Період оскарження:12.02.2021 19:04 - 18.02.2021 10:00
Вимога
Відхилено
Обжалование решения о дисквалификации.
Номер:2efaa9fc9799409ea7691ac5f64c3618
Пов'язана кваліфікація:ФОП "ОРЛІОГЛО ОЛЬГА ВІКТОРІВНА", UA-EDR 3110311226
Ідентифікатор запиту:UA-2021-02-12-011731-c.c1
Назва:Обжалование решения о дисквалификации.
Вимога:
Уважаемый Заказчик, Вы не ВЫПОЛНИЛИ И НЕ ЗНАЕТЕ своих квалификационных требований!!! согласно Вашему додатку №3, участник обязан был приложить - 1. лист-погодження з технічними, якісними та іншими характеристиками предмета закупівлі за підписом Учасника – Додаток №2, а не сравнительную таблицу , что было выполнено.. 2. - лист-згоду з проектом договору – Додаток № 4, а не подписанный проект договора, что было выполнено.3. Заказчиком не было указано требование к виду бумаги, а только технические характеристики. Согласно этим характеристикам было предложено несколько видов бумаги с сертификатами, не имеющими никаких сроков действия. Согласно изложенному Ваше решение о дисквалификации - НЕЗАКОННО и является правонарушением. Требуем отменить свое решение и признать победителем в закупке.
Вирішення:Доброго дня, шановний Участник! У відповідь на вашу Вимогу, додаємо наступне: 1. Цінова пропозиція Учасника не відображає конкретну торгову марку офісного папіру. Відповідно до п.4 ч.2 Наказу №10 від 19.03.2019 року Фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз'ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі. По перше Вами, як Участником закупівлі, в період уточнення, не було поставленно питання стосовно тогової марки. По друге у формі цінової пропозиції міститься графа "Найменування товару", де Учасник закупівлі повинен чітко зазначити торгову марку та виробника товару.
2. Додаток №2 "Технічне завдання" є невідємною частиною закупівлі, проте Вами, як Участником закупівлі додаткові умови з даного додатку були виконані не в повному обсязі, а саме: 1. Не надано копію оригіналу чинного на дату розкриття висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар або копію сертифікату/декларації відповідності на товар, який пропонується Замовником, що є предметом закупівлі, Учасник повинен надати завірені належним чином. На папір офісний сертифікатів/висновків не має, оскільки не ясно яку торгову марку запропонував Учасник. 2. Не надано порівняльної таблиці із пропонуємим товаром Учасником за підписом керівника (підприємства, установи, організації) та скріпленою мокрою печаткою (у разі використання).
3. Лист-згода на поставку товару відсутній, проте в п.1 Додатку №2 чітко вказано, що такий лист повинен бути в довільній формі.
4. Участник закупівлі надав лист-згоду з проектом Договору, проте самого підписаного договору не надав. Вибачте але де маємо змогу побачити з чим Ви згодні, як Вами ні де не відображено ні ідентифікатор закупівлі, ні уповноважену особу Замовника, ні юридичної адреси Замовника.
5.Також щановний Участник, звертаємо Вашу увагу на те, що Всі документи, які Ви подали до участі у допороговій процедурі закупівлі не мають ні якої ознаки до Даної закупівлі, а саме унікального номеру закупівлі або ФІО уповноваженої особи даної закупівлі. Зробивши моніторінг участі Вас, як учасника електронних закупівель, маємо підтвердження того, що на всі попередні закупівлі Ви надавали однаковий пакет довідок, змінюючи лише цінову пропозицію. Також звертаємо Вашу увагу на те, що копії паспорту, ІНН та уставних документів не завірені належним чином (власноручним підписом та відбитком печатки).