• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Пастеризоване коров"яче молоко

Торги не відбулися

199 500.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 995.00 UAH
Період оскарження: 16.02.2021 09:34 - 22.02.2021 09:38
Вимога
Відкликано скаржником

Неправомірне та упереджене рішення щодо визначення переможця

Номер: 1ffc1cd1f0f543bca976e9279eddaab1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-16-001506-a.c3
Назва: Неправомірне та упереджене рішення щодо визначення переможця
Вимога:
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 12.03.2021 року № 39 Вами було прийнято рішення про визначення переможцем спрощеної процедури закупівлі за предметом закупівлі: ДК 021:2015-15510000-6: Молоко та вершки (пастеризоване коров’яче молоко), зареєстрована за індикатором UA-2021-02-16-001506-a, (далі процедура закупівлі) учасника – ФОП «Цанько Ольга Василівна». Вважаю рішення від 12.03.2021 року № 39 неправомірним, упередженим, необ’єктивним та прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель з огляду на наступне. Згідно з п. 31 і 32 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель; тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Спрощена закупівля здійснюється у відповідності до Тендерної документації затвердженої Вами оголошенням про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель з додатками від 16.02.2021 (далі – Тендерна документація). Відповідно до ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель п. 4 Інформація про Учасника та способи її підтвердження: Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи або їх копії (завірені учасником): -копії документів, що підтверджують якість товару (посвідчення про якість чи декларація виробника, або інший документ, який підтверджує якість). У складі Тендерної пропозиції Переможця відсутній документ, що вимагався за умовою п. 4 ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель. Так, у ФОП Цанько О.В. відсутній будь-який документ, який би відповідав даній умові, а саме, що у власності ФОП Цанько О.В. є (або може бути, з урахуванням договору поставок) необхідний продукт і саме на даний продукт у Переможця є сертифікат. Натомість, Цанько О.В. подала до тендерного комітету посвідчення про якість на готову продукцію, вироблену ПП «Прімастар», відгружену ТОВ «Фалва», до якої Переможець взагалі не має будь-якого відношення, а сама копія говорить про її сумнівність. Окрім того, наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 07.04.2003 № 55 затверджено Національний стандарт України “Вимоги до оформлювання документів” ДСТУ 4163-2003. Пункт 5.27 даного стандарту зазначає, що відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів “Згідно з оригіналом”, назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії. Таким чином, виходячи з тлумачення зазначених норм, під висловом “засвідчений в установленому порядку документ” мається на увазі або нотаріальне посвідчення документа або посвідчення документа керівником підприємства, установи, організації, яка надає такий документ. При посвідченні документа керівником підприємства (установи, організації, ФОП, фізична особа – не підприємець) слід керуватися вимогами Національного стандарту України “Вимоги до оформлювання документів” ДСТУ 4163-2003. затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 07.04.2003 № 55, та завіряти документи із зазначенням назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії з відміткою “Згідно з оригіналом”, засвідченою печаткою. Використання факсимільного підпису при завірянні копій документів не допускається. З огляду на документи подані переможцем ФОП Цанько О.В. можу зробити наступні висновки: 1. Ні один документ не засвідчений належним чином. 2. Усі якості, гарантійні листи, підтвердження і т.д. викладені та направлені ФОП Цанько О.В. без дати і вихідного номера (хоча вихідний номер може і не бути, однак дата повинна бути)!!! Так, гарантійний лист за своєю природою є одностороннім правочином. Для дійсності правочину застосовуються загальні вимоги цивільного законодавства, зокрема, ст. 203 Цивільного кодексу України. Однією із умов дійсності правочину є момент його вчинення. Оскільки майже усі документи ФОП Цанько О.В. вчинені без дати їх здійснення – вони апріорі є НІКЧЕМНИМИ! Отже, оскільки переважна більшість документів (пояснення щодо ненадання документів, довідка про потужності, лист-гарантія, загальні відомості про учасника спрощеної процедури, лист-згода, вимоги щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, довідка про відповідність якості товару, довідка щодо застосування заходів із захисту довкілля, гарантійний лист, іще один «гарантійний лист», іще іще один «гарантійний лист» вчинені без дати – є НІКЧЕМНИМИ!!!, а тому не можуть бути прийняті, а їх виключення має наслідком відхилення тендерної пропозиції. Згідно абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Таким чином, у зв’язку з ненаданням Переможцем у складі тендерної пропозиції документів, що вимагались за умовами п. 4 ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель та п. 3 Додатку № 2 до оголошення Тендерної документації, Переможець не відповідає вимогам встановленим в Тендерній документації, зокрема вимогам до учасника відповідно до законодавства, а тому підлягає відхиленню на підставі абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону. Частиною 1 статті 5 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників: максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Варто зазначити, що протокол щодо прийняття Рішення від 12.03.2021 року №39 винесено з порушенням принципів здійснення закупівель об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, а також недискримінація учасників та рівне ставлення до них, оскільки Замовником застосовано дискримінаційних підхід при розгляді Тендерної пропозиції Переможця. Відповідно до ч. 11 ст. 29 Закону у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Однак, вивчивши пропозицію третього учасника, а саме ФОП Крика В.М. (у якого такі самі порушення як і у ФОП Цанько О.В., вважаю, що відповідно до п.3 ч. 2 ст. 32 Закону замовник зобов’язаний відхилити усі тендерні пропозиції. Враховуючи наведене, ґрунтуючи свої вимоги на підставі закону, керуючись ст. 5, 29, 32 Закону про «Публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Визнати рішення, яке оформлене у вигляді Протоколу «Щодо прийняття рішення уповноваженою особою» від 12.03.2021 року за № 39 «Про визнання переможцем «ФОП Цанько Ольга Василівна» учасника спрощеної процедури закупівлі за предметом закупівлі: ДК 021:2015-15510000-6: Молоко та вершки, ID:UA-2021-02-16-001506-a» неправомірним, упередженим, необєктивним та прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 2. Скасувати рішення, яке оформлене у вигляді Протоколу «Щодо прийняття рішення уповноваженою особою» від 12.03.2021 року за № 39 «Про визнання переможцем «ФОП Цанько Ольга Василівна» учасника спрощеної процедури закупівлі за предметом закупівлі: ДК 021:2015-15510000-6: Молоко та вершки, ID:UA-2021-02-16-001506-a» неправомірним, упередженим, необєктивним та прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Відхилити тендерну пропозицію ФОП Цанько Ольги Василівни та ФОП Кривка В.М. 4. Відхилити усі тендерні пропозиції. 5. Оголосити повторну процедуру закупівлі за предметом закупівлі: ДК 021:2015-15510000-6: Молоко та вершки.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 19.03.2021 17:04
Вимога
Відкликано скаржником

Неправомірне та упереджене рішення щодо визначення переможця

Номер: 0ede05c20cc447eaabe288f06e4afd40
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-16-001506-a.c2
Назва: Неправомірне та упереджене рішення щодо визначення переможця
Вимога:
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 12.03.2021 року № 39 Вами було прийнято рішення про визначення переможцем спрощеної процедури закупівлі за предметом закупівлі: ДК 021:2015-15510000-6: Молоко та вершки (пастеризоване коров’яче молоко), зареєстрована за індикатором UA-2021-02-16-001506-a, (далі процедура закупівлі) учасника – ФОП «Цанько Ольга Василівна». Вважаю рішення від 12.03.2021 року № 39 неправомірним, упередженим, необ’єктивним та прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель з огляду на наступне. Згідно з п. 31 і 32 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель; тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 19.03.2021 17:04
Вимога
Відкликано скаржником

Упереджене та необєктивне визначення переможця

Номер: ccc9ca0264554b0e8f6c9145f0c1d32f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-16-001506-a.b1
Назва: Упереджене та необєктивне визначення переможця
Вимога:
ВИМОГА Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 09.03.2021 без № (далі – Рішення без №) Вами було прийнято рішення про визначення переможцем спрощеної процедури закупівлі за предметом закупівлі: ДК 021:2015 – 15510000-6: Молоко та вершки (пастеризоване коров'яче молоко), зареєстрована за ідентифікатором UA-2021-02-16-001506-a, (далі – Процедура закупівлі) учасника – Фермерське господарство «Фландер» (далі – Переможець). Вважаю Рішення без № неправомірним, упередженим, необ’єктивним та прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель з огляду на наступне. Згідно з п. 31 і 32 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель; тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Спрощена закупівля здійснюється у відповідності до Тендерної документації затвердженої Вами оголошенням про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель з додатками від 16.02.2021 (далі – Тендерна документація). Відповідно до ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель п. 4 Інформація про Учасника та способи її підтвердження: Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи або їх копії (завірені учасником): - копії документів, що підтверджують якість товару (посвідчення про якість чи декларація виробника, або інший документ, який підтверджує якість). У складі Тендерної пропозиції Переможця відсутній документ, що вимагався за умовою п. 4 ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель. Відповідно до Додатку № 2 до оголошення п. 3 При виявленні Замовником дефектів, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Постачальник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній в заявці Замовника в найкоротші терміни про що в складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист (чітко вимагається гарантійний лист). У складі Тендерної пропозиції Переможця відсутній гарантійний лист, що вимагався за умовою п. 3 Додатку № 2 до оголошення . Згідно абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Таким чином, в зв’язку з ненаданням Переможцем у складі тендерної пропозиції документів, що вимагались за умовами п. 4 ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель та п. 3 Додатку № 2 до оголошення Тендерної документації, Переможець не відповідає вимогам встановленим в Тендерній документації, зокрема вимогам до учасника відповідно до законодавства, а тому підлягає відхиленню на підставі абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону. Частиною 1 статті 5 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Варто зазначити, що Рішення без № винесено з порушенням принципів здійснення закупівель об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, а також недискримінація учасників та рівне ставлення до них, оскільки Замовником застосовано дискримінаційний підхід при розгляді Тендерної пропозиції Переможця. Відповідно до ч. 11 ст. 29 Закону у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Враховуючи викладене та керуючись ст. 5, 29, 31 – ПРОШУ 1. Визнати Рішення без № неправомірним, упередженим, необ’єктивним та прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 2. Скасувати Рішення без №. 3. Відхилити тендерну пропозицію Переможця. 4. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 12.03.2021 16:10