• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Технічне обслуговування і ремонтування автомобілів Замовника (м. Полтава)

Категорія Замовника: відповідно до п.1 ч.1. ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі». Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 50112000-3. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).

Торги не відбулися

700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Період оскарження: 15.02.2021 13:37 - 27.02.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОДРАЙВ-АЛЬЯНС"

Номер: 14f963a0863647b5b3b1c0ede28d1c51
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-15-005499-c.b4
Назва: Визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОДРАЙВ-АЛЬЯНС"
Скарга:
Замовником було визнано переможцем ТОВ «Аикон-Авто» , як учасника яким по-дано пропозицію що є найбільш економічно вигідною (протокол 38 від 09.03.2021). Іншим учасником закупівлі - ТОВ "АВТОДРАЙВ-АЛЬЯНС" подано скаргу до Антимонопольного комітету, яка рішенням від 29.03.2021 №6329-р/пк-пз задоволена на користь скаржника. «….ПОСТАНОВИЛА: Зобов'язати Управління поліції охорони в Одеській області скасувати рішення про ви-значення товариства з обмеженою відповідальністю "Аикон-Авто" переможцем процедури закупівлі — "Технічне обслуговування і ремонтування автомобілів Замовника (м. Полтава)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповнова-женого органу за № UA-2021-02-15-005499-c. Рішення може бути оскаржене до суду у встановлений Законом строк. …» Замовником було виконано дане рішення , і на підставі цього було визнано пере-можцем пропозицію ТОВ "АВТОДРАЙВ-АЛЬЯНС" (протокол № 68 від 22.04.2021) ТОВ «Аикон-Авто» вважаючи рішення про визнання ТОВ "АВТОДРАЙВ-АЛЬЯНС" незаконним подано скаргу до Антимонопольного комітету України від 23.04.2021, яка була розглянута і рішенням колегії (Буроменська Н., Тищик С., Копайгора І.) від 21.05.2021 №11207-р/пк-пз : «…..ПОСТАНОВИЛА: Зобов'язати Управління поліції охорони в Одеській області скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "АВТОДРАЙВ-АЛЬЯНС" переможцем процедури закупівлі — "Технічне обслуговування і ремонтування авто-мобілів Замовника (м. Полтава)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-15-005499-c. Рішення може бути оскаржене до суду у встановлений Законом строк..» Замовник, протокольним рішенням 86 від 01.06.2021р. замість виконання вищезазначе-ного рішення приймає : «…ВИРІШИЛИ: 1. Виконати припис Рішення Колегії АМКУ шляхом повернення учасника ТОВ «АВТОДРАЙВ-АЛЬЯНС» на кваліфікацію. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «АВТОДРАЙВ-АЛЬЯНС» у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендер-ною документацією. » Таким чином, тендерним комітетом Замовника замість того щоб « скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОДРАЙВ-АЛЬЯНС» самочинно з контексту рішення колегії трактовано з іншим формулюванням в «Виконати припис Рішення Колегії АМКУ шляхом повернення учасника ТОВ «АВТОДРАЙВ-АЛЬЯНС» на кваліфікацію» чим порушено вимоги: - П.22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII якою чітко вказано : «Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються» - Ч.16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, якою чітко вказано «Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.» Дана позиція зокрема викладена і в узагальнюючому трактуванні на адресу суб’єктів публічних закупівель (лист Міністерства економіки України №3304-49140-06 від 07.08.2020 «Щодо порядку оскарження процедур закупівель» https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F49140-06 ) Отже, Замовником в межах однієї закупівлі здійснено кардинально протилежні рішення на виконання рішень Антимонопольного комітету України: – після розгляду скарги ТОВ «АВТОДРАЙВ-АЛЬЯНС» на перемогу ТОВ «Аи-кон-Авто» Замовник відразу скасував перемогу ТОВ «Аикон-Авто»; - після розгляду скарги ТОВ «Аикон-Авто» на перемогу ТОВ «АВТОД-РАЙВ-АЛЬЯНС», Замовник надав можливість учаснику ТОВ «АВТОДРАЙВ-АЛЬЯНС» повторно виправити недоліки, що є грубим порушенням законодавства про публічні закупівлі, в зв’язку з чим ТОВ «Аикон-Авто» вимагає виконати рішення Антимонопольного комітету України від 21.05.2021 №11207-р/пк-пз чітко і неухильно. На підставі вищевикладеного прошу: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі № UA-2021-02-15-005499-c ТОВ «Автодрайв-Альянс» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій №90 від 04.06.2021 (прийняття якого відбулося внаслідок невиконання рішення АМКУ від 21.05.2021 №11207-р/пк-пз). 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем закупівлі № UA-2021-02-15-005499-c ТОВ «Автодрайв-Альянс» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 68 від 22.04.2021 року Директор ТОВ «Аикон-Авто» Ю.М. Волошин
Дата розгляду скарги: 14.06.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.06.2021 20:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.07.2021 21:19
Дата виконання рішення Замовником: 08.07.2021 13:32
Коментар замовника щодо усунення порушень: Припис рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.06.2021 № 14521-р/пк-пз щодо розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю «Аикон-Авто» від 07 червня 2021 № UA-2021-02-15-005499-c.b4 щодо порушення Управлінням поліції охорони в Одеській області порядку проведення процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 - (50110000-9) Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Технічне обслуговування і ремонтування автомобілів Замовника (м. Полтава)) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-15-005499-c) виконаний
Автор: ТОВ "Аикон-Авто", Юрій Волошин +380532641558, +380509681018 suzuki_poltava@suzuki.pl.ua
Вимога
Є відповідь

Виконання рішення АМКУ

Номер: 2de154d16a1d4cad841852304c2d3a75
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-15-005499-c.b3
Назва: Виконання рішення АМКУ
Вимога:
Опис та вимога. 1. Протоколом №38 від 09.03.2021 року (Управління поліції охорони у Одеській області - Замовник) було визнано переможцем ТОВ «Аикон-Авто», та опубліковано повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2021-02-15-005499-c. Іншим учасником ТОВ «АВТОДРАЙВ-АЛЬЯНС» було подано скаргу на Рішення замовника до Антимонопольного комітету України. Антимонопольний комітет України , розглянувши скаргу виніс рішення №6329 від 29.03.2021 згідно якого «….Зобов'язати Управління поліції охорони в Одеській області скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Аикон-Авто" переможцем процедури закупівлі — "Технічне обслуговування і ремонтування автомобілів Замовника (м. Полтава)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-15-005499-c.» Протоколом №67 від 22.04.2021 року УПО у Одеській області (Замов-ник) було прийнято рішення: «1. Керуючись ч.22 ст.18 Закону скасувати рішення про визначення ТОВ «АИКОН-АВТО» переможцем процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 - (50110000-9) Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Технічне обслуговування і ремонтування автомобілів Замовника (м. Полтава)) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-15-005499- c). 2. Керуючись ст.31 Закону відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «АИКОН-АВТО» щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015 - (50110000-9) Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Технічне обслуговування і ремонтування автомобілів Замовника (м. Полтава)) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-15-005499-c).» 2. Протоколом №68 від 22.04.2021 року УПО у Одеській області (Замов-ник) було визнано переможцем ТОВ «АВТОДРАЙВ-АЛЬЯНС», та опубліковано повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2021-02-15-005499-c. Іншим учасником ТОВ «Аикон-Авто» було подано скаргу на Рішення замовника до Антимонопольного комітету України. Антимонопольний комітет України, розглянувши скаргу виніс рішення №11207 від 21.05.2021 згідно якого «….Зобов'язати Управління поліції охорони в Одеській області скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "АВТОДРАЙВ-АЛЬЯНС" переможцем процедури закупівлі — "Технічне обслуговування і ремонтування автомобілів Замовника (м. Полтава)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-15-005499-c.» Протоколом №86 від 01.06.2021 року УПО у Одеській області (Замов-ник) було прийнято рішення: «1. Виконати припис Рішення Колегії АМКУ шляхом повернення учасника ТОВ «АВТОДРАЙВ-АЛЬЯНС» на кваліфікацію. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «АВТОДРАЙВ-АЛЬЯНС» у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією.» Таким чином, тендерним комітетом Замовника замість того щоб « скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОДРАЙВ-АЛЬЯНС» самочинно трактовано з іншим формулюванням в «Виконати припис Рішення Колегії АМКУ шляхом повернення учасника ТОВ «АВТОДРАЙВ-АЛЬЯНС» на кваліфікацію» чим порушено вимоги: - П.22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII якою чітко вказано : «Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються» - Ч.16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, якою чітко вказано «Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.» Дана позиція зокрема викладена і в узагальнюючому трактуванні на адресу суб’єктів публічних закупівель (лист Міністерства економіки України №3304-49140-06 від 07.08.2020 «Щодо порядку оскарження процедур закупівель» https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F49140-06 ) Таким чином, Замовником в межах однієї закупівлі здійснено кардинально протилежні рішення на виконання рішення Антимонопольного комітету України, які грубо порушують законодавство про публічні закупівлі, в зв’язку з чим ТОВ «Аикон-Авто» вимагає виконати рішення Антимонопольного комітету України від 21.05.2021 №11207 чітко і неухильно.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу щодо виконання рішення АМКУ повідомляємо. Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.03.2021 № 6329-р/пк-пз щодо розгляду скарги ТОВ «АВТОДРАЙВ-АЛЬЯНС» від 17 березня 2021 № UA-2021-02-15-005499-c.c1 встановлено що у Замовника наявні підстави для відхилення Вашої тендерної пропозиції з причин, які визначені пунктом 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; - тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, зокрема, цитуємо: - у складі Пропозиції Переможця відсутні листи-згоди на оброблення, використання, поширення персональних даних та доступ до них відповідно до норм чинного законодавства від кожної особи, зазначеної у довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації (оригінал Листа-згоди від кожної особи, за її особистим підписом); - у складі Пропозиції Переможця відсутнє саме гарантування виконання зазначених вимог; - у складі Пропозиції Переможця міститься частково заповнена тендерна пропозиція від 12.02.2021 №48, у якій зазначено: балансування одного колеса R-14,15,16,17 - 1 (кількість послуг), та які не підпадають під дію частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону, та як наслідок зобов'язано Замовника скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Аикон-Авто" переможцем процедури закупівлі - "Технічне обслуговування і ремонтування автомобілів Замовника (м. Полтава)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA -2021-02-15-005499-с. Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі - АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.05.2021 № 11207-р/пк-пз щодо розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю «Аикон-Авто» від 30.03.2021 № UA-2021-02-01-013209-a.b1 від 23 квітня 2021 № UA-2021-02-15-005499-c.b2 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 - (50110000-9) Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Технічне обслуговування і ремонтування автомобілів Замовника (м. Полтава)) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-15-005499-c), зобов'язано Замовника скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОДРАЙВ-АЛЬЯНС» переможцем процедури закупівлі та зазначила що, Замовник, не виявивши невідповідність в наданих документах, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: На виконання вимог підпункту 5 пункту 5 розділу 3 тендерної документації у складі пропозиції містяться, зокрема: 1) у файлі "АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР.pdf": - довідка про досвід виконання аналогічного договору, в якій міститься інформація про договір від 05.03.2019 № 20190305, укладений з ТОВ "Українське зерно"; - договір від 05.03.2019 № 20190305, акти до зазначеного договору та лист-відгук; 2) Договір № АА-08/20 від 08.01.2020, укладений із ТОВ "Говтва"; договір № 373/12.06 від 01.10.2020, укладений із ДП "Полтавське лісове господарство"; договір № 20190402 від 02.04.2019, укладений із ТОВ "Компанія Стрім"; договір № 18/0619/59 від 18.06.2019, укладений із ТОВ Агрофірма "Добробут" - зазначений договір надано не у повному обсязі (зокрема, відсутні розділи з реквізитами сторін); 3) акти здачі-приймання робіт (надання послуг) до наведених вище договорів. Разом з тим, наведені акти не підтверджують проведення робіт саме не менше, ніж 50 нормо-годин з технічного обслуговування, ремонту ходової частини, ремонту системи вентиляції та кондиціонування, системи електричного управління, мережі живлення та освітлення автомобілів Hyundai Tucson та ВАЗ-2121. Крім того, у складі пропозиції відсутні наряди-замовлення до зазначених договорів. Водночас, у Рішенні Колегії АМКУ зазначено що, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, Замовник порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, у своїх діях Замовник керувався виключно вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, нормативною та законодавчою базою. Всі дії Замовника у здійсненні процедури закупівлі відбувались виключно у правовому полі. З огляду на викладене, відсутні підстави для задоволення вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Визнання переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю "АВТОДРАЙВ-ФЛЬЯНС".

Номер: 36e0489abe5741d69f6e6b7181e557a2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-15-005499-c.b2
Назва: Визнання переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю "АВТОДРАЙВ-ФЛЬЯНС".
Скарга:
Замовником було визнано переможцем пропозицію учасника ТОВ "АВТОДРАЙВ-АЛЬЯНС" (протокол № 68 від 22.04.2021). ТОВ «Аикон-Авто» вважає рішення від 22.04.2021 про визнання ТОВ "АВТОД-РАЙВ-АЛЬЯНС" незаконним, необгрунтованим, та таким що суперечить положенням чинного законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата розгляду скарги: 11.05.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.04.2021 14:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.05.2021 21:34
Дата виконання рішення Замовником: 01.06.2021 10:48
Коментар замовника щодо усунення порушень: Припис рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.05.2021 № 11207-р/пк-пз щодо розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "Аикон-Авто" від 23 квітня 2021 № UA-2021-02-15-005499-c.b2 щодо порушення Управлінням поліції охорони в Одеській області порядку проведення процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 - (50110000-9) Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Технічне обслуговування і ремонтування автомобілів Замовника (м. Полтава)) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-15-005499-c) виконаний.
Автор: ТОВ "Аикон-Авто", Юрій Волошин +380532641558, +380509681018 suzuki_poltava@suzuki.pl.ua
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника про визначення Переможця

Номер: 9e1b1eaa3fa546128ee7038c35d57900
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-15-005499-c.c1
Назва: Скарга на рішення Замовника про визначення Переможця
Скарга:
До Антимонопольного комітету України 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОДРАЙВ-АЛЬЯНС» 36008, м. Полтава, Харківське шосе, 29 Код ЄДРПОУ 39162637 Тел./ факс 0661452463 Електронна пошта: dhutartseva@bmw.poltava.ua Замовник, рішення якого оскаржується: Управління поліції охорони в Одеській області 65074, Одеська область, м. Одеса, вул. Академіка Філатова, буд.70-А Код ЄДРПОУ 40108934 Тел.: +380504166045 Електронна пошта: andrey.galenko@ukr.net Інформація про закупівлю: Вид предмету закупівлі: Послуги Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання Ідентифікатор закупівлі:UA-2021-02-15-005499-с ● 92abd98b33fd4e3d8da988ce8b5cccca Очікувана вартість: 700 000,00 гривень, з ПДВ СКАРГА на рішення Замовника Відповідно до оголошення № UA-2021-02-15-005499-с , яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 15 лютого 2021 року (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-15-005499-c), Управлінням поліції охорони в Одеській області (далі за текстом – Замовник) було оголошено процедуру відкритих торгів на Технічне обслуговування і ремонтування автомобілів Замовника (м. Полтава) (Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання). Очікувана вартість: 700 000,00 гривень, з ПДВ. Для участі в процедурі закупівлі тендерні пропозиції подали наступні Учасники: 1. Товариство з обмеженою відповідальністю «Аикон-Авто» (код ЄДРПОУ 38019594). 2. Товариство з обмеженою відповідальністю «Автодрайв-Альянс» (код ЄДРПОУ 39162637). За результатами проведеного аукціону, який відбувся 04 березня 2021 року, найбільш економічно вигідну пропозицію було надано Учасником ТОВ «АИКОН-АВТО» - 489 948,54 гривень з ПДВ. За результатами автоматичного розрахунку системою було визнано, що дана пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону (АНОМАЛЬНО НИЗЬКА ЦІНА), про що проінформовано учасника процедури закупівлі та Замовника. 04 березня 2021 року Учасником – ТВ «АИКОН-АВТО» - було подано обґрунтування аномально-низької ціни. 09 березня 2021 року, за наслідками кваліфікації Переможця Замовником було складено та оприлюднено ПРОТОКОЛ № 38 засідання тендерного комітету Управління поліції охорони в Одеській області, Щодо розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015 - (50110000-9) Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Технічне обслуговування і ремонтування автомобілів Замовника (м. Полтава)) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-15-005499-c) на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника ТОВ «АИКОН-АВТО», пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Згідно вищевказаного протоколу, Переможцем торгів було визнано ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АИКОН-АВТО», та опубліковано повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2021-02-15-005499-с. Вважаємо вказане рішення Замовника незаконним, необґрунтованим, та таким, що суперечить положенням чинного законодавства, зокрема – Закону України «Про публічні закупівлі», умовам тендерної документації, виходячи з наступного. 1. ЩОДО ОБГРУНТУВАННЯ ТОВ «АИКОН-АВТО» АНОМАЛЬНО НИЗЬКОЇ ЦІНИ. Пунктом 1 Розділу 5 Тендерної документації визначено, що «Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абз.1 ч.14 ст.29 Закону. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством». Обґрунтування аномальної низької ціни, надане ТОВ «АИКОН-АВТО», не містить ЖОДНОЇ інформації по ЖОДНОМУ з пунктів, передбачених умовами тендерної документації, а саме: 1) в обґрунтуванні не йдеться про жодний застосований технологічний процес виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва, завдяки якому досягнута економія; 2) не визначено, які саме сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3) відсутня інформація про отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством. 4) не обґрунтовано, яким чином Учасник має змогу оптимізувати та зменшити витрати часу на ремонт, оформлення документації. Так само – є безпідставними, та такими, що не впливають на ціну тендерної пропозиції, факти, на зразок: «автомобілі добре відомі фахівцям сервісу», та що «спеціалістами проводилися діагностичні роботи» і т.п. Таким чином, Учасником – ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АИКОН-АВТО» не надано жодного належного обґрунтування, жодного підтверджуючого документу в обґрунтування заявленої ним цінової пропозиції, доказова база повністю відсутня; натомість – мають місце лише загальні, нічим не підтверджені, фрази, що, відповідно – не відповідає вимогам тендерної документації. Однак, Замовник, всупереч вищевказаним фактам, визначив таке обґрунтування достатнім. 2. ЩОДО ПОРУШЕННЯ УЧАСНИКОМ – ТОВ «АИКОН-АВТО» - ВИМОГИ П.5 РОЗДІЛУ 3 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ В ЧАСТИНІ НАДАННЯ ДОКУМЕНТІВ . Абз. 3 П.п.4 п.5 Розділу 3 Тендерної документації передбачено: «Окрім того, для участі у процедурі закупівлі згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» та на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» учасник надає Лист-згоду на оброблення, використання, поширення персональних даних та доступ до них відповідно до норм чинного законодавства від кожної особи, зазначеної у довідці про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації (оригінал Листа-згоди від кожної особи, за її особистим підписом). Натомість – у складі тендерної пропозиції ТОВ «АИКОН-АВТО» надано загальний лист-згоду на обробку персональних даних. Листи-згоди від кожної особи, за її особистим підписом, відсутні. 3. ЩОДО ПОРУШЕННЯ УЧАСНИКОМ – ТОВ «АИКОН-АВТО» - ВИМОГИ П.П.4 П.5 РОЗДІЛУ 3 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ В ЧАСТИНІ НАДАННЯ ДОКУМЕНТІВ Абз. 1 П.п.4 п.5 Розділу 3 Тендерної документації передбачено обов’язок Учасника надати «оригінал інформаційної довідки, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі. В довідці потрібно зазначити наступну інформацію: посада працівників, ПІБ, освітньо-кваліфікаційний рівень, спеціальність, загальний досвід роботи та досвід роботи на даному підприємстві. Обов’язкова наявність слюсарів з ремонту колісних транспортних засобів (автослюсарів) у кількості не менше чотирьох, зокрема: майстра з діагностики та налагодження електронного устаткування автомобільних засобів (авто електрика). У якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник, на кожну особу зазначену у довідці, надає документи, що підтверджують її освітньо-кваліфікаційний рівень, а також наказ про прийняття на роботу та/або завірену учасником копії трудових книжок». Натомість, Учасником – ТОВ «АИКОН-АВТО», замість «Інформаційної довідки» надано «Відомість про кадрові ресурси», яка не надає весь обсяг інформації, який вимагається умовами даного пункту тендерної документації, а саме: - у складі пропозиції відсутній документ, що підтверджує освітньо-кваліфікаційний рівень: Волошина Ю.М., Дудченко В.В., Тихенко А.М., Нестеренко В.М. - у Відомості не зазначено освітньо-кваліфікаційний рівень: Дзекун І.В., Гасенко М.В., Переяславський О.Ю., Сердюков Ю.В., Дудченко В.В., Тихенко А.М. , Нестеренко В.М. - дані, зазначені у графі таблиці «Досвід роботи на підприємстві», суперечать даним, які слідують з копій Наказів про прийняття на роботу працівників підприємства: Волошин Ю.М. – вказано 4 роки, тоді як, згідно доданого до тендерної документації наказу він був прийнятий у грудні 2017 року. Громенко О.Л. – вказано 4 роки, а згідно наказу була прийнята на роботу у жовтні 2017 року. Овчаренко С.О. – вказано 5 років, а згідно наказу про прийняття був прийняти у 2017 році. Дзекун І.В. – вказано 4 роки, а згідно доданого наказу, був прийнятий у вересня 2018 року. Рекка В.Ю. – вказано 6 років, а згідно доданого наказу був прийнятий на посаду у 2016 році. Негребецький – вказано 2 роки, а згідно наказу був прийнятий у липні 2019 року. Переяславський О.Ю. вказано 1 рік, а був прийнятий, згідно доданого наказу у червні 2020 року. Сердюков Ю.В. – вказано 1 рік, а був прийнятий на посаду, згідно доданого наказу – у травні 2020 року. Дудченко В.В. – вказано 1 рік, а був прийнятий на посаду, згідно доданого наказу, у травні 2020 року. Нестеренко В.М. – вказано 3 роки, а був прийняти на посаду, згідно доданого наказу – у січні 2019 року. Відсутність копій трудових книжок не дозволяють встановити достовірність інформації, вказаної у графі «Загальний досвід роботи». Крім того, у складі даної таблиці, та у доданих документах відсутні дані про те, що на підприємстві працюють «слюсарі з ремонту колісних транспортних засобів (автослюсарів) у кількості не менше чотирьох», як того вимагає тендерна документація. Таким чином, Учасником, всупереч вимогам Тендерної документації, зазначена неповна, суперечлива та недостовірна інформація в частині наявних працівників, їх кваліфікації та наявного досвіду, а, відтак – ставить під сумнів достовірність доданих наказів про прийняття на роботу даних працівників; а відсутність у частини працівників документів, що підтверджують їх належну кваліфікацію – і здатність Учасника забезпечити належний рівень проведення робіт. 3. ЩОДО ПОРУШЕННЯ УЧАСНИКОМ – ТОВ «АИКОН-АВТО» - ВИМОГИ П.6 РОЗДІЛУ 3 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ В ЧАСТИНІ НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ТА ДОКУМЕНТІВ Умовами п. 6 Розділу 3 тендерної документації передбачено «Відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена оригіналом заповненої інформаційної довідки у формі, наведеній у додатку 2 до тендерної документації та гарантування виконання зазначених вимог». Натомість – тендерна пропозиція Учасника – ТОВ «АИКОН-АВТО», у порушення вищевказаної вимоги, не містить гарантування виконання зазначених вимог. 4. ЩОДО ПОРУШЕННЯ УЧАСНИКОМ – ТОВ «АИКОН-АВТО» - ВИМОГИ П.5 РОЗДІЛУ 3 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ В ЧАСТИНІ НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ТА ДОКУМЕНТІВ Відповідно до абз.2 п.п.1 п.5 Розділу 3 Тендерної документації «Довідка повинна містити інформацію про фірму-виробника і моделі, права володіння або користування (власне, орендоване тощо) щодо кожного із видів обладнання, зазначеного у довідці». Замість Довідки, Учасником надано «Відомість про обладнання», яка не містить чітко визначені дані про фірму-виробника по жодному з обладнання, що є порушення вимог тендерної документації. 5. ДОДАТОК 1 «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», ЗАПОВНЕНО НЕНАЛЕЖНИМ ЧИНОМ Так, у частині «Автомобілі виробництва держав СНД, згідно з додатком 2 до тендерної документації»: - п. 1, стопчик 3 – вказана 1 послуга, замість 10 - п.2, 3, 4 – не заповнені стовпчики 6 і 7 - п.18, 29, 30, 34. 64, 65 – не заповнені стовпчики 5, 6, 7, 8. - п. 89 – 95, 97,98, 101, 102 – не заповнені стовпчики 6, 7 У частині «Автомобілі імпортного виробництва, згідно з додатком 2 до тендерної документації»: - п.2-4, 28 – 32, 34 – не заповнені стовпчики 6, 7. У даних графах відсутні будь-які позначення (прочерк, нуль і т.п). Вказаний факт є грубим порушенням умов Тендерної документації, оскільки не дозволяє визначити, чи вказані роботи були враховані Учасником під час формування Тендерної пропозиції, та чи будуть вони ним виконані, за умови укладення Договору. А, відповідно, заявлена ціна тендерної пропозиції не обчислена належним чином і ставить під сумнів правильність зроблених розрахунків. 6. ЩОДО ПОРУШЕННЯ УЧАСНИКОМ – ТОВ «АИКОН-АВТО» - ВИМОГИ п.п.5 П.5 РОЗДІЛУ 3 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ В ЧАСТИНІ НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ТА ДОКУМЕНТІВ Відповідно до умов абз.3 п.п.5 п. 5 Розділу 3 тендерної документації «Для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати копію договору з копією документу передбаченого умовами договору, що підтверджує його повне виконання (акт наданих послуг, акт виконаних робіт, тощо)та скан-копію оригіналу відгуку від юридичної чи фізичної особи, з якою укладено договір, що наведено в довідці про виконання аналогічних договорів. Лист-відгук має бути підписаний особою (керівник, підписант) повноваження якої можна перевірити за допомогою безкоштовного пошуку відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР). Якщо лист-відгук підписаний особою не вказаною в ЄДР до листа-відгуку має бути доданий документ, що підтверджує її повноваження. Лист-відгук надається на бланку з реквізитами підприємства та датою і вихідним номером.» Натомість: 1. Щодо Договору № 95 від 20.08.2020 року з Виконавчим комітетом Полтавської міської ради: - Договір підписано Рекотовим С.Є, який «діє згідно Довіреності» - копія довіреності не додана. - Відгук підписано Кот Є. – особою, відомості про яку відсутні в ЄДР, довіреність не додано. Крім того – дата та вихідний номер на відгуку, як того вимагають умови тендерної документації, відсутні. - Акти виконаних робіт зі Сторони Виконавця підписані невстановленою особою, (відсутня вказівка посади, прізвища, ініціалів поряд з підписом), що не дозволяє ідентифікувати дану особу, та, відповідно встановити законність та достовірність даних актів; - в Актах виконаних робіт відсутні підписи про відсутність претензій до виконаних робіт з боку Замовника. - Загальна сума договору, згідно Додатку 1 до Договору становить 12 999, 00 грн. Натомість – сума виконаних робіт, виходячи з доданих актів, становить 3461,44 гривень. Відповідно до п. 7.1 Договору – зміни та доповнення до договору здійснюються тільки в письмовій формі за взаємною згодою сторін». Додаткову угода про зміну суми договору Учасником не додана до документів тендерної пропозиції. Таким чином – відсутній документ, передбачений умовами договору що підтверджує його повне виконання. - Акти виконаних робіт не містять даних про реквізити Договору, згідно якого виконуються роботи, що не дозволяє визначити, в межах якого саме договору виконувалися дані роботи, а, відповідно – не можуть слугувати в якості документального підтвердження виконання даного Договору. 2. Щодо Договору № 97 від 04.03. 2020 року з Виконавчим комітетом Полтавської міської ради: - Договір підписано Рекотовим С.Є, який «діє згідно Довіреності» - копія довіреності не додана. - Відгук підписано Кот Є. – особою, відомості про яку відсутні в ЄДР, довіреність не додано. Крім того – дата та вихідний номер на відгуку, як того вимагають умови тендерної документації, відсутні. - Акти виконаних робіт зі Сторони Виконавця підписані невстановленою особою, (відсутня вказівка посади, прізвища, ініціалів поряд з підписом), що не дозволяє ідентифікувати дану особу, та, відповідно встановити законність та достовірність даних актів. - в Актах виконаних робіт відсутні підписи про відсутність претензій до виконаних робіт з боку Замовника. - В Акті виконання робіт № 36390 на загальну суму 1 527, 54 гривень відсутній взагалі підпис від Замовника. Відповідно до п.2.5.1 Договору – Замовник зобов’язаний перевірити якість проведених Виконавцем Послуг в момент їх прийняття, про що складається акт-приймання-передачі. Факт наявності не підписаного Акту виконаних робіт у даному випадку ставить під сумнів факт отримання вказаних послуг, та, відповідно – факт повного виконання сторонами даного договору, що є обов’язковою умовою для подання Договору в якості аналогічного згідно умов тендерної документації. - Акти виконаних робіт не містять даних про реквізити Договору, згідно якого виконуються роботи, що не дозволяє визначити, в межах якого саме договору виконувалися дані роботи, а, відповідно – не можуть слугувати в якості документального підтвердження виконання даного Договору. 3. Щодо Договору з Регіональним сервісним центром ГСЦ МВС в Полтавській області: - У довідці зазначено Договір № 68 від 19.10.2020 року, у той час як в якості доказу додано скан –копію Договору з даним Контрагентом за № 68-20. Даний факт ставить під сумнів, який саме договір мав на увазі Учасник. - Акти виконаних робіт не містять даних про реквізити Договору, згідно якого виконуються роботи, що не дозволяє визначити, в межах якого саме договору виконувалися дані роботи, а, відповідно – не можуть слугувати в якості документального підтвердження виконання даного Договору. - умовами п. 3.1 Договору визначена загальна сума договору 90354,41 гривень. Додані Акти виконання робіт - на суму 84 131, 26 гривень. Додаткові угоди про внесення змін до Договору Учасником не додано до Тендерної пропозиції, Додаткову угода про зміну суми договору Учасником не додана до документів тендерної пропозиції. Таким чином – відсутній документ, передбачений умовами договору, що підтверджує його повне виконання, що є умовою тендерної документації. - в Актах виконаних робіт відсутні підписи про відсутність претензій до виконаних робіт з боку Замовника. 4. Щодо Договору № 315 від 02.07.2020 року з Управлінням поліції охорони в Полтавській області: - згідно п.3.1 Договору, загальна сума договору становить 316 800, 00 гривень. Загальна сума актів виконання робіт, що додані учасником, становить 312670, 89 гривень. Додаткову угода про зміну суми договору Учасником не додана до документів тендерної пропозиції. Таким чином – відсутній документ, передбачений умовами договору, що підтверджує його повне виконання, що є умовою тендерної документації. - в Актах виконаних робіт відсутні підписи про відсутність претензій до виконаних робіт з боку Замовника. - Акти виконаних робіт не містять даних про реквізити Договору, згідно якого виконуються роботи, що не дозволяє визначити, в межах якого саме договору виконувалися дані роботи, а, відповідно – не можуть слугувати в якості документального підтвердження виконання даного Договору. - частина Актів виконаних робіт зі Сторони Виконавця підписані невстановленою особою, (відсутня вказівка посади, прізвища, ініціалів поряд з підписом), що не дозволяє ідентифікувати дану особу, та, відповідно встановити законність та достовірність даних актів. 5. Щодо Договору № У-268/20 від 01.06.2020 року з Управлінням поліції охорони в Одеській області. - згідно 3.1 Договору, ціна Договору становить 434583 грн.26 копійок.. Сума Актів виконаних робіт, що додані до тендерної пропозиції, становить 393 668, 34 гривні. Додаткову угода про зміну суми договору Учасником не додана до документів тендерної пропозиції. Таким чином – відсутній документ, передбачений умовами договору, що підтверджує його повне виконання, що є умовою тендерної документації. - в Актах виконаних робіт відсутні підписи про відсутність претензій до виконаних робіт з боку Замовника. - Акти виконаних робіт зі Сторони Виконавця підписані невстановленою особою, (відсутня вказівка посади, прізвища, ініціалів поряд з підписом), що не дозволяє ідентифікувати дану особу, та, відповідно встановити законність та достовірність даних актів. Таким чином, жодний з договорів, які наведені Учасником – ТОВ «АИКОН-АВТО» В ЯКОСТІ АНАЛОГІЧНОГО – НЕ ВІДПОВІДАЄ ВСТАНОВЛЕНИМ ЗАМОВНИКОМ ВИМОГАМ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Відповідно – вимога щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів не виконана. Всі вищевикладені факти свідчать про те, що пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «АИКОН-АВТО» є такою, що не відповідає вимогам Замовника, викладеним у Тендерній документації. Вважаємо, своїми діями, визнаючи Переможцем торгів ТОВ «АИКОН-АВТО», Замовник порушив принцип здійснення закупівель, встановлений ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Даними діями Замовник порушено наші права і інтереси прийняти участь у закупівлі, бути визнаним Переможцем торгів та отримати прибуток. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.ст.1, 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визнання Переможцем ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЙКОН-АВТО» у процедурі закупівлі № UA-2021-02-15-005499-с . 3. Зобов’язати Замовника завершити процедуру закупівлі № UA-2021-02-15-005499-с згідно норм чинного законодавства. 4. Повернути скаржнику кошти, сплачені за подання скарги. Директор ТОВ «АВТОДРАЙВ-АЛЬЯНС» В.В.ВАШАК
Дата розгляду скарги: 29.03.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.03.2021 18:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.04.2021 18:33
Дата виконання рішення Замовником: 22.04.2021 09:49
Коментар замовника щодо усунення порушень: Припис рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.03.2021 № 6329-р/пк-пз щодо розгляду скарги ТОВ «АВТОДРАЙВ-АЛЬЯНС» від 17 березня 2021 № UA-2021-02-15-005499-c.c1 щодо скасування рішення про визначення ТОВ «АИКОН-АВТО» переможцем процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 - (50110000-9) Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Технічне обслуговування і ремонтування автомобілів Замовника (м. Полтава)) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-15-005499-c) виконаний.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОДРАЙВ-АЛЬЯНС", ТОВ АВТОДРАЙВ-АЛЬЯНС 380500622175,380950779009 kkozinska@citroen.poltava.ua