• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (Продукти дитячого харчування та дієтичного харчування, молочні суміші)

Завершена

576 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 881.00 UAH
Період оскарження: 15.02.2021 15:26 - 27.02.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Зобов’язати Замовника - Комунальний заклад Київської обласної ради «Спеціалізований обласний будинок дитини м. Боярка» (КЗ КОР «Спеціалізований обласний будинок дитини м. Боярка», ЄДРПОУ: 01994681) скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 66 від 12.04.2021 року (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-15-008051-c, на закупівлю ДК 021:2015: 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами)

Номер: 7d7ccbaf8b4742e3877029927e924f1b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-15-008051-c.c6
Назва: Зобов’язати Замовника - Комунальний заклад Київської обласної ради «Спеціалізований обласний будинок дитини м. Боярка» (КЗ КОР «Спеціалізований обласний будинок дитини м. Боярка», ЄДРПОУ: 01994681) скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 66 від 12.04.2021 року (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-15-008051-c, на закупівлю ДК 021:2015: 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами)
Скарга:
Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. 12 квітня 2021 року Протоколом № 66, було прийнято Рішення уповноваженою особою КЗ КОР "Спеціалізований обласний будинок дитини м. Боярка», ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-15-008051-c, на закупівлю ДК 021:2015: 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами, та складено Протокол, щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ». Керуючись статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник ТОВ «Белітрейд» звертає вашу увагу що тендерна пропозиція ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» не відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015: 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами; ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-15-008051-c. ЩОДО НЕВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ», УМОВАМ ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЩОДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ Протоколом №42 від 22.02.2021 року Замовником було внесено зміни до тендерної документації в додаток 1 Технічна специфікація (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) згідно з якою пропозиція ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» не відповідає заявленим вимогам Замовника, а саме: Позиція №1 технічної специфікації: 1) Суха молочна суміш для дітей з народження до 6 місяців, що містить пребіотики Friso Gold 1 LockNutri або еквівалент, якісними характеристиками не менше ніж: Поживна цінність в 100мл готової суміші: Білки:1,3г – 1,4 г; Вуглеводи:7,0г -7,4 г; Жири: 3,2г – 3,4г; Пребіотики: 0,27г і більше більше У свою чергу ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» запропонувало до закупівлі ( файл Дод.2 Цінова пропозиія.pdf) продукт Суха адаптована молочна суміш Нестожен 1 для дітей від 0 до 6 місяців,1000 г, яка не містить пребіотики. Тобто в запропонованому до закупівлі ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» продукт не відповідає Технічній специфікації Замовника з причини відсутності пребіотиків. Позиція №2 технічної специфікації: 2) Суха молочна суміш для дітей з 6 місяців, що містить пребіотики Friso Gold 2 LockNutri або еквівалент, якісними характеристиками не менше ніж: Поживна цінність в 100мл готової суміші: Білки:1,4г – 1,6 г; Вуглеводи:7,6 г -7,7г; Жири: 2,8г – 3,2 г; Пребіотики:0,23 г - 0,4г У свою чергу ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» запропонувало до закупівлі ( файл Дод.2 Цінова пропозиія.pdf) продукт Суха адаптована молочна суміш Нестожен 2 для дітей від 6 до 12 місяців,300 г, яка не містить пребіотики. Тобто в запропонованому до закупівлі ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» продукт не відповідає Технічній специфікації Замовника з причини відсутності пребіотиків. Позиція №3 технічної специфікації: 3) Суха молочна суміш для дітей з порушенням травлення (коліки, закрепи, метеоризм) з розщепленим білком, зниженим вмістом лактози Friso Pep або еквівалент з якісними характеристиками не менше ніж: Поживна цінність в 100мл готової суміші: Білки:1,5г -1,6 г; Вуглеводи: 7,1г – 7,2 г; з них лактози: 2,7г – 3,3 г; Жири: 3,3г – 3,4 г; Пребіотики: не нижче 0,17г – 0,57 г; Суміш повинна бути низько алергенною та містити розщеплений білок У свою чергу ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» запропонувало до закупівлі ( файл Дод.2 Цінова пропозиія.pdf) Суха молочна суміш «NAN потрійний комфорт » для дітей з народження,400 – поживна цінність в 100 мл готової суміші білків : 1,27 г. Тобто запропонований до закупівлі ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» продукт не відповідає Технічній специфікації Замовника з причини не відповідності заявленій Замовником кількості білків. Позиція №4 технічної специфікації: 4) Суха молочна суміш антирефлюксна з народження до 6 місяців FrisoVom Comfort 1 або еквівалент з якісними характеристиками не менше ніж: Поживна цінність в 100мл готової суміші: Білки:1,4г – 1,6г; Вуглеводи: 6,8г-6,9г; Жири: 3,4г-3,5г; Камедь бобів рожкового дерева 0,46-0,47. У свою чергу ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» запропонувало до закупівлі ( файл Дод.2 Цінова пропозиія.pdf) Суха молочна суміш «NAN Потрійний комфорт» для дітей з народження, 400 г., яка містить білків – 1,27 г, що є нижчим встановленого Замовником критерія та не містить камедь бобів рожкового дерева. Позиція №5 технічної специфікації: 5) Суха молочна суміш для дітей, схильних до алергії (гіпоалергенна) для дітей з народження до 6 місяців Friso 1 HA або еквівалент та якісними характеристиками не менше ніж: Поживна цінність в 100мл готової суміші: Білки: 1,5г – 1,6г; Вуглеводи: 7,1г – 7,2 г; Жири: 3,4г Пребіотики: не нижче 0,17г Суміш повинна бути низько алергенною та містити частково розщеплений білок У свою чергу ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» запропонувало до закупівлі (файл Дод.2 Цінова пропозиія.pdf) Суха молочна суміш для дітей, схильних до алергії (гіпоалергенна) для дітей з народження до 6 місяців НАН ГА 1, 400 г, яка містить білків – 1,27 г, що є нижчим встановленого Замовником критерія та не містить пребіотиків . Позиція №6 технічної специфікації: 6) Суха молочна суміш для дітей, схильних до алергії (гіпоалергенна) для дітей з 6 місяців Friso 2 HA або еквівалент та якісними характеристиками не менше ніж: Поживна цінність в 100мл готової суміші: Білки: 1,7г-1,8г; Вуглеводи: 7,7г-9,1г; Жири: 2,9г-3,5г; Пребіотики: не нижче 0,39г; Суміш повинна бути низько алергенною та містити частково розщеплений білок У свою чергу ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» запропонувало до закупівлі (файл Дод.2 Цінова пропозиія.pdf) Суха молочна суміш для дітей, схильних до алергії (гіпоалергенна) для дітей з 6 місяців НАН ГА 2, 400 г, яка містить білків – 1,27 г, що є нижчим встановленого Замовником критерія та не містить пребіотиків. Крім цього в Додатку №1 Тендерної документації Замовника зазначено, що у разі, якщо Учасник пропонує до закупівлі еквівалент, він повинен надати висновок про еквівалентність, виданий державною установою, акредитованою на проведення робіт із гігієнічної регламентації. В порушення зазначеної вимоги до Тендерної документації Учасників, ТОВ « СМАРТІ ФЕМІЛІ» не надало такого документу на жоден із запропонованих продуктів. Керуючись частиною 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємо вашу увагу що тендерна пропозиція ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» не відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015: 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами; ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-15-008051-c, а саме: - Сертифікати щодо якості товару (файли: «Certifiсate of Quality нестожен 1» та «Certifiсate of Quality нестожен 2»), подані англійською мовою - відповідно вимог ТД, документи, які надаються іншими мовами повинні мати переклад українською мовою; Враховуючи вище викладене тендерна пропозиція ТОВ Смарті-Фемелі», керуючись п.1 ч.2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» повинна бути відхиленою, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією. Вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип об’єктивності та неупередженості оцінки пропозицій відкритих торгів, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Одночасно, такі дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до ТОВ «БЕЛІТРЕЙД» та такими що порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» Враховуючи вище викладене та на підставі пункту 9 частини 1 статті 17, абзацу 2 частини 8 статті 18, пункту 2 частини1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,- ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника - Комунальний заклад Київської обласної ради «Спеціалізований обласний будинок дитини м. Боярка» (КЗ КОР «Спеціалізований обласний будинок дитини м. Боярка», ЄДРПОУ: 01994681) скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 66 від 12.04.2021 року (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-15-008051-c, на закупівлю ДК 021:2015: 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами). Документи копії яких додаються: 1. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 66 від 12.04.2021 року 2. Протокол №42 від 22 лютого 2021 року; 3. Додаток 1 - Технічна специфікація Замовника; 4. Додаток №1 Тендерної документації Замовника; 5. Додаток 2 (ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ); 6. Висновок державної санітарно- епідеміологічної експертизи №12.2-18-3/12549 від 05.06.2020 року, Висновок державної санітарно- епідеміологічної експертизи №12.2-18-3/12279 від 04.06.2020 року, Висновок державної санітарно- епідеміологічної експертизи №12.2-18-3/11703 від 27.05.2020 року, Висновок державної санітарно- епідеміологічної експертизи № 602-123-20-3/34390 від 03.08.2018 року; 7. Сертифікати якості товару ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» (Certifiсate of Quality нестожен 1); 8. Сертифікати якості товару ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» (Certifiсate of Quality нестожен 2).
Дата розгляду скарги: 06.05.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.04.2021 11:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.05.2021 20:07
Дата виконання рішення Замовником: 13.05.2021 15:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії АМКУ №9973-р/пк-пз від 06.05.2021 року постановлено: скасувати рішення про визначення переможця ТОВ «Смарті Фемілі» у процедурі «Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (продукти дитячого харчування та дієтичного харчування, молочні суміші)» було відхилено пропозицію учасника та скасовано рішення про визначення його переможцем протоколом №78 від 13.05.2021 р
Автор: ТОВ "БЕЛІТРЕЙД", Надія Сокіл +380675199675 buzkoov@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Зобов’язати Замовника - Комунальний заклад Київської обласної ради «Спеціалізований обласний будинок дитини м. Боярка» (КЗ КОР «Спеціалізований обласний будинок дитини м. Боярка», ЄДРПОУ: 01994681) скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 48 від 05.03.2021 року (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-15-008051-c, на закупівлю ДК 021:2015: 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами).

Номер: 0a1e6777311b4f17b112291d034df7ef
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-15-008051-c.b5
Назва: Зобов’язати Замовника - Комунальний заклад Київської обласної ради «Спеціалізований обласний будинок дитини м. Боярка» (КЗ КОР «Спеціалізований обласний будинок дитини м. Боярка», ЄДРПОУ: 01994681) скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 48 від 05.03.2021 року (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-15-008051-c, на закупівлю ДК 021:2015: 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами).
Скарга:
Керуючись статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник ТОВ «Белітрейд» звертає вашу увагу що тендерна пропозиція ТОВ «Б-777 » не відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015: 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами; ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-15-008051-c. ЩОДО НЕВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «Б-777», УМОВАМ ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЩОДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ Протоколом №42 від 22.02.2021 року Замовником було внесено зміни до тендерної документації в додаток 1 Технічна специфікація (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) згідно з якою пропозиція ТОВ «Б-777» не відповідає заявленим вимогам Замовника, а саме: 1) В Позиції 4 технічної специфікації Замовником встановлено, що він має на меті здійснити закупівлю товару з наступними характеристиками: Суха молочна суміш антирефлюксна з народження до 6 місяців FrisoVom Comfort 1 або еквівалент з якісними характеристиками не менше ніж: Поживна цінність в 100мл готової суміші: • Більки:1,4г – 1,6г; • Вуглеводи: 6,8г-6,9г; • Жири: 3,4г-3,5г; • Камедь бобів рожкового дерева 0,46-0,47. В свою чергу ТОВ «Б-777» запропонувало до закупівлі (файл «Тендерна пропозиція» Вих№2/02 від 02.03.2021 року) продукт Нутрілон молочна суміш 400 гр Антирефлюкс- яка взагалі не містить камедю бобів рожкового дерева. Одночасно Учасник ТОВ «Б-777» в Технічній специфікації (Файл «Технічна специфікація» Вих 1/02 від 02.03.2021 року), а саме: Суха молочна суміш антирефлюксна з якісними характеристиками не менше ніж Поживна цінність в 100 мл готової суміші: Білки: 1,6 г; Вуглеводи: 6,8 г; Жири: 3,5 г;. Тобто в запропонованому до закупівлі ТОВ «Б-777» продукт не відповідає Технічній специфікації Замовника з причини відсутності в останньому Камедю бобів рожкового дерева 0,46 – 0,47. 2) В Позиції 5 технічної специфікації Замовником встановлено, що він має на меті здійснити закупівлю товару з наступними характеристиками: Суха молочна суміш для дітей, схильних до алергії (гіпоалергенна) для дітей з народження до 6 місяців Friso 1 HA або еквівалент та якісними характеристиками не менше ніж: Поживна цінність в 100мл готової суміші: • Більки: 1,5г – 1,6г; • Вуглеводи: 7,1г – 7,2 г; • Жири: 3,4г • Пребіотики: не нижче 0,17г • Суміш повинна бути низько алергенною та містити частково розщеплений білок В свою чергу ТОВ «Б-777» запропонувало до закупівлі (файл «Тендерна пропозиція» Вих№2/02 від 02.03.2021 року), продукт Нутрілон молочна суміш 600 гр №2 гіпоалергенний від 6 до 12 місяців- яка не відповідає віковому критерію, оскільки суміш не призначена для дітей від народження до 06 місяців. 3) В Позиції 6 технічної специфікації Замовником встановлено, що він має на меті здійснити закупівлю товару з наступними характеристиками: Суха молочна суміш для дітей, схильних до алергії (гіпоалергенна) для дітей з 6 місяців Friso 2 HA або еквівалент та якісними характеристиками не менше ніж: Поживна цінність в 100мл готової суміші: Більки: 1,7г-1,8г; Вуглеводи: 7,7г-9,1г; Жири: 2,9г-3,5г; Пребіотики: не нижче 0,39г; Суміш повинна бути низько алергенною та містити частково розщеплений білок ТОВ «Б-777» пропонує до закупівлі (файл «Тендерна пропозиція» Вих№2/02 від 02.03.2021 року), продукт Нутрілон молочна суміш 600 гр№1 гіпоалергенний від 0 до 6 місяців- яка не відповідає віковому критерію, оскільки суміш не призначена для дітей від 6 місяців. Крім цього в Додатку №1 Тендерної документації Замовника зазначено, що у разі, якщо Учасник пропонує до закупівлі еквівалент, він повинен надати висновок про еквівалентність, виданий державною установою, акредитованою на проведення робіт із гігієнічної регламентації. В порушення зазначеної вимоги до Тендерної документації Учасників, ТОВ «Б-777» не надало такого документу на жоден із запропонованих продуктів. Згідно п.п 5.1 п.5 Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», підстави, встановлені статтею 17 цього ж Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Встановлено: Обов’язкове надання Учасником оригіналу гарантійного листа, наданого безпосередньо виробником або його уповноваженим представником в Україні (якщо учасник не є виробником товару), який підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі, у необхідній кількості, якості та у терміни, визначені документацією. ТОВ «Б-777» не надав оригінал гарантійного листа наданого безпосередньо виробником або його уповноваженим представником в Україні, а саме : «Nutricia Zaklady Produkcyjne Sp.z.o.o», ul. Marka z Jemelnicy 1.45 - 952 Opole, Polska (TOE «Нутриція Заклади Продукційне », вул. Марка Ємельниці, 1.45 - 952, м. Ополе, Польща) який підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі, у необхідній кількості, якості та у терміни, визначені документацією. Враховуючи вище викладене, тендерна пропозиція ТОВ «Б-777», на підставі п.2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» повинна бути відхиленою, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. ЩОДО НАЯВНИХ ПІДСТАВ У ВІДМОВІ ТОВ «Б-777» В УЧАСТІ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ: UA-2021-02-15-008824-c Відповідно до пункту 4 «Відхилення тендерних пропозицій», розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації на закупівлю товарів ДК 021:2015 – 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (Продукти дитячого харчування та дієтичного харчування), Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону. Пунктом 9, частини 1, статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо: у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів). Відповідно до пункту 9, частини 2, статті 9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб: інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності. Як вбачається з вище викладених норм законодавства в ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко визначено однією з підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі - відсутність у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника (прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу)). Згідно з частиною першою статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» термін «кінцевий бенефіціарний власник (контролер)» вживається у значенні, наведеному в Законі України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення». Згідно з частиною першою статті 1 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» кінцевий бенефіціарний власник - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив (контроль) на діяльність клієнта та/або фізичну особу, від імені якої проводиться фінансова операція. Кінцевим бенефіціарним власником є: для юридичних осіб - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність юридичної особи (в тому числі через ланцюг контролю/володіння); для трастів, утворених відповідно до законодавства країни їх утворення, - засновник, довірчий власник, захисник (за наявності), вигодоодержувач (вигодонабувач) або група вигодоодержувачів (вигодонабувачів), а також будь-яка інша фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність трасту (в тому числі через ланцюг контролю/володіння); для інших подібних правових утворень - особа, яка має статус, еквівалентний або аналогічний особам, зазначеним для трастів. Ознакою здійснення прямого вирішального впливу на діяльність є безпосереднє володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи. Як вбачається з Тендерної пропозиції ТОВ «Б-777» (файл «30Установчі ТОВ Б-777.pdf), останнім в якості документів до пропозиції додано копію Витягу з єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань від 06.11.2020 року (код 267074184048). Відповідно до цього витягу (4 сторінка): «Інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі відомості про юридичних осіб, через яких здійснюється опосередкований вплив на юридичну особу: Відомості відсутні». Також з сторінки 4, Витягу з єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань від 06.11.2020 року (код 267074184048), вбачається що єдиним засновником (учасником) ТОВ «Б-777» являється Громадянка України Білозарецька Любов Михайлівна, проте інформація про кінцевого бенефіціарного власника відсутня. Вищезазначене також підтверджується актуальним Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 11.03.2021 року (код 11316440402 станом на 11.03.2021 16:22:41). Також слід звернути увагу, що пунктом 9, частини 2, статті 9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», на випадок відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, передбачено: «У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності». Втім, як вбачається з Витягу з єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань від 06.11.2020 року (код 267074184048), обгрунтована причина відсутності кінцевого бенефіціарного власника ТОВ «Б-777» відсутня. В силу положень пункту 9, частини 1, статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», пункту 9, частини 2, статті 9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», тендерна пропозиція ТОВ «Б-777» у процедурі закупівлі UA-2021-02-15-008824-c, повинна бути відхилена. Окрім цього Замовник, Комунальний заклад Київської обласної ради «Спеціалізований обласний будинок дитини м. Боярка», був зобов’язаний відмовити Учаснику - ТОВ «Б-777» в участі у процедурі закупівлі UA-2021-02-15-008824-c, з підстави порушення пункту 9, частини 1, статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» (у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» - відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника ТОВ «Б-777» Громадянку України Білозарецьку Любов Михайлівну.Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Слід зазначити, що зазначена невідповідність не відноситься до документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та/або документів на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Саме тому, Тендерна пропозиція ТОВ «Б-777» повинна була бути відхилена Замовником з наведеної підстави.
Дата розгляду скарги: 24.03.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.03.2021 14:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.04.2021 17:42
Дата виконання рішення Замовником: 13.04.2021 11:21
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії АМКУ №7072-р/пк-пз від 06.04.2021 року постановлено: скасувати рішення про визначення переможця ТОВ «Б777» у процедурі «Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (продукти дитячого харчування та дієтичного харчування , молочні суміші)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-15-008051-c. Уповноваженою особою замовника КЗ КОР "Спеціалізований обласний будинок дитини м.Боярка" було повернуто на кваліфікацію учасника ТОВ Смарті Фемелі та визначено переможцем з найнижчою ціновою пропозицією та продуктами які повністю задовільнять якісними технічними характеристиками враховуючи помилки які були допущені та невідповідності, які є не суттєвими.
Автор: ТОВ "БЕЛІТРЕЙД", Надія Сокіл +380675199675 buzkoov@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушення у процесі розгляду Замовником пропозиції ТОВ «Б-777»

Номер: dcb8cb9b2f05427f84b2d7d11efa2b7f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-15-008051-c.c4
Назва: Вимога про усунення порушення у процесі розгляду Замовником пропозиції ТОВ «Б-777»
Вимога:
Вимога про усунення порушення у процесі розгляду Замовником пропозиції ТОВ «Б-777». Закупівля: UA-2021-02-15-008051-c. Замовник: КЗ КОР «Спеціалізований обласний будинок дитини м.Боярка» (ЄДРПОУ: 01994681). Підстави подання вимоги: Невідповідність пропозиції ТОВ «Б-777» ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.03.2021 р. № 48 (надалі Протокол) – ТОВ «Б-777» ( код ЄДРПОУ 35662229) було визнано переможем закупівлі. Проте ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» не погоджується з цим рішенням, у зв’язку з наступним: Відповідно до п.9 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ відхилити тендерну пропозицію учасника у випадку, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Відповідно до п.9 ч.2 ст.9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань повинна міститись інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності. У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у ТОВ «Б-777» відсутня необхідна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". До вимоги надаємо Додаток 1 ( фото скрін з Єдиного державного реєстра юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань). Часткова інформація про кінцевого беніфіціарного власника ТОВ «Б -777» зазначена у розділі 8 Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських про Перелік засновників юридичної особи, що є порушенням п.9 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». Повна необхідна інформація про кінцевого беніфіціарного власника повинна містись у розділі 9, та повинна містити наступну інформацію: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу) або обґрунтована причин відсутності такої інформації. Проте така інформація і відсутньою. Для підтвердження обґрунтованості нашої вимоги, ми надаємо Додаток 2, а саме рішення Антимонопольного комітету України №24067-р/пк-пз від 29.12.2020 року, відповідно до якого Антимонопольний комітет підтвердив рішення замовника про відхилення пропозиції учасника, який не відповідає п.9 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». А саме у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація у необхідному розділі про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу) або обґрунтована причин відсутності такої інформації. З огляду на вищенаписане вимагаємо скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.03.2021 р. № 48 (надалі Протокол), відповідно до якого ТОВ «Б-777» ( код ЄДРПОУ 35662229) було визнано переможем закупівлі та вимагаємо визнати пропозицію ТОВ «Б-777» такою, що не відповідає ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». В іншому випадку ми залишаємо за собою право про оскарження рішення КЗ КОР «Спеціалізований обласний будинок дитини м.Боярка» до Антимонопольного комітету України відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На вашу вимогу UA-2021-02-15-008051-c.c4 повідомляємо наступне, що інформація про учасника ТОВ «Б-777» наявна в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за посиланням: інтернет ресурс: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result на сайті Мінісерства юстиції України, що вказує на те, що організація оформлена належним чином та здійснює діяльність на законних підставах. Що стосується інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, місце проживання, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером), або інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, то ця інформація може не зазначатися у скороченій формі реєстру яка ще не затверджена та вноситься при реєстрації підприємства. Крім того, внесення змін до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відомостей про номер телефону та/або адресу електронної пошти засновника/учасника, керівника чи члена керівного органу юридичної особи буде здійснюватися протягом трьох днів, якщо відбудуться такі зміни. Інформація про бенефіціарного власника зазначена у Витязі з ЄДР який був наданий учасником. Ваша вимога UA-2021-02-15-008051-c.c4, щодо часткової відсутності про бенефіціарного власника юридичної особи є без підставною. Враховуючи вищевикладене Рішенням уповноваженої особи КЗ КОР "Спеціалізований обласний будинок дитини м. Боярка", від 05.03.2021 р. № 48 (надалі Протокол) – ТОВ «Б-777» ( код ЄДРПОУ 35662229) було визнано переможцем закупівлі, ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-15-008051-c, на закупівлю ДК 021:2015: 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами є законним та обґрунтованим. Як результат Вимога ТОВ "Смарті Фемілі" підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушення у процесі розгляду Замовником пропозиції ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ»

Номер: bc3e16a0eb724851b9ab3bc534c2c586
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-15-008051-c.c3
Назва: Вимога про усунення порушення у процесі розгляду Замовником пропозиції ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ»
Вимога:
Вимога про усунення порушення у процесі розгляду Замовником пропозиції ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» Закупівля: UA-2021-02-15-008051-c Замовник: КЗ КОР «Спеціалізований обласний будинок дитини м.Боярка» (ЄДРПОУ: 01994681). Підстави подання вимоги: Вимога про усунення порушення у процесі розгляду пропозиції учасника закупівлі ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.03.2021 р. № 47 (надалі Протокол про відхилення) пропозиція ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» була неправомірно відхилена. ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» не погоджується з цим рішенням, у зв’язку з наступним: По перше: Пропозиція ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» була відхилена у зв’язку з тим, що Сертифікати виробника не мали перекладу на українську мову. ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» надало Сертифікати виробника, як додатковий документ, який не впливає на тендерну пропозицію. Для підтвердження якості запропонованого товару ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» надало Замовникові торгів Висновки санітарно-епідеміологічної експертизи за додатками, а також інформаційний лист, відповідно до якого Спеціальні продукти харчування ( дитяче харчування) не підлягає сертифікації. Тобто ТОВ СМАРТІ ФЕМІЛІ» надало усі необхідні документи, що підтверджують якість запропонованого товару та його відповідність нормам законодавства України. Надання сертифікату виробника не впливають на пропозицію ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ», на якість запропонованого товару та можливість ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» поставки його у необхідній кількості та терміни. Відповідно до п.2 ч.2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція учасника відхиляється у випадку якщо вона ПОВНІСТЮ викладена іншою мовою, ніж вимагалось в тендерній документації Замовника. Пропозиція ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» викладена українською мовою, включаючи документи що підтверджують якісні, кількісні та технічні показники. Це свідчить про формальність цієї помилки і не може застосовуватись як підстава для відхилення пропозиції ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ». По друге: Пропозиція ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» було необґрунтовано відхилена, у зв’язку з тим подані документи, що підтверджують якість та відповідність товару відповідно Кваліфікаційним вимогам та Технічної специфікацію неналежно завірені, тобто відсутність дати завірення ПІБ уповноваженої особи, підпис та слів з «Оригіналом згідно». ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» вважає цю підставу для відхилення необґрунтованою та незаконною, оскільки самим Замовником в тендерній документації не були встановлені вимоги, щодо правильності завірення копій документів. Також в Законі Україні «Про публічні закупівлі» відсутні норми, які б встановлювали правильність завірення копій документів та відсутня підстава відхилення тендерної пропозиції учасника у зв’язку з неналежним способом завірення документів. ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» вважає, що належним чином завірило копії документів, а саме завірення кожної сторінки копії документа підписом директора ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» та завірення фірмовою печаткою ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ». ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» не мало порушення відповідно до цієї підстави зазначеного в Протоколі про відхилення. Спираючись на вищенаписане вимагаємо скасувати Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.03.2021 р. № 47 про відхилення пропозиції ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» та визнати ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» переможцем закупівлі за ідентифікаційним номером UA-2021-02-15-008051-c. В іншому випадку ми залишаємо за собою право про оскарження рішення КЗ КОР «Спеціалізований обласний будинок дитини м.Боярка» до Антимонопольного комітету України відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: При розгляді вимоги з ідентифікатором UA-2021-02-15-008051-c.c3 повідомляю, що керуючись пунктом 2 статтею 31 Законом України «Про публічні закупівлі», уповноваженою особою КЗ КОР "Спеціалізований обласний будинок дитини м. Боярка", 05 березня 2021року прийнято Рішення, Протоколом №47, ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-15-008051-c, дискваліфікувати пропозицію ТОВ «Смарті-Фемелі», як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації, так як у Тендерній документації чітко зазначені які помилки вважються формальними п.2 Оцінка тендерної пропозиції ТД «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо.» Також варто зазначити що п.7 Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції Тендерної документації визначено: «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. За рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Допускається подання учасниками документів, складених/перекладених російською мовою: -сертифікатів, гарантійних листів виробника; -рекламних проспектів, аналітичних статей тощо.» Тобто, сертифікати щодо якості товару Certifiсate of Quality подані англійською мовою – та повинні мати переклад українською мовою. Що стосується завірених копій документів то юридичну силу мають лише засвідчені копії (п. 8 гл. 10 розд. II Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5; далі — Правила № 1000/5): «Копія набуває юридичної сили лише в разі її засвідчення в установленому порядку. Напис про засвідчення копії складається зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів (ініціалу імені) та прізвища, дати засвідчення копії.»
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця

Номер: 0c197bb467794377b7bb946ee575c385
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-15-008051-c.c2
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
05 березня 2021року Протоколом №48, було прийнято Рішення уповноваженою особою КЗ КОР "Спеціалізований обласний будинок дитини м. Боярка", ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-15-008051-c, на закупівлю ДК 021:2015: 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами, та складено Протокол, щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Б-777». Керуючись статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник ТОВ «Белітрейд» звертає вашу увагу що тендерна пропозиція ТОВ «Б-777 » не відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015: 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами; ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-15-008051-c, а саме: Протоколом №42 від 22.02.2021 року Замовником було внесено зміни до тендерної документації в додаток 1 Технічна специфікація ( технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) згідно з якою пропозиція ТОВ «Б-777» не відповідає заявленим вимогам Замовника, а саме: В Позиції 4 технічної специфікації Замовником встановлено, що він має на меті здійснити закупівлю товару з наступними характеристиками: Суха молочна суміш антирефлюксна з народження до 6 місяців FrisoVom Comfort 1 або еквівалент з якісними характеристиками не менше ніж: Поживна цінність в 100мл готової суміші: Більки:1,4г – 1,6г; Вуглеводи: 6,8г-6,9г; Жири: 3,4г-3,5г; Камедь бобів рожкового дерева 0,46-0,47. ТОВ «Б-777» пропонує до закупівлі ( файл «Тендерна пропозиція» Вих№2/02 від 02.03.2021 року - продукт Нутрілон молочна суміш 400 гр Антирефлюкс- яка взагалі не містить камедю бобів рожкового дерева. В Позиції 5 технічної специфікації Замовником встановлено, що він має на меті здійснити закупівлю товару з наступними характеристиками: Суха молочна суміш для дітей, схильних до алергії (гіпоалергенна) для дітей з народження до 6 місяців Friso 1 HA або еквівалент та якісними характеристиками не менше ніж: Поживна цінність в 100мл готової суміші: Більки: 1,5г – 1,6г; Вуглеводи: 7,1г – 7,2 г; Жири: 3,4г Пребіотики: не нижче 0,17г Суміш повинна бути низько алергенною та містити частково розщеплений білок ТОВ «Б-777» пропонує до закупівлі ( файл «Тендерна пропозиція» Вих№2/02 від 02.03.2021 року – продукт Нутрілон молочна суміш 600 гр№2 гіпоалергенний від 6 до 12 місяців- яка не відповідає віковому критерію ( суміш не призначена для дітей від норадження до 06 місяців) крім цього містить Жирів – 3,0 г, що є меншим встановленого критерію; В Позиції 6 технічної специфікації Замовником встановлено, що він має на меті здійснити закупівлю товару з наступними характеристиками: Суха молочна суміш для дітей, схильних до алергії (гіпоалергенна) для дітей з 6 місяців Friso 2 HA або еквівалент та якісними характеристиками не менше ніж: Поживна цінність в 100мл готової суміші: Більки: 1,7г-1,8г; Вуглеводи: 7,7г-9,1г; Жири: 2,9г-3,5г; Пребіотики: не нижче 0,39г; Суміш повинна бути низько алергенною та містити частково розщеплений білок ТОВ «Б-777» пропонує до закупівлі ( файл «Тендерна пропозиція» Вих№2/02 від 02.03.2021 року –Нутрілон молочна суміш 600 гр№1 гіпоалергенний від 0 до 6 місяців- яка не відповідає віковому критерію ( суміш не призначена для дітей від 6 місяців), крім цього містить білок – 1,5 г , вуглеводи -7,2 г., що є меншим встановленого критерію визначений самим Замовником. Крім цього в Додатку №1 Тендерної документації Замовника зазначено, що у разі, якщо Учасник пропонує до закупівлі еквівалент, він повинен надати висновок про еквівалентність, виданий державною установою, акредитованою на проведення робіт із гігієнічної регламентації. Слід зазначити що ТОВ «Б-777» не надав даного документу на жоден із запропонованих продуктів. Згідно п.п 5.1 п.5 Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Встановлено: Обов’язкове надання Учасником оригіналу гарантійного листа, наданого безпосередньо виробником або його уповноваженим представником в Україні (якщо учасник не є виробником товару), який підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі, у необхідній кількості, якості та у терміни, визначені документацією. ТОВ «Б-777» не надав оригінал гарантійного листа наданого безпосередньо виробником або його уповноваженим представником в Україні, а саме : «Nutricia Zaklady Produkcyjne Sp.z.o.o», ul. Marka z Jemelnicy 1.45 - 952 Opole, Polska (TOE «Нутриція Заклади Продукційне », вул. Марка Ємельниці, 1.45 - 952, м. Ополе, Польща) який підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі, у необхідній кількості, якості та у терміни, визначені документацією. Враховуючи вище викладене, тендерна пропозиція ТОВ «Б-777», керуючись п.2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» повинна бути відхиленою, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; Враховуючи вище викладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ скасувати рішення - ПРОТОКОЛ щодо прийняття рішення уповноваженою особою КЗ КОР "Спеціалізований обласний будинок дитини м. Боярка" №48 від 05.03.2021р. ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-15-008051-c, на закупівлю ДК 021:2015: 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами, щодо визнання переможцем пропозиції учасника ТОВ «Б-777», яка не відповідає вимогам тендерної документації та відповідно до Закону повинна бути відхиленою. Право оскарження в АМКУ про не правомірне визначення переможця компанію ТОВ «Б-777» по даній процедурі закупівлі залишаємо за собою.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Ваше зауваження, щодо відсутності Гарантійного листа від виробника безпідставне, так як у пропозиції ТОВ «Б-777» наявні усі документи та довідки, які вимагались у тендерній документації та остання відповідає вимогам закупівлі Замовника отже відповідно статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), немає підстав для відхилення. Усі документи є у вільному доступі для перегляду на платформі закупівлі, яка проводиться замовником згідно вимог основного Закону. Також варто зауважити, що відповідно ст.23. Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника та тендерна документація містить вираз "або еквівалент". Характеристика товару у технічній специфікації учасника ТОВ «Б-777» та документи, що підтверджують якість товару відповідають загальним міжнародним нормам та вимогам чинного законодавства України. Отже у замовника відсутні підстави для дискваліфікації зазначено пропозиції, згідно ст.31. Закону. Враховуючи вищевикладене вважаємо Рішення уповноваженої особи КЗ КОР "Спеціалізований обласний будинок дитини м. Боярка", від 05 березня, ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-15-008051-c, на закупівлю ДК 021:2015: 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами є законним та обґрунтованим. Як результат Вимога ТОВ "БЕЛІТРЕЙД" підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування Рішення про визнання переможця

Номер: a66a9d2c3cf74203b098e82b30ace63f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-15-008051-c.c1
Назва: Вимога щодо скасування Рішення про визнання переможця
Вимога:
03 березня 2021року Протоколом №46, було прийнято Рішення уповноваженою особою КЗ КОР "Спеціалізований обласний будинок дитини м. Боярка", ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-15-008051-c, на закупівлю ДК 021:2015: 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами, та складено Протокол, щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Смарті-Фемелі» Керуючись частиною 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник ТОВ «Б-777» звертає вашу увагу що тендерна пропозиція ТОВ «Смарті-Фемелі» не відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015: 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами; ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-15-008051-c, а саме: - Сертифікати щодо якості товару  Certifiсate of Quality  подані англійською мовою - відповідно вимог ТД, документи, які надаються іншими мовами повинні мати переклад українською мовою; - подані копії документів, що підтверджують якість та відповідність товару відповідно Кваліфікаційних вимог та Технічної специфікації до предмету закупівлі - неналежним чином завірені (тільки підпис і печатка). Варто зазначити належне завірення документів передбачає наявність дати, ПІП уповноваженої особи, підпис та з слів «з оригіналом згідно». Враховуючи вище викладене тендерна пропозиція ТОВ Смарті-Фемелі», керуючись п.1 ч.2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» повинна бути відхиленою, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією. Враховуючи вище викладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ скасувати рішення - ПРОТОКОЛ щодо прийняття рішення уповноваженою особою КЗ КОР "Спеціалізований обласний будинок дитини м. Боярка" №46 від 03.03.2021р. ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-15-008051-c, на закупівлю ДК 021:2015: 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами, щодо визнання переможцем пропозиції учасника ТОВ «Смарті-Фемелі», яка не відповідає вимогам тендерної документації та відповідно до Закону повинна бути відхиленою.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: При розгляді вимоги з ідентифікатором UA-2021-02-15-008051-c.c1 про скасування визначеного переможцем ТОВ «Смарті-Фемелі» були взті до уваги невідповідності що зазначені в тендерній документації. Скасувати протокол щодо прийняття рішення № 46 від 03.03.2021 р.. Відхилити учасника ТОВ «Смарті Фемілі» так як тендерна пропозиція ТОВ «Смарті-Фемелі» не відповідає вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено