• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Улаштування душових кабін в санвузлах казарми №1/44, 169 НЦ в смт Десна, Чернігівська обл., військове містечко№1"

Завершена

245 510.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 500.00 UAH
Період оскарження: 15.02.2021 17:38 - 27.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 65ff508f15ae440f8cf7165d5f933862
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-15-005408-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, ми не згодні з Вашим рішенням щодо відхилення нашої пропозиції адже: 1) Ви зазначаєте, що ми не надали "Відомість обсягів робіт" і що це невід'ємна частина тендерної документації. Дійсно в тендерній документації вказано " Учаснику надається наступна технічна документація, яка є невід'ємною частиною тендерної документації, а саме: Відомість обсягів робіт (Додаток 1);", але в тендерній документації немає жодного слова, про те, що ми повинні надати цю погоджену Відомість обсягів робіт! Тендерна документація складається з 42 сторінок, які є її невід'ємною частиною але це не означає, що ми повинні погоджувати кожну її сторінку. Більш того, на підставі цієї Відомості обсягів робіт, нами надана кошторисна документація, яка відображає та включає в себе всі пункти які вказані в цій відомості. Також нами наданий гарантійний лист: №153 від 26.02.2021р. де ми гарантуємо, "що надамо послугу якісно у кількості та терміни встановлені замовником", та довідку №166 від 26.02.2021р. де теж погоджуємось з усіма якісними, кількісними та іншими вимогами замовника. 2) Ви вказуєте, що обсяг робіт в Додатку №1 до тендерної документації "Відомість обсягів робіт", а саме матеріали не відповідають матеріалам зазначеним в нашій Договірній ціні та локальному кошторису. Наша кошторисна документація складалась згідно діючих норм, всі матеріали в ній зазначені в повному обсязі. Кошторисна документація складається не лише з локального кошторису і договірної ціни, ще є підсумкова відомість ресурсів та інші додані до нашої пропозиції кошторисні документи, пропонуємо вивчити їх уважніше, там всі матеріали вказані. Крім того, Ви не зазначили в Протоколі №57 від 12.03.2021р. які самі Ви не знайшли матеріали, в іншому випадку ми б допомогли Вам їх відшукати. 3) Ви зазначаєте, що ми не надали інвентарні картки обліку основних засобів на перфоратори. Підкреслюємо, що згідно наданих нами фіскального та товарного чеків вартість перфоратору EVO power electric BHD становить 1673,08грн., Einhell TE-RH 38E - 3748,50грн, це не є основні засоби, тому ми не повинні були надавати інвентарні картки. Законом України від 16.01.2020 р. №466-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві» з 23 травня 2020 року змінено вартісний критерій визначення основних засобів з 6 тис. грн до 20 тис. гривень. 4) В п.2 Додатку 3 тендерної документації Ви вимагаєте від учасників наявність матеріально-технічної бази, в тому числі наявність складського приміщення. Згідно наданого нами договору №3-2019 від 25.05.2020р. нам надано право користуватись нежитловим приміщенням, яке ми використовуємо як склад, за адресою: м. Київ, вул. Вишняківська, 13 площею 5кв.м., натомість ми беремо участь у витратах на утримання та ремонту будинку, таким чином у нас є приміщення складу, що і вимагалось замовником, а те яким чином ми оплачуємо за користування не є підставою для відхилення нашої пропозиції. Що стосується ненадання додатку до цього договору оренди, так Ви додатки до договорів надавати не вимагали, а в самому договорі №3-2019 від 25.05.2020р. не вказано, що додатки є його невід'ємною частиною, тому Ваші претензії щодо цього договору вважаємо надуманими та незаконними. 5) Інформація зазначена Вами в пункті д) протоколу №57 від 12.03.2021р. не відповідає дійсності. У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є уся необхідна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань (крім нерезидентів)». На підтвердження надаємо скрін екрану з сайту https://usr.minjust.gov.ua 6) Ви зазначаєте, що сума в календарному графіку відрізняється від суми в договірній ціні та графіку фінансування робіт. Зауважуємо, що календарний графік, графік фінансування робіт є частиною проєкту договору, з істотними умовами якого ми погодились згідно наданої нами довідки №158 від 26.02.2021р. Згідно п.п. 12.2. проєкту договору: "Додатки до Договору № 1, 2, 3 набувають чинності у якості договірних документів разом з Договором тільки за умови спільного узгодження і підписання їх Сторонами." Підкреслюємо, ці додатки є лише проєктом, вони узгоджуються в процесі підписання договору, та можуть змінюватись, тим більше, що цінова пропозиція була зменшена в результаті аукціону, без зміни обсягів надання послуги. Згідно розділу V п.1 тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. За результатами аукціону ми запропонували найменшу ціну, згідно ст.29 п.16 ЗУ "Про публічні закупівлі", якщо Замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником, він розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, Вами не була дотримана ця норма закону. Зважаючи на вищезазначене, вважаємо підстави для відхилення нашої пропозиції надуманими, та такими що не відповідають дійсності, дії посадових осіб мають ознаки злочинної змови, та кримінального злочину, адже тягнуть за собою необґрунтовану розтрату бюджетних коштів. Тому вимагаємо скасувати відхилення нашої пропозиції, та визнати переможцями відкритих торгів,в іншому випадку ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету та інших державних органів для захисту своїх прав.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимога UA-2021-02-15-005408-а.b1 не задоволена
Статус вимоги: Не задоволено