• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Будівництво регіональних полігонів твердих побутових відходів Донецької області - Регіонального полігону твердих побутових відходів у м. Краматорськ Донецької області (ІІ черга)»

Завершена

94 525 123.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 472 625.61 UAH
Період оскарження: 06.04.2017 15:15 - 29.04.2017 00:00
Вимога
Відхилено

Вимоги щодо подання документів в паперовому вигляді на фактичну та ел. адресу Замовника

Номер: 867cb30126d54537871b9a3a3e50485c
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-06-001263-b.b5
Назва: Вимоги щодо подання документів в паперовому вигляді на фактичну та ел. адресу Замовника
Вимога:
П.3.5.1.2. та п.3.6.2. Розділу ІІІ ТД, зазначають вимоги до переможця торгів, що зобов’язують надання ним, шляхом надсилання на факт. адресу Замовника, всіх док-в передбачених цією ТД та додатками до неї у паперовому вигляді, протягом 5 днів з дати визнання його переможцем електронних торгів. Також вимагається надати розрахунок ціни тендерної пропозиції в ел. універсальному форматі кошторисних програм на ел. адресу Замовника. Вище викладені вимоги порушуть: 1)принцип здіснення закупівель, викладений у ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі-Закон), що передбачає «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», в т. ч. і на стадії між прийняттям рішення про намір укласти договір про закупівлю і підписанням договору. 2)ч.1 ст.14. Закону в якій закріплено, що «Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель» 3)ч.1 ст.25 Закону в якій закріплено, що «тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель» Тобто згідно із Законом, усю інф-ю подають тільки в ел. вигляді через ел. систему закупівель. При цьому подання учасниками документів, що вимагаються замовником у ТД, у паперовій формі Законом не передбачено. Поряд з цим відповідно до ч.3 ст.17 Закону спосіб док-го підтвердження згідно із зак-вом відсутності підстав, передбачених пунктами 2,3,5,6 і 8 ч.1 та ч. 2 ст.17 Закону, визначається замовником для надання таких док-в лише переможцем процедури закупівлі. Таким чином, перелік док-в, які підтверджують згідно із зак-вом відсутність підстав, передбачених п. 2,3,5,6 і 8 ч.1 та ч. 2 ст17 Закону, а також форма надання такого підтвердження переможцем процедури закупівлі визначається замовником. Тому, пропонуємо привести Тендерну документацію у відповідність до вимог Закону та виключити зобов’язання подання в паперовому в вигляді та надсилання на ел. адресу Замовника документів не передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закон
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Частиною 3 ст. 22 Закону "Про публічні закупівлі" передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. П.п. 3.5.1.2 п. 5 розділу ІІІ ТД передбачено, що У складі тендерної пропозиції Учасник надає Гарантійний лист, який підтверджує надання учасником замовнику всіх документів передбачених цією тендерною документацією та додатками до неї у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом 5 днів з дати визнання його переможцем електронних торгів/ закупівлі. Документи, передбачені тендерною документацією та додатками до неї, учасником мають бути складені у паперовому вигляді для завантаження пропозиції на веб-портал Уповноваженого органу. Згідно зі ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" одним з принципів здійснення закупівель є запобігання корупційним діям і зловживанням. Виходячи з того, що замовнику необхідно виключити факти зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, тендерним комітетом були внесені відповідні вимоги до переможця торгів. Враховуючи викладене, у тендерного комітету відсутні підстави задоволення скарги UA-2017-04-06-001263-b.b5 у частині подання документів у паперовому вигляді. В п. 3.1.2 ТД внесені зміни щодо завантаження розрахунків цінової пропозиції на веб-портал Уповноваженого органу. Подання розрахунку ціни тендерної пропозиції в електроному універсальному форматі кошторисних програм на електронну адресу Замовника не суперечить вимогам ст.3, ч.1.ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Обмеження досвіду виконання аналогічних договорів періодом 5 останніх років

Номер: 06abe8e18b874d2793b81d03d2dcc56f
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-06-001263-b.b4
Назва: Обмеження досвіду виконання аналогічних договорів періодом 5 останніх років
Вимога:
Вами у пункті 3. Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю робіт Тендерній документації встановлено вимога, яка є дискримінаційною по відношенню до Учасників процедури закупівель, а саме: Обмеження досвіду виконання аналогічних договорів періодом 5 останніх років (чи будь-яким іншим періодом) У статті 16 Закону відсутнє будь-яке обмеження щодо періоду належного виконання аналогічного договору. Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі достатньо підтвердити наявність такого досвіду, а не період його набуття. Встановлюючи вимогу до Учасника надавати у складі пропозиції конкурсних торгів копій аналогічних договорів за останні 5 років, Замовник фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі учасникам, які не виконували аналогічного договору впродовж останніх 5 років, однак мають досвід виконання аналогічного договору за більш ранні періоди. Ми вважаємо, що ця вимога обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А це в свою чергу порушує один з основних принципів здійснення публічних закупівель – недискримінацію учасників, який закріплений Статтею 3 Закону, що підтверджується вимогами частини 4 статті 22 Закону, якою встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. . Такої ж самої думки притримується постійна колегія АМК України, що доводиться її рішеннями по подібним дискримінаційним вимогам, наприклад №589-р/пк-ск від 30.05.2014., № 908-р/пк-ск від 11.06.2015р., № 1531-р/пк-ск від 03.09.2015, № 212-р/пк-ск від 27.02.2015 та інші аналогічні рішення органу оскарження. Тому, пропонуємо привести Тендерну документацію у відповідність до вимог Закону та виключити вищезазначену дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Підтвердження аналогічних договорів наданням оригінали листів-відгуків від замовника про належне виконання учасником аналогічних договорів».

Номер: 8721728a5a894c22bdcd0750d8e78470
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-06-001263-b.b3
Назва: Підтвердження аналогічних договорів наданням оригінали листів-відгуків від замовника про належне виконання учасником аналогічних договорів».
Вимога:
1) Вами у пункті 3. Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю робіт Тендерній документації встановлено вимога, яка є дискримінаційною по відношенню до Учасників процедури закупівель, а саме: Підтвердження аналогічних договорів наданням оригінали листів-відгуків від замовника про належне виконання учасником аналогічних договорів». Підтвердженням виконання будь якого договору є первинна документація передбачена законодавством України. Жодний нормативно-правовий акт держави не містить такого терміну як лист-відгук. Включення у конкурсну документацію вимоги щодо надання таких документів, довідок, листів є порушенням ст..19 Конституції України: «Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством». Ми вважаємо, що ця вимога обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А це в свою чергу порушує один з основних принципів здійснення публічних закупівель – недискримінацію учасників, який закріплений Статтею 3 Закону, що підтверджується вимогами частини 4 статті 22 Закону, якою встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. . Такої ж самої думки притримується постійна колегія АМК України, що доводиться її рішеннями по подібним дискримінаційним вимогам, наприклад №589-р/пк-ск від 30.05.2014., № 908-р/пк-ск від 11.06.2015р., № 1531-р/пк-ск від 03.09.2015, № 212-р/пк-ск від 27.02.2015 та інші аналогічні рішення органу оскарження. Тому, пропонуємо привести Тендерну документацію у відповідність до вимог Закону та виключити вищезазначену дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі Закон) замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені п.2 цієї статті. П. 2 частини 2 ст.22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст.16, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством. Частиною 3 ст. 22 Закону також передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель. П. 3 розділу 1 Додатку 2 ТД встановлено, що до договорів, копії яких будуть надані, учаснику потрібно надати оригінали листів-відгуків від замовника про належне виконання учасником аналогічних договорів. Ці вимоги є способом підтвердження кваліфікаційних критеріїв, встановлених ст.16 Закону, з метою перевірки належності, своєчасності та добросовісності виконання учасником своїх зобов`язань по аналогічному договору. Враховуючи викладене, у тендерного комітету відсутні підстави задоволення скарги UA-2017-04-06-001263-b.b3.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога підтвердження аналогічних договорів наданням копій довідок про вартість виконаних робіт складених за формою КБ-3.

Номер: 09f53d88bc8a422ea6c78dc00f968798
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-06-001263-b.b2
Назва: Вимога підтвердження аналогічних договорів наданням копій довідок про вартість виконаних робіт складених за формою КБ-3.
Вимога:
Вами у пункті 3. Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю робіт Тендерній документації встановлено вимога, яка є дискримінаційною по відношенню до Учасників процедури закупівель, а саме: Вимога підтвердження аналогічних договорів наданням копій довідок про вартість виконаних робіт складених за формою КБ-3. Виходячи з того, що у випадку виконання аналогічних комерційних договорів, не бюджетні/комерційні установи не зобов'язані використовувати ці форми у своїй діяльності. Ми вважаємо, що ця вимога обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А це в свою чергу порушує один з основних принципів здійснення публічних закупівель – недискримінацію учасників, який закріплений Статтею 3 Закону, що підтверджується вимогами частини 4 статті 22 Закону, якою встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. . Такої ж самої думки притримується постійна колегія АМК України, що доводиться її рішеннями по подібним дискримінаційним вимогам, наприклад №589-р/пк-ск від 30.05.2014., № 908-р/пк-ск від 11.06.2015р., № 1531-р/пк-ск від 03.09.2015, № 212-р/пк-ск від 27.02.2015 та інші аналогічні рішення органу оскарження. Тому, пропонуємо привести Тендерну документацію у відповідність до вимог Закону та виключити вищезазначену дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога досвіду виконання не менше двох аналогічних договорів

Номер: 8668baf1633c4ded94b2d60c2651d936
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-06-001263-b.b1
Назва: Вимога досвіду виконання не менше двох аналогічних договорів
Вимога:
Вами у пункті 3. Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю робіт Тендерній документації встановлено вимога, яка є дискримінаційною по відношенню до Учасників процедури закупівель, а саме: Вимога досвіду виконання не менше двох аналогічних договорів. Законом України "Про публічні закупівлі" (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, №9, ст.89) від 25.12.2015 №922-VIII із змінами, (далі – Закон) відповідно до розділу 2 статті 16 (кваліфікаційні критерії) чітко вказано , що Замовник установлює в тендерній документації одним з кваліфікаційних критеріїв «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Тобто, Законом передбачене право Замовника вимагати від Учасника підтвердження виконання тільки одного аналогічного договору, і не передбачено можливості Замовника вимагати від Учасника надавати підтвердження виконання двох або більше аналогічних договорів. Ми вважаємо, що ця вимога обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А це в свою чергу порушує один з основних принципів здійснення публічних закупівель – недискримінацію учасників, який закріплений Статтею 3 Закону, що підтверджується вимогами частини 4 статті 22 Закону, якою встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. . Такої ж самої думки притримується постійна колегія АМК України, що доводиться її рішеннями по подібним дискримінаційним вимогам, наприклад №589-р/пк-ск від 30.05.2014., № 908-р/пк-ск від 11.06.2015р., № 1531-р/пк-ск від 03.09.2015, № 212-р/пк-ск від 27.02.2015 та інші аналогічні рішення органу оскарження. Тому, пропонуємо привести Тендерну документацію у відповідність до вимог Закону та виключити вищезазначену дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено