-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Набір з резервуаром до сепаратора клітинного аутотрансфузійного
Завершена
180 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
Період оскарження:
15.02.2021 10:51 - 27.02.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
3339b690f936492398bd5daefacf49a7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-15-002259-c.b1
Назва:
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Комунальним підприємством «Дніпропетровський обласний центр кардіології та кардіохірургії Дніпропетровської обласної ради» (код 01985370) (надалі – Замовник) в електронній системі закупівель було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товару 33140000-3 Медичні матеріали. Набір з резервуаром о сепаратора клітинного аутотрансфузійного. Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-15-002259-c.
У зазначених торгах прийняли участь: Товариство з обмеженою відповідальністю «ФІОРЕ-М» (надалі – Скаржник або ТОВ «ФІОРЕ-М») та Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА».
За результатами аукціону, найбільш економічно вигідною ціною, була ціна, запропонована Скаржником.
Однак, 03.03.2021 р. Протоколом засідання членів тендерного комітету № 50 від 03.03.2021р. Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника на підставі того, що Скаржником не вірно надано довідку в довільній формі за ч. 1 п. 6 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації (надалі – Протокол).
ТОВ «ФІОРЕ-М» не погоджується із таким рішенням Замовника, вважає його таким, що порушує його права, як учасника, який реально претендував на визнання його пропозиції як найкращої та найбільш економічної вигідної, та таким, що призвело до порушенням одного з основних принципів Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а саме, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, з огляду на наступне.
Відповідно до п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна документація – це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Частина перша ст. 22 Закону передбачає, що тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель.
Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону).
Відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Тобто, Закон не містить вимог щодо обов’язкового завантаження документів учасниками на підтвердження пунктів по статті 17 Закону. Підтвердження відсутність підстав здійснюється шляхом заповнення відповідних форм на електронному майданчику.
Відповідно до Протоколу пропозиція Скаржника відхилена на підставі п. 1. ч. 1. ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) - не відповідність встановлена абз. першим ч. 3. ст. 22 Закону: тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації та змінам, а саме: у складі ТД передбачено надання Довідки у довільній формі про те, що: 6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або повноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Таким обґрунтуванням Замовник суперечить вимогам, які зазначені в його Тендерній документації (надалі – ТД).
Так, відповідно до вимог пп. 1 ч. 1 Розділу 3 ТД Замовника «тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
• копія Статуту або іншого установчого документу;
• копія свідоцтва платника ПДВ (у разі наявності), або витягу з реєстру платників ПДВ;
• копія свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі наявності), або витягу з реєстру платників єдиного податку;
• копія наказу про призначення керівника (для юридичних осіб);
• копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для учасників - фізичних осіб);
• копія паспорту (для учасників - фізичних осіб);
• довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство:
а) реквізити (повна назва, адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів, код ЄДРПОУ);
б) керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб;
в) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі повідомлення про намір укласти договір).
• Гарантійний лист у довільній формі щодо застосування заходів із захисту довкілля.
• Опис документів, що входять до складу пропозиції учасника
• Лист-згода на обробку персональних даних.
• Лист у довільній формі, що Учасник не обмежений законодавством «Про санкції»
- проектом договору про закупівлю товару (Додаток 4 до тендерної документації), який повинен бути заповнений та підписаний уповноваженою на те особою учасника та містити печатку».
Звертаємо увагу Колегії, що серед зазначених документів, не передбачено надання довідок у письмовому вигляді, які визначені п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону.
Окрім цього, відповідно до пп. 5.4 п. 5 Розділу 3 ТД «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель».
Отже, за таких обставин, вважаємо, що Скаржником був наданий повний пакет документів, який вимагався тендерною документацією Замовника. На підтвердження відсутності підстав по ст. 17 Закону Скаржником була заповнена електронна форма на електронному майданчику в розділі «Відповідність критеріям»(роздруківка додається).
Дії Замовника, які полягають у відхиленні тендерної пропозиції ТОВ «ФІОРЕ-М» є незаконними та дискримінаційними.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник реально претендував на перемогу в торгах, що підтвердив і сам Замовник, який в Протоколі вказав, що цінова пропозиція Скаржник була найвигіднішою.
Виходячи з викладеного, вбачається безпідставне відхилення Замовником тендерної пропозиції Скаржника, що призвело до порушення останнім ст. 5 Закону, зокрема, принципу на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи вищевказане, керуючись 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівель в частині відхилення Комунальним підприємством «Дніпропетровський обласний центр кардіології та кардіохірургії Дніпропетровської обласної ради» тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ФІОРЕ-М».
3. Визнати незаконним Протокол Комунального підприємства «Дніпропетровський обласний центр кардіології та кардіохірургії Дніпропетровської обласної ради» № 50 від 03.03.2021 р. про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ФІОРЕ-М» та зобов’язати Комунальне підприємство «Дніпропетровський обласний центр кардіології та кардіохірургії Дніпропетровської обласної ради» здійснити повторний розгляд тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ФІОРЕ-М».
Додатки: роздруківка з електронного майданчика.
Пов'язані документи:
Учасник
- прозоро відстуність підстав ст.17 Фіоре М.PDF 05.03.2021 14:26
- Скарга.pdf 05.03.2021 14:26
- рішення від 10.03.2021 № 4458 + лист Замовнику.pdf 11.03.2021 09:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.03.2021 № 5395.pdf 19.03.2021 15:27
- рішення від 18.03.2021 № 5395.pdf 24.03.2021 13:12
- відповідь АМКУ.pdf 11.03.2021 13:52
- відповідь АМКУ.docx 11.03.2021 13:52
- довідка у довільній формі скаржника по ст.17.pdf 11.03.2021 13:52
- лист та протокол 63.pdf 29.03.2021 11:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.03.2021 15:32
Дата розгляду скарги:
18.03.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.03.2021 09:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.03.2021 13:12
Дата виконання рішення Замовником:
29.03.2021 11:34
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ФІОРЕ-М" було скасовано протоколом № 63 від 29 березня 2021 року.