-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт Навчально-наукового медичного інституту , що знаходиться в місті Луцьку Волинської області по вулиці Потапова, 9 третього поверху Аудиторно-лабораторного корпусу №2 Волинського національного університету імені Лесі Українки»
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Торги не відбулися
220 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 200.00 UAH
Період оскарження:
15.02.2021 14:56 - 19.02.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Некомпетентно і некоректно складена документація Оголошення
Номер:
eff695ac182747828cede7faffc1aa86
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-15-007340-c.a6
Назва:
Некомпетентно і некоректно складена документація Оголошення
Вимога:
1) Шановний Замовнику. Хочемо зазначити, що незважаючи на професійно сховані і розкидані по тексту необхідні надання учасниками розяснень, пояснень, інформації і т.д., без яких пропозиція учасника буде відхилена однозначно з Вашої сторони, Ваша документація Оголошення складена з грубим порушенням норм чинного законодавства. Зокрема, що Спрощена закупівля процедурою закупівлі не є. Відповідно до статті 13 нової редакції Закону процедурою закупівлі є: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог, переговорна процедура закупівлі. У вашому оголошенні всюди фігурує відкриті, торги, процедура закупівлі, тендерна процедура, вимоги ст.17, які не стосуються спрощених закупівель. Вивчіть, будь-ласка, законодавство і приведіть у відповідність до вимог спрощених закупівель оголошення.
2)Ви вимагаєте згідно п 5.6. Оголошення Переможець торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю,повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону згідно Додатку 4 до тендерної документації.
П.5.6 і Додаток 4 у вашій документації виглядає взагалі абсурдно, бо відсутня технічна можливість системи дозавантажувати документи у спрощених закупівлях. Вимагаємо внести зміни в оголошення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.02.2021 23:48
Вирішення:
Шановний Учаснику!
По суті, спрощені закупівлі — це торги в мініатюрі: зі звичними пропозицією та аукціоном, але без обов’язкових кваліфікаційних критеріїв, без перевірки на відповідність учасника вимогам статті 17 Закону та без можливості оскаржити рішення, дії чи бездіяльність замовника до АМКУ.
Водночас зробимо кілька застережень.
По-перше, хоча замовник і не зобов’язаний застосовувати при проведенні спрощених закупівель статтю 17 Закону, однак цілком може відхилити пропозицію за наявності передбачених у цій статті підстав, якщо ці підстави будуть включені до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Річ у тім, що частина 3 статті 14 Закону містить лише мінімальний перелік обов’язкових відомостей, які замовник повинен включити до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, і при цьому дозволяє замовникові зазначити будь-яку іншу інформацію. При проведенні спрощених закупівель обов’язковим є дотримання принципів публічних закупівель, названих у статті 5 Закону, а вимоги статті 17 Закону здебільшого покликані гарантувати дотримання зазначених принципів під час витрачання публічних коштів. Тож замовник має повне право передбачити умовами спрощеної закупівлі, наприклад, що пропозиції банкрутів та учасників, що мають заборгованість з податків, зборів і т. д., будуть відхилені.
По-друге, при проведенні спрощених закупівель замовникам не зайве буде передбачити дискваліфікацію (відхилення) учасників, до яких застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у них публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції». З одного боку, відповідно до абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону відносини, пов’язані зі сферою публічних закупівель, регулює виключно цей Закон і не можуть регулювати інші закони, крім випадків, установлених цим Законом. Тож спрощена закупівля у суб’єкта, що перебуває під санкціями, не становитиме порушення Закону. З іншого боку, Закон України «Про санкції» також ніхто не скасовував, тож навряд чи серед замовників будуть охочі пояснювати Службі безпеки України причини нехтування заборонами РНБО.
Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо, що вимога не задоволена у зв’язку з необґрунтованістю.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.02.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога по змісту оголошення
Номер:
23d1363568a14e9aae50a916fb1f2b97
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-15-007340-c.b5
Назва:
Вимога по змісту оголошення
Вимога:
Шановний замовнику. У вас суперечності в документації. Приведіть у відповідність. Додаємо скріншот вашого завдання на проектування п.24 і спеціально виділили Вам червоним де вказано, що Вартість експертизи проектно-кошторисної документації оплачує замовник.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.02.2021 17:57
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Проектно-кошторисну документації і експертизу проектно-кошторисної документації оплачує замовник, все вірно, тільки він її виплачує ПЕРЕМОЖЦЮ . Відповідно до п.12 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011р. №560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» замовником експертизи є:
- замовник будівництва;
- проектувальник, якщо це передбачено договором на виконання проектно-вишукувальних робіт.
Це у нас передбачено ДОГОВОРОМ
Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо, що вимога не задоволена у зв’язку з необґрунтованістю.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.02.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
d197dbc985d44f0cab8e12409e26e242
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-15-007340-c.a4
Назва:
Вимога
Вимога:
Спрощенна процедура проводиться за статтею 14 ЗУ ,а ст.16 і ст.17 відноситься до процедури закупівлі -відкриті торги.Внесіть зміни в документацію!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.02.2021 16:29
Вирішення:
Шановний Учаснику!
По суті, спрощені закупівлі — це торги в мініатюрі: зі звичними пропозицією та аукціоном, але без обов’язкових кваліфікаційних критеріїв, без перевірки на відповідність учасника вимогам статті 17 Закону та без можливості оскаржити рішення, дії чи бездіяльність замовника до АМКУ.
Водночас зробимо кілька застережень.
По-перше, хоча замовник і не зобов’язаний застосовувати при проведенні спрощених закупівель статтю 17 Закону, однак цілком може відхилити пропозицію за наявності передбачених у цій статті підстав, якщо ці підстави будуть включені до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Річ у тім, що частина 3 статті 14 Закону містить лише мінімальний перелік обов’язкових відомостей, які замовник повинен включити до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, і при цьому дозволяє замовникові зазначити будь-яку іншу інформацію. При проведенні спрощених закупівель обов’язковим є дотримання принципів публічних закупівель, названих у статті 5 Закону, а вимоги статті 17 Закону здебільшого покликані гарантувати дотримання зазначених принципів під час витрачання публічних коштів. Тож замовник має повне право передбачити умовами спрощеної закупівлі, наприклад, що пропозиції банкрутів та учасників, що мають заборгованість з податків, зборів і т. д., будуть відхилені.
По-друге, при проведенні спрощених закупівель замовникам не зайве буде передбачити дискваліфікацію (відхилення) учасників, до яких застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у них публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції». З одного боку, відповідно до абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону відносини, пов’язані зі сферою публічних закупівель, регулює виключно цей Закон і не можуть регулювати інші закони, крім випадків, установлених цим Законом. Тож спрощена закупівля у суб’єкта, що перебуває під санкціями, не становитиме порушення Закону. З іншого боку, Закон України «Про санкції» також ніхто не скасовував, тож навряд чи серед замовників будуть охочі пояснювати Службі безпеки України причини нехтування заборонами РНБО.
Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо, що вимога не задоволена у зв’язку з необґрунтованістю.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.02.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Внесіть зміни в оголошення
Номер:
c508eeef412d40539aac3b5f9da05f61
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-15-007340-c.b3
Назва:
Внесіть зміни в оголошення
Вимога:
Доброго дня. Шановний замовнику, можете дати конкретну відповідь? В Оголошенні на спрощену закупівлю вказано: Відповідно до Розділу ІV п1.2. Тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі:1)подання для участіу відкритих торгах –менше двох тендерних пропозицій; То яка це закупіля? До чого тут відкриті торги? Ви відповідаєте: "Шановний Учаснику!
Проводяться спрощена процедура. Запрошуємо Вас на об’єкт оцінити об’єми роботи." Вас не запитували за обєми. Якщо ви відповіли що це спрощена закупівля, то будьте ласкаві, приведіть документацію, щоб відповідала б вимогам Закону. Чому по тексту в оголошенні про спрощену закупівлю вказуються відкриті торги? Вимагаєм внесення змін в Оголошення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.02.2021 16:27
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Проводяться спрощена процедура.
Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо, що вимога не задоволена у зв’язку з необґрунтованістю.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.02.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Помилки в оголошенні
Номер:
fba1dabde5054edfa12dd81ace457a61
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-15-007340-c.c2
Назва:
Помилки в оголошенні
Вимога:
Доброго дня. На запитання хто оплачує вартість експертизи ви відповіли, що учасник. Вимагаємо привести у відповідність завдання на проектування. І вказати правильно хто оплачує вартість експертизи. Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.02.2021 09:42
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Згідно додатку№1 (до договора) сторінка 34 тендерної документації на Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту
«Капітальний ремонт Навчально-наукового медичного інституту , що знаходиться в місті Луцьку Волинської області по вулиці Потапова, 9 третього поверху Аудиторно-лабораторного корпусу №2 Волинського національного університету імені Лесі Українки»
ПРОТОКОЛ
погодження договірної ціни
Ми, що підписалися нижче:
від імені «Замовника» - ______________________________
і від імені «Проектувальника» - директор _______________
склали цей Протокол про те, що Сторонами досягнуто згоди про розмір договірної ціни на розроблення проектно-кошторисної документації, з урахуванням вартості проведення експертизи, в сумі __________. (прописом.), у тому числі ПДВ 20%, що становить _____ грн.
в якому все чітко написано.
Відповідно до п.12 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011р. №560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» замовником експертизи є:
- замовник будівництва;
- проектувальник, якщо це передбачено договором на виконання проектно-вишукувальних робіт.
Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо, що вимога не задоволена у зв’язку з необґрунтованістю.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Скарга на дискримінаційні вимоги
Номер:
53ca6d1649c04fdf871f0c6d56535392
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-15-007340-c.b1
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги
Вимога:
В кваліфікаційних вимогах Оголошення вказано, що треба підтвердити наявність спеціалістів ГАПа, ГІПа (з обовязковим підтвердження досвіду роботи за спеціальністю не менше 10 років) та інженерів-проєктувальників з специфікою технологічного проектування об'єктів закладів освіти і охорони здоров'я з імпортним обладнанням(для об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3, СС2. З якої норми закону взято вимогу обовязкового підтвердження досвіду роботи за спеціальністю не менше 10 років? Чому не 9 або 11? Чи може вже замовник має виготовлений проект виконавцем, у якого гіпи і гапи мають підтверджений досвід роботи за спеціальністю рівно 10 років? ГІП або ГАП, який отримав сертифікат, здавши іспит в кваліфікаційній комісії, вже підтвердив свою кваліфікацію. Чи може після підтвердженого досвіду рівно в 10 років видають якийсь особливий сертифікат? І стосовно підтвердження досвіду інженерів-проєктувальників з специфікою технологічного проектування об'єктів закладів освіти і охорони здоров'я з імпортним обладнанням? Що мається на увазі? Яке підтвердження треба? І якого конкретно обладнання? Приберіть, будь-ласка, цю дискримінаційну вимогу. Дякую.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.02.2021 13:01
Вирішення:
Шановний Учасник!
Уповноваженою особою ДП Волинський національний університет імені Лесі Українки було розглянуто Вашу вимогу. За результатами розгляду повідомляємо наступне. Всі вимоги відповідають Закону України Про публічні закупівлі
Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо, що вимога не задоволена у зв’язку з необґрунтованістю.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні