• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Технічний нагляд за будівництвом на об’єкті «Реконструкція аеродрому КП «Аеропорт Вінниця» на території Гавришівської сільської ради Вінницького району, Вінницької обл. 1 черга»

Торги не відбулися

13 043 409.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 130 434.09 UAH
Період оскарження: 16.02.2021 10:20 - 06.03.2021 00:00
Вимога
Відхилено

щодо кваліфікаційних вимог до персоналу

Номер: f67b410de9124a68bfb051cda6f888ac
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-16-002789-a.a22
Назва: щодо кваліфікаційних вимог до персоналу
Вимога:
Відповідно до тендерної документації (п.1.4 Додатку 1) Замовник вимагає від Учасника надати копію сертифікату про проходження навчання з основ авіаційної безпеки, завірених Учасником та власником сертифікату (не менше як для однієї особи – головного інженера або іншої особи, яка здійснює технічне керівництво діяльністю організації або інженера з технічного нагляду). Згідно інформації Державної авіаційної служби України навчання з основ авіаційної безпеки здійснюється відносно суб’єктів авіаційної безпеки (далі – САБ). Відповідно до Авіаційних правил України «Положення про службу авіаційної безпеки суб’єкта авіаційної діяльності» затверджених наказом Державної авіаційної служби від 05.11.2020 № 1762 САБ може створюватися в будь-якому Суб’єкті авіаційної діяльності (САД) та підлягає сертифікації на право здійснення заходів АБ щодо захисту цивільної авіації. САД - юридичні особи, які в межах компетенції здійснюють діяльність у галузі державної авіації (Міноборони, Наказ "Про затвердження Правил метеорологічного забезпечення польотів державної авіації України" від 29.09.2015 N 516). Отже, вимога щодо надання сертифікату про проходження навчання з основ авіаційної безпеки є дискримінаційною, оскільки обмежує коло потенційних учасників відповідно до Закону. Враховуючи зазначене вимогу просимо викласти в наступній редакції: «Додатково у складі тендерної пропозиції учасник надає: …. -- копію сертифікату про проходження навчання з основ авіаційної безпеки, завірених Учасником та власником сертифікату (не менше як для однієї особи – головного інженера або іншої особи, яка здійснює технічне керівництво діяльністю організації або інженера з технічного нагляду) або лист – зобов’язання від головного інженера або іншої особи про проходження навчання з основ авіаційної безпеки протягом 6 місяців з моменту надання послуг за предметом закупівлі;»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, вимоги тендерної документації (п. 1.4 Додатку 1) «Учасник надає у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження трудових відносин працівників, які зазначені згідно вимог пункту 1.4. цього Додатку з учасником, а саме: копію трудової книжки (витяг з трудової книжки) та наказу на призначення (прийняття на роботу), та/або наказу про сумісництво, та/або трудового договору та наказу на призначення (прийняття на роботу)» визначені у відповідності до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». Пункт 2 ч.2 ст.16 якого передбачає право Замовника вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Нормативне визначення терміну «Працівник» серед інших нормативно-правових актів, наводиться: - у Законі України «Про охорону праці (ст.1 ) м. Київ, 14 жовтня 1992 року N 2694-XІІ Працівник - особа, яка працює на підприємстві, в організації, установі та виконує обов'язки або функції згідно з трудовим договором (контрактом). - у Податковому кодексі України (ст.14 ) м. Київ, 2 грудня 2010 року N 2755-VІ Працівник - фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону. Стаття 1. ЦКУ визначає відносини, що регулюються цивільним законодавством 1. Цивільним законодавством регулюються особисті немайнові та майнові відносини (цивільні відносини), засновані на юридичній рівності, вільному волевиявленні, майновій самостійності їх учасників. 2. До майнових відносин, заснованих на адміністративному або іншому владному підпорядкуванні однієї сторони другій стороні, а також до податкових, бюджетних відносин цивільне законодавство не застосовується, якщо інше не встановлено законом. Стаття 1. КЗпПУ визначає завдання Кодексу законів про працю України Кодекс законів про працю України регулює трудові відносини всіх працівників, сприяючи зростанню продуктивності праці, поліпшенню якості роботи, підвищенню ефективності суспільного виробництва і піднесенню на цій основі матеріального і культурного рівня життя трудящих, зміцненню трудової дисципліни і поступовому перетворенню праці на благо суспільства в першу життєву потребу кожної працездатної людини. Законодавство про працю встановлює високий рівень умов праці, всемірну охорону трудових прав працівників. З наведеного вбачається обґрунтованість та відповідність законодавству вимог тендерної документації щодо підтвердження саме трудових відносин та безпідставність вимоги про внесення до тендерної документації змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

внесення змін щодо визначення "аналогічного договору"

Номер: 6c6a9034477b490ebd09f64507778c85
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-16-002789-a.a21
Назва: внесення змін щодо визначення "аналогічного договору"
Вимога:
Згідно внесених змін замовник вимагає від учасника надати аналогічний договір на надання послуг з технічного нагляду за об’єктом будівництва (нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту) штучної злітно-посадкової смуги, класу наслідків ССЗ. Відповідно внесених змін, замовник штучно обмежує коло потенційних учасників оскільки протягом зазначеного замовником періоду будівництво або реконструкція або капітальний ремонт штучної злітно-посадкової смуги практично не здійснювалось. Окрім цього, частиною 5 ст. 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» передбачено, до значних наслідків (СС3) відносяться такі об’єкти: пам’ятки культурної спадщини, визначені відповідно до Закону України "Про охорону культурної спадщини"; об’єкти підвищеної небезпеки, ідентифіковані відповідно до Закону України "Про об’єкти підвищеної небезпеки"; житлові, громадські або багатофункціональні будівлі заввишки понад 100 метрів та/або з рівнем можливої небезпеки для здоров’я і життя людей понад 400 осіб, які постійно перебувають на об’єкті. Вимога щодо надання інформації із зазначенням виконання аналогічного за предметом закупівлі договору є обмежуючою та дискримінаційною, тим самим порушує принципи закупівлі визначені Законом. Отже, визначення «аналогічний договір» просимо викласти в наступній редакції: «Аналогічними будуть вважатись договори на надання послуг з технічного нагляду за об’єктом будівництва (нового будівництва / реконструкції / капітального ремонту) штучних злітно-посадочних смуг або автомобільних доріг загального користування державного значення класу наслідків СС3 (категорії складності V) укладених у 2011-2020 роках, виконаних у повному обсязі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, до цієї частини тендерної документації будуть вснесені зміни.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

про усунення дискримінаційних умов

Номер: f50759e0bac8409b9e59b4d694fa0e7d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-16-002789-a.a20
Назва: про усунення дискримінаційних умов
Вимога:
Відповідно до вимог тендерної документації (п. 1.4 Додатку 1) «Учасник надає у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження трудових відносин працівників, які зазначені згідно вимог пункту 1.4. цього Додатку, з учасником, а саме: копію трудової книжки (витяг з трудової книжки) та наказу на призначення (прийняття на роботу), та/або наказу про сумісництво, та/або трудового договору та наказу на призначення (прийняття на роботу)». На сьогоднішній день чинне законодавство України не обмежує роботодавця щодо порядку оформлення відносин з працівником. Порядок укладання трудового договору та оформлення трудових книжок регулюється Кодексом законів про працю України. Предметом трудового договору є процес праці – виконання роботи за певною спеціальністю, кваліфікацією, посадою, тобто виконання працівником певної трудової функції (ст 23 КЗпП). При цьому трудова функція, як правило, не передбачає будь-якого кінцевого результату. Слід зазначити, що цивільно правові відносини регулюються Цивільним кодексом України. За цивільно-правовим договором працівник самостійно організовує процес роботи на певний період надання послуг, сам виконує її та відповідає за неї. Надання послуг з технічного нагляду кваліфікованим працівником протягом певного періоду не повинно обмежуватись відносинами працівника та Учасника лише КЗп.П України. Чинним законодавством України не заборонено права вибору роботодавця тієї чи іншої системи взаємодії з працівником (трудові або цивільно-правові відносини). Будь-яка господарська діяльність, в першу чергу, є ініціативною та здійснюється на власний ризик для досягнення економічних результатів. Особа, яка здійснює господарську діяльність самостійно, визначає її вид, форму, порядок і спосіб залучення інших осіб для досягнення поставленої мети. Вимога Замовника щодо наявності у складі Учасника кваліфікованого персоналу, які перебувають з учасником в трудових відносинах відповідно до КЗпП України не має під собою жодного підґрунтя, оскільки для якісного надання послуг з технічного нагляду на об’єкті Учасник має право залучити працівників на підставі окремих угод. Вимога Замовника щодо підтвердження трудових відносин працівників у вигляді трудового договору або трудової книжки є дискримінаційною, оскільки вона обмежує в реалізації прав суб’єкта господарювання при здійсненні ним підприємницької діяльності. Отже, вимогу зазначену в п. 1.4 Інформаційна довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід., Додатку 1 тендерної документації просимо викласти в наступній редакції: «Учасник надає у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження трудових відносин працівників, які зазначені згідно вимог пункту 1.4. цього Додатку, з учасником, а саме: копію трудової книжки (витяг з трудової книжки) та наказу на призначення (прийняття на роботу), та/або наказу про сумісництво, та/або трудового договору та наказу на призначення (прийняття на роботу) та/ або цивільно – правову угоду або іншу угоду, оформлену згідно чинного законодавства».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, вимоги тендерної документації (п. 1.4 Додатку 1) «Учасник надає у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження трудових відносин працівників, які зазначені згідно вимог пункту 1.4. цього Додатку з учасником, а саме: копію трудової книжки (витяг з трудової книжки) та наказу на призначення (прийняття на роботу), та/або наказу про сумісництво, та/або трудового договору та наказу на призначення (прийняття на роботу)» визначені у відповідності до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». Пункт 2 ч.2 ст.16 якого передбачає право Замовника вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Нормативне визначення терміну «Працівник» серед інших нормативно-правових актів, наводиться: - у Законі України «Про охорону праці (ст.1 ) м. Київ, 14 жовтня 1992 року N 2694-XІІ Працівник - особа, яка працює на підприємстві, в організації, установі та виконує обов'язки або функції згідно з трудовим договором (контрактом). - у Податковому кодексі України (ст.14 ) м. Київ, 2 грудня 2010 року N 2755-VІ Працівник - фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону. Стаття 1. ЦКУ визначає відносини, що регулюються цивільним законодавством 1. Цивільним законодавством регулюються особисті немайнові та майнові відносини (цивільні відносини), засновані на юридичній рівності, вільному волевиявленні, майновій самостійності їх учасників. 2. До майнових відносин, заснованих на адміністративному або іншому владному підпорядкуванні однієї сторони другій стороні, а також до податкових, бюджетних відносин цивільне законодавство не застосовується, якщо інше не встановлено законом. Стаття 1. КЗпПУ визначає завдання Кодексу законів про працю України Кодекс законів про працю України регулює трудові відносини всіх працівників, сприяючи зростанню продуктивності праці, поліпшенню якості роботи, підвищенню ефективності суспільного виробництва і піднесенню на цій основі матеріального і культурного рівня життя трудящих, зміцненню трудової дисципліни і поступовому перетворенню праці на благо суспільства в першу життєву потребу кожної працездатної людини. Законодавство про працю встановлює високий рівень умов праці, всемірну охорону трудових прав працівників. З наведеного вбачається обґрунтованість та відповідність законодавству вимог тендерної документації щодо підтвердження саме трудових відносин та безпідставність вимоги про внесення до тендерної документації змін. Додатково надаємо розяснення щодо вимоги UA-2021-02-16-002789-a.a22 Згідно наказу ДАСУ від 07.08.2019 № 1017, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 28 серпня 2019 р. за № 991/33962 Про затвердження Авіаційних правил України «Правила охорони повітряних суден та інших важливих об’єктів цивільної авіації, забезпечення контролю доступу до них» р. VI. Інструктаж власників перепусток 1. Особа, яка отримує постійну перепустку, що надає право допуску та перебування в контрольованій зоні чи зоні обмеженого доступу, що охороняється, аеропорту (аеродрому) або провайдера аеронавігаційного обслуговування без супроводження, повинна пройти підготовку з АБ відповідно до програми підготовки з авіаційної безпеки персоналу, яка затверджується уповноваженим органом з питань цивільної авіації. Тобто, навність хоча б одного фахівця, з чинним сертифікатом надасть можливість отримання перепустки , що надає право допуску та перебування в контрольованій зоні. Відповідно задоволення вимоги не є можливим.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Аналогічний договір (досвід)

Номер: abbaf8dbd4c240eaa95d523f5ddd2fc1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-16-002789-a.a19
Назва: Аналогічний договір (досвід)
Вимога:
Шановний Замовник. Вимагаємо розширити значення аналогічного договору. Оскільки від 1 серпня 2016 року і по сьогоднішній день було оголошено всього три закупівлі де предмет договору відносився до послуг з технічного нагляду за об’єктом будівництва (нового будівництва / реконструкції / капітального ремонту) штучної злітно-посадкової смуги. Підтвердити вищезазначене можна на офіційному сайті https://dabi.gov.ua/ та за даними систем публічних закупівель Prozorro https://prozorro.gov.ua/ На нашу думку це звужує коло учасників, а відповідно і конкурентоспроможність. Компанії, які були створені, для прикладу, у 2018 році навіть теоритечно немали змоги отримати досвід з виконання аналогічних договорів в редакції Замовника, так як не було достатньо оголошено таких процедур закупівлі, де предметом є технічний нагляд за будівництвом штучної злітно-посадкової змуги. А натомість мають позитивний досвід із різними видами будівництва, як будівель і споруд так і автомобільних доріг класу наслідків СС3, які є виконані в повному обсязі і здані в експлуатацію. Розглядаючи зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва: «Реконструкція аеродрому КП "Аеропорт Вінниця" на території Гавришівської сільської ради Вінницького району, Вінницької області 1 черга» ми, як Інжинірингова компанія, яка налічує багато сертифікованих провідних інженерів з технічного нагляду досвід, яких більше 10 років у різних видах будівництва, можемо в повному обсязі забезпечити Вам ефективний результат із надання послуг по технічному нагляді. Відповідно до ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» один із принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників є добросовісна конкуренція серед учасників та максимальна економія, ефективність та пропорційність. Щоб не порушувати вищезазначений Закон України та досягти максимальної ефективності за найкращу отриману тендерну ціну потрібно розширити підтвердження досвіду учасниками. Оскільки ця вимога звужує достатньо велике коло учасників, які могли б взяти участь у відкритих торгах. Вимагаємо поняття аналогічний договір викласти в наступній редакції: Аналогічним буде вважатись договір на надання послуг з технічного нагляду за об’єктом будівництва (нового будівництва / реконструкції / капітального ремонту), класу наслідків СС3 (категорія складності V), укладений у 2011-2020 роках, виконаний у повному обсязі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, до тендерної документації в цій частині будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо приведення тендерної документації у відповідність із чинним законодавством України

Номер: 4c8bb44e1e944beca7aded4d62601e61
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-16-002789-a.b18
Назва: Вимога щодо приведення тендерної документації у відповідність із чинним законодавством України
Вимога:
Шановний Замовнику! Пунктом 6.10 проєкту Договору передбачено, що за розірвання Виконавцем Договору в односторонньому порядку, крім з причин порушення Замовником п.3.2. Договору, Виконавець сплачує Замовнику штраф у розмірі 10 % від загальної суми цього Договору незалежно від інших штрафів, передбачених цим Договором. Положеннями пункту 2.3. проєкту Договору до обов'язків Замовника віднесено, в тому числі й надання (за наявності), на вимогу Виконавця, документів та достовірної (правдивої) інформації, необхідної для виконання Договору. Відповідно до положень пункту 7 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903, у разі виявлення відхилень від проектних рішень, допущених під час будівництва об'єкта, та відмови підрядника їх усунути особа, що здійснює технічний нагляд, повідомляє про це замовнику (забудовнику) і відповідному органу державного архітектурно-будівельного контролю для вжиття заходів відповідно до законодавства. При цьому обов'язковою умовою надання Виконавцем послуг з технічного нагляду, відповідно до положень Договору, є передача Виконавцю проєктної документації, що по суті передбачено п.2.3 проєкту Договору. Таким чином, у разі, якщо Замовник не виконує покладених на нього обов'язків (в тому числі, але не обмежуючись, передачею Виконавцю проєктної документації) у Виконавця, відповідно до положень ч.1 ст.651 Цивільного кодексу України, виникає підстава для розірвання договору. Однак практично Виконавець не може ані розпочати надання послуг внаслідок відсутності у нього проектної документації, внаслідок її непередання Замовником ані розірвати договір, оскільки у такому випадку він змушений сплатити Замовнику штраф у розмірі 10 % від загальної суми цього Договору. Враховуючи наведене, з метою приведення проєкту Договору до вимог цивільного законодавства, просимо виключити з проєкту Договору пункт 6.10.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, у випадку не виконання, виконання з порушенням строків зобов’язань Замовником наступатимуть наслідки визначені ст.613 ЦК України, які виключають обставини, про які зазначаєте. Ст. 613 ЦК України 1. Кредитор вважається таким, що прострочив, якщо він відмовився прийняти належне виконання, запропоноване боржником, або не вчинив дій, що встановлені договором, актами цивільного законодавства чи випливають із суті зобов'язання або звичаїв ділового обороту, до вчинення яких боржник не міг виконати свого обов'язку. Кредитор також вважається таким, що прострочив, у випадках, встановлених частиною четвертою статті 545 цього Кодексу. 2. Якщо кредитор не вчинив дії, до вчинення яких боржник не міг виконати свій обов'язок, виконання зобов'язання може бути відстрочене на час прострочення кредитора. 3. Боржник не має права на відшкодування збитків, завданих простроченням кредитора, якщо кредитор доведе, що прострочення не є наслідком його вини або осіб, на яких за законом чи дорученням кредитора було покладено прийняття виконання. 4. Боржник за грошовим зобов'язанням не сплачує проценти за час прострочення кредитора.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо приведення у відповідність вимог тендерної документації

Номер: 0539be04f48747a89282ba2ab644211c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-16-002789-a.c17
Назва: Вимога щодо приведення у відповідність вимог тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику! Пунктом 3.9 проєкту Договору передбачено право Замовника на затримку оплати __% фактично виконаних робіт до отримання сертифікату відповідності завершеного будівництвом об'єкту. Разом з тим, пунктом 6.1 тендерної документації Замовник залишає за собою право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 2% від вартості договору про закупівлю. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: грошові кошти. Забезпечення виконання договору надається Учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю та має термін дії на весь строк дії договору. Підпунктом 1 пункту 6.2 тендерної документації визначено, що Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю. Таким чином Замовник пункт 3.9 договору фактично дублює положення тендерної документації, та покладає на Виконавця додатковий фінансовий тягар. Враховуючи те, що вимогами тендерної документації Замовник передбачив гарантію виконання договору у розмірі 2% вартості договору,. просимо виключити з проєкту Договору пункт 3.9.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, забезпечення виконання Договору та право Замовника затримати оплату на підставі п.3.9. Договору є різними умовами за змістом, походженням та природою. Пункт 3.9. Договору НЕ покладає додаткового фінансового тягаря, оскільки визначене ним право Замовника не може мати наслідком сплати Виконавцем грошових коштів (а тим більше додаткових коштів), а визначає умову збільшення строку виконання грошового зобов’язання Замовником до настання визначеної пунктом, який коментується обставини – отримання сертифікату відповідності завершеного будівництвом об’єкту.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо приведення тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства.

Номер: da6e712c87fe4ac7a1557906d0fba51c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-16-002789-a.a16
Назва: Вимога щодо приведення тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства.
Вимога:
Шановний Замовнику! Абзацами 3-6 п. 2.4 проєкту Договору передбачено право Замовника на розірвання Договору в односторонньому порядку, письмово повідомивши Виконавця про це за 5 (п’ять) календарних днів до запланованої дати розірвання у разі невиконання/неналежного або несвоєчасного виконання Виконавцем зобов’язань за цим Договором. У такому випадку датою розірвання Договору, з огляду на те яка подія настане раніше, є: - дата отримання Виконавцем підписаної з боку Замовника додаткової угоди про розірвання Договору, або 6-тий (шостий) день з дати отримання відділом поштового зв’язку, за адресою, зазначеною Виконавцем у Розділі 12 Договору, підписаної з боку Замовника Додаткової угоди про розірвання договору. У даному випадку Сторони погодили, що підписана лише з боку Замовника додаткова угода про розірвання Договору є належним чином укладеною Сторонами та обов’язковою до виконання. - зобов’язання Виконавця, що виникли до дати розірвання Договору, у тому числі зі сплати штрафних санкцій, не припиняються до повного їх виконання; Крім того, пунктом 6.7 проєкту Договору у разі встановлення Замовником фактів невиконання/неналежного або несвоєчасного виконання Виконавцем своїх обов’язків за Договором встановлено зобов'язання Виконавця сплатити Замовнику штраф у розмірі 50 000,00 (п’ятдесят тисяч) грн. у строк, що встановлюється Замовником у відповідній вимозі. Відповідно до положень пункту 6.13 розділу 6 проєкту Договору у випадку невиконання/неналежного або несвоєчасного виконання Виконавцем своїх обов’язків за Договором, Замовник має право розірвати Договір в односторонньому порядку, повідомивши про це Виконавця за 5 (п’ять) календарних днів до дати розірвання. При цьому укладання між Сторонами угоди про розірвання не вимагається, а Виконавець втрачає право вимагати здійснення оплати його послуг, наданих не у відповідності до умов цього Договору. Факт невиконання/неналежного або несвоєчасного виконання Виконавцем своїх обов’язків за Договором, підтверджується актом, що складається та підписується уповноваженим представником Замовника Чинне законодавство регулює правовідносини, що виникають між Замовником та Виконавцем з приводу надання останнім послуг, положеннями Цивільного кодексу України (ЦК України). Підстави для зміни або розірвання договору передбачені статтею 651 ЦК України. Так, відповідно до положень ч.1 вказаної статті, зміна або розірвання договору допускається ЛИШЕ за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Відповідно до приписів ч. 2 ст. 651 ЦК України, договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. Таким чином, розірвання договору в односторонньому порядку, відповідно до положень чинного цивільного законодавства, можливе у випадку істотного порушення покладених на сторону зобов'язань за Договором. При цьому, у жодному пункті проєкту Договору Замовник не розтлумачує такі поняття як "невиконання", "неналежне виконання" або "несвоєчасне виконання" Виконавцем своїх обов’язків. Таким чином, у проєкті Договору існує невизначеність щодо невиконання, неналежнго або несвоєчасного виконання послуг Виконавцем, відтак Замовник може тлумачити виконання послуг належним чи неналежним чином на власний розсуд, що суперечить положенням цивільного законодавства України. Враховуючи наведене, просимо виключити з проєкту Договору абзаци 3-6 п. 2.4, п. 6.7 та п. 6.13 проєкту Договору.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, стаття 651 ЦК України визначає підстави для зміни або розірвання договору. Визначений у Договорі порядок, спосіб, випадки, умови розірвання/припинення Договору за ініціативою Замовника є ЗГОДОЮ сторін про яку визначає ч.1 ст.651 ЦК України. У випадках, не визначення Договором (відтак за відсутності згоди - погодження сторонами порядку та підстав розірвання Договору за ініціативою однієї сторони) розірвання договору відбуватиметься на підставі ч.2 ст.651 ЦК України в судовому порядку. Зокрема п.2.1. Договору визначає зобов’язання Виконавця. Цивільний кодекс України, у т.ч. глава 48, 51 визначає (розтлумачує) поняття «зобов’язання», умови, строки виконання зобов’язань, наслідки порушення зобов’язання. Припущення, щодо можливості тлумачення Замовником виконання послуг належним чи неналежним чином на власний розсуд є безпідставним та не обґрунтованим.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо приведення у відповідність положень тендерної документації

Номер: 1a42d49298b84d66bb232afee1cdfa07
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-16-002789-a.b15
Назва: Вимога щодо приведення у відповідність положень тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо привести у відповідність положення проєкту договору, який є додатком до тендерної документації, а саме: - в проекті Договору в абзацах: 12 (- здійснювати контроль за усуненням підрядником дефектів, що впливають на безпеку дорожнього руху або збереження автомобільних доріг загального користування); 23 (- забезпечити контроль за експлуатаційним утриманням ділянки реконструкції на період проведення будівельних робіт;) п. 2.1 розділу 2, в абзаці 7 п.2.2 розділу 2 (- вимагати від підрядника вжиття заходів до усунення виявлених порушень, які виникли під час виконання робіт, які не відповідають проектній документації, вимогам дорожніх норм, а також виконання робіт, які фактично не були виконані підрядником;) та в п. 3.1 розділу 3 (Вказані суми можуть коригуватися в межах ціни Договору при зміні напрямків використання коштів державного/місцевого бюджету відповідно до планів фінансування, затверджених Укравтодором (нормативних актів Кабінету Міністрів України, облдержадміністрацій, райдержадміністрацій, тощо), що буде визначатися додатковими угодами.) необґрунтовано наведене посилання на вимоги дорожніх норм та на Укравтодор, як розпорядника коштів. Просимо виключити вказані посилання із положень проєкту договору, або змінити їх відповідно до положень ДНБ та чинного законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику , до проєкту договору будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо приведення у відповідність положеь тендерної документації

Номер: ea41b5258b654ff983076b6557a6aee7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-16-002789-a.a14
Назва: Вимога щодо приведення у відповідність положеь тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, Просимо привести у відповідність положення проєкту договору, який є додатком до тендерної документації, а саме: - в абзаці 24 п. 2.1 розділу 2 проекту Договору, а також у пункті 4 "Обсяг та види робіт щодо надання послуг" Додатку № 3 до тендерної документації слова «щоденно вести фотозвіти» замінити на слова «щоденно вести фотофіксацію».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, Замовник внесе зміни до ТД в цій частині.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо приведення у відповідність положеь тендерної документації

Номер: b3f52134fb954a4a8e38a6c037c7b6ce
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-16-002789-a.b13
Назва: Вимога щодо приведення у відповідність положеь тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, Просимо привести у відповідність положення проєкту договору, який є додатком до тендерної документації, з огляду на наступне. Операційний контроль якості виконуваних робіт згідно з діючими нормами проводиться підрядником на підставі технологічних карт, розроблених в проекті виконання робіт. Обсяги вимірів і випробувань, які виконує технічний нагляд при приймальному контролі, повинен бути вибірковим, але не менше 20% обсягів вимірювань і випробувань під час операційного контролю якості. При приймальному контролі можуть бути використані результати операційного контролю. (ДБН В.2.3-4:2015, п. 21.5). Зважаючи на викладене: 1. слова «(щоденно, кожна партія бетону та матеріалів, тощо)» в абзаці 9 п.2.1 розділу 2 та слова «з вини Виконавця (технічного нагляду) за несвоєчасно отримання результатів лабораторного контролю» п. 6.3 розділу 6 проекту Договору пропонуємо видалити.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, зважаючи на технічну складність об'єкту реконструкції, Замовник наполягатиме на щоденному контролі якості матеріалів , кожної партії бетону, тощо. Контроль за своєчасністю отримання результатів лабораторних досліджень, являється відповідальністю Виконавця.
Статус вимоги: Відхилено