• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Розробка проєктної документації стадії «Робоча документація» по об'єкту «Реконструкція аеродрому КП «Аеропорт Вінниця» на території Гавришівської сільської ради Вінницького району, Вінницької обл.» 1 черга будівництва.

Завершена

5 970 793.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 59 707.93 UAH
Період оскарження: 16.02.2021 10:56 - 08.03.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Оскарження переможця

Номер: 4dedd2ad17474872b4b02c1021c28959
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-16-003882-a.a5
Назва: Оскарження переможця
Скарга:
Скаржник: Державне підприємство «Дніпровський проектний інститут» (надалі – Скаржник, ДП «ДПІ») код ЄДРПОУ: 14313369 49008, Дніпропетровська обл. м. Дніпро, вул. Театральна,6 E-mail: postmaster@dpi.dp.ua тел. + 38 (050) 453-47-03 Орган оскарження: АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ (Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель) вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035 Замовник: Комунальне підприємство «Аеропорт Вінниця» (надалі – Замовник) код ЄДРПОУ: 01130532 21050, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 59 E-mail: airvinnytsia@gmail.com тел. +38 (043) 269-02-70, +38 (094) 903-42-70 Ідентифікатор закупівлі та назва закупівлі: UA-P-2021-02-15-002727-a «Розробка проєктної документації стадії «Робоча документація» по об'єкту «Реконструкція аеродрому КП «Аеропорт Вінниця» на території Гавришівської сільської ради Вінницького району, Вінницької обл.» 1 черга будівництва.» Плата за подання скарги: Плата за подання скарги становить – 35 830,00 грн. (відповідно до ч.4 п.1 постанови Кабінету Міністрів України від 22 квітня 2020 року № 292) СКАРГА щодо неправомірних дій Замовника в частині визначення переможця Процедури закупівлі "16" лютого 2021 року Замовником була оголошена процедура закупівель: «Розробка проєктної документації стадії «Робоча документація» по об'єкту «Реконструкція аеродрому КП «Аеропорт Вінниця» на території Гавришівської сільської ради Вінницького району, Вінницької обл.» 1 черга будівництва.", ідентифікатор закупівлі UA-P-2021-02-15-002727-a. Відповідно до інформації розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу та тендерної документації (надалі – Документація) Замовника кінцевий строк подання тендерних пропозицій (надалі – Пропозиція(ї)) – 11 березня 2021 23:59. Відповідно до інформації розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу свої Пропозиції подали наступні учасники: № п/п Найменування учасника Початкова цінова пропозиція Остаточна цінова пропозиція 1. ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" (ЄДРПОУ: 37394854) 4 950 000,00 грн. з ПДВ 3 690 000 грн. з ПДВ 2. ДП «ДПІ» (ЄДРПОУ: 14313369) 5 200 000,00 грн. з ПДВ 3 700 000 грн. з ПДВ 3. ТОВ "ЕВРО СТАРТ" (ЄДРПОУ: 36040582) 5 690 475,52 грн. з ПДВ 5 690 475,52 грн. з ПДВ 4. ТОВ "ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ" (ЄДРПОУ: 37355642) 5 849 961,37 грн. з ПДВ 5 849 961,37 грн. з ПДВ За результатами розгляду пропозицій учасників, Замовник прийняв наступні рішення: - Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬТІС-КОНСТРАКШН» - був відхилений Протоколом №7 від 07.04.2021 та оприлюднений в 21:25 (не робочий час); - ДП «ДПІ» був відхилений Протоколом №8 від 09.04.2021 та оприлюднений в 15:25; - Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕВРО СТАРТ» був відхилений Протоколом №9 від 09.04.2021 та оприлюднений в 16:56; Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ» визнаний переможцем закупівлі Протоколом №10 від 09.04.2021 та оприлюднений 10.04.2021 в 14:08 (субота-вихідний). 09 квітня 2021 року визначив Переможцем ТОВ «УКРДОРПРОЕКТ» (код за ЄДРПОУ: 37355642) та 10 квітня 2021 року оприлюднив повідомлення про намір укласти Договір про закупівлю (додаток №1, додаток №2). З метою захисту своїх прав та законних інтересів, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» державне підприємство «Дніпровський проектний інститут» подає скаргу до Антимонопольного комітету України (Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель) та повідомляє про наступне: Скаржник не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, принципи здійснення публічних закупівель та вимагає від Замовника дотримуватись чинного законодавства. Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за такими принципами як максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Враховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, Замовник під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, повинен дотримуватись принципів здійснення закупівель, рівного ставлення до всіх учасників, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів. В даному випадку, на нашу думку, Замовник своїми діями порушує вищезазначені принципи здійснення закупівель. ДП «ДПІ» вбачає з боку Замовника упереджене ставлення до інших учасників закупівлі UA-2021-02-16-003882-a та не може погодитися з вищевказаними рішеннями ТК КП «Аеропорт Вінниця» про визнання переможцем ТОВ «ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ» з наступних причин: 1. Відповідно до умов Тендерної документації Замовника (додаток №3), пункту 3 «Проект договору про закупівлю», розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю», зазначено: «…- разом з тендерною документацією замовником подається Проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов». Разом з цим, ТОВ «ІНСТИТУТ УКРДОПРОЕКТ» не надав такого договору у складі документів пропозиції, що є порушенням п.4, п.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. ТОВ «ІНСТИТУТ УКРДОПРОЕКТ» не надав проект договору в своїй тендерній пропозиції. 2. Згідно ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг. При цьому, учасником ТОВ «ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ», було надано інформацію щодо залучення субпідрядника, але не вказано в якому обсязі від вартості договору про закупівлю і даних відсотків. Відтак, вважаємо що даної довідки не було надано. 3. В кошторисах, наданих ТОВ «ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ» також не зазначено жодної інформації щодо участі субпідрядника в проектних/вишукувальних роботах, та не розраховані види робіт, які вимагаються технічним завданням тендерної документації Замовника (додаток №3). Таким чином, немає жодної змоги встановити обсяг робіт, до яких учасник планує залучити субпідрядника та до яких робіт планується залучити субпідрядника. 4. Копію Статуту, кваліфікаційні сертифікати працівників, технічне завдання до тендерної документації Замовника, ТОВ «ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ» було завірено з порушенням правил, а саме не було вказано дату завірення копії, що є порушенням відповідно до пункту 8 розділу 10 Правил засвідчення копій документів, визначених Національним стандартом України «Державна уніфікована система документації». Копія набуває юридичної сили лише в разі її засвідчення в установленому порядку: Напис про засвідчення копії складається зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів (ініціалу імені) та прізвища, дати засвідчення копії. 5. В довідці про виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, ТОВ «ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ» зазначено договір №UA-ODS-01/Д1-А.РД від 31.10.2017, та проаналізувавши інформацію, що є у публічному доступі на веб-сайті https://zakupki.prom.ua/ було виявлено, що Замовником КП «Міжнародний аеропорт «Одеса» у період з 2016 по 2018 не проводилось державної закупівлі за таким предметом з УКРАЇНСЬКИМ ДЕРЖАВНИМ ПРОЕКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНИМ НАУКОВО-ДОСЛІДНИМ ІНСТИТУТОМ ЦИВІЛЬНОЇ АВІАЦІЇ «УКРАЕРОПРОЕКТ», де ТОВ «ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ» виступає в якості субпідрядника. Цей факт ставить під сумнів участь ТОВ «ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ», як субпідрядника у даному договорі. 6. В документації пропозиції ТОВ «ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ», відсутня довідка щодо уповноваженої особи, для підписання тендерної пропозиції, договорів та всіх інших необхідних документів щодо процедури закупівлі та права вчиняти всі необхідні дії під час проведення процедури закупівлі, в т. ч. укладати угоди (договори) з замовником. Враховуючи всі зазначені порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимог тендерної документації Замовника, Замовник в особі тендерного комітету Комунального підприємства «Аеропорт Вінниця» повинен був відхилити пропозицію учасника ТОВ «ІНСТИТУТ УКРДОПРОЕКТ» згідно ст. 22 та ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», а згідно ст. 32, так як всі пропозиції потрібно було відхилити, визнати тендер таким, що не відбувся. Таким чином, ДП «ДПІ» не може погодитись з вищевказаним рішенням ТК КП «Аеропорт Вінниця» про визнання переможцем ТОВ «ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ». ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-P-2021-02-15-002727-a, за предметом закупівлі: «Розробка проєктної документації стадії «Робоча документація» по об'єкту «Реконструкція аеродрому КП «Аеропорт Вінниця» на території Гавришівської сільської ради Вінницького району, Вінницької обл.» 1 черга будівництва.» (код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування). 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем учасника ТОВ «УКРДОРПРОЕКТ» (код за ЄДРПОУ: 37355642), відповідно до Протоколу №10 від 09.04.21р. засідання Тендерного комітету Комунального підприємства «Аеропорт Вінниця». 4. Зобов’язати Замовника визнати тендер таким, що не відбувся, оскільки тендерні пропозиції всіх учасників потрібно було відхилити. ДОДАТКИ ДО СКАРГИ: Додаток №1 – Протокол № 10 від 09.04.21р. Тендерного комітету Комунального підприємства «Аеропорт Вінниця» про визнання учасника ТОВ «УКРДОПРОЕКТ» переможцем. Додаток №2 – Повідомлення про намір укласти договір (UA-P-2021-02-15-002727-a). Додаток №3 – Тендерна документація Замовника з додатками до неї. Виконуючий обов’язки директора Д.К. Легеза
Дата розгляду скарги: 05.05.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.04.2021 13:04
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 11.05.2021 14:52
Автор: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ" , Іван Задонцев +380671335657 ivan.zadontsev@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Оскарження переможця

Номер: 08a58959c722454f9324c8a10ea6da60
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-16-003882-a.b4
Назва: Оскарження переможця
Вимога:
Голові тендерного комітету Комунального підприємства «АЕРОПОРТ ВІННИЦЯ» Дерев’янко Г. ВИМОГА до Замовника – Комунального підприємства «Аеропорт Вінниця» Вами, Комунальним підприємством «Аеропорт Вінниця» (далі – Замовник) 16.02.21р. розпочато проведення закупівлі по розробці проектної документації, ідентифікатор цієї тендерної процедури відкритих торгів - UA-2021-02-16-003882-a (далі – закупівля UA-2021-02-16-003882-a). Ми, Державне підприємство «Дніпровський проектний інститут» (надалі – Учасник, ДП «ДПІ») взяли участь у зазначеному тендері та у повній відповідності до тендерної документації (далі – ТД), в порядку визначеному законодавством про публічні закупівлі, подали відповідну тендерну пропозицію ( далі – ТП) Учасника. Предметом вищевказаної закупівлі була розробка проєктної документації стадії «Робоча документація» по об'єкту «Реконструкція аеродрому КП «Аеропорт Вінниця» на території Гавришівської сільської ради Вінницького району, Вінницької обл.» 1 черга будівництва. Тендерним комітетом КП «Аеропорт Вінниця» в процесі організації та проведення процедури публічної закупівлі UA-2021-02-16-003882-a, за результатами розгляду пропозицій Учасників, був застосований неоднаковий підхід, що має рису дискримінаційних ознак з боку посадових осіб тендерного комітету (далі – ТК) Комунального підприємства «Аеропорт Вінниця» (далі – КП «Аеропорт Вінниця») по відношенню до ДП «ДПІ» (далі – Учасник) та інших учасників, зокрема, до Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬТІС-КОНСТРАКШН» (далі – ТОВ «АЛЬТІС-КОНСТРАКШН») та Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕВРО СТАРТ» (далі – ТОВ «ЕВРО СТАРТ»). Разом з цим, незважаючи на грубу невідповідність документів пропозиції четвертого учасника ТОВ «ІНСТИТУТ УКРДОПРОЕКТ» та всупереч вимог ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників; - - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівельна; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням; - учасники повинні брути участь у процедурах закупівель на рівних умовах; - замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тендерний комітет КП «Аеропорт Вінниця» визнав ТОВ «ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ» переможцем цих торгів та прийняв, незаконне рішення про намір укласти з ним договір (протокол засідання тендерного комітету №10 КП «Аеропорт Вінниця» від 09.03.21 р, далі – протокол засідання ТК №10, протокол). Так, згідно змісту мотивувальної та резолютивної частини протоколу засідання ТК №10 КП «Аеропорт Вінниця» від 09.03.21 р., тендерний комітет КП «Аеропорт Вінниця», за результатами оцінки та розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНСТИТУТ УКРДОПРОЕКТ», зробив висновок, що (далі – пряма мова) «Підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ», передбачені ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі», відсутні». Водночас, посадові особи ТК КП «Аеропорт Вінниця» порушили Закон визнавши учасника ТОВ «ІНСТИТУТ УКРДОПРОЕКТ» переможцем, про що свідчать наступні факти : - В пункті 3 «проект договору про закупівлю», розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» ТД, зазначено: «…-разом з тендерною документацією замовником подається Проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов». Разом з цим, ТОВ «ІНСТИТУТ УКРДОПРОЕКТ» не надав такого договору у складі документів пропозиції, що є порушенням п.4, п.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. - Копію Статуту, кваліфікаційні сертифікати працівників, технічне завдання до тендерної документації Замовника, ТОВ «ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ» було завірено з порушенням правил, а саме не було вказано дату завірення копії, що є порушенням відповідно до пункту 8 розділу 10 Правил засвідчення копій документів, визначених Національним стандартом України «Державна уніфікована система документації». Копія набуває юридичної сили лише в разі її засвідчення в установленому порядку: Напис про засвідчення копії складається зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів (ініціалу імені) та прізвища, дати засвідчення копії. - Згідно ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг. При цьому, учасником ТОВ «ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ», було надано інформацію щодо залучення субпідрядника, але не вказано в якому обсязі від вартості договору про закупівлю і даних відсотків. Відтак, вважаємо що даної довідки не було надано. - В кошторисах, наданих ТОВ «ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ» також не зазначено жодної інформації щодо участі субпідрядника в проектних/вишукувальних роботах, та не розраховані види робіт, які вимагаються технічним завданням тендерної документації Замовника. Таким чином, немає жодної змоги встановити обсяг робіт, до яких учасник планує залучити субпідрядника та до яких робіт планується залучити субпідрядника. - В довідці про виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, ТОВ «ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ» зазначено договір №UA-ODS-01/Д1-А.РД від 31.10.2017, та проаналізувавши інформацію, що є у публічному доступі на веб-сайті https://zakupki.prom.ua/ було виявлено, що Замовником КП «Міжнародний аеропорт «Одеса» у період з 2016 по 2018 не проводилось державної закупівлі за таким предметом з УКРАЇНСЬКИМ ДЕРЖАВНИМ ПРОЕКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНИМ НАУКОВО-ДОСЛІДНИМ ІНСТИТУТОМ ЦИВІЛЬНОЇ АВІАЦІЇ «УКРАЕРОПРОЕКТ», де ТОВ «ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ» виступає в якості субпідрядника. Цей факт ставить під сумнів участь ТОВ «ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ», як субпідрядника у даному договорі. - В документації пропозиції ТОВ «ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ», відсутня довідка щодо уповноваженої особи, для підписання тендерної пропозиції, договорів та всіх інших необхідних документів щодо процедури закупівлі та права вчиняти всі необхідні дії під час проведення процедури закупівлі, в т. ч. укладати угоди (договори) з замовником. Враховуючи усі зазначені порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» учасника ТОВ «ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ», ДП «ДПІ» не може погодитися з вищевказаними рішеннями ТК КП «Аеропорт Вінниця», оскільки з боку Замовника вбачаємо упереджене ставлення до інших учасників закупівлі UA-2021-02-16-003882-a. З УРАХУВАННЯМ ЗАЗНАЧЕНОГО, ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДНІПРОВСЬКИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ» ВИМАГАЄ ВІД ЗАМОВНИКА, КП «АЕРОПОРТ ВІННИЦЯ», НАСТУПНЕ: 1. Прийняти вимогу до розгляду. 2. Відмінити протокол №10 про перемогу ТОВ «ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ» 3. Повторно розглянути документи пропозиції ТОВ «ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ» 4. Дискваліфікувати учасника ТОВ «ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ» 5. Визнати закупівлю такою, що не відбулася, оскільки всіх учасників закупівлі було дискваліфіковано. У разі, якщо Замовником не буде задоволено цю вимогу, повідомляємо про намір звернутися до Антимонопольного комітету України в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», задля захисту своїх прав та законних інтересів. З повагою, виконуючий обов’язки директора ДП «ДПІ» Легеза Д.К.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику ДП «ДПІ» Тендерний комітет СЗ КП «Аеропорт Вінниця» отримав Вашу вимогу № 05-ДВ від 14.04.2021 року. Ретельно ознайомившись з Вашою вимогою №14 від 13.04.2021 року, Тендерний комітет СЗ КП «Аеропорт Вінниця» повідомляє наступне. Протоколом Засідання тендерного комітету Служби замовника Комунального підприємства «Аеропорт Вінниця» №9 від «07» квітня 2021р. було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Розробка проєктної документації стадії «Робоча документація» по об'єкту «Реконструкція аеродрому КП «Аеропорт Вінниця» на території Гавришівської сільської ради Вінницького району, Вінницької обл.» 1 черга будівництва», (код за ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування) - ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДНІПРОВСЬКИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ» з наступних підстав: - абз.4 п.1 ч. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі»: не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; - абз. 2 п. 1 ч. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього ЗУ «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства. Даний протокол у встановленому порядку було оприлюднено, а, відтак, його зміст Вам відомий. Так, у відповідності до ч. 3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Таким чином, ДП «ДПІ» як учасник процедури закупівлі, наділений правом звернутись з вимогою до замовника – Тендерного комітету СЗ КП «Аеропорт Вінниця» з вимогою надати інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Однак, Ваша вимога вих. №05-ДВ від 14.04.2021 р. не містить звернення щодо надання додаткової інформації про причини відхилення Вашої тендерної пропозиції, а, відтак Ваша вимога вих. №05-ДВ від 14.04.2021 р. не відповідає вимогам ч. 3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Щодо інших запитань, тверджень, вимог, прохань та інше, які зазначені у Вашій вимозі №05-ДВ від 14.04.2021 року, Тендерний комітет СЗ КП «Аеропорт Вінниця» повідомляє наступне. Частина 3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» не підлягає будь-якому іншому тлумаченню, тобто учасник закупівлі НЕ НАДІЛЕНИЙ ПРАВОМ звертатися з вимогами про надання інформації з інших питань, ніж щодо причин відхилення його тендерної пропозиції, а у замовника відсутній обов’язок надавати відповідь учаснику на питання інші, ніж ті, які стосуються причин відхилення тендерної пропозиції такого учасника. Таким чином, у відповідності до вимог ч. 3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» ДП «ДПІ» не наділене правом звертатись з вимогою про надання додаткової інформації щодо розгляду пропозицій інших учасників, в т.ч. ТОВ «ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ», та щодо визначення переможця торгів, а у замовника - Тендерного комітету СЗ КП «Аеропорт Вінниця» відсутній обов’язок надавати відповіді на такі питання. Також просимо не дискредитувати тендерний комітет СЗ КП «Аеропорт Вінниця» та з метою недопущення безпідставних звинувачень на адресу Тендерного комітету СЗ КП «Аеропорт Вінниця», додатково звертаємо Вашу увагу на необхідності більш детально та уважно вивчати (досліджувати) умови тендерної документації замовника та документів учасників, перед тим, як стверджувати про допущення замовником якихось порушень під час визначення переможця процедури закупівлі. Наголошуємо на тому, що Тендерний комітет СЗ КП «Аеропорт Вінниця» діє виключно згідно норм чинного законодавства України на основі принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування переможця ТОВ "ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ" та поновлення розгляду

Номер: 681fe5acec254c6db9dd99e53cf795a6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-16-003882-a.b3
Назва: Вимога про скасування переможця ТОВ "ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ" та поновлення розгляду
Вимога:
вих.№ 14 від «13» квітня 2021р Тендерному комітету Замовника закупівлі КП«АЕРОПОРТ ВІННИЦЯ» ВИМОГА Тендерному комітету КП «Аеропорт Вінниця» (далі – Замовник) під час здійснення публічних за купівель є замовником торгів в розумінні пункту 11 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року в редакції від 19.04.2020 року №114-IX (далі – Закон). Замовником було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету ідентифікатор цієї тендерної процедури відкритих торгів - UA-2021-02-16-003882-a, «Розробка проєктної документації стадії «Робоча документація» по об’єкту «Реконструкція аеропорту КП "Аеропорт Вінниця» на території Гавришовської сільської ради Віницького району, Віницької обл.» 1 черга будівництва», (надалі – Процедура закупівлі) за адресою www.prozorro.gov.ua. Учасник закупівлі ТОВ «ЕВРО СТАРТ», UA-2021-02-16-003882-a, за результатами розгляду Замовником пропозицій Учасників, вбачає наявність порушення його прав з боку тендерного комітету Комунального підприємства «Аеропорт Вінниця» по відношенню до ТОВ «ЕВРО СТАРТ». Учасники даної Закупівлі: -Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬТІС-КОНСТРАКШН» -був відхилений Протоколом №7 від 07.04.2021 та оприлюднений в 21:25; (не робочий час) -ДП «ДПІ» був відхилений Протоколом №8 від 09.04.2021 та оприлюднений в 15:25 ; -Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕВРО СТАРТ» був відхилений Протоколом №9 від 09.04.2021 та оприлюднений в 16:56; Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ» визнаний переможцем закупівлі Протоколом №10 від 09.04.2021 та оприлюднений 10.04.2021 в 14:08 (субота –вихідний) Ст. 31 п 3. Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Пропозицію ТОВ «ЕВРО СТАРТ» було відхиллено згідно протоколу №9 що тендерне забезпечення не включає документ що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути у формі електронної банківської гарантії з накладенням електронно-цифрового підпису. Але ТОВ «ЕВРО СТАРТ» надав у складі своєї пропозицію ці всі документи. Банківська гарантія була оформлена в обслуговуючому державному банку АТ КБ «ПРИВАТБАНК» згідно всіх вимог викладених в розділі ІІІ тендерної документації, і цей банк є ведучим і кваліфікованим в електронному документообігу України , що свідчить що Замовник не відкривав документи Учасника ТОВ «ЕВРО СТАРТ», а так як інших підстав відхилення пропозиції Замовник не найшов, та відхилив безпідставно пропозицію ТОВ «ЕВРО СТАРТ» вимагає від замовника дотриматись чинного законодавства, статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за такими принципами як максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Ураховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, Замовник під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, повинен дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів. В даному випадку, Замовник своїми діями порушує вищезазначені принципи здійснення закупівель, вишукуючи формальні неточності в документах у складі тендерної пропозиції учасника з метою відхилення його тендерної пропозиції. Також хочемо зазначити, що при розгляді пропозицій інших учасників були порушені трудові норми, розгляд у не робочий час та у вихідні. Просимо пояснити порушення норм трудового часу або надати на підтвердження графік роботи працівників Замовника. Ще хочемо зазначити що Замовник при розгляді пропозиції Учасника ТОВ «ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ» визнав його переможцем всупереч Закону так як даний Учасник в своїй пропозиції не надав : -Згоду з проектом договору викладеним в тендерній документації; - довідки про не залучення субпідрядників в обсязі не меньше 20% відсотків від закупівлі. Чим порушив норми ЗУ «Про публічні закупівлі» ст.31 не відхиливши пропозицію Учасника ТОВ «ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ», яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Пропозицію ТОВ "ЕВРО СТАРТ" Замовник відхилив безпідставно. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та інтересів, ТОВ «ЕВРО СТАРТ» ВИМАГАЄ: 1.Прийняти вимогу до розгляду, 2.Надати додаткову інформацію (якщо така існуює) про причини невідповідності пропозиції учасника ТОВ "ЕВРО СТАРТ" умовам, тендерної документації, оскільки ті аргументи та доводи, що викладені в протоколі від 09.04.2021 року №9 є безпідставними та такими, що суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», 3. Скасувати рішення визнання переможцем ТОВ "ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ", яке оформлено протоколом від 09.04.2021 року №10, 4.Скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕВРО СТАРТ", яке оформлено протоколом від 09.04.2021 року №09 5. Поновити розгляд учасника даної закупівлі ТОВ «ЕВРО СТАРТ» . 6.Визнати переможцем ТОВ «ЕВРО СТАРТ» даної закупівлі процедуру закупівлі відкриті торги по предмету ідентифікатор цієї тендерної процедури відкритих торгів - UA-2021-02-16-003882-a (далі – закупівля UA-2021-02-16-003882-a), «Розробка проєктної документації стадії «Робоча документація» по об’єкту «Реконструкція аеропорту КП "Аеропорт Вінниця» на території Гавришовської сільської ради Віницького району, Віницької обл.» 1 черга будівництва», У випадку залишення даної вимоги без задоволення, вимушені звернутися за захистом своїх прав і законних інтересів до Антимонопольного комітету України в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі». З повагою, Директор ТОВ "ЕВРО СТАРТ" Ніконова-Шевчик О.М.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику ТОВ «ЕВРО СТАРТ», Тендерний комітет СЗ КП «Аеропорт Вінниця» отримав Вашу вимогу №14 від 13.04.2021 року. Ретельно ознайомившись з Вашою вимогою №14 від 13.04.2021 року, Тендерний комітет СЗ КП «Аеропорт Вінниця» повідомляє наступне. Протоколом Засідання тендерного комітету Служби замовника Комунального підприємства «Аеропорт Вінниця» №9 від «07» квітня 2021р. було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Розробка проєктної документації стадії «Робоча документація» по об'єкту «Реконструкція аеродрому КП «Аеропорт Вінниця» на території Гавришівської сільської ради Вінницького району, Вінницької обл.» 1 черга будівництва», (код за ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування) - «ТОВ «ЕВРО СТАРТ» з наступних підстав: - абз.4 п.1 ч. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі»: не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; Так, Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено: Тендерна пропозиція обов’язково повинна включати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Тендерна пропозиція ТОВ «ЕВРО СТАРТ» містить наступні файли : 1. Підписаний_G0321-0418-G_Zayava_Dogovir_Changes_fax.pdf, в якому знаходиться документ «Договір-заява № G0321/0418/1 від 11 березня 2021 р. про внесення змін до гарантії №G0321/0418 від 03.03.2021» - даний документ не є гарантією, а лише змінами до неї, які відповідно, НЕ ВІДОБРАЖАЮТЬ повні відомості, яка повинна містити гарантія. 2. Банк гарант довідка.pdf, в якому знаходиться документ «Довідка про перевірку електронних підписів на документах» - даний документ не є банківською гарантією. 3. Fwd_ електронна гарантія 0321_0418 та треба азмовити довідку по рах 2932 та відпиш мені коли її отримаєте.zip, в якому містяться наступні документи: - Пiдписаний_Довiренiст__копiя_Kovalenko_5669_k_o.pdf – що не є банківською гарантією; - Пiдписаний_Лiцензiя_копiя.pdf - – що не є банківською гарантією; - Пiдписаний_G0321-0418-GL_tender_1.pdf – що є змінами до банківської гарантії, а не самою гарантією; - Пiдписаний_G0321-0418-G_Zayava_Dogovir_Changes_fax.pdf - в якому знаходиться документ «Договір-заява № G0321/0418/1 від 11 березня 2021 р. про внесення змін до гарантії № G0321/0418 від 03.03.2021» - даний документ не є гарантією, а лише заявою з проханням внести зміни до гарантії. Жоден з файлів не включає банківської гарантії, що вимагалось тендерною документацією, а також відсутні будь які пояснення з даного приводу. Також зазначаємо, що ТОВ «ЕВРО СТАРТ» усвідомлював про потребу включення документу банківської гарантії до складу тендерної пропозиції, так як зміни до банківської гарантії були ним надані у складі тендерної пропозиції. Також у період уточнень по закупівлі ТОВ «ЕВРО СТРТ» мали можливість звернутись за роз’ясненнями у випадку, якщо будь – яка вимога тендерної документації Замовника була їм не зрозуміла. Також ТОВ «ЕВРО СТАРТ» не надало інші документи які вимагалися у підтвердження наявності банківської гарантії відповідно до пункту 2 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «….На підтвердження наявності грошового покриття, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (гарантійний лист, довідка тощо) від банку-гаранта про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка по особовому рахунку з банку по рахунку покриття, видані банком – гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта». Таким чином учасником процедури закупівлі ТОВ «ЕВРО СТАРТ» НЕ БУЛО НАДАНО забезпечення тендерної пропозиції, яке вимагалось тендерною документацію. У відповідності до абз.4 п.1 ч. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Виходячи з вище викладеного, відхилення пропозиції ТОВ «ЕВРО СТАРТ» є правомірним згідно чинного законодавства та вимог тендерної документації. Щодо інших запитань, тверджень, вимог, прохань та інше, які зазначені у Вашій вимозі №14 від 13.04.2021 року, Тендерний комітет СЗ КП «Аеропорт Вінниця» повідомляє наступне. Згідно ч. 3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Таким чином, ТОВ «ЕВРО СТАРТ» як учасник процедури закупівлі, наділений правом звернутись з вимогою до замовника – Тендерного комітету СЗ КП «Аеропорт Вінниця» з вимогою надати інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Частина 3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» не підлягає будь-якому іншому тлумаченню, тобто учасник закупівлі НЕ НАДІЛЕНИЙ ПРАВОМ звертатися з вимогами про надання інформації з інших питань, ніж щодо причин відхилення його тендерної пропозиції, а у замовника відсутній обов’язок надавати відповідь учаснику на питання інші, ніж ті, які стосуються причин відхилення тендерної пропозиції такого учасника. Таким чином, у відповідності до вимог ч. 3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» ТОВ «ЕВРО СТАРТ» не наділене правом звертатись з вимогою про надання додаткової інформації щодо розгляду пропозицій інших учасників, в т.ч. ТОВ «ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ», та щодо визначення переможця торгів, а у замовника - Тендерного комітету СЗ КП «Аеропорт Вінниця» відсутній обов’язок надавати відповіді на такі питання. З метою недопущення безпідставних звинувачень на адресу Тендерного комітету СЗ КП «Аеропорт Вінниця», додатково звертаємо Вашу увагу на необхідності більш детально та уважно вивчати (досліджувати) умови тендерної документації замовника та документів учасників, перед тим, як стверджувати про допущення замовником якихось порушень під час визначення переможця процедури закупівлі. Наголошуємо на тому, що Тендерний комітет СЗ КП «Аеропорт Вінниця» діє виключно згідно норм чинного законодавства України на основі принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо внесення змін до тендерної документації

Номер: c44996ef924949fc93c7c01043e9e143
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-16-003882-a.b2
Назва: Щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
п. 3.6. Проекту ДОГОВОРУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ № Тендерної документації передбачає, що Замовник повертає забезпечення виконання Договору підряду на поточний рахунок Учасника, зазначений в розділі 8 Договору забезпечення, після належного виконання Учасником Договору підряду в повному обсязі та належним чином. Факт належного виконання Учасником Договору підряду в повному обсязі та належним чином підтверджується отриманим позитивним експертним звітом. Для робочої документації не передбачена процедура проходження експертизи та отримання експертного звіту. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику , Замовник внесе змніи до тендерної документацї в цій частині.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо аналогічного договору

Номер: aea99ea1174e471ba5524d873488a0a1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-16-003882-a.b1
Назва: Щодо аналогічного договору
Вимога:
Згідно п. 3 Додатку №1 Тендерної документації для документального підтвердження інформації, наведеної в Довідці про виконання аналогічного* договору Замовник вимагає подання копії позитивного експертного звіту за наданим аналогічним* договором. Проте аналогічним договором визначено: “*Під аналогічним (ими) договором (ами) за предметом закупівлі необхідно розуміти: виконаний (і) у 2011-2020 роках в повному обсязі договір (ори) з розробки проєктної документації стадії "робоча документація" з нового будівництва / реконстракції аеродромних комплексів включаючи наступні об'єкти аеродромного комплексу: штучна злітно-посадкова смуга та руліжна доріжка та перон та світлосигнальне обладнання та радіотехнічні засоби посадки (глісадний та курсовий радіомаяки, DVOR (VOR) інші засоби точного заходу на посадку), які за класом наслідків (відповідальності) належать до значних наслідків (СС3) або V категорії складності.” Для робочої документації не передбачена процедура проходження експертизи та отримання експертного звіту. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику , Замовник внесе зміни в цій частині тендерної документації .
Статус вимоги: Задоволено