• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Сирні продукти, а саме: Сир твердий 50%

Завершена

64 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 320.00 UAH
Період оскарження: 16.02.2021 11:00 - 22.02.2021 08:00
Вимога
Відхилено

НЕ згода з рішенням замовника

Номер: fa2499d7371e49cf935ec5a4d82bb022
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-16-003984-a.c2
Назва: НЕ згода з рішенням замовника
Вимога:
Неправомірне визнання переможця
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Стосовно договору оренди транспортного засобу: Відповідно до частини другої статті 3 Господарського кодексу України (далі - ГК України) господарська діяльність, що здійснюється для досягнення економічних і соціальних результатів та з метою одержання прибутку, є підприємництвом, а суб'єкти підприємництва - підприємцями. Крім того, господарська діяльність може здійснюватись і без мети одержання прибутку (некомерційна господарська діяльність). Згідно з вимогами частини другої статті 55 ГК України суб'єктами господарювання є громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які здійснюють господарську діяльність та зареєстровані відповідно до закону як підприємці. Правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо він підписаний його стороною (сторонами). Правочин, який вчиняє юридична особа, підписується особами, уповноваженими на це її установчими документами, довіреністю, законом або іншими актами цивільного законодавства, та скріплюється печаткою (частина 2 статті 207 ЦК України). Статтею 799 ЦК України передбачено, що договір найму транспортного засобу укладається у письмовій формі, а якщо цей договір укладено за участю фізичної особи, то він підлягає нотаріальному посвідченню. Предметом спору в даній справі є законність укладення договору найму (оренди) транспортних засобів між фізичними особами-підприємцями лише в письмовій формі без нотаріального посвідчення. Відповідно до зазначених норм законодавства договір оренди транспортних засобів укладено між фізичною особою - підприємцем та фізичною особою - підприємцем є правомочним і не потребує додаткового нотаріального посвідчення, оскільки дані суб'єкти здійснюють свою діяльність з метою одержання прибутку та зареєстровані відповідно до закону як підприємці. Документи, які містяться у пропозиції, свідчать про те, що даний договір оренди транспортних засобів укладено між суб'єктами господарювання, а саме фізичними особами-підприємцями, та прийнято ними до виконання у повному обсязі. Отже, положення частини другої статті 799 ЦК України не можуть бути застосовані до даних спірних правовідносин, оскільки поняття фізичної особи-підприємця та юридичної особи у цих правовідносинах є однаковими. Підтвердженям вказаних вище фактів є судова практика, у якій судді Вищого господарського суду дійшли висновку: якщо договір оренди укладено між юрособою та ФОП (або між двома ФОП), тобто між суб’єктами підприємництва, то він не потребує обов’язкового нотаріального посвідчення. Частина 2 ст. 799 ЦКУ тут не застосовується. Відтак було безліч підтверджень цієї судової позиції, з якими можна ознайомитись за посиланням https://reyestr.court.gov.ua/. Беручи до уваги рішення ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ЗАКУПІВЕЛЬ № 22519-р/пк-пз від 04.12.2020р., Учасник торгів ФОП Коваль Є.Г. підписує Пропозицію ЕЦП фізичної особи Коваль Є.Г. Проте, Пропозиція подана від фізичної особи-підприємця Коваль Є.Г. З моменту державної реєстрації підприємницької діяльності. Переможець втрачає статус фізичної особи та діє як ФОП, тому і ЕЦП або КЕП повинно бути від ФОП Коваль Є.Г. Відповідно до частини першої статті 24 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) людина як учасник цивільних відносин вважається фізичною особою. У статті 25 ЦК України передбачено, що здатність мати цивільні права та обов'язки (цивільну правоздатність) мають усі фізичні особи. За правилами частин другої та четвертої цієї статті цивільна правоздатність фізичної особи виникає у момент її народження та припиняється у момент її смерті. У статті 26 ЦК України вказано, що всі фізичні особи є рівними у здатності мати цивільні права та обов'язки. Фізична особа здатна мати усі майнові права, що встановлені цим Кодексом, іншим законом. Фізична особа здатна мати інші цивільні права, що не встановлені Конституцією України, цим Кодексом, іншим законом, якщо вони не суперечать закону та моральним засадам суспільства. Фізична особа здатна мати обов'язки як учасник цивільних відносин. З аналізу вказаних вимог цивільного законодавства вбачається, що кожна фізична особа має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом (стаття 42 Конституції України). Це право закріплено й у статті 50 ЦК України, у якій передбачено, що право на здійснення підприємницької діяльності, яку не заборонено законом, має фізична особа з повною цивільною дієздатністю. Тобто фізична особа, яка бажає реалізувати своє конституційне право на підприємницьку діяльність, після проходження відповідних реєстраційних та інших передбачених законодавством процедур за жодних умов не втрачає і не змінює свого статусу фізичної особи, якого вона набула з моменту народження, а лише набуває до нього нової ознаки - підприємця. При цьому правовий статус "фізична особа - підприємець" сам по собі не впливає на будь-які правомочності фізичної особи, зумовлені її цивільною право- і дієздатністю, та не обмежує їх. Згідно з частиною першою статті 128 ГК України громадянин визнається суб'єктом господарювання у разі здійснення ним підприємницької діяльності за умови державної реєстрації його як підприємця без статусу юридичної особи відповідно до статті 58 цього Кодексу. Згідно з п. 38 частини першої ст. 1 Закону України "Про електронні довірчі послуги" сертифікат відкритого ключа – електронний документ, який засвідчує 5 належність відкритого ключа фізичній або юридичній особі, підтверджує її ідентифікаційні дані та/або надає можливість здійснити автентифікацію вебсайту. Фізична особа, яка отримала КЕП у будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, у визначеному законодавством порядку може скористатись ним, як фізична особа – підприємець, фізична особа, яка здійснює незалежну професійну діяльність. КЕП підприємця прирівняне до КЕП фізичної особи. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). У якості КЕП учасник може скористатися електронним цифровим підписом (ЕЦП) та відповідним посиленим сертифікатом відкритого ключа, що його підтверджує, що були видані відповідно до вимог Закону України "Про електронний цифровий підпис" до 06.11.2018 включно, за умови, що станом на день подання учасником відповідного документа строк дії посиленого сертифіката відкритого ключа не закінчився. Замовник перевіряє КЕП/ЕЦП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/ЕЦП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання Пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі підпункту 2 пункту 1 частини1 статті 31 Закону. Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, Переможцем у складі Пропозиції було розміщено, зокрема, наступний файл: "sign.p7s". За результатами перевірки файлу "sign.p7s" на веб-порталі Центрального засвідчувального органу, було встановлено наступне: "Результат створення та перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено КОВАЛЬ ЄВГЕН ГРИГОРІЙОВИЧ П.І.Б. КОВАЛЬ ЄВГЕН ГРИГОРІЙОВИЧ РНОКПП 3079523651 Сертифікат виданий КНЕДП – ІДД ДПС Серійний номер 58E2D9E7F900307B04000000700C2100191B8E00 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ-4145 Тип підпису Удосконалений Сертифікат Кваліфікований. Враховуючи викладене, на Пропозицію Учасника ФОП Коваль Є.Г. не накладено саме електронний цифровий підпис або кваліфікований електронний підпис фізичної особи підприємця. Враховуючи вище викладене, ФОП Коваль Є.Г. не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону. Відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо, зокрема, учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Враховуючи наведене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції ФОП Коваль Є.Г., визначені пунктом 1 частини першої статті 31 Закону. ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Залишити без змін рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП Коваль Євген Григорович по предмету закупівлі Сир твердий 50% - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «ДК 021:2015 – 15540000-5 «Сирні продукти». 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідну інформацію згідно з ст. 10 та ч. 2 ст. 31 Закону.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Неправомірні дії уповноваженної особи

Номер: fcfcac9b71214e5e9f98a428bebd26b2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-16-003984-a.c1
Назва: Неправомірні дії уповноваженної особи
Вимога:
Незгода з дискваліфікацією
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши скаргу ФОП Коваль Є.Г. уповноважена особа повідомляє наступне : 1. Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю), в тому числі при здійсненні заходів державного нагляду (контролю) у сфері захисту прав споживачів, визначаються Законом України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» (далі – Закон). Відповідно до Закону діяльність органів державного нагляду (контролю) щодо виявлення порушень вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг є державним наглядом (контролем). При цьому, заходи державного нагляду (контролю) – планові та позапланові заходи, які здійснюються у формі перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та в інших формах, визначених законом. Підстави для здійснення позапланового заходу державного нагляду (контролю) визначаються статтею 6 Закону. Під час проведення позапланового заходу з’ясовуються лише ті питання, необхідність перевірки яких стала підставою для здійснення цього заходу, з обов’язковим зазначенням цих питань у посвідченні (направленні) на проведення заходу державного нагляду (контролю). За результатами здійснення планового або позапланового заходу посадова особа органу державного нагляду (контролю) складає акт перевірки. Таким чином учасник мав змогу звернутися до відповідного управління Держпродспоживслужби , оскільки заходи державного нагляду (контролю) – планові та позапланові заходи, які здійснюються у формі перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та в інших формах, визначених законом, оформлюються не лише актом, а й відповідями на запит , довідками та ін.. формами документації передбаченими чинним законодавством . Замовником чітко вказано в тендерній документації надати окремо: Акти огляду видані Держпродспоживслужбою на автомобіль та складські приміщення, Довідку видану уповноваженим органом про відповідність автомобіля ЗУ «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами). Учасник мав змогу та час звернутися за роз’ясненням до Замовника під час періоду уточнень проведення закупівлі. Якщо Учасник цього не зробив , то це свідчить про те, що він має можливість виконати вимоги та надати документацію, передбачену вимогами Замовника. 2.Замовник розглядає пропозицію Учасника на основі тієї документації, яка ним подана, оскільки в рішенні про державну реєстрацію потужності вказано що місцезнаходження або місце проживання оператора ринку вул. Телевізійна 5/1 м. Кривий Ріг Дніпропетровська область Україна № потужності r-UA-04-26-2739, а в Експлуатаційному дозволі вказано місцезнаходження або місце проживання оператора ринку Дніпропетровська область м. Кривий Ріг вул. Тинка,8 кв 57 і вказано зовсім інший номер потужності № a-UA-04-26-111-XVI-SP,PS - тому Замовнику незрозуміло яка саме адреса є адресою місцезнаходження, а яка місце проживанням. Якщо за скаргою Учасника, він проводить діяльність з однієї потужності проте в двох дозвільних документах на одну і ту ж потужність в графі з однією і тією ж назвою вказано різні адреси та різні номери потужності. Учасник при отриманні даної документації мав змогу, як і при отриманні будь-якої документації будь-яким громадянином України перевірити правильність введених даних і звернутися, у разі виявлення невідповідностей, задля їх коригування до фахівців Держпродспоживслужби. 3. Замовник розглядає пропозицію Учасника на основі тієї документації ,яка ним подана. Серед вимог Замовника встановлено: Документи повинні бути надані в електронному вигляді у кольоровому PDF, JPEG форматі та містити розбірливі зображення. Медична карта Коваль Є.Г. має наліпку на пів сторінки та обрізаний штамп, медична карта Бакшанський С.С. має обрізаний фрагмент першої сторінки, ідентифікувати до якої медичної карти відноситься обрізаний та нечіткий фрагмент 2 сторінки медичної карти неможливо. Аналогічно форма 1-ОМК на Бакшанський С.С. подано обрізану першу сторінку, друга сторінка у вигляді обрізаного фрагменту і незрозуміло чи відноситься до першої сторінки 1-ОМК на Бакшанського С.С. На медичній карті вказано місце роботи Бакшанського С.С. ФОП Наливайко , та місцепроживання м.Кривий Ріг - без визначення точної адреси, не визначено категорію працюючих, у формі 1-ОМК визначено місце роботи ТОВ «Трансвет групп». Жодного документу ,який би звязував ФОП Наливайко з ТОВ «Трансвет груп» не було надано. Замовник не зобовязаний шукати дану інформацію, оскільки розглядає пропозицію Учасника на основі тієї документації, яка ним подана та мав достатньо часу привести документацію у відповідність до тендерних вимог Замовника. 4. В договорі про надання послуг з профілактичної дезінфекції №202 вказано, що щомісячне виконання договірних послуг виконавцем підтверджується Актом наданих послуг установленої форми з зазначенням площі та середньомісячної вартості послуг, який підписується «Виконавцем «та «Замовником» - таким чином акти наданих послуг є невідємною частиною договору, та підтвердженням виконання санітарної обробки. Те ж саме стосується і санірної обробки авто –довідка без договору не є підтвердженням подальшого виконання робіт, оскільки має бути невідємною частиною договору. Якщо учаснику була незрозуміла дана вимога, то учасник мав змогу та час звернутися за роз’ясненням до Замовника під час періоду уточнень проведення закупівлі. Якщо Учасник цього не зробив, то це свідчить про те, що він має можливість виконати вимоги та надати документацію передбачену вимогами Замовника 5. Учасник в довідці про виробника вказує Сир твердий «Вісь» - с. Мокра Калигірка, Черкаська область, пр Жовтневий 4. Декларацію виробника подає на ТОВ «Сиророб», в якій сир твердий «Вісь» відсутній. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України (ДСТУ, тощо), затвердженим у встановленому законодавством України порядку, відповідати вимогам Законів України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами), Законів України «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 р. №142-16, спільних наказів МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах», «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах» від 15.08.2006 р. №620/563 До того ж декларація виробника є обрізаною та не містить жодного підпису чи штампу організації, уповноваженої на її видачу , тому виникає питання про її дійсність. Замовник своїми діями не порушив жодної статті ЗУ «Про публічні закупівлі» та об’єктивно розглядав пропозицію учасника виключно відповідно до встановлених вимог у тендерній документації. Маючи у підпорядкуванні дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади, в яких харчуються діти дошкільного, молодшого шкільного та шкільного віку, Замовник має особливо уважно переглядати продукцію, яка пропонується до постачання. Учасник мав змогу та час звернутися за роз’ясненням до Замовника під час періоду уточнень проведення закупівлі. Якщо Учасник цього не зробив, то це свідчить про те, що він має можливість виконати вимоги та надати документацію передбачену вимогами Замовника. Таким чином рішення відповідальної особи є абсолютно об’єктивним та неупередженим, прийняте у відповідності до Законодавства України та поданої учасником тендерної документації. ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Залишити без змін рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП Коваль Євген Григорович по предмету закупівлі Сирні продукти, а саме: Сир твердий 50% - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «ДК 021:2015 – 15540000-5 Сирні продукти».
Статус вимоги: Відхилено