ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція закритого розподільчого пристрою 0,4 кВ НС №V МК (інв. №101310148) ПК 196+34 Управління Головного Каховського магістрального каналу за адресою: Херсонська область, Каховський район, Зеленопідська сільська рада»
Категорія Замовника юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що надаються учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в тендерній пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП/КЕП авізуючого банку. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені).
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%).
Торги відмінено
3 857 534.80UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 38 575.35 UAH
Вирішення:Тендерний комітет розглянув питання та вирішив надати відповідь наступного змісту: Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Щодо відсутності в довідці про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідні для виконання робіт виконавця робіт або іншої особи, яка виконує його функції та довідка не містить в собі інформації щодо спеціальності працівників: Учасником – переможцем ПРАТ «ЗЕАЗ» надано довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (вих.№ ЕЗЗ/260 від 24.02.2021р.) в якій наведено інформацію про 13 працівників, зокрема про технічного директора Терехіна Валентина Михайловича; заступника головного конструктора Мізьова Владислава Володимировича; інженера по налагодженню і випробуванням (посвідчення групи з електробезпеки) Кондратенко Юрій Григорович; інженер – конструктор Мялов Олександр Михайлович та інших. Отже, з огляду на викладену інформацію в даній довідці функції виконроба може виконувати інший працівник, який наведено у даному документі. Оскільки вимогами документації не передбачено надання інформації про заміну виконробу тому з боку учасника – переможця відсутні порушення в цій частині. Дана помилка віднесена до формальної (У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації), яка не впливає на зміст пропозиції. Щодо відсутності спеціальності - Учасником – переможцем ПРАТ «ЗЕАЗ» надано довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (вих.№ ЕЗЗ/260 від 24.02.2021р.) в якій наведено інформацію про освіту та учбовий заклад. В складі пропозиції учасника – переможця надано дипломи. Отже, дана помилка віднесена до формальної (зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, наданому в складі тендерної пропозиції учасника), яка не впливає на зміст пропозиції.
Щодо копії витягів з трудових книжок, а саме копії усіх заповнених сторінок та/або накази про призначення на посаду або накази про сумісництво, або цивільно-правові угоди з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інші документи, які підтверджують наявність працевлаштування Учасника з відповідними працівниками. В складі тендерної пропозиції учасника – переможця ПРАТ «ЗЕАЗ» наявні копії наказів, копії дипломів та копія договору підряду. Отже, дана помилка віднесена до формальної (зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, наданому в складі тендерної пропозиції учасника), яка не впливає на зміст пропозиції.
Щодо відсутності інформації про місцезнаходження Замовника за аналогічним договором: Тендерний комітет звертає вашу увагу на те, що в складі тендерної пропозиції учасника – переможця ПРАТ «ЗЕАЗ» надано довідку про виконання аналогічного договору в повному обсязі (вих. №ЕЗЗ/236 від 24.02.2021р.) в якій не зазначено місцезнаходження Замовника – Міжрайонний офіс захисних масивів Дніпровських водосховищ але наголошуємо, що інформація про місцезнаходження наявна в наданому аналогічному договорі. Отже, дана помилка віднесена до формальної (зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, наданому в складі тендерної пропозиції учасника), яка не впливає на зміст пропозиції. Щодо надання аналогічного договору з капітального ремонту: Розглянувши документи учасника ПРАТ «ЗЕАЗ» тендерним комітетом встановлено, що капітальний ремонт та реконструкція – це є аналогічні роботи за своїм змістом.
Щодо відсутності «Гарантійного листа». Шановний учасник, звертаємо Вашу увагу на те, що тендерний комітет під час проведення відкритих торгів керується принципами обумовленими статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, відсутність даного листа не впливає на зміст пропозиції в цілому. Враховуючи вищезазначене, а також визначення формальних помилок у документації та Закону України «Про публічні закупівлі», ПРАТ «ЗЕАЗ» не порушив умови документації в цій частині, у зв'язку з чим його тендерна пропозиція не відхилена Замовником з наведеної вище підстави.