-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з відлову та стерилізації бродячих тварин у м.Синельникове Дніпропетровської області
Торги не відбулися
60 352.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 301.76 UAH
мін. крок: 0.5% або 301.76 UAH
Період оскарження:
12.02.2021 21:36 - 18.02.2021 21:32
Вимога
Відхилено
Невідповідність тендерної документації оголошеній закупівлі
Номер:
c57635e5579e42dea1875ff9bbbc7dbe
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-12-012119-c.c1
Назва:
Невідповідність тендерної документації оголошеній закупівлі
Вимога:
Для прийняття участі в оголошеній Вами закупівлі послуг з відлову та стерилізації бродячих тварин просимо надати роз’яснення по тендерній документації та внести зміни.
1. Замовнмк вимагає від учасників при наданні послуги заходів із захисту довкілля (п.7 розділ 3):
- Запобігати утворенню та зменшувати обсяги будівельних відходів
- Під час експлуатації будівельних машин і механізмів здійснювати заходи щодо зниження токсичних відходів
- учасник закупівлі для забезпечення розуміння обсягу робіт та правильного розрахунку договірної ціни має здійснити попередній огляд об’єкту будівництва. Факт огляду підтверджується актом.
Яким чином ці вимоги відносяться до предмету закупівлі? Просимо надати роз’яснення.
2. Замовник у Додатку 1 навів перелік документів, які вимагаються для підтвердження кваліфікаційних критеріїв.
- Учасник повинен надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Дана довідка повинна містити інформацію щодо наявності повірених приладів контролю, наявності офісного приміщення, а також контроль за якістю, обсягами та вартістю послуг.
Які саме повірені прилади повинні бути використані при наданні замовленої послуги? Просимо пояснити.
Просимо пояснити вашу вимогу щодо наявності офісного приміщення. Чи повинно це приміщення територіально знаходитися на території м. Синельникове?
- Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасники повинні надати відгук від Замовника до цього договору. Достовірність підпису відгуку від фізичної особи або фізичної особи-підприємця підлягає нотаріальному засвідченню.
З вищенаведеного не зрозуміло від кого потрібно брати відгук – замовника послуги по аналогічному договору, фізичних осіб або ФОП. Просимо надати роз’яснення.
- Для підтвердження фінансової спроможності учасники повинні надати копії «Балансу» та «Звіту про фінансові результати». Значення річних оборотів має бути не менше 100% від суми пропозиції.
Вартість оголошеної закупівлі – 60 352,00 грн. таким чином учасники повинні мати річний оборот 60500,00 грн.
Просимо замовника обґрунтувати цю вимогу.
3. Замовник у додатку 3 визначив, що в процесі виконання послуги з відлову та стерилізації бродячих тварин виконавець повинен згідно дефектного акту виконати наступні об’єми робіт:
- Фіксація тварин – 99 голов
- Седація – 99 процедури
- Внутрішньо м’язова ін’єкція – 99 шт
- Прослуга спеціаліста ветеринарної медицини – 99 послуг
- Клінічний огляд тварин – 99 шт
- Виїзд спеціаліста вет.медицини – 99 раз
- Виклик лікаря – 99 раз
- Ветеринарні медикаменти – 99 од.
Замовлена послуга – це відлов та стерилізація бродячих тварин.
Але дефектний акт не містить відлову тварин та їх стерилізацію.
Просимо надати пояснення:
хто ловить тварин, де вони утримуються, адресу на яку потрібно виїжджати лікарю ветеринарної медицини, хто здійснює стерилізацію тварин? Чи потрібна вакцинація тварин від сказу? Чи потрібно їх кліпсувати? Чи повертаються тварини до місця їх знаходження? Хто їх повертає? Що входить в послугу спеціаліста ветеринарної медицини?
4. До тендерної документації долучена форма Договору (Додаток 5).
4.1. Згідно предмету договору Виконавець повинен надати послуги, а саме: - виклик лікаря, виїзд спеціаліста вет.медицини, послуги спеціаліста ветеринарної медицини, клінічний огляд, фіксація, седація. Найменування послуг та обсяги – згідно Дефектного акта.
Просимо надати роз’яснення:
- Хто ловить та повертає тварин
- Що входить до послуги спеціаліста ветеринарної медицини
- Чи потрібно проводити стерилізацію тварин
- Чи потрібна вакцинація від сказу тварин
- Виїзд лікаря – надати адресу
4.2. Виконавець повинен надати послугу, якість відповідає Правилам благоустрою та санітарного утримання території м. Синельникове. (така вимога наведена розділ ІІ договору)
Для надання згоди з наведеною формою договору просимо для ознайомлення долучити до тендерної документації Правилам благоустрою та санітарного утримання території м. Синельникове.
4.3. У розділі договору – Порядок здійснення оплати Замовником не наведено протягом якого строку після підписання актів наданих послуг здійснюється оплата.
Просимо відкоригувати даний пункт договору
4.4. Розділ договору – права та обов’язки сторін містить вимогу замовника яка зобов’язує виконавця надати послугу власними силами без залучання субпідрядних організацій.
Ця вимога є дискримінаційною. Закон не заперечує залучання субпідрядників, але всю відповідальність за них несе виконавець.
Просимо Замовника надати обгрунтування своєї вимоги
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.02.2021 20:57
Вирішення:
Зауваження, визначені у вимозі прийняті до уваги. Відповідно до аб.5 п.7.ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Відхилено