-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки 2 Лоти: Лот № 1. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби; Лот № 2. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням холодного двокомпонентного структурного пластику
Завершена
29 268 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 73 171.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 73 171.00 UAH
Період оскарження:
15.02.2021 15:27 - 21.03.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
скарга
Номер:
fc52fdacabeb4f1da4e2136f375a7e68
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-15-004102-a.b3
Назва:
скарга
Скарга:
скарга на рішення замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Оголошення про проведення торгів 472.doc 14.04.2021 15:34
- скарга на кваліфікацію фарба.pdf 14.04.2021 17:49
- рішення від 05.02.2021 №2072.pdf 14.04.2021 17:51
- рішення від 22.03.2021 №5646.pdf 14.04.2021 17:51
- рішення від 29.10.2020 №20159 .pdf 14.04.2021 17:51
- Рішення від 07.07.2020 № 13233.pdf 14.04.2021 17:51
- рішення від 15.02.2021 №2681.pdf 14.04.2021 17:51
- Рішення від 15.03.2021 № 5063.pdf 14.04.2021 17:51
- Додаткові пояснення 1.pdf 26.04.2021 13:24
- рішення від 16.04.2021 № 8132 + лист Замовнику.pdf 19.04.2021 12:18
- інформація про резолютивну частину рішення від 27.04.2021 №9214.pdf 28.04.2021 18:30
- рішення від 27.04.2021 №9214.pdf 30.04.2021 18:08
- пояснення АМКУ Розмітка Лот №1.pdf 21.04.2021 16:38
- пояснення АМКУ Розмітка Лот №1.docx 21.04.2021 16:38
- Документи Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю ТРАНС ЛАЙН ГРУП.pdf 21.04.2021 16:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.04.2021 18:02
Дата розгляду скарги:
27.04.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.04.2021 12:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.04.2021 18:09
Дата виконання рішення Замовником:
05.05.2021 13:23
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Повторно розглянуто пропозиції Учасників
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
скарга
Номер:
97f1f94d446549c9aca4121fd087bc6c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-15-004102-a.b4
Назва:
скарга
Скарга:
скарга на рішення замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Оголошення про проведення торгів 472.doc 14.04.2021 15:36
- скарга на кваліфікацію пластик.pdf 14.04.2021 17:49
- рішення від 29.10.2020 №20159 .pdf 14.04.2021 17:51
- рішення від 05.02.2021 №2072.pdf 14.04.2021 17:51
- Рішення від 07.07.2020 № 13233.pdf 14.04.2021 17:51
- Рішення від 15.03.2021 № 5063.pdf 14.04.2021 17:51
- рішення від 15.02.2021 №2681.pdf 14.04.2021 17:51
- рішення від 22.03.2021 №5646.pdf 14.04.2021 17:51
- Додаткові пояснення 2.pdf 26.04.2021 13:24
- рішення від 16.04.2021 № 8130 + лист Замовнику.pdf 19.04.2021 12:11
- інформація про резолютивну частину рішення від 27.04.2021 №9224.pdf 28.04.2021 18:34
- рішення від 27.04.2021 №9224.pdf 30.04.2021 18:10
- пояснення АМКУ Розмітка Лот №2.pdf 21.04.2021 16:40
- пояснення АМКУ Розмітка Лот №2.docx 21.04.2021 16:40
- Документи Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю ТРАНС ЛАЙН ГРУП.pdf 21.04.2021 16:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.04.2021 18:02
Дата розгляду скарги:
27.04.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.04.2021 12:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.04.2021 18:10
Дата виконання рішення Замовником:
05.05.2021 13:23
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Повторно розглянуто пропозиції Учасників
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
вимога
Номер:
d6b0a517649240cb8cf7955097bda187
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-15-004102-a.a2
Назва:
вимога
Вимога:
Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 21/427-1 від 08.04.2021р. було відхилено пропозицію ТОВ "Транс Лайн Груп" на підставі абзацу 6 п.1 ч. 1 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" . Просимо Вас надати детальне обгрунтування причин відхилення, а саме в яких із документів, наданих на підтвердження відповідності вимогам п.п. 1.1.2 п.1 розділу 2 тендерної документації , інфомація не відповідає дійсності?
Пов'язані документи:
Замовник
- Лист щодо вимоги ТОВ Транс Лайн Груп.pdf 14.04.2021 16:56
Дата подачі:
09.04.2021 18:47
Вирішення:
Комунальна корпорація «Київавтодор» (далі – КК «Київавтодор», Корпорація) розглянула Вашу вимогу за процедурою закупівлі - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки 2 Лоти: Лот № 1. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби; Лот № 2. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням холодного двокомпонентного структурного пластику) – код за ДК 021:2015 – 45230000-8 та повідомляє наступне.
Учасником ТОВ "Транс Лайн Груп" в складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності власного або залученого парку машин та механізмів, необхідних для надання послуг надано підтверджуючі документи, а саме договір оренди від «01» листопада 2019 року №11/19-02 та копії технічних паспортів на машини та механізми інформація в яких не відповідає дійсності, що не відповідає вимогам п.п. 1.1.2. пункту 1.1. «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
вимога
Номер:
f201a52bc4e74602a9aa5c843d1009a0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-15-004102-a.a1
Назва:
вимога
Вимога:
вимога
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Опис причини скасування:
помилково
Дата скасування:
09.04.2021 16:36