-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Виготовлення технічної документації з нормативно-грошової оцінки земельної ділянки
Виготовлення технічної документації з нормативно-грошової оцінки земельної ділянки, кадастровий №1222987000:01:450:0001, площею 218,6324 га.
Завершена
190 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
Період оскарження:
16.02.2021 11:49 - 22.02.2021 11:40
Вимога
Відхилено
Безпідставне відхилення
Номер:
6b8355c11e2a4f9083c798d2d523e402
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-16-005604-a.a10
Назва:
Безпідставне відхилення
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Виконавчий комітет Покровської міської ради Дніпропетровської області було проведено закупівлю UA-2021-02-16-005604-a на Виготовлення технічної документації з нормативно-грошової оцінки земельної ділянки.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 4 учасники:
1. ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ"
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРА ГЕОДЕЗІЯ"
3. ТОВ Земля і право
4. ТОВ "СЕРВІС ЕКСПЕРТ М"
Ціна учасника №1 ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна, протоколом від 05.03.2021 учасника №1 дискваліфіковано. Наступна економічно-вигідна пропозиція надана учасником №2 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРА ГЕОДЕЗІЯ". Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через наступні невідповідності.
1. Не завірені належним чином копії наданих документів. А саме:
- копія виписки з ЄДРПОУ;
- копія витягу з реєстру платника єдиного податку;
- копії дипломів про вищу освіту на Сендецьку Є.Д. та Нестеренка С.Я.;
- копії фінансової звітності;
- копія протоколу зборів засновників про створення ТОВ “АСТРА ГЕОДЕЗІЯ”;
- копії кваліфікаційних сертифікатів;
- копії трудових книжок.
2. Проект договору не заповнено належним чином.
Детально ознайомившись з пропозицією учасника, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації. При цьому, підстави для відхилення учасника мають бути чітко аргументовані з посиланням на пункти тендерної документації, яким не відповідає пропозиція, що Замовником ВИКОНАВЧИМ КОМІТЕТОМ ПОКРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ не виконано.
В п. 1 протоколу уповноваженої замовником особи Виконавчого комітету Покровської міської ради Дніпропетровської області від 05.03.2021, зазначено зауваження, що не завірені належним чином копії наданих документів, яке не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки, Замовником в оголошенні про проведення вищезазначеної допорогової закупівлі не передбачено вимог щодо надання саме завірених копій документів, а отже вони не можуть вимагатись Замовником після розкриття пропозицій. Крім того документи підписані КЕП, також зауважимо, КЕП має таку ж юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису.
В пункті 2 протоколу уповноваженої замовником особи Виконавчого комітету Покровської міської ради Дніпропетровської області від 05.03.2021, зазначено, що проект Договору не заповнено належним чином, водночас, ТОВ “АСТРА ГЕОДЕЗІЯ” надано заповнений проект Договору, який не містить лише ціни договору, яка підлягає заповненню після проведення допорогової процедури. Крім того, кожна сторінка Договору завірена уповноваженою особою Учасника.
Законом України “Про публічні закупівлі”, передбчені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Отже, пропозиція учасника відповідає Закону України “Про публічні закупівлі”.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРА ГЕОДЕЗІЯ" та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 10.03.2021 14:08
Дата подачі:
10.03.2021 14:08
Вирішення:
Уповноваженою особою Виконавчого комітету Покровської міської ради Дніпропетровської області було проведено закупівлю UA-2021-02-16-005604-a на Виготовлення технічної документації з нормативно-грошової оцінки земельної ділянки.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 4 учасники:
1. ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ"
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРА ГЕОДЕЗІЯ"
3. ТОВ Земля і право
4. ТОВ "СЕРВІС ЕКСПЕРТ М"
Електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна пропозиція, було обрано учасника №1 ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" (далі - Учасник). В результаті розгляду наданих документів, протоколом від 05.03.2021 учасника №1 дискваліфіковано.
Наступна економічно-вигідна пропозиція надана учасником №2 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРА ГЕОДЕЗІЯ". В результаті розгляду наданих документів, протоколом від 05.03.2021 учасника №2 дискваліфіковано.
Учасник не погодився з дискваліфікацією та надіслав вимогу стосовно неправомірного відхилення тендерної пропозиції у закупівлі з зазначенням конкретних причин, а саме:
- відсутності вимоги замовника в оголошенні про спрощену закупівлю, щодо надання завірених копій;
- неналежного заповнення проекту договору.
Уповноваженою особою Виконавчого комітету Покровської міської ради Дніпропетровської області всебічно, об’єктивно та в повній мірі розглянуто вимогу та повідомляємо про наступне:
1. Наказом Міністерства Юстиції України від 18.06.2015 року №1000/5 затверджено Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях (далі — Правила).
Правила встановлюють єдині вимоги щодо створення управлінських документів і роботи зі службовими документами, а також порядок їх архівного зберігання в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях незалежно від форм власності. Ці Правила є нормативно-правовим актом, обов’язковим для виконання всіма установами.
Пунктом 10 Розділу ІІ Правил передбачений порядок засвідчення копій та витягів службових документів. П.п.8 п.10 Розділу ІІ Правил зазначено, що копія набуває юридичної сили лише в разі її засвідчення в установленому порядку.
Учасник в складі своєї пропозиції надав не завірені належним чином документи, а саме:
- Трудові книжки працівників. Також слід зазначити, що в трудовій книжці працівника Нестеренко С.Я. наявний запис про прийняття на роботу, але відсутній підпис керівника підприємства та печатка підприємства.
- статут;
- кваліфікаційний-сертифікат інженера-геодезиста Нестеренко С.Я.;
- протокол №1 зборів засновників;
- свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки;
- наказ №1-К про вступ на посаду від 22.03.2018 року;
- реєстраційні посвідчення на апаратури супутникових радіонавігаційних систем;
- ДОГОВІР 01-02-21-ОО ОРЕНДИ ОБЛАДНАННЯ від 01.02.2021 року;
- ДОГОВІР 01-02-21 ОРЕНДИ ОБЛАДНАННЯ від 04.01.2021 року;
- копії документів про освіту;
- витяг з реєстру платника єдиного податку;
- виписка з ЄДРПОУ;
- копії виконання аналогічних договорів;
2. Відповідно до Закону України від 25.12.2015 р. № 922 «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
При цьому відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених Законом України від 25.12.2015 р. № 922 «Про публічні закупівлі».
Таким чином, замовник укладає договір про закупівлю з учасником-переможцем відповідно до тих вимог, які визначені в оголошені до закупівлі.
Відповідно до частини третьої статті 180 ГК України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Поряд з цим, статтею 638 ЦК України встановлено, що істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Виходячи з вищенаведеного, проект договору повинен містити усі істотні умови договору, включаючи вартість договору.
Також повідомляємо, що в довідках про наявність обладнання та матеріально – технічної бази; про наявність кваліфікованих працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; про досвід виконання аналогічного договору; формі пропозиції; листі - згоді на обробку персональних даних не зазначено дати, на яку вони складені. Відсутність дати складання документів не підтверджує достовірність та актуальність наданої інформації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Безпідставне відхилення
Номер:
9f38660536314b3680b0e719aef9e3ac
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-16-005604-a.a9
Назва:
Безпідставне відхилення
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Виконавчий комітет Покровської міської ради Дніпропетровської області було проведено закупівлю UA-2021-02-16-005604-a на Виготовлення технічної документації з нормативно-грошової оцінки земельної ділянки.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 4 учасники:
1. ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ"
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРА ГЕОДЕЗІЯ"
3. ТОВ Земля і право
4. ТОВ "СЕРВІС ЕКСПЕРТ М"
Ціна учасника №1 ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна, протоколом від 05.03.2021 учасника №1 дискваліфіковано. Наступна економічно-вигідна пропозиція надана учасником №2 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРА ГЕОДЕЗІЯ". Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через наступні невідповідності.
1. Не завірені належним чином копії наданих документів. А саме:
- копія виписки з ЄДРПОУ;
- копія витягу з реєстру платника єдиного податку;
- копії дипломів про вищу освіту на Сендецьку Є.Д. та Нестеренка С.Я.;
- копії фінансової звітності;
- копія протоколу зборів засновників про створення ТОВ “АСТРА ГЕОДЕЗІЯ”;
- копії кваліфікаційних сертифікатів;
- копії трудових книжок.
2. Проект договору не заповнено належним чином.
Детально ознайомившись з пропозицією учасника, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації.
В п. 1 протоколу уповноваженої замовником особи Виконавчого комітету Покровської міської ради Дніпропетровської області від 05.03.2021, зазначено зауваження, що не завірені належним чином копії наданих документів, яке не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки, Замовником в оголошенні про проведення вищезазначеної допорогової закупівлі не передбачено вимог щодо надання саме завірених копій документів, а отже вони не можуть вимагатись Замовником після розкриття пропозицій. Крім того документи підписані КЕП, також зауважимо, КЕП має таку ж юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису.
В пункті 2 протоколу уповноваженої замовником особи Виконавчого комітету Покровської міської ради Дніпропетровської області від 05.03.2021, зазначено, що проект Договору не заповнено належним чином, водночас, ТОВ “АСТРА ГЕОДЕЗІЯ” надано заповнений проект Договору, який не містить лише ціни договору, яка підлягає заповненню після проведення допорогової процедури. Крім того, кожна сторінка Договору завірена уповноваженою особою Учасника.
Законом України “Про публічні закупівлі”, передбчені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Отже, пропозиція учасника відповідає Закону України “Про публічні закупівлі”.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРА ГЕОДЕЗІЯ" та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.03.2021 10:32
Опис причини скасування:
скасовано учасником
Дата скасування:
10.03.2021 14:09
Вимога
Відкликано скаржником
Безпідставне відхилення
Номер:
f395821f92314030a11db4f334401fc0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-16-005604-a.a8
Назва:
Безпідставне відхилення
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Виконавчий комітет Покровської міської ради Дніпропетровської області було проведено закупівлю UA-2021-02-16-005604-a на Виготовлення технічної документації з нормативно-грошової оцінки земельної ділянки.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 4 учасники:
1. ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ"
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРА ГЕОДЕЗІЯ"
3. ТОВ Земля і право
4. ТОВ "СЕРВІС ЕКСПЕРТ М"
Ціна учасника №1 ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна, протоколом від 05.03.2021 учасника №1 дискваліфіковано. Наступна економічно-вигідна пропозиція надана учасником №2 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРА ГЕОДЕЗІЯ". Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через наступні невідповідності.
1. Не завірені належним чином копії наданих документів. А саме:
- копія виписки з ЄДРПОУ;
- копія витягу з реєстру платника єдиного податку;
- копії дипломів про вищу освіту на Сендецьку Є.Д. та Нестеренка С.Я.;
- копії фінансової звітності;
- копія протоколу зборів засновників про створення ТОВ “АСТРА ГЕОДЕЗІЯ”;
- копії кваліфікаційних сертифікатів;
- копії трудових книжок.
2. Проект договору не заповнено належним чином.
Детально ознайомившись з пропозицією учасника, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації.
В п. 1 протоколу уповноваженої замовником особи Виконавчого комітету Покровської міської ради Дніпропетровської області від 05.03.2021, зазначено зауваження, що не завірені належним чином копії наданих документів, яке не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки, Замовником в оголошенні про проведення вищезазначеної допорогової закупівлі не передбачено вимог щодо надання саме завірених копій документів, а отже вони не можуть вимагатись Замовником після розкриття пропозицій. Крім того документи підписані КЕП, також зауважимо, КЕП має таку ж юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису.
В пункті 2 протоколу уповноваженої замовником особи Виконавчого комітету Покровської міської ради Дніпропетровської області від 05.03.2021, зазначено, що проект Договору не заповнено належним чином, водночас, ТОВ “АСТРА ГЕОДЕЗІЯ” надано заповнений проект Договору, який не містить лише ціни договору, яка підлягає заповненню після проведення допорогової процедури. Крім того, кожна сторінка Договору завірена уповноваженою особою Учасника.
Законом України “Про публічні закупівлі”, передбчені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Отже, пропозиція учасника відповідає Закону України “Про публічні закупівлі”.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРА ГЕОДЕЗІЯ" та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.03.2021 10:28
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
11.03.2021 15:52
Вимога
Відхилено
Неправомірне відхилення ТП
Номер:
0eba8c9a5d5943eb8d3ae1a2b2e4f4d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-16-005604-a.c7
Назва:
Неправомірне відхилення ТП
Вимога:
Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Пов'язані документи:
Учасник
- ПРОТОКОЛ дискваліфікації.doc 10.03.2021 10:02
- довідка про наявінсть працівників відп кваліфікації.pdf 10.03.2021 10:02
- Кваліфікаційні свідоцтва інженерів-землевпорядників Курінний Кравець.pdf 10.03.2021 10:02
- Вимога щодо надання документації про причини невідповідності учасника.pdf 10.03.2021 10:02
- Проект договру.pdf 10.03.2021 10:02
- Свідоцтва про підвищення кваліфікації Курінний Кравець.pdf 10.03.2021 10:02
- Документи що підтверджують повноваження щодо підпису Бойка В. А..rar 10.03.2021 10:02
Дата подачі:
10.03.2021 10:03
Вирішення:
Уповноваженою особою Виконавчого комітету Покровської міської ради Дніпропетровської області було проведено закупівлю UA-2021-02-16-005604-a на Виготовлення технічної документації з нормативно-грошової оцінки земельної ділянки.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 4 учасники:
1. ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ"
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРА ГЕОДЕЗІЯ"
3. ТОВ Земля і право
4. ТОВ "СЕРВІС ЕКСПЕРТ М"
Електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна пропозиція, було обрано учасника №1 ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" (далі - Учасник). В результаті розгляду наданих документів, протоколом від 05.03.2021 учасника №1 дискваліфіковано.
Учасник не погодився з дискваліфікацією та надіслав вимогу стосовно неправомірного відхилення тендерної пропозиції у закупівлі з зазначенням конкретних причин, а саме:
- порушення ч. 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», інформація про відхилення тендерної пропозиції, повинна містити підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність);
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- відсутності вимоги в оголошенні про спрощену закупівлю, щодо надання завірених копій документів з поточною датою їх завірення;
- неналежного заповнення проекту договору.
Уповноваженою особою Виконавчого комітету Покровської міської ради Дніпропетровської області всебічно, об’єктивно та в повній мірі розглянуто вимогу та повідомляємо про наступне:
1. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначає Закон України від 25.12.2015 р. № 922 «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Відповідно до п. 2 ст.3 Закону, сфера його застосування поширюється на замовників, які здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Умови застосування та порядок проведення спрощених закупівель зазначений у статті 14 Закону, в тому числі і виключний перелік причин відхилення Замовником цінової пропозиції.
Враховуючи вищенаведене, порушення ч. 2 ст. 31 Закону у закупівлі UA-2021-02-16-005604-a не має місця, так як, ст. 31 Закону застосовується до процедури закупівлі “відкриті торги”.
2. Наказом Міністерства Юстиції України від 18.06.2015 року №1000/5 затверджено Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях (далі — Правила).
Правила встановлюють єдині вимоги щодо створення управлінських документів і роботи зі службовими документами, а також порядок їх архівного зберігання в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях незалежно від форм власності. Ці Правила є нормативно-правовим актом, обов’язковим для виконання всіма установами.
Пунктом 10 Розділу ІІ Правил передбачений порядок засвідчення копій та витягів службових документів. П.п.8 п.10 Розділу ІІ Правил зазначено, що копія набуває юридичної сили лише в разі її засвідчення в установленому порядку.
В пункті 2 додатку №1 до оголошення про спрощену закупівлі Замовником зазначено, що Учасник повинен мати в штаті за основним місцем роботи не менше 3-з фахівців із вищою освітою в сфері землеустрою (стаж роботи за спеціальністю не менше 3-х років) геодезії та кадастру, з них 2-х сертифікованих інженеру-землевпорядників для юридичних осіб та 1-го сертифікованого інженеру-землевпорядника для фізичної особи підприємця.
Учасник в складі своєї пропозиції надав підтверджувальні документи (наказ про прийняття на роботу та кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника) на своїх працівників: Курінний Ю.П., Бойко В.А., Валовий В.Л., Добровольський П.М., Кравець С.Р.
В ході розгляду документів, уповноваженою особою було виявлено наступні суттєві недоліки:
- Бойко В.А. - наказ про прийняття на роботу не засвідчений в установленому законом порядку, а саме відсутня дата засвідчення, кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника втратив чинність 16.12.2020 року.
- Валовий В.Л. - наказ про прийняття на роботу не засвідчений в установленому законом порядку, кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника втратив чинність 06.03.2021р.
- Добровольський П.М. - наказ про прийняття на роботу не засвідчений в установленому законом порядку, а саме відсутня дата засвідчення, кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника виданий 29.12.2014 року не має підтвердження підвищення кваліфікації.
- Курінний Ю.П. - наказ про прийняття на роботу не засвідчений в установленому законом порядку.
- Кравець С.Р. - учасником наданий витяг з наказу про прийняття на роботу з шестимісячним випробувальним строком в Інституту землеустрою Черкаський філіал від 04.01.1999р.
Отже, враховуючи п.п.8 п.10 Розділу ІІ Правил, учасником не підтверджено наявність в штаті за основним місцем роботи не менше 3-з фахівців із вищою освітою в сфері землеустрою (стаж роботи за спеціальністю не менше 3-х років) геодезії та кадастру, а наданий витяг з наказу про прийняття на роботу з шестимісячним випробувальним строком в Інституту землеустрою Черкаський філіал від 04.01.1999р. Кравця С.Р. дає підстави про сумнівність наявності в учасника 2-х сертифікованих інженерів-землевпорядників.
Враховуючи вищенаведене, умови зазначені в пункті 2 додатку №1 до оголошення про спрощену закупівлю Замовником, не виконані учасником.
3. Відповідно до Закону України від 25.12.2015 р. № 922 «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
При цьому відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених Законом України від 25.12.2015 р. № 922 «Про публічні закупівлі».
Таким чином, замовник укладає договір про закупівлю з учасником-переможцем відповідно до тих вимог, які визначені в оголошені до закупівлі.
Відповідно до частини третьої статті 180 ГК України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Поряд з цим, статтею 638 ЦК України встановлено, що істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Виходячи з вищенаведеного, проект договору повинен містити усі істотні умови договору, включаючи вартість договору.
Крім того зазначимо, що кожна сторінка договору завірена не у встановленому законом порядку.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Неправомірне відхилення ТП
Номер:
20ee90b487404af5972664533f6e5931
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-16-005604-a.c6
Назва:
Неправомірне відхилення ТП
Вимога:
Виконавчий комітет Покровської міської ради Дніпропетровської області (надалі – Замовник) 16.02.2021 року оголосив спрощену допорогову закупівлю в системі Prozorro за номером в ЦБД UA-2021-02-16-005604-а, предмет закупівлі - код ДК 021:2015: 71350000-3 - Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Виготовлення технічної документації з нормативно-грошової оцінки земельної ділянки).
За результатами проведеного 02 березня 2021 року електронного аукціону (спрощеної допорогової закупівлі) щодо закупівлі: UA-2021-02-16-005604-а, предмет закупівлі – код ДК 021:2015: 71350000-3 – Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Виготовлення технічної документації з нормативно-грошової оцінки земельної ділянки), Державне підприємство «Черкаський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» є учасником торгів, який запропонував найбільш економічно вигідну цінову пропозицію із ціною за результатами аукціону - 84000,00 грн. з ПДВ.
Замовником проведено оцінку цінових пропозицій учасників та опубліковано протокол уповноваженої замовником особи Виконавчого комітету Покровської міської ради Дніпропетровської області від 05.03.2021, згідно якого цінову пропозицію ДП «Черкаський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» дискваліфіковано.
Відповідно до ч.14, ч. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», порушення прав, охоронюваних законом інтересів та неправомірне відхилення пропозиції обґрунтовується наступним.
1. Замовником грубо порушено норми Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) Замовником, згідно протоколу уповноваженої замовником особи Виконавчого комітету Покровської міської ради Дніпропетровської області від 05.03.2021, прийнято рішення про дискваліфікацію цінової пропозиції учасника № 1 - ДП «Черкаський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою», що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено процедури та підстав для дискваліфікації учасника процедури закупівлі. Так, статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачена лише процедура і підстави для відхилення тендерної пропозиції.
2) В порушення ч. 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», інформація про відхилення тендерної пропозиції, повинна містити підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), натомість в протоколі уповноваженої замовником особи Виконавчого комітету Покровської міської ради Дніпропетровської області від 05.03.2021 відсутні конкретні підстави відхилення тендерної пропозиції (з посиланням на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність).
2. Відносно зазначених в протоколі уповноваженої замовником особи Виконавчого комітету Покровської міської ради Дніпропетровської області від 05.03.2021 невідповідності наданих документів вимогам замовника не відповідає дійсності з наступних підстав:
1) Частиною 2 Додатку 1 до оголошення (наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) визначено, що Учасник відповідає вимозі, якщо він має в штаті за основним місцем роботи не менше 3-х фахівців із вищою освітою в сфері землеустрою (стаж роботи за спеціальністю не менше 3-х років), геодезії та кадастру, з них 2-х сертифікованих інженерів-землевпорядників для юридичних осіб.
ДП «Черкаський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» зазначена вимога замовника виконана, а саме:
- надано довідку № 11-28-0.0-242/2-21 від 23.02.2021 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за встановленою п. 2.1 Додатку 1 оголошення формою;
- надано кваліфікаційні сертифікати сертифікованих інженерів-землевпорядників – Кравця Сергія Романовича та Курінного Юрія Пантелейовича.
Відповідно до п. 1.2 ч. 1 наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 11.04.2013 № 255, виконавцями робіт із землеустрою та розробниками документації із землеустрою є юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи працюють не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою, та фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою.
Відповідно до статті 66 Закону України «про землеустрій», строк дії кваліфікаційного сертифіката інженера-землевпорядника не обмежений у часі, крім випадків, визначених законом. Невиконання вимоги щодо підвищення кваліфікації у встановлений законом строк є підставою для зупинення дії сертифіката на період до одержання свідоцтва про підвищення кваліфікації.
Кваліфікаційні сертифікати сертифікованих інженерів-землевпорядників – Кравця Сергія Романовича та Курінного Юрія Пантелейовича є дійсними, про що свідчать їх кваліфікаційні сертифікати та кваліфікаційні сертифікати про підвищення кваліфікації.
2) Зауваження Замовника, зазначені в п. 4 протоколу уповноваженої замовником особи Виконавчого комітету Покровської міської ради Дніпропетровської області від 05.03.2021, що копії установчих документів не завірені, також, не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки, Замовником в оголошенні про проведення вищезазначеної допорогової закупівлі не передбачено вимог щодо надання завірених копій документів, а отже вони не можуть вимагатись Замовником після розкриття пропозицій.
3) Зауваження Замовника, Зазначені в пунктах 5,6,7 протоколу уповноваженої замовником особи Виконавчого комітету Покровської міської ради Дніпропетровської області від 05.03.2021, що копії наказів завірені не актуальною датою на момент подання пропозицій, також не передбачено в оголошенні про проведення вищезазначеної допорогової закупівлі.
4) В пункті 8 протоколу уповноваженої замовником особи Виконавчого комітету Покровської міської ради Дніпропетровської області від 05.03.2021, зазначено, що проект Договору не заповнено належним чином, водночас, ДП «Черкаський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» надано заповнений проект Договору, який не містить лише ціни договору, яка не підлягає заповненню. Крім того, кожна сторінка Договору завірена уповноваженою особою Учасника.
У зв’язку з вищевикладеним вважаємо аргументацію Замовника для відхилення пропозиції ДП «Черкаський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» формальною, упередженою і такою, що не відповідає вимогам статей 22, 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції ДП «Черкаський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам предмета закупівлі.
2. Скасувати рішення про дискваліфікацію пропозиції Учасника № 1 ДП «Черкаський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою», прийняте уповноваженою замовником особою Виконавчого комітету Покровської міської ради Дніпропетровської області протокол від 05.03.2021 та всі наступні рішення включаючи рішення про визнання переможця цієї закупівлі.
В.о. директора В. А. Бойко
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.03.2021 16:18
Вирішення:
Уповноваженою особою Виконавчого комітету Покровської міської ради Дніпропетровської області було проведено закупівлю UA-2021-02-16-005604-a на Виготовлення технічної документації з нормативно-грошової оцінки земельної ділянки.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 4 учасники:
1. ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ"
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРА ГЕОДЕЗІЯ"
3. ТОВ Земля і право
4. ТОВ "СЕРВІС ЕКСПЕРТ М"
Електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна пропозиція, було обрано учасника №1 ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" (далі - Учасник). В результаті розгляду наданих документів, протоколом від 05.03.2021 учасника №1 дискваліфіковано.
Учасник не погодився з дискваліфікацією та надіслав вимогу стосовно неправомірного відхилення тендерної пропозиції у закупівлі з зазначенням конкретних причин, а саме:
- порушення ч. 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», інформація про відхилення тендерної пропозиції, повинна містити підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність);
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- відсутності вимоги в оголошенні про спрощену закупівлю, щодо надання завірених копій документів з поточною датою їх завірення;
- неналежного заповнення проекту договору.
Уповноваженою особою Виконавчого комітету Покровської міської ради Дніпропетровської області всебічно, об’єктивно та в повній мірі розглянуто вимогу та повідомляємо про наступне:
1. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначає Закон України від 25.12.2015 р. № 922 «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Відповідно до п. 2 ст.3 Закону, сфера його застосування поширюється на замовників, які здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Умови застосування та порядок проведення спрощених закупівель зазначений у статті 14 Закону, в тому числі і виключний перелік причин відхилення Замовником цінової пропозиції.
Враховуючи вищенаведене, порушення ч. 2 ст. 31 Закону у закупівлі UA-2021-02-16-005604-a не має місця, так як, ст. 31 Закону застосовується до процедури закупівлі “відкриті торги”.
2. Наказом Міністерства Юстиції України від 18.06.2015 року №1000/5 затверджено Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях (далі — Правила).
Правила встановлюють єдині вимоги щодо створення управлінських документів і роботи зі службовими документами, а також порядок їх архівного зберігання в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях незалежно від форм власності. Ці Правила є нормативно-правовим актом, обов’язковим для виконання всіма установами.
Пунктом 10 Розділу ІІ Правил передбачений порядок засвідчення копій та витягів службових документів. П.п.8 п.10 Розділу ІІ Правил зазначено, що копія набуває юридичної сили лише в разі її засвідчення в установленому порядку.
В пункті 2 додатку №1 до оголошення про спрощену закупівлі Замовником зазначено, що Учасник повинен мати в штаті за основним місцем роботи не менше 3-з фахівців із вищою освітою в сфері землеустрою (стаж роботи за спеціальністю не менше 3-х років) геодезії та кадастру, з них 2-х сертифікованих інженеру-землевпорядників для юридичних осіб та 1-го сертифікованого інженеру-землевпорядника для фізичної особи підприємця.
Учасник в складі своєї пропозиції надав підтверджувальні документи (наказ про прийняття на роботу та кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника) на своїх працівників: Курінний Ю.П., Бойко В.А., Валовий В.Л., Добровольський П.М., Кравець С.Р.
В ході розгляду документів, уповноваженою особою було виявлено наступні суттєві недоліки:
- Бойко В.А. - наказ про прийняття на роботу не засвідчений в установленому законом порядку, а саме відсутня дата засвідчення, кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника втратив чинність 16.12.2020 року.
- Валовий В.Л. - наказ про прийняття на роботу не засвідчений в установленому законом порядку, кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника втратив чинність 06.03.2021р.
- Добровольський П.М. - наказ про прийняття на роботу не засвідчений в установленому законом порядку, а саме відсутня дата засвідчення, кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника виданий 29.12.2014 року не має підтвердження підвищення кваліфікації.
- Курінний Ю.П. - наказ про прийняття на роботу не засвідчений в установленому законом порядку.
- Кравець С.Р. - учасником наданий витяг з наказу про прийняття на роботу з шестимісячним випробувальним строком в Інституту землеустрою Черкаський філіал від 04.01.1999р.
Отже, враховуючи п.п.8 п.10 Розділу ІІ Правил, учасником не підтверджено наявність в штаті за основним місцем роботи не менше 3-з фахівців із вищою освітою в сфері землеустрою (стаж роботи за спеціальністю не менше 3-х років) геодезії та кадастру, а наданий витяг з наказу про прийняття на роботу з шестимісячним випробувальним строком в Інституту землеустрою Черкаський філіал від 04.01.1999р. Кравця С.Р. дає підстави про сумнівність наявності в учасника 2-х сертифікованих інженерів-землевпорядників.
Враховуючи вищенаведене, умови зазначені в пункті 2 додатку №1 до оголошення про спрощену закупівлю Замовником, не виконані учасником.
3. Відповідно до Закону України від 25.12.2015 р. № 922 «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
При цьому відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених Законом України від 25.12.2015 р. № 922 «Про публічні закупівлі».
Таким чином, замовник укладає договір про закупівлю з учасником-переможцем відповідно до тих вимог, які визначені в оголошені до закупівлі.
Відповідно до частини третьої статті 180 ГК України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Поряд з цим, статтею 638 ЦК України встановлено, що істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Виходячи з вищенаведеного, проект договору повинен містити усі істотні умови договору, включаючи вартість договору.
Крім того зазначимо, що кожна сторінка договору завірена не у встановленому законом порядку.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Неправомірне відхилення ТП
Номер:
a6e0cfd962f94fb2b1949883c5059c6e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-16-005604-a.c5
Назва:
Неправомірне відхилення ТП
Вимога:
Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.03.2021 15:41
Опис причини скасування:
Не було технычно завантажено до ЦБД
Дата скасування:
10.03.2021 09:29
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога замовника
Номер:
6a98be0a9dbd4e43ac74aabffe0d66d0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-16-005604-a.b4
Назва:
Дискримінаційна вимога замовника
Вимога:
Надання довідки з ЄДР осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення на юридичну особу має дискримінаційний характер. Оскільки для господарської діяльності підприємства достатньо довідки на керівника юридичної особи, яка являється підписантом документів. Довідка підлягає виключенню.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.02.2021 09:46
Вирішення:
Абзац 6 пункту 9 Оголошення викладено в наступній редакції:
"Копія інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, яку вчинили корупційні, або пов'язані з корупцією правопорушення на керівника юридичної особи, який являється підписантом документів"
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
умова договору
Номер:
4fc5ffd0c6334259b222164f3d77e867
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-16-005604-a.b3
Назва:
умова договору
Вимога:
Просимо змінити пункт 10.7. договору щодо результату надання послуги відповідно до умов Договору, оскільки «виготовлення норм утворення побутових відходів для населених пунктів територіальної громади міста Покров Дніпропетровської області у 4 (чотирьох) екземплярах в паперовому вигляді та в електронній формі» не стосується предмета закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.02.2021 10:53
Вирішення:
Пункт 10.7 Договору виправлено, та викладено в наступній редакції:
10.7 "Результатом надання Послуги відповідно до умов Договору є виготовленя технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки, схеми економіко-планувального зонування, прояву локальних факторів і розповсюдження агровиробничих груп ґрунтів в паперовому вигляді (3 екземпляри) та електронний документ формату XML".
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
щодо аналогічного договору
Номер:
0a1a88f552db47258f667fd912914b70
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-16-005604-a.b2
Назва:
щодо аналогічного договору
Вимога:
Пунктом 3. Додатку №1 до оголошення визначено вимогу до наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та зазначено, що «Учасник відповідає вимозі, якщо він має аналогічний договір, що укладений не раніше 2017 р., який підтверджує наявність у учасника досвіду розроблення документації із землеустрою щодо земель державної форми власності (12.01 землі для розміщення та експлуатації будівель і споруд залізничного транспорту).
Прошу видалити вимогу щодо: … «земель державної форми власності (12.01 землі для розміщення та експлуатації будівель і споруд залізничного транспорту)». Така вимога є дискримінаційною, зазначений у вимозі код КВЦПЗ не є тотожним з кодом КВЦПЗ земельної ділянки щодо якої будуть надаватись послуги за даною закупівлею. Крім того зазначаємо, що технічна документація незалежно від форми власності та цільового призначення земельної ділянки виготовляється відповідно до: Законів України “Про землеустрій”, “Про Державний земельний кадастр”, “Про оцінку земель”, “Про державну експертизу землевпорядної документації”, постанов Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 №1051 “Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру”, інших чинних підзаконних нормативних актів та технічних норм, що застосовуються при проведенні нормативної грошової оцінки земель. Тобто, законодавчо встановлені порядок та вимоги виготовлення технічної документації з нормативно-грошової оцінки земельної ділянки жодним чином не відрізняються залежно від форми власності та/або КВЦПЗ земельної ділянки.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.02.2021 10:52
Вирішення:
До п.3 додатку 1 до Оголошення буде внесено зміни та видалено дискримінаційну вимогу
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Усунення дискримінаційних умов
Номер:
fdbb544775b843a9a13b9a72db2dfecf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-16-005604-a.b1
Назва:
Усунення дискримінаційних умов
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Виконавчий комітет Покровської міської ради Дніпропетровської області
було оголошено закупівлю ID UA-2021-02-16-005604-a. Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель та призводить до штучного обмеження кола потенційних учасників Процедури закупівлі. Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується наступними: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору «Учасник відповідає вимозі, якщо
він має аналогічний договір, що укладений не раніше 2017 р., який підтверджує наявність у учасника досвіду розроблення документації із землеустрою щодо земель державної форми власності (12.01 землі для розміщення та експлуатації будівель і споруд залізничного транспорту). Тобто, Учасники, у яких немає досвіду розроблення документації із землеустрою щодо земель державної форми власності (12.01 землі для розміщення та експлуатації будівель і споруд залізничного транспорту), не відповідають кваліфікаційним критеріям Замовника, незважаючи на наявність у них кваліфікації, знань та досвіду для надання Послуг, що є предметом Процедури закупівлі. Враховуючи викладене, вимога Замовника про наявність у учасника досвіду розроблення документації із землеустрою щодо земель державної форми власності (12.01 землі для розміщення та експлуатації будівель і споруд залізничного транспорту) є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію і відповідно підлягає виключенню з Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.02.2021 10:00
Вирішення:
До п.3 додатку 1 до Оголошення буде внесено зміни та видалено дискримінаційну вимогу
Статус вимоги:
Задоволено