендерного комітету 16.02.2021 року разом із додатками, далі за текстом «Тендерна документація». Очікувана вартість предмету закупівлі оголошена у розмірі 3`328`737.00 грн (без ПДВ), місце надання послуг: 51215, Україна, Дніпропетровська область, Новомосковський р-н, с.Орлівщина, вул. Острівна, 2-а, протягом 28.03.2021 – 01.08.2021 року.
18.03.2021 року Замовником було внесено зміни у Тендерну документацію, яку викладено у новій редакції та затверджено рішенням тендерного комітету протоколом засідання 18.03.2021 року.
ТОВ «ЛІКЕА» бажає прийняти участь у цій процедурі закупівлі але ознайомившись із Тендерною документацією з урахуванням змін в редакції від 18.03.2021 року виявлено дискримінаційні умови, які позбавляють вільної можливості наше Товариство реалізувати своє право на участь у цій процедурі закупівлі.
1. У відповідності до розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 1 Тендерної документації передбачено, що «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
1) Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно Додатку № 3 до ТД);
2) Інформація щодо відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених у статті 17 Закону;
3) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі за підписом учасника (згідно Додатку № 1 до ТД);
4) Лист-згода з проектом договору про закупівлю (згідно Додатку № 2 до ТД);
5) Електронна банківська гарантія згідно додатку 7 до ТД;
6) Документи згідно додатку 5 до ТД;
7) форма пропозиції згідно додатку 6 до ТД.
Згідно із п. 3. Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії встановлені Замовником до учасників закупівлі Послуги гарячого харчування ДК 021:2015 - 55510000-8 – Послуги їдалень» до Тендерної документації, Замовник передбачив перелік документів, які повинен надати учасник на відповідність його кваліфікаційному критерію - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Так учасник повинен надати для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного/их договору/ів:
а) Довідку в довільній формі що містить інформацію:
- про раніше виконані договори за 2018 - 2020 роки, (не менше п’яти) із зазначенням: назви замовників, дати та номеру договору;
- що жоден з укладених договорів не було розірвано з причин неналежного виконання з боку учасника.
б) повністю виконаний(і) аналогічний(і) договір(и) за 2018р, та/або 2019р. та/або 2020р. (не менше п’яти). При цьому, аналогічні договори повинні містити інформацію про предмет закупівлі, який відповідає по своїй суті предмету закупівлі та істотні умови, що є характерними згідно законодавства для такого роду договорів.
Аналогічні договори мають бути надані щодо підприємств, установ, організацій, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів. Разом із аналогічними договорами на підтвердження їх виконання учасники зобов’язані надати акти про наданні послуги (виконані роботи). В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначених договорів, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань.
в) Позитивний(і) відгук(и) від замовника(ів) щодо виконання аналогічного (аналогічних) договору(ів), з яким укладено договір, зазначений у довідці Учасника, скан якого подає учасник на виконання цього пункту, із зазначенням службових номерів телефонів посадових осіб замовника, номеру та дати договору, ціни (вартості) договору, дотримання Учасником (Виконавцем) умов договору із обов’язковим зазначенням інформації стосовно якості, своєчасності, повноти надання послуг, тощо.
Примітка: під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір.»
Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує ст. 5 Закону України
«Про публічні закупівлі», через те, що наше ТОВ «ЛІКЕА» зареєстровано у 19.11.2019 року, основним видом господарської діяльності є постачання готових страв. Протягом 2020-2021 років наше Товариство набувало досвіду у напрямку діяльності «Послуги харчування та послуги їдалень». Наше Товариство має досвід у наданні послуг з організації гарячого харчування суб’єктам господарювання у 2020 році, вказані договори повністю виконані, але кількість таких повністю виконаних договорів не є достатньою для можливості прийняти участь у цій процедурі закупівлі, що є однозначним дискримінаційним критерієм у Тендерній документації.
Крім того, наголошуємо на тому, що з метою розвитку власної господарської діяльності у напрямку організації гарячого харчування, наше Товариство вже у 2021 році уклало більше 5 договорів, предметом яких є надання послуг з організації харчування зі строк дії до 31.12.2021 року, в тому числі і у дитячих закладах, вказані договори наразі виконуються нашим Товариством, послуги надаються своєчасно та якісно, що підтверджується відгуками від Замовників (копії надаються).
Таким чином, маючи на меті прийняти участь у цій процедурі закупівлі та належний відповідний досвід, ми позбавлені такого права через наявність такого дискримінаційного критерію, як наявність 5 договорів, повністю виконаних за період з 2018-2020 роки.
З огляду на зазначене просимо зобов’язати Замовника усунути дискримінаційну вимогу та внести зміни у Тендерну документацію, виключивши з Додатку 3 до Тендерної документації вимогу про надання учасниками не менше п’яти аналогічних договорів, які повністю виконані.
З огляду на все вищезазначене та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
- прийняти цю скаргу до розгляду;
- зобов’язати Комунальний заклад «Дитячий оздоровчий центр соціальної реабілітації санаторного типу «Перлина Придніпров’я» Дніпропетровської обласної ради» внести зміни у Тендерну документацію на закупівлю послуг: «Послуги гарячого харчування ДК 021:2015 - 55510000-8 – Послуги їдалень).
Додатки:
1. Копія виписки ТОВ «ЛІКЕА».
2. Копії договорів про послуги їдалень (гарячого харчування) з відгуками від Замовників за 2021 рік.
3. Копії договорів про надання послуг з організації харчування за 2020 рік.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ 22.03.2021 15:53
- Копія виписки 22.03.2021 15:53
- Договори за 2021 рік 22.03.2021 15:53
- Договори за 2020 рік 22.03.2021 15:53
- Доповнення до скарги 24.03.2021 16:13
- рішення від 25.03.2021 №6013+лист замовнику+лист скаржнику.pdf 25.03.2021 18:01
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05 04 2021 №6885.pdf 06.04.2021 13:48
- рішення від 05.04.2021 №6885.pdf 08.04.2021 13:16
- Грунтовне пояснення.pdf 30.03.2021 12:08
- Грунтовне пояснення.doc 30.03.2021 12:08
- Протокол.pdf 14.04.2021 10:42
- Протокол.pdf 22.04.2021 11:23
- Відповідь.pdf 22.04.2021 11:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.03.2021 15:31
Дата розгляду скарги:
05.04.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.03.2021 18:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.04.2021 13:17
Дата виконання рішення Замовником:
22.04.2021 11:23
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Порушення, які викладені у мотивувальній частині рішення усуненні 14.04.4021р. шляхом внесення змін у тендерну документація ( Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-16-007492-a).
Скарга
Виконана замовником
Скарга на умови Тендерної документації на закупівлю послуг:
Номер:
e5d72a97c0714db381aea20fc7dd94f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-16-007492-a.a1
Назва:
Скарга на умови Тендерної документації на закупівлю послуг:
Скарга:
Дискримінаційні умови, які позбавляють вільної можливості наше Товариство реалізувати своє право на участь у цій процедурі закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додатки до скарги 24.02.2021 16:47
- Додатки до скарги 24.02.2021 16:47
- Скарга до АМКУ 24.02.2021 16:47
- Довіреність 09.03.2021 10:13
- рішення від 01.03.2021 №3706 + лист замовнику .pdf 02.03.2021 09:45
- інформація про резулятивну частину рішення від 11.03.2021 №4755.pdf 12.03.2021 16:47
- рішення від 11.03.2021 №4755.pdf 16.03.2021 19:32
- Грунтовні пояснення..pdf 05.03.2021 10:18
- Грунтовні пояснення.doc 05.03.2021 10:18
- Протокол.pdf 18.03.2021 13:11
- Протокол...pdf 26.04.2021 11:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.02.2021 12:47
Дата розгляду скарги:
11.03.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.03.2021 09:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.03.2021 19:32
Дата виконання рішення Замовником:
26.04.2021 11:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення № 4755-р/пк-пз від 11.03.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України усуненні порушення шляхом внесення змін у тендерну документація ( Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-16-007492-a) із продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів та оприлюденням відповідної інформації та документів (ст. 10, ст. 24 Закону)