• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги

Послуги з охорони об"єктів власності, території та особистої безпеки фізичних осіб, які перебувають на об"єкті та території замовника за допомогою фізичної охорони

Торги відмінено

634 320.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 170.00 UAH
Період оскарження: 19.05.2017 11:57 - 05.06.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо жалоби

Номер: 4d66bfbe8d3745b499dc9c2be57e7153
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-19-000818-b.b6
Назва: Щодо жалоби
Вимога:
На вимогу видалити критерій :наявність офісу у м. Дніпро Ви відповіли: - Однією із вимог є цілодобове супроводження заходів безпеки за допомогою мобільних груп швидкого реагування з терміном прибуття до об’єкта до 10 хвилин. Виконання зазначеної вимоги передбачає передусім наявність на території адміністративної одиниці (м. Дніпро) відповідної групи швидкого реагування., а враховуючи цілодобовий режим роботи та відповідно певний графік передбачається наявність співробітників виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці (м. Дніпро), частина яких (група швидкого реагування) повинна мати постійне місце дислокації у місті, яке окрім того є місцем зберігання одягу, засобів захисту, зброї, проведення інструктажів, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування, адміністративного керівництва та управління процесом охоронної діяльності, тощо. Виконання усіх зазначених умов неможливе без наявності відповідного офісу виконавця в м. Дніпро, навіть не зважаючи на юридичну реєстрацію підприємства в іншому місті. Вважаємо, що зазначена вимога не створює територіальних обмежень для діяльності учасника, а тому не може бути виключена із Тендерної документації." Надайте будь ласка роз'яснення чи є обмеження у законодавстві, що старший групи, який проводить інструктаж або керує ГШР повинен бути прив'язаний до офісу? відповідно до закону він взагалі може працювати за сумісництвом і з успіхом справлятися зі своїми обов'язками, він може даже входити в состав ціх груп. Стан здоров'я перевіряє врач, як було зазанчено у вимозі, який може фізично знаходиться в своєму кабінеті в лікарні, та діяти на підставі договору про надання послуг. Автопарк автомобілей може бути де завгодно, наприклад у орендованому капітальному боксі. Тому Ваша відповідь про все і ні про що. До того ж Ви не відповіли на підставі якого законодавчого акту Ви додали цей критерій до тендерної документації? Ми робимо висновки що ця вимога надумана і ми вимагаємо видалити ії із тендерної документації
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник закупівлі, у відповідь на ваше запитання, звертаємо увагу що, вами висловлюється суб'єктивна думка та робляться такі самі необгрунтовані висновки та звинувачення у бік замовника закупівлі. Своє звернення базуєте на висловлюваннях в яких самі не впевнені, а саме "він може входити". "він може знаходитись" та таке інше. Така позиція не є прийнятною при проведенні закупівлі та наданні послуг. Сподіваємось про це відомо. Замовник вимагає надання чіткої інформації та виконання його вимог до предмету закупівлі, з метою отримання якісних і зрозумілих послуг та відносин між суб'єктами учасниками, що передбачає процедура. При цьому не порушуючи законодавства. Звертаємо увагу на ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже ваше зауваження не може бути прийнято.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Щодо жалоби UA-2017-05-19-000818-b.b4

Номер: 77f9e1092c0846c6a7fdef503460f3a0
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-19-000818-b.b5
Назва: Щодо жалоби UA-2017-05-19-000818-b.b4
Вимога:
Дякуємо за відповідь! Але не зрозуміло що Ви мали на увазі. Ваша відповідь : "Вимога щодо наявності спортивного залу із спортивним обладнанням та інвентарем для тренувань персоналу Виконавця обумовлена необхідністю дбати про здоров’я та спортивний розвиток своїх працівників, що дійсно можливе шляхом забезпечення охоронників абонементами в спортивний зал, а передусім створенням можливості підвищення навичок охоронців та якісним виконанням охоронцями своїх обов’язків. Вважаємо, що зазначена умова не є дискримінаційною ознакою та незаконною, а стимулює до найбільш відповідального ставлення Учасника до виконання покладених на нього обов’язків, а тому така умова не може бути виключена із Тендерної документації." Тобто Ви вважаєте охоронці які самостійно відвідують спортзал по абонементам, а не орендований підприємством "НЕ СУМЛІННО" виконують свої обов'язки? А з якого приводу Ви це вирішили? До того ж Ваша відповідь по смислу співподає слово в слово з відповіддю на вимоги при закупівлі послуг "Комунальний заклад "Дніпропетровська міська лікарня №5" Дніпропетровської обласної ради" UA-2017-04-14-000606-a " там підприємство переможець з найменшою ціною був відхилений на підставі безлуздого приводу. У Вас що змова? Аргументируйте свою відповідь з позиції ЗАКОНУ чи будь яких нормативних актів?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, звертаємо увагу що, посилаючись до закону і вимагаючи його виконання від інших, погляньте ще раз на своє звернення, яке базуючись на особистих суб'єктивних думках, перетворює листування в системі на не ділове, а м'яко кажучи неприйнятне спілкування. Що це - "А з якого приводу Ви це вирішили? ", "У Вас що змова?". Ще раз, вважаємо це неприйнятним. Тепер стосовно безпосередньо запитання. По перше, згідно з ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Мета вимоги - отримання якісних і зрозумілих послуг та відносин між суб'єктами учасниками, що передбачає процедура. При цьому не порушуючи законодавства. І нехай Вас не бентежить що дана відповідь дуже схожа на інші відповіді, іншим учасникам, від інших замовників закупівель. Питання повторюються, а статті ті самі. По друге Стосовно аргументації позиції: Згідно ч.5 ст.11 Закону України «Про охоронну діяльність» Суб'єкт охоронної діяльності зобов’язаний забезпечувати дотримання законодавства в організації та функціонуванні охорони. Згідно п.10 ч.1 ст.10 Закону України «Про охоронну діяльність» Під час організації та здійснення охоронної діяльності забороняється залучати до охоронних заходів осіб, які не відповідають кваліфікаційним вимогам. Згідно ч.1 ст.16 Закону України «Про охоронну діяльність» Під час здійснення охоронної діяльності до осіб, які посягають на об’єкт охорони, персонал охорони застосовує заходи фізичного впливу. Тобто до функціональних обов'язків персоналу охорони входить застосування заходів фізичного впливу. Згідно п.15 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності (затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11. 2015 р. № 960) Охоронники повинні відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29 грудня 2004р. № 336 “Про затвердження Випуску 1 “Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності” Довідника кваліфікаційних ха
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Наявність ПЦС

Номер: f99f3baa94de49b08b618726095ae58c
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-19-000818-b.b7
Назва: Наявність ПЦС
Вимога:
У Тендерну документацію були внесені зміни, щодо наявності пульта у м. Дніпро, а чому цей критерій залишився у Крітеріях оцінювання пропозицій на маданчику? Його наявність спотворить результати, додавши процент за те що не потрібно мати учаснику згідно документації. Тому приведіть критерії оцінки пропозицій згідно Вашої документації
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Дякуємо за зауваження. Видалили критерій щодо наявності пульта у м. Дніпро
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Щодо наявності спортивного залу із спортивним обладнанням та інвентарем для тренувань персоналу охорони учасника (м. Дніпро)

Номер: 53161bd53134492e96ae7d4a07170fcb
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-19-000818-b.b4
Назва: Щодо наявності спортивного залу із спортивним обладнанням та інвентарем для тренувань персоналу охорони учасника (м. Дніпро)
Вимога:
Вимога щодо наявності спортивного залу із спортивним обладнанням та інвентарем для тренувань персоналу охорони та учасника встановлена з вимогою забезпечення перемоги в торгах певного Учасника. Зазначимо, що відповідно до Постанови КМУ від 18.11.2015 року №960 Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності на суб’єктів охоронної діяльності не покладено обов’язку наявності (на праві оренди або праві власності) спортивного залу. А отже, дана вимога не має за собою жодного законодавчого підґрунтя. Що дає Вам наявність спортзалу? Більш відповідальне ставлення? Маємо сумніви, тому що тоді Ви повинні вимагати наявність профессійного дипломованного тренера з підтвердженням його існування, який буде дбати за практикуванням охоронців по бойовим мистецтвам. А так папірець що типа "є спортзал" зовсім безглуздий. Маємо зазначити, що більшість охоронних компаній, які дбають про здоров’я та спортивний розвиток своїх працівників, забезпечують охоронників річними абонементами в спортивний зал, який територіально зручний для кожного охоронника. Такі спортивні зали мають великий комплекс сучасного та високовартісного спортивного обладнання та інвентарю для тренувань. Також зауважимо, що утримання спортивного залу (в оренді чи власності) та обладнання його сучасними зразками інвентарю та обладнання є високовартісним задоволенням, що беззаперечно включається до собівартості однієї години охорони та підниме вартість однієї години охорони та збільшить ціну надання послуг, що є нераціональним використанням коштів зі сторони, як Замовника, так і Учасника. Отже, як ми бачимо, існує декілька способів підтримання професійного рівня охоронника, що є більш доступними та зручними як для охоронників, так і для охоронних компаній. Тому немає необхідності охоронним компаніям орендувати (чи мати у власності) спортивний зал, враховуючи те, що такого обов’язку в охоронної компанії взагалі немає. До того ж згідно якого законодавчого акту Ви вимагаєте це? Тому Ми вимагаємо видалиту цю вимогу, як незаконну та дискримінаційну.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: - Вимога щодо наявності спортивного залу із спортивним обладнанням та інвентарем для тренувань персоналу Виконавця обумовлена необхідністю дбати про здоров’я та спортивний розвиток своїх працівників, що дійсно можливе шляхом забезпечення охоронників абонементами в спортивний зал, а передусім створенням можливості підвищення навичок охоронців та якісним виконанням охоронцями своїх обов’язків. Вважаємо, що зазначена умова не є дискримінаційною ознакою та незаконною, а стимулює до найбільш відповідального ставлення Учасника до виконання покладених на нього обов’язків, а тому така умова не може бути виключена із Тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Кваліфікаційна вимога

Номер: b6c0516546a34a4bafefb7f44ae5becd
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-19-000818-b.b3
Назва: Кваліфікаційна вимога
Вимога:
Встановивши вимогу наявності у учасника офісу в м. Дніпро, Ви обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та матимуть змогу бути допущеними до оцінки, так як надання послуг з охорони здійснюється відповідно ліцензії МВС України на охоронну діяльність, яка не обмежується територіально та поширює свою дію на всю територію України, а сам Учасник може мати великий досвід надання послуг у різних містах України, не маючи там офісу. Маємо зауважити, що більшість компаній мають своїх регіональних представників, які мешкають в різних містах України та покликані якраз для швидкого реагування та вирішення питань за викликом Замовника. Регіональні представництва або структурні підрозділи не обов'язково повинні належати учаснику, або орендуватися ним. Велика кількість охоронних підприємств мають приміщення на "партнерських відносинах", речі зберігаються у охоронців, інструктаж проводиться в момент виїзду груп, медичний огляд може проводити медробітник, який може бути прикрепліний до приміщення лікарні, до того ж старші команди можуть працювати "віддалено", це дозволяє зробити сучасні комунікаційні засоби та ПК. Тому це робить наявність офісу зовсім безглуздим та не потрібним. Також зазначаємо, що наявність офісу в м. Дніпро зумовлює для компаній-власників збільшення витрат на його утримання, а отже і збільшення ціни надання послуг, що є нераціональним використанням коштів зі сторони, як Замовника, так і Учасника. На підставі вище викладеного, вимагаємо від Замовника виключити дискримінаційну вимогу із Тендерної документації
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: - Однією із вимог є цілодобове супроводження заходів безпеки за допомогою мобільних груп швидкого реагування з терміном прибуття до об’єкта до 10 хвилин. Виконання зазначеної вимоги передбачає передусім наявність на території адміністративної одиниці (м. Дніпро) відповідної групи швидкого реагування., а враховуючи цілодобовий режим роботи та відповідно певний графік передбачається наявність співробітників виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці (м. Дніпро), частина яких (група швидкого реагування) повинна мати постійне місце дислокації у місті, яке окрім того є місцем зберігання одягу, засобів захисту, зброї, проведення інструктажів, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування, адміністративного керівництва та управління процесом охоронної діяльності, тощо. Виконання усіх зазначених умов неможливе без наявності відповідного офісу виконавця в м. Дніпро, навіть не зважаючи на юридичну реєстрацію підприємства в іншому місті. Вважаємо, що зазначена вимога не створює територіальних обмежень для діяльності учасника, а тому не може бути виключена із Тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Кваліфікаційні вимоги

Номер: c5af712143fd45cbbc98479f64d6e2d0
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-19-000818-b.b1
Назва: Кваліфікаційні вимоги
Вимога:
Просимо зазначити із вказанням пункту, частини та статті нормативно-правового акту, який дозволяє застосовувати обмеження учасників публічних закупівель за територіальною ознакою, а також зазначити яким саме пунктом НПА дозволено зазначати, що надавач послуг повинен мати матеріально-технічну базу та офіс в регіоні знаходження Замовника. Якщо така аргументація відсутня та надумана (а вона дійсно надумана), то вимагаємо видалити вимоги, які прописані для вже завідомо відомого для вас переможця тендеру.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: - Однією із вимог є цілодобове супроводження заходів безпеки за допомогою мобільних груп швидкого реагування з терміном прибуття до об’єкта до 10 хвилин. Виконання зазначеної вимоги передбачає передусім наявність на території адміністративної одиниці (м. Дніпро) відповідної групи швидкого реагування., а враховуючи цілодобовий режим роботи та відповідно певний графік передбачається наявність співробітників виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці (м. Дніпро), частина яких (група швидкого реагування) повинна мати постійне місце дислокації у місті, яке окрім того є місцем зберігання одягу, засобів захисту, зброї, проведення інструктажів, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування, адміністративного керівництва та управління процесом охоронної діяльності, тощо. Виконання усіх зазначених умов неможливе без наявності відповідного офісу виконавця в м. Дніпро, навіть не зважаючи на юридичну реєстрацію підприємства в іншому місті. Вважаємо, що зазначена вимога не створює територіальних обмежень для діяльності учасника, а тому не може бути виключена із Тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Кваліфікація

Номер: 2fe43ce5a0194a66a7beb9511abd5144
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-19-000818-b.b2
Назва: Кваліфікація
Вимога:
Згідно Додатку 1 пункт 1.1. Тендерної документації учасник повинен мати " - пульт центрального спостереження (м.Дніпро);" У тому же пункті зазначено що учасник повинен мати: офис та спортзал у м. Дніпро і це є критеріями оцінки Учасника. А навіщо Вам офіс у м. Дніпро? Які переваги це дає охоронному підприємству? Якщо охоронне підприємство має офіс у м. Дніпро у них що охоронці якісь будуть особливі? Це стосується і спортзала. Охоронці, які входять у групи швидкого реагування від самого початку проходять кваліфікаційний відбир з більш високими критеріями чим постовий охоронець і їх постійні тренування - це норма для підтримання фізичної форми, але наявність орендованного чи власного спортзалу це не обов'язково, тому що охоронці можуть тренуватися, як фізичні особи і це не потребує придбання спортзалу. Вимоги Вашої документації є не тільки дискримінаційніми, але і навівають на думку, що Ви зробили документацію під "свого" учасника, а це вже інша стаття, іншого Закону з відповідальністю. Ми вважаємо що Ви маєте видалити ці критерії, щоб не тільки "свій" учасник міг взяти участь у торгах, а і інші оператори ринку та зробити цю закупівлю прозорою, а не "одноосібною".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: - Щодо вимоги до наявності у учасника пульту центрального спостереження: Враховуючи принци його організації є можливість здійснювати контро з іншого місця знаходження, тому з вимогою погоджуємось, дана вимога буде виключена з тендерної документації; - Щодо вимог до наявності офісу у м. Дніпро: - Однією із вимог є цілодобове супроводження заходів безпеки за допомогою мобільних груп швидкого реагування з терміном прибуття до об’єкта до 10 хвилин. Виконання зазначеної вимоги передбачає передусім наявність на території адміністративної одиниці (м. Дніпро) відповідної групи швидкого реагування., а враховуючи цілодобовий режим роботи та відповідно певний графік передбачається наявність співробітників виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці (м. Дніпро), частина яких (група швидкого реагування) повинна мати постійне місце дислокації у місті, яке окрім того є місцем зберігання одягу, засобів захисту, зброї, проведення інструктажів, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування, адміністративного керівництва та управління процесом охоронної діяльності, тощо. Виконання усіх зазначених умов неможливе без наявності відповідного офісу виконавця в м. Дніпро, навіть не зважаючи на юридичну реєстрацію підприємства в іншому місті. Вважаємо, що зазначена вимога не створює територіальних обмежень для діяльності учасника, а тому не може бути виключена із Тендерної документації. - Щодо наявності спортивного залу: Вимога щодо наявності спортивного залу із спортивним обладнанням та інвентарем для тренувань персоналу Виконавця обумовлена необхідністю дбати про здоров’я та спортивний розвиток своїх працівників, що дійсно можливе шляхом забезпечення охоронників абонементами в спортивний зал, а передусім створенням можливості підвищення навичок охоронців та якісним виконанням охоронцями своїх обов’язків. Вважаємо, що зазначена умова не є дискримінаційною ознакою Учасника, а стимулює до найбільш відповідального ставлення Учасника до виконання покладених на нього обов’язків, а тому така умова
Статус вимоги: Задоволено