• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 90510000-5 «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (Вивезення твердих побутових відходів – ДК 021:2015: код 90512000-9 «Послуги з перевезення сміття»)

1. Найменування замовника: Державний навчальний заклад «Одеське вище професійне училище морського туристичного сервісу». 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02546476. 4. Місцезнаходження замовника: 65026, м. Одеса, вул. Пушкінська, 18. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Заступник директора Ватулян Сергій Гургенович, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Державного навчального закладу «Одеське вище професійне училище морського туристичного сервісу», телефон +380504942605, e-mail: оvpu26@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Послуги. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Вивезення твердих побутових відходів – ДК 021:2015: код 90512000-9 «Послуги з перевезення сміття». 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 90510000-5 «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) послуга. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, м. Одеса, вул. Пушкінська, 18. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Замовник щомісяця здійснює оплату послуг, що надаються Виконавцем, з відповідного рахунку Державного казначейства України. Оплата здійснюється не пізніше 5-го числа місяця, наступного за оплачуємим, на підставі акту наданих послуг (виконаних робіт). 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 75 000,00 грн. (сімдесят п’ять тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ. 15. Період уточнення інформації про закупівлю: «22» лютого 2021 року час 0000 год. 16. Кінцевий строк подання пропозицій: «25» лютого 2021 року час 0000 год. 17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 18. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається. 20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 21. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 23. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично.

Торги відмінено

75 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 750.00 UAH
Період оскарження: 16.02.2021 12:00 - 22.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Технічне завдання

Номер: 1dca5405f9e24abaade1e4976b03498a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-16-005953-a.b1
Назва: Технічне завдання
Вимога:
У складі документів закупівлі, розміщених Замовником на Рrozorro взагалі відсутнє технічне завдання. З наданих Замовником документів учаснику неможливо встановити загальну кількість спорожнень по всім контейнерам за цією закупівлею. А отже і не має можливості заповнити форму «ПРОПОЗИЦІЯ», яка подається Замовником у Додатку №4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. У зазначеній формі «ПРОПОЗИЦІЯ» учасник має самостійно заповнити інформацію про КІЛЬКІСТЬ, що не є можливим видячи з наданої замовником інформації у документах тендера. До того ж без загальної кількості спорожнень по всім контейнерам за цією закупівлею учасники не мають можливості розрахувати ціну тендерної пропозиції. З огляду на вище викладене вимагаємо надати до тендерної документації технічне завдання, що містить інформацію про загальну кількість спорожнень по всім контейнерам за весь період надання послуг за цією закупівлею.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вашу вимогу задовольняємо, технічну частину випадково було не завантажено. Технічну специфікацію завантажимо найближчим часом, дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено