• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Мікродобрива

річний план закупівель. 1. Замовник: 1.1.Найменування: Асканійська державна сільськогосподарська дослідна станція Інституту зрошуваного землеробства Національної академії аграрних наук України. 1.2. Місцезнаходження: 74862, Херсонська область, Каховський р-н, с.Тавричанка, вул. 40 років Перемоги, буд.16 1.3. Код за ЄДРПОУ: 35435081 1.4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 1.5.Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Господарчук Віта Олександрівна, уповноважена особа Асканійської ДСДС ІЗЗ НААН, тел. +380668669004, електронна пошта: vita291212@ukr.net 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота): ДК 021:2015 – 24440000-0 – Добрива різні (Мікродобрива). 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Додатку 2 до оголошення. 4. Кількість товарів: згідно Додатку 2 до оголошення. 4.1. Місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 74862, Херсонська область, Каховський р-н, с.Тавричанка, вул. 40 років Перемоги, буд.16 (склад Замовника). 5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 01.04.2021 року. Поставка товару здійснюється одноразово або узгодженими партіями, не пізніше трьох робочих днів з моменту одержання відповідної заявки від Замовника. 6. Умови оплати: Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 7 (семи) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 90 000 грн., з ПДВ (Дев’яносто тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. 8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): з 15.02.2021р. по 20.02.2021р. 9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 26.02.2021р. 10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником. Єдиним критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію – 100%). 11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5% до 3% або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 1%. Додатки до оголошення: Додаток 1. Перелік документів, які надаються учасниками для підтвердження відповідності пропозиції вимогам встановленим замовником. Додаток 2. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Додаток 3. Проект договору про закупівлю товару. Додаток 4. Форма «Тендерна пропозиція».

Завершена

90 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 900.00 UAH
Період оскарження: 15.02.2021 11:38 - 20.02.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Оскарження дискваліфікації

Номер: 790aba715fce4e9aba80562137fe5365
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-15-003406-c.b1
Назва: Оскарження дискваліфікації
Вимога:
ТОВ "Інноваційне товариство ІНВЕП" заявило саму низьку ціну в тендері. Нашу дискваліфікаціюм вважаємо неправомірною із наступних причин: 1. Ми подали повні аналоги предметів закупівлі із порівняльними таблицями, які приведені в Додатку 2. Повторно вислиаємо вказаний додаток. 2. Паспосрта якості на нашу продукцію ми вказалі в повному обсязі. 3. Копія Свідоцтва ПДВ завірена належним чином. Зауваження Замовника до оформлення документів ми вважаємо несуттевою помилкою. Ціна наших продуктів СУТТЄВО нижча від цін конкурентів. Вбачаємо в діях ЗАМОВНИКА навмисну неуважність та корупційну складову. Якщо наша ВИМОГА не буде розглянута належним чином, будемо звертатись до Суду.
Вирішення: Згідно п.5 Примітки до Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі за ДК 021:2015 – 24440000-0 Добрива різні (Мікродобрива) ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-15-003406-c, документи, які готуються безпосередньо учасником та копії документів, що засвідчуються учасником повинні бути засвідчені не більше місячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасник ТОВ «Інноваційне товариство ІНВЕП" надав копію свідоцтва про платника податку на додану вартість без дати засвідчення, без зазначення ПІБ посадової особи, яка засвідчила вказаний документ. Відповідно до Наказу Держспоживстандарту України від 07.04.2003р. № 55 – оформлення документів щодо засвідчення копій документів повинна складатися зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису, особи яка засвідчує копію, ініціали та прізвища, дата засвідчення копії. Також, щодо ствердження Учасника ТОВ «Інноваційне товариство ІНВЕП" по ціновій пропозиції - найменша ціна, то уповноважена особа Курохта Н.О. врахувала це, але ж учасник пропонує еквівалентний товар, який на ринку мікродобрив коштує значно нижче (дешевше) ніж оригінальний товар, опис якого було викладено замовником у Додатку № 2 до оголошення. Також, отримавши консультацію від старшого наукового співробітника лабораторії агротехнологій Баранова Р.В., який має відповідну освіту та досвід в агрономії та використанні мікродобрив та засобів захисту рослин уповноважена особа дійшла висновку, що еквівалентний товар, який пропонує Учасник не підходить Замовнику. Тому, згідно п.1 ст.13 ЗУ «Про публічні закупівлі» пропозицію ТОВ «Інноваційне товариство ІНВЕП» було відхилено у зв’язку з тим, що вона не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено