• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Друк поліграфічної продукції

Друк поліграфічної продукції, виконання роботи: - Виконавець має розробити та подати Замовнику калькуляцію послуг; - Тематика визначатиметься окремо Замовником в ході виконання робіт; - Виконавець проводить розробку дизайн-макетів (формат tiff 1*1, dpi 300), розробку контенту (збір інформації, написання текстів); кожний дизайн-макет погоджується із Замовником; - Виконавець має передбачити забезпечення фото або авторськими малюнками для розробки дизайн-макетів; - Виконавець здійснює додрукарську підготовку матеріалів; - Виконавець проводить вичитку текстового наповнення поліграфічної продукції (українська мова) і доопрацювання макетів, погодження змін і правок із Замовником; - Виконавець здійснює друк поліграфічної продукції за оригінал-макетами, затвердженими Замовником, згідно з технічними вимогами.

Завершена

199 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 990.00 UAH
Період оскарження: 28.04.2017 11:19 - 04.05.2017 11:00
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження рішення

Номер: 2c897eea30b947a995ef8da4ee516554
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-28-000236-c.b1
Назва: Оскарження рішення
Вимога:
ТОВ "Прогрес-Піар" було дискваліфіковано через причини: - у поданій калькуляції послуг не враховано витрати на розробку дизайн-макетів, на перевезення та доставку продукції. ВІДПОВІДЬ: вони входять до складу ціни кожної позиції, яка того потребувала. - у позиції 7 технічні характеристики продукції не відповідають вимогам Замовника. ВІДПОВІДЬ: у документах Замовника Єврофлаєр та Паперові закладки для книг відповідають одному і тому самому номеру - 3. У ТОВ "Прогрес-Піар" вони йдуть по черзі. Через це Папки паперові, що у замовника стоять у п. 7, у Виконавця під номером 8. Будь ласка, передивіться документацію. Учасником не подано наступні документи: - інформаційну довідку у довільній формі про досвід у розробці дизайну та виготовленні оригінал-макетів тематичного інформаційного продукту;ВІДПОВІДЬ: ДОДАЄТЬСЯ - довідку про наявність кваліфікованого персоналу з досвідом подібних робіт; ВІДПОВІДЬ: ДОДАЄТЬСЯ - не надано підтвердження досвіду роботи з державними установами та органами державної влади (копії договорів та актів наданих послуг за договорами); ВІДПОВІДЬ: акти наданих послуг та копії договорів - це конфіденційна інформація. Ми надаємо перелік виконаної продукції для Євробачення та посилання на тендер, де видно, що ТОВ "Прогрес-Піар" є переможцем. Можна обговорити додаткові документи, що потрібно надати. - довідку про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази та ін. ВІДПОВІДЬ:додається
Вирішення: відповідь на вимогу учасника
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 18.05.2017 09:46
Підтвердження вирішення: Шановний учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що на нашу думку, Замовник має індивідуальне право на визначення переліку необхідної йому інформації. Так пунктом 8.4. ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівель за державні кошти на електронному майданчику передбачено, що Замовник залишає за собою право відхилити пропозиції Учасника-переможця електронних торгів у випадку, якщо той не дотримався вимог, зазначених в оголошенні, та не надав усю необхідну документацію для проведення процедури електронних торгів, після чого Замовник проводить розгляд пропозиції наступного учасника, якого визначила Система з тих, що залишились. Також, системою електронних закупівель конкретно було визначено "Період надання пропозицій". На момент проведення аукціону Ваше підприємство не надало необхідний перелік документів, а саме були відсутні: інформаційна довідка у довільній формі про досвід у розробці дизайну та виготовленні оригінал-макетів тематичного інформаційного продукту; - довідка про наявність кваліфікованого персоналу з досвідом подібних робіт; - не надано підтвердження досвіду роботи з державними установами та органами державної влади (копії договорів та актів наданих послуг за договорами); - довідка про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази; - копія довідки від обслуговуючої банківської установи, в якій офіційно відкрито рахунок (що буде вказаний в договорі про закупівлю), з зазначенням всіх банківських реквізитів; - копія виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (станом на 2017 рік); - документи, що підтверджують присутність компанії-учасника на ринку поліграфічних або видавничих послуг не менше 2-х років: надана лише копія нової редакції Статуту, затвердженого 11 серпня 2015 року, що не підтверджує факту діяльності понад 2-х років. Зокрема, у поданій калькуляції послуг не враховано витрати на розробку дизайн-макетів, на перевезення та доставку продукції, а також у позиції 7 технічні характеристики продукції не відповідають вимогам Замовника. Одночасно, наголошуємо, що основними принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Несвоєчасне надання документів, що викликано бездіяльністю з Вашої сторони, обмежує участь інших учасників, завдають не лише удар по замовнику, а й дискримінує іншого суб’єкта господарювання, який може зрівнятися за якістю чи кількістю потрібної послуги на даному конкретному ринку.