• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нафта та дистиляти для Магальської сільської ради (код ДК 021:2015 : 09130000-9 Нафта та дистиляти)

Нафта та дистиляти для Магальської сільської ради (код ДК 021:2015 : 09130000-9 Нафта та дистиляти)

Завершена

251 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 259.00 UAH
Період оскарження: 16.02.2021 11:08 - 28.02.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні умови

Номер: 29da6522c41449959f06b60d4f9cab84
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-16-000785-b.b1
Назва: Дискримінаційні умови
Вимога:
Вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги Тендерної документації, керуючись статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі, щодо: - наявності аналогічних договорів в загальній кількість не менше двох за кожен рік 2018-2019; - наявність талонів з необмеженим строком дії. Детальний опис вимоги містится у завантаженому файлі У разі не вилучення вищезазначених дискримінаційних умов - звернемося до АМКУ.
Вирішення: Під час розгляду вашого листа (вимоги)* розглянуто вказані питання на предмет можливих порушень та усунення у разі встановлення з метою дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі». По суті скарги повідомляємо наступне, що Замовником під час формування та оголошення процедури, встановлено кваліфікаційні критерії та інші вимоги з урахуванням положень ст. 16 Закону, зокрема вищезазначеною статею встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Так під час формування Документації з урахуванням предмету закупівлі, керуючись абз. 3 ч. 2 ст. 16 Закону Замовником передбачено загальна вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Згідно п. 2.1 Додатку № 2 Тендерної документації, встановлено перелік документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Більше того, і іншими нормативно – правовими актами чинного законодавства України дефініція поняття «аналогічний договір» не встановлена. Отже, перелік та зміст документів, щодо відповідності Учасника вищезазначеному кваліфікаційному критерію визначається Замовником. Додатково п. 2.1. Додатку 2 Тендерної документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен надати Довідкe в довільній формі про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, при цьому, аналогічним договором в розумінні цієї Документації є договір на постачання товару протягом 2018-2020 років, аналогічного до предмету закупівлі, що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого), інформація про який знаходиться у публічному доступі (загальна кількість не менше двох за кожен рік). Замовник стверджує, що під час встановлення кваліфікаційних критеріїв неможливо врахувати досвід роботи та період реєстрації всіх потенційних учасників, які мають бажання та можливість виконання умов договору. Стосовно другого питання щодо строку дії договору, повідомляємо, правовий статус талонів законодавством не визначено, а також відсутній порядок їх обліку та обігу. У свою чергу, талон — це документ, який підтверджує право покупця на отримання вже оплаченого палива, що зберігається на АЗС. Для придбання талонів на ПММ з продавцем нафтопродуктів укладається договір, в якому обов’язково зазначаються марка та вид ПММ, його вартість, спосіб отримання (у цій ситуації це талони), перелік АЗС, які відпускають паливо, момент переходу права власності. Крім цього, у договорі закріплюється і строк дії талонів, після закінчення якого їх може бути обмінено на грошові кошти або інші талони. Після укладення договору суб’єкт господарської діяльності перераховує грошові кошти на розрахунковий рахунок продавця нафтопродуктів у строки, зазначені в рахунку-фактурі. Здебільшого за умовами договору ПММ переходять у власність покупця ще до фактичної заправки автомобіля. У момент переходу до покупця права власності, сторони підписують акт приймання-передачі, на підставі якого ПММ передаються на зберігання постачальнику. Після виконання перелічених вище умов, підприємству надаються талони на паливо. Придбання пального та отримання талонів необхідно відобразити в аналітичному обліку підприємства. Для обліку талонів призначено аналітичну відомість, де фіксуються надходження талонів та їх видача водію під підпис. Таким чином, після перерахування коштів та отримання талонів на пальне, Замовник отримує право на товар без будь яких обмежень, в результаті чого строк дії талонів не повинен бути обмежений. Наголошуємо, що вимога про надання вищезазначених документів не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівлі, не спроможність виконання учасників не є ознакою дискримінації, а свідчить про невідповідність кваліфікаційним вимогам учасників згідно вимог Замовника. Таким чином, замовник не порушив вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Документації. З огляду на зазначене вище Ваша Вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги: Відхилено