-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (вікон, вхідної групи) у приміщенні за адресою: вул. Вікентія Беретті, 18 згідно з кодом ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Завершена
632 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 775.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 775.00 UAH
Період оскарження:
16.02.2021 11:51 - 22.02.2021 09:00
Вимога
Залишено без розгляду
скасування рішення про визнання переможця
Номер:
03c0e2618fef462b92ca4432af78c2ec
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-16-005679-a.a4
Назва:
скасування рішення про визнання переможця
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю
«ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ»
Вих. № 15 від 04.03.2021 р.
Уповноваженій особі Л. Халецькій Закупівля: - UA-2021-02-16-005679-a
Вимога № 2
щодо скасування Протоколу № 12 від 03.03.2021р.,
Уповноваженої особи в закупівлі: Лот № 2, «Капітальний ремонт вхідної групи у приміщенні за адресою: вул. Вікентія Беретті, 18 (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)». Товариство з обмеженою відповідальністю «Тех-Буд-Проект» юридична адреса: 04053, м. Київ, вул. Смирнова-Ласточкіна,3/5, ЄДРПОУ 38872495, ІПН 388724926591, Тел. 0933942055, електронна адреса: tehbud2014@bigmir.net.
Вимога про усунення порушень у процесі проведення закупівлі Замовником.
1. Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого ініціюється вимога: Територіальний центр соціального обслуговування Деснянського району міста Києва, 02097, м. Київ, вул. Будищанська, 4, Код ЄДРПОУ 25283364
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога: дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-16-005679-а
3. Найменування предмету закупівлі Лот № 1, Капітальний ремонт вхідної групи у приміщенні за адресою: вул. Вікентія Беретті, 18 (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
ТОВ «Тех-Буд-Проект» надає Вимогу № 2, на скасування Протоколу № 12, щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 03.03.2021 року, про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» мотивуючи це наступним:
1. Згідно вимог тендерної документації додаток 2.ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ п. 10.,Учасник на підтвердження відповідності вимог повинен завантажити у складі своєї пропозиції кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, виданий уповноваженим органом та дійсним на момент розкриття пропозицій. Учасник ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» надав сертифікат, строк дії якого закінчився, та не є дійсним на момент розкриття пропозицій, а отже не відповідає вимогам тендерної документації.
З огляду на вищенаведене вимагаємо наступне :
- Прийняти Вимогу № 2, про скасування Протоколу № 12 від 03.03.2021 р. до розгляду - Зупинити процедуру Закупівлі;
- Відмінити рішення Протоколу № 12 від 03.03. 2021 р. про визначення Переможця закупівлі. ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» та приступити до розгляду пропозиції наступних Учасників.
У разі прийняття негативного рішення щодо нашої вимоги залишаємо за собою право звернутися до суду для захисту своїх інтересів.
Директор ______________/Трухан О. В./
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 2 від 04.03.2021.pdf 04.03.2021 17:05
Дата подачі:
04.03.2021 17:08
Вирішення:
Розглянувши вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ» (38872495), яка опублікована в електронній системі закупівель 04-03-21 о 17:08, ідентифікатор UA-2021-02-16-005679-a.a4 щодо скасування протокольного рішення Уповноваженої особи № 12 від 03.03. 2021 про визначення переможця закупівлі UA-2021-02-16-005679-a за лотом № 2, «Капітальний ремонт вхідної групи у приміщенні за адресою: вул. Вікентія Беретті, 18 (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», Уповноваженою особою прийнято наступне рішення.
Згідно із абзацом другим частини чотирнадцятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Таким чином, зазначена норма Закону передбачає, що учасник закупівлі має право звернутися до замовника з вимогою, яка стосується підстав відхилення саме його пропозиції. Відповідно замовник закупівлі зобов’язаний надати відповідь на вимогу учасника, що подана на підставі статті 14 Закону. Звернення до замовника із вимогою, що стосується оцінки тендерних пропозицій інших учасників та обов’язок замовника надавати відповідь на таку вимогу Законом не передбачена.
У відповідності до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
В той самий час замовник повідомляє наступне.
Закупівля здійснена відповідно до статті 5 Закону з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
За результатами проведеного електронного аукціону щодо закупівлі за лотом 1, в якій взяло участь 6 учасників, та за лотом 2, в якій взяло участь 4 учасники, пропозицію учасника, що визнаний переможцем, відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» було визначено найбільш економічно вигідною.
Відповідно до частини дванадцятої статті 14 Закону за результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця. Згідно із пунктом 19 статті 1 Закону переможець спрощеної закупівлі – учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю.
Учасник, що визначений переможцем, у складі своєї пропозиції надав усі документи, що підтверджують його кваліфікацію та відповідність вимогам, у тому числі кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, виданий уповноваженим органом та дійсний на момент розкриття пропозицій, серії АР № 011692. Чинність сертифікату інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, що була надана учасником-переможцем, була перевірена замовником була перевірена замовником у відкритих реєстрах, зокрема, на сайті Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону України), у реєстрі атестованих осіб Атестаційної архітектурно-будівельної комісії, а також на сайті ВГО «Гільдія проектувальників України», якою видано сертифікат. За результатами перевірки чинність сертифікату підтверджено.
Кваліфікаційний сертифікат – документ установленого зразка, що підтверджує відповідність виконавця кваліфікаційним характеристикам професій працівників та його спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, що зазначені в такому документі і належать до видів робіт (послуг), перелік яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 № 554 «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури». Відповідно до пункту 17 «Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об'єктів архітектури», затвердженого вказаної постановою, строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які працюють за фахом, не обмежується.
За результатами проведеного розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції учасника, якого визначено переможцем, на відповідність її вимогам оголошення про проведення закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, відсутні підстави для відхилення цієї пропозиції.
Таким чином, пропозиція ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» в повній мірі відповідає вимогам оголошення про проведення закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, а також потребам Замовника і не може бути відхилена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.03.2021 11:41
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога на скасування рішення про визнання переможця
Номер:
e89cc6173f49413b9db06166b23006a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-16-005679-a.a3
Назва:
Вимога на скасування рішення про визнання переможця
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю
«ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ»
Вих. № 14 від 04.03.2021 р.
Уповноваженій особі Л. Халецькій Закупівля: - UA-2021-02-16-005679-a
Вимога № 1
щодо скасування Протоколу № 11 від 03.03.2021р.,
Уповноваженої особи в закупівлі: Лот № 1, «Капітальний ремонт вікон у приміщенні за адресою: вул. Вікентія Беретті, 18 (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)». Товариство з обмеженою відповідальністю «Тех-Буд-Проект» юридична адреса: 04053, м. Київ, вул. Смирнова-Ласточкіна,3/5, ЄДРПОУ 38872495, ІПН 388724926591, Тел. 0933942055, електронна адреса: tehbud2014@bigmir.net.
Вимога про усунення порушень у процесі проведення закупівлі Замовником.
1. Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого ініціюється вимога: Територіальний центр соціального обслуговування Деснянського району міста Києва, 02097, м. Київ, вул. Будищанська, 4, Код ЄДРПОУ 25283364
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога: дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-16-005679-а
3. Найменування предмету закупівлі Лот № 1, Капітальний ремонт вікон у приміщенні за адресою: вул. Вікентія Беретті, 18 (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
ТОВ «Тех-Буд-Проект» надає Вимогу № 1, на скасування Протоколу № 11, щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 03.03.2021 року, про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» мотивуючи це наступним:
1. Згідно вимог тендерної документації додаток 2.ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ п. 10.,Учасник на підтвердження відповідності вимог повинен завантажити у складі своєї пропозиції кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, виданий уповноваженим органом та дійсним на момент розкриття пропозицій. Учасник ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» надав сертифікат, строк дії якого закінчився, та не є дійсним на момент розкриття пропозицій, а отже не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Згідно вимог додатку 1 тендерної документації відносно Лоту №1 Учасник має надати креслення конструкцій, що пропонуються до встановлення та представити розрахунок опору теплопередачі конструкції, розроблених виробником вікон, а також паспорти, сертифікати на вироби, матеріали та протоколи випробувань. Учасник ТОВ «Центра-Буд» не надав таких кресленнь та розрахунок опору передачі розрахований виробником.
З огляду на вищенаведене вимагаємо наступне :
- Прийняти Вимогу № 1, про скасування Протоколу № 11 від 03.03.2021 р. до розгляду - Зупинити процедуру Закупівлі;
- Відмінити рішення Протоколу № 11 від 03.03. 2021 р. про визначення Переможця закупівлі. ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» та приступити до розгляду пропозиції наступних Учасників.
У разі прийняття негативного рішення щодо нашої вимоги залишаємо за собою право звернутися до суду для захисту своїх інтересів.
Директор ______________/Трухан О. В./
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога від 04.03.2021.pdf 04.03.2021 16:56
Дата подачі:
04.03.2021 16:57
Вирішення:
Розглянувши вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ» (38872495), яка опублікована в електронній системі закупівель 04-03-21 о 16:57, ідентифікатор UA-2021-02-16-005679-a.a3 (надалі – вимога) щодо скасування протокольного рішення Уповноваженої особи № 11 від 03.03. 2021 про визначення переможця закупівлі UA-2021-02-16-005679-a за лотом № 1, «Капітальний ремонт вікон у приміщенні за адресою: вул. Вікентія Беретті, 18 (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» , Уповноваженою особою прийнято наступне рішення.
Згідно із абзацом другим частини чотирнадцятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Таким чином, зазначена норма Закону передбачає, що учасник закупівлі має право звернутися до замовника з вимогою, яка стосується підстав відхилення саме його пропозиції. Відповідно замовник закупівлі зобов’язаний надати відповідь на вимогу учасника, що подана на підставі статті 14 Закону. Звернення до замовника із вимогою, що стосується оцінки тендерних пропозицій інших учасників та обов’язок замовника надавати відповідь на таку вимогу Законом не передбачена.
У відповідності до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
В той самий час замовник повідомляє наступне.
Закупівля здійснена відповідно до статті 5 Закону з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
За результатами проведеного електронного аукціону щодо закупівлі за лотом 1, в якій взяло участь 6 учасників, пропозицію учасника, що визнаний переможцем, відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» було визначено найбільш економічно вигідною.
Відповідно до частини дванадцятої статті 14 Закону за результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця. Згідно із пунктом 19 статті 1 Закону переможець спрощеної закупівлі – учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю.
Учасник, що визначений переможцем, у складі своєї пропозиції надав усі документи, що підтверджують його кваліфікацію та відповідність вимогам, у тому числі кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, виданий уповноваженим органом та дійсний на момент розкриття пропозицій, серії АР № 011692. Чинність сертифікату інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, що була надана учасником-переможцем, була перевірена замовником була перевірена замовником у відкритих реєстрах, зокрема, на сайті Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону України), у реєстрі атестованих осіб Атестаційної архітектурно-будівельної комісії, а також на сайті ВГО «Гільдія проектувальників України», якою видано сертифікат. За результатами перевірки чинність сертифікату підтверджено.
Кваліфікаційний сертифікат – документ установленого зразка, що підтверджує відповідність виконавця кваліфікаційним характеристикам професій працівників та його спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, що зазначені в такому документі і належать до видів робіт (послуг), перелік яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 № 554 «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури». Відповідно до пункту 17 «Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об'єктів архітектури», затвердженого вказаної постановою, строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які працюють за фахом, не обмежується.
Стосовно надання креслень та розрахунку опору теплопередачі, розрахованого виробником, замовник зауважує, що учасником-переможцем надано лист-пояснення підстав неподання цих документів, які, з огляду на викладені у листі обставини, визнані замовником достатніми і обґрунтованими.
За результатами проведеного розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції учасника, якого визначено переможцем, на відповідність її вимогам оголошення про проведення закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, відсутні підстави для відхилення цієї пропозиції.
Таким чином, пропозиція ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» в повній мірі відповідає вимогам оголошення про проведення закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, а також потребам Замовника і не може бути відхилена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.03.2021 11:15
Вимога
Відхилено
Вимога скасувати Протокол № 11 від 03 03 2021 р
Номер:
6cb1b4c93ed04be3b971b04451d2ae68
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-16-005679-a.a2
Назва:
Вимога скасувати Протокол № 11 від 03 03 2021 р
Вимога:
Вих № 26 від 03.03.2021 р.
Уповноваженій особі
Л. Халецькій
Закупівля: - UA-2021-02-16-005679-a
Вимога № 1, що до скасування Протоколу№ 11 від 03.03.2021р., Уповноваженої особи в закупівлі : Лот № 1, Капітальний ремонт вікон у приміщенні за адресою: вул. Вікентія Беретті, 18 (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ» юр. адреса : :08631, Київська область, Васильківський р-н, с.м.т. Глеваха, вул., Ботанічна, 15-А, .ЄДРПОУ 21662878, ІПН 216628710071 IBAN UA 273805820000026000010311310в АТ «МІБ»,м. Київ, МФО 380582, Тел. (044) 502-44-89, (044) 501-67-71 nfo@arkadaplast.com.ua
Вимога про усунення порушень у процесі проведення закупівлі Замовником.
1.Найменування Замовника , рішення, дії або бездіяльність, щодо якого ініциюється вимога : - Територіальний центр соціального обслуговування Деснянського району міста Києва,
. 02097, м. Київ, вул. Будищанська, 4,Код ЄДРПОУ 25283364
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога : дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-16-005679-а
3. Найменування предмету закупівлі Лот № 1, Капітальний ремонт вікон у приміщенні за адресою: вул. Вікентія Беретті, 18 (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
ТОВ « АРКАДА-ПЛАСТ » надає Вимогу «№ 1, на скасування Протоколу № 11 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 03.03.2021 року, про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» мотивуючи це наступним:
1. Представнику ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ», під час огляду та ознайомлення з обсягами та видами робіт на обєкті, представник Замовника, пояснив, що основною причиною заміни віконних конструкцій є зауваження Пожінспекції, що вікна закриті зовні металевими решітками , які заварені і в разі пожежі це неминуче призведе до катастрофічних наслідків, враховуючи специфіку роботи Територіального центру соціального захисту населення. При складанні технічного завдання це враховано не було, тому будуть додатково внесені зміни в Тендерну документацію. Такі зміни Замовником закупівлі були внесені 22.02.2021 року, а саме :- « п. 4 Дефектного акту включає демонтаж встановлених глухих ґрат на вікнах приміщення з подальшою їх зачисткою, ґрунтовкою, фарбуванням та влаштуванням на вікнах розпашними із внутрішнім замком (відповідно до Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014 № 1417 і зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 05.03.2015 за № 252/26697).»
Таким чином до складу робіт додатково внесено :
- Демонтаж віконних решіток- 35 м2;
- Реставрація решіток з виготовлення каркасу, петель, внутрішнього замка:
- Грунтування, фарбування;
- Монтаж решіток – 35 м2.
2. ТОВ «ЦЕНТРА-БУД», як Учасник закупівлі, не врахував вимог замовника, не вніс в Дефектний акт та розрахунки вартість реставрації , або виготовлення нових віконних решіток в кількості 35 м2., таким чином зменшивши вартість ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.
3. Уповноваженою особою закупівлі , під час спілкування , особливо наголошувалось на виконанні вимог Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014 № 1417 і зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 05.03.2015 за № 252/26697).», тому стає незрозумілим, чому визначено Переможцем закупівлі підприємство, яке не врахувало дані вимоги, які можуть призвести до трагічних наслідків.
З огляду на вищенаведене вимагаємо наступне :
- Прийняти Вимогу № 1, про скасування Протоколу № 11 від 03.03.2021 р. до розгляду
- Зупинити процедуру Закупівлі
- Відмінити рішення Протоколу № 11 від 03.03. 2021 р. про визначення Переможця закупівлі.
ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» у раз і негативного рішення Тендерного комітету , залишає за собою право звернутися до суду для захисту своїх інтересів.
Дані ідентифікації підприємства що звернулося : Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ » ( ЄДРПОУ 21662878), юридична адреса : 08631, Київська область, Васильківський р-н, смт. Глеваха вул. Ботанічна, 15-А.(виробництво).
офіс – 03022, Україна, м. Київ, вул. Козацька буд. 122, Тел. (044) 502-44-89, (044) 501-67-71
Директор ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» Сахацька В.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.03.2021 22:13
Вирішення:
Розглянувши вимогу ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» (21662878), яка опублікована в електронній системі закупівель 03.03.2021 о 22:13, ідентифікатор UA-2021-02-16-005679-a.a2 (надалі – вимога) щодо скасування протокольного рішення Уповноваженої особи № 11 від 03.03. 2021 про визначення переможця закупівлі UA-2021-02-16-005679-a за лотом 1 «Капітальний ремонт вікон у приміщенні за адресою: вул. Вікентія Беретті, 18 (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (надалі – закупівля), Уповноваженою особою прийнято наступне рішення.
Закупівля здійснена відповідно до статті 5 Закону з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
За результатами проведеного електронного аукціону щодо закупівлі, в якому взяло участь 6 учасників, пропозицію учасника, що визнаний переможцем, відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) було визначено найбільш економічно вигідною.
Відповідно до частини дванадцятої статті 14 Закону за результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця. Згідно із пунктом 19 статті 1 Закону переможець спрощеної закупівлі – учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю.
Учасник, що визначений переможцем, у складі своєї пропозиції надав усі документи, що підтверджують його кваліфікацію та відповідність вимогам, у тому числі розрахунок договірної ціни (кошторис). У складі кошторисного розрахунку учасником надані дефектний акт та локальний кошторис, в яких (серед іншого) зазначені види та об’єми робіт. Проаналізувавши надані документи, замовник дійшов до висновку, що відомості, зазначені у кошторисному розрахунку договірної ціни, в тому числі у дефектному акті та локальному кошторисі, відповідають вимогам щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, які викладені у Додатку 1 до оголошення про закупівлю.
За результатами проведеного розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції учасника, якого визначено переможцем, на відповідність її вимогам оголошення про проведення закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, відсутні підстави для відхилення цієї пропозиції.
Таким чином, пропозиція ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» в повній мірі відповідає вимогам оголошення про проведення закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, а також потребам Замовника і не може бути відхилена.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Номер:
cd37df6f60294ad38abd9ba857c40452
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-16-005679-a.b1
Назва:
щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Вимога:
У тендерній документації на закупівлю UA-2021-02-16-005679-a «Капітальний ремонт (вікон, вхідної групи) у приміщенні за адресою: вул. Вікентія Беретті, 18 згідно з кодом ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» Додаток 2 зазначено: «для більш детального ознайомлення з обсягами робіт учасник повинен здійснити огляд об’єкту, попередньо узгодивши це із замовником в телефонному режимі. Обстеження можливо провести на об’єкті замовника у робочі дні з 9:00 до 17:00 години, при собі мати відповідного листа із зазначенням інформації про уповноважену особу учасника та документ, що посвідчує особу. Після обстеження учасник шляхом завантаження в електронній системі закупівель має надати підписаний уповноваженою особою замовника Акт огляду. У зв’язку з епідеміологічною ситуацією, яка склалася на території України та з метою запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби Covid-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, уповноважена особа учасника при здійсненні обстеження повинна бути забезпечена засобами захисту».
Повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового огляду об’єкту з підписанням у Замовника Акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: Рішення від 29.05.2020 № 10669-р/пк-пз, якими визначено, що дискримінаційні вимоги, що містяться в тендерній документації порушують права та законні інтереси Суб’єкта оскарження як учасника відповідної процедури закупівлі. Через порушенням замовником частини 1 та 4 статті 5 та частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Суб’єкт оскарження не може прийняти участь у закупівлі. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Суб’єкта оскарження, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме вищезазначені вимоги мають бути змінені та/або виключені з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.02.2021 13:16
Вирішення:
Відповідно до ст. 5, частини 5, 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою забезпечення дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників і задоволення вимоги, яку подано 20.02.2021 о 13:16 год. (UA-2021-02-16-005679-a.b1), вирішено виключити з Додатку 2 до Оголошення «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» п. 22 щодо попереднього огляду об’єкту з метою детального ознайомлення з обсягами робіт, внести зміни до Оголошення та викласти його в електронній системі закупівель протягом одного робочого дня з дня оприлюднення вимоги у новій редакції .
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так