-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-07 Миколаїв – Парутине – Очаків – база відпочинку "Чорноморка", Миколаївська область (6 лотів), код за ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь Лот №1 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-07 Миколаїв – Парутине – Очаків – база відпочинку "Чорноморка" на ділянці км 0+000 – км 6+300, Миколаївська область, код за ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь Лот №2 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-07 Миколаїв – Парутине – Очаків – база відпочинку "Чорноморка" на ділянці км 8+300 – км 20+000, Миколаївська область, код за ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь Лот №3 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-07 Миколаїв – Парутине – Очаків – база відпочинку "Чорноморка" на ділянці км 26+700 – км 33+000, Миколаївська область, код за ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь Лот №4 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-07 Миколаїв – Парутине – Очаків – база відпочинку "Чорноморка" на ділянці км 37+200 – км 49+700, Миколаївська область, код за ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь Лот №5 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-07 Миколаїв – Парутине – Очаків – база відпочинку "Чорноморка" на ділянці км 53+700 – км 66+763, Миколаївська область, код за ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь Лот №6 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-07 Миколаїв – Парутине – Очаків – база відпочинку "Чорноморка" на ділянці км 70+663 – км 76+676, Миколаївська область, код за ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови надання забезпечення тендерної пропозиції визначені тендерною документацією
Торги відмінено
1 115 959 483.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 573 973.08 UAH
мін. крок: 0.1% або 573 973.08 UAH
Період оскарження:
15.02.2021 18:44 - 17.04.2021 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Скарга на дискримінаційні умови документації
Номер:
92b36eeafa7a4961a7d24284ff0ddbf7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-15-002682-b.b4
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови документації
Скарга:
Скарга на дискримінаційні умови документації, які є загальними та стосуються всіх лотів №№ 1-6 (детальніше у доданій скарзі).
Пов'язані документи:
Учасник
- Кредитний договір із додатковими угодами.pdf 13.03.2021 22:08
- Генеральний договір з додатками.pdf 13.03.2021 22:08
- Лист Альфа-Банку.pdf 13.03.2021 22:08
- листування_щодо_повернення_предмету_застави.pdf 13.03.2021 22:08
- рейтинг_КредитРейтинг.pdf 13.03.2021 22:08
- Умови UA-2021-02-15-002682-b.zip 13.03.2021 22:08
- рішення від 17.03.2021 № 5269 + лист Замовнику та запит Скаржнику.pdf 17.03.2021 20:54
- інформація про резолютивну частину рішення від 29.03.2021 № 6272.pdf 30.03.2021 19:59
- рішення від 29.03.2021 № 6272.pdf 01.04.2021 20:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.03.2021 22:09
Дата розгляду скарги:
29.03.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.03.2021 20:55
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
01.04.2021 20:51
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
01.04.2021 20:51
Скарга
Скасована
Скарга на дискримінаційні умови документації
Номер:
d16516e84e934e5081d639e35785dce3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-15-002682-b.c3
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови документації
Скарга:
Скарга на дискримінаційні умови документації, які є загальними та стосуються всіх лотів №№ 1-6 (детальніше у доданій скарзі).
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на дискримінаційні вимоги Документації 13.03.2021 21:32
- генеральний договір № 15 від 24.12.2019р. на здійснення документарних операцій 13.03.2021 21:32
- листування з ПАТ "МТБ БАНК" 13.03.2021 21:32
- діючий кредитний рейтинг ПАТ «МТБ БАНК» 13.03.2021 21:32
- кредитний договір № К02092/2019 від 24.12.2019р 13.03.2021 21:32
- лист АТ "Альфа Банк" 13.03.2021 21:32
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
13.03.2021 22:05
Скарга
Скасована
Забезпечення тендерної пропозиції
Номер:
c52c29ea6ea44f278eeeefa0e909b642
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-15-002682-b.c2
Назва:
Забезпечення тендерної пропозиції
Скарга:
Положенням частини 2 розділу ІІI «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що Замовник вимагає від учасника процедури закупівлі внесення ним забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія, видана банківською установою. Банківська гарантія повинна бути надана одним із системно важливих банків, перелік яких формує НБУ та який є доступним на офіційному сайті НБУ, а саме: 1. А-Банк; 2. Альфа-банк; 3. Кредобанк; 4. ОТП банк; 5. Ощадбанк; 6. Південний; 7. Приватбанк; 8. ПУМБ; 9. Райффайзен Банк Аваль; 10. Таскомбанк; 11. Укргазбанк; 12. Укрексімбанк; 13. Укрсиббанк; 14. Універсал банк. Вимога яка зобов’язує потенційних учасників отримувати банківську гарантію в певному переліку банків є дискримінаційною та обмежувальною. Наше підприємство має довготривалі відносини з АТ «КРИСТАЛБАНК», в якому наше підприємство оформлює гарантії для участі у процедурах закупівель, а також забезпечує повне грошове покриття для наданих гарантій. Довгостроковий кредитний рейтинг АТ «КРИСТАЛБАНК» за Національною рейтинговою школою становить «uaAA», що характеризується дуже високою кредитоспроможністю порівняно з іншими українськими позичальниками або борговими інструментами. Прогноз вказаного кредитного рейтингу «стабільний». За таких обставин, вважаємо, що включенням дискримінаційної вимоги про надання банківської гарантії виключно з переліку банків, визначеного замовником в тендерній документації, замовник намагається створити штучні перешкоди у допуску до процедури закупівлі для значного кола учасників, які фактично мають змогу отримати банківську гарантію на забезпечення виконання договору в інших банках України, позбавлені можливості його підтвердити з формальних причин. Вважаємо за необхідне, нагадати про усталену позицію Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема: Рішення № 3113-р/пк-пз від 19.02.20221 року (ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-13-013665-c), Рішення №23203-р/пк-пз від 15.12.2020 (ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-13-013665-c) та №23529 -р/пк-пз від 21.12.2020 (UA-2020-11-25-007597-c). Вважаємо, що вимога про можливість надання банківських гарантій, оформлених лише у банках, які визначені системно важливими згідно з рішенням Правління Національного банку України від 03 березня 2020 року № 155-рш "Про визначення системно важливих банків", порушує щонайменше наступні принципи публічних закупівель, які визначені у ст. 5 Закону. На підставі наведеного, з метою усунення дискримінаційної вимоги, просимо виключити з умов Тендерної документації вимоги щодо надання б
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
09.03.2021 15:14
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
69de4c39c7204ab69447efcfe534214f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-15-002682-b.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Положенням пункту 6.1. частини 6 розділу VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації встановлено, що Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія, видана банківською установою. Банківська гарантія повинна бути надана одним із системно важливих банків, перелік яких формує НБУ та який є доступним на офіційному сайті НБУ, а саме:
1. А-Банк;
2. Альфа-банк;
3. Кредобанк;
4. ОТП банк;
5. Ощадбанк;
6. Південний;
7. Приватбанк;
8. ПУМБ;
9. Райффайзен Банк Аваль;
10. Таскомбанк;
11. Укргазбанк;
12. Укрексімбанк;
13. Укрсиббанк;
14. Універсал банк.
Вимога яка зобов’язує потенційних учасників отримувати банківську гарантію в певному переліку банків є дискримінаційною та обмежувальною. Наше підприємство має довготривалі відносини з ПАТ «МТБ БАНК» з яким укладено Генеральний договір на здійснення документарних операцій, на підставі якого наше підприємство оформлює гарантії для участі у процедурах закупівель, а також забезпечує повне грошове покриття для наданих гарантій. Довгостроковий кредитний рейтинг ПАТ «МТБ БАНК» за Національною рейтинговою школою становить «uaAA», що характеризується дуже високою кредитоспроможністю порівняно з іншими українськими позичальниками або борговими інструментами. Прогноз вказаного кредитного рейтингу «стабільний».
За таких обставин, вважаємо, що включенням дискримінаційної вимоги про надання банківської гарантії виключно з переліку банків, визначеного замовником в тендерній документації, замовник намагається створити штучні перешкоди у допуску до процедури закупівлі для значного кола учасників, які фактично мають змогу отримати банківську гарантію на забезпечення виконання договору в інших банках України, позбавлені можливості його підтвердити з формальних причин.
Вважаємо за необхідне, нагадати про усталену позицію Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема: Рішення № 3113-р/пк-пз від 19.02.20221 року (ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-13-013665-c), Рішення №23203-р/пк-пз від 15.12.2020 (ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-13-013665-c) та №23529 -р/пк-пз від 21.12.2020 (UA-2020-11-25-007597-c).
Вважаємо, що вимога про можливість надання банківських гарантій, оформлених лише у банках, які визначені системно важливими згідно з рішенням Правління Національного банку України від 03 березня 2020 року № 155-рш "Про визначення системно важливих банків", порушує щонайменше наступні принципи публічних закупівель, які визначені у ст. 5 Закону.
На підставі наведеного, з метою усунення дискримінаційної вимоги, просимо виключити з умов Тендерної документації вимоги щодо надання банківських гарантій, оформлених лише у банках, які визначені системно важливими.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.03.2021 16:11
Вирішення:
Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області (далі – Замовник) розглянула Вашу вимогу та інформує, що найближчим часом в тендерну документацію будуть внесені зміни
Статус вимоги:
Задоволено