-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Причіп тракторний 2 ПТС -4,5( з бортами з профільованого листа)
Завершена
160 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 600.00 UAH
Період оскарження:
12.02.2021 15:47 - 18.02.2021 12:00
Вимога
Вирішена
щодо оскарження рішення про визначення переможця
Номер:
c66229d85db14a6686d43ad09e58ab80
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-12-009933-c.c3
Назва:
щодо оскарження рішення про визначення переможця
Вимога:
Учасником закупівлі ТОВ «Агронекст», на виконання вимог тендерної документації, було подано довідку №61 від 23.02.21р. де зазначено, що Згідно з Наказом Мінекономрозвитку №1669 із Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, виключено розділ 10 "Техніка сільськогосподарська", що на думку учасника ТОВ «Агронекст» свідчить про те, що на підставі вищезазначеного нормативно-правового акту сертифікація в Україні є добровільною, а отримання будь-яких сертифікатів є добровільною прерогативою товаровиробника, проте це не відповідає дійсності.
Згідно з наказом, із Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, виключено розділ 10 «Техніка сільськогосподарська». Єдиною вимогою до сільгосптехніки залишається відповідність двом технічним регламентам, які стали обов’язковими для використання з 2016 року. Мова йде про Технічний регламент затвердження типу сільськогосподарських та лісогосподарських тракторів, їх причепів і змінних причіпних машин, систем, складових частин та окремих технічних вузлів, а також Технічний регламент щодо складових частин і характеристик колісних сільськогосподарських та лісогосподарських тракторів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2011 р. № 1367 Мінагрополітики визначено відповідальним за забезпечення обов'язкового застосування вказаного Технічного регламенту починаючи з 2016 року. Зокрема, при реєстрації та продажу сільськогосподарської, лісогосподарської техніки і їх комплектуючих, документи передбачені національною системою сертифікації, а саме сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання відповідності замінені на сертифікат затвердження типу та/або сертифікат відповідності затвердженому типу передбачені вищевказаним Технічним регламентом. З вище викладеного наявність сертифікату затвердження типу є обов'язковою складовою для причіпної техніки в Україні, а надана учасником ТОВ «Агронекст» скан-копія Сертифікату відповідності за реєстраційним номером UA1.177.0008109-20 що виданий ТОВ "Орган сертифікації "ПромСтандарт" НЕ ВІДПОВІДАЄ зразку сертифікатів затвердження типу згідно законодавства України, що в свою чергу порушує умови виконання вимог зазначених замовником у тендерній документації.
Враховуючи викладене, вимагаємо скасувати рішення передбачене протоколом №5 від 04.03.2021року щодо визнання переможця по закупівлі причіпа тракторного 2ПТС-4,5 з бортами з профільованого листа
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.03.2021 14:22
Вирішення:
ТОВ «Агронекст» гарантує, що при поставці товару учасником буде надано повний пакет документів для постановки тракторного причепа на облік у с/г інспекції Держпродспоживслужбі України у відповідній області замовника, що підтверджено довідкою наданою у складі тендерної документації. А тому, відсутні підстави для дискваліфікації. Крім того, нагадуємо учаснику, що правовідносини щодо постачання причепа та подальшої його реєстрації у відповідних органах, регулюються нормами Цивільного та Господарського кодексу України, а не Законом України «Про публічні закупівлі». А тому, у разі виникнення неможливості постановки причепа на облік, до постачальника буде застосовуватись відповідальність згідно норм цивільного законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
щодо оскарження рішення про визначення переможця
Номер:
2cb6af5f80694582bc0d09bbdce67d60
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-12-009933-c.c2
Назва:
щодо оскарження рішення про визначення переможця
Вимога:
Доводимо до відома Замовника, що у відповідності до Технічний регламенту затвердження типу сільськогосподарських та лісогосподарських тракторів, їх причепів і змінних причіпних машин, систем, складових частин та окремих технічних вузлів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2011 р. № 1367 Мінагрополітики визначено відповідальним за забезпечення обов'язкового застосування вказаного Технічного регламенту починаючи з 2016 року. Зважаючи на вказане, в листопаді 2015 року міністерством розроблено проект постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 8 липня 2009 р. № 694 і від 11 листопада 2009 р. № 1200», який прийнятий Урядом 15 листопада 2017 року за номером 856 з набуттям чинності з 23 лютого 2018 року (далі - постанова КМУ). Зазначеною вище постановою уточнено перелік документів необхідних для реєстрації та продажу сільськогосподарської, лісогосподарської техніки і їх комплектуючих. Зокрема, при реєстрації та продажу сільськогосподарської, лісогосподарської техніки і їх комплектуючих, документи передбачені національною системою сертифікації, а саме сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання відповідності замінені на сертифікат затвердження типу та/або сертифікат відповідності затвердженому типу передбачені вищевказаним Технічним регламентом. Водночас, з метою належного переходу від сертифікації сільськогосподарської та лісогосподарської техніки, їх комплектуючих в національній системі сертифікації до оцінки відповідності вимогам вищезазначеного Технічного регламенту, наказами Міністерства економічного розвитку і торгівлі України призначено два органи з оцінки відповідності продукції вимогам вказаного Технічного регламенту. Наказом Мінекономрозвитку від 2 серпня 2013 року № 890 органом з оцінки відповідності продукції вимогам зазначеного Технічного регламенту призначено державне підприємство «Український державний центр по випробуванню та прогнозуванню техніки і технологій для сільськогосподарського виробництва». Наказом Мінекономрозвитку від 9 лютого 2016 року № 213 органом з оцінки відповідності продукції вимогам зазначеного Технічного регламенту призначено державне підприємство «Науково-технічний центр сертифікації «АГРОСЕПРО» Національної академії аграрних наук України», Зважаючи на вказане, починаючи з 23 лютого 2018 року, при реєстрації сільськогосподарської техніки, необхідно ЗВЕРНУТИ УВАГУ на наявність в поданому на реєстрацію пакету документів сертифіката відповідності затвердженому типу, який в свою чергу має бути виданий юридичною особою на основі сертифіката затвердження типу. Окремо зауважуємо, що сертифікати затвердження типу, передбачені вказаним Технічним регламентом, в Україні уповноважені видавати тільки два вищевказані органи з оцінки відповідності. Тобто, наданий учасником - ТОВ "АГРОНЕКСТ" у складі тендерної пропозиції Сертифікат відповідності за реєстраційним номером UA1.177.0008109-20 що виданий ТОВ "Орган сертифікації "ПромСтандарт" НЕ ВІДПОВІДАЄ зразку сертифікатів затвердження типу зазначених вище органів з оцінки відповідності продукції вимогам Технічного регламенту, що в свою чергу НЕ ДОЗВОЛИТЬ провести обов'язкову реєстрацію та постановку на облік запропонованого ТОВ "АГРОНЕКСТ" причепу в Державній інспекції по нагляду за технічним станом машин. Враховуючи викладене, вимагаємо скасувати рішення передбачене протоколом №5 від 04.03.2021року щодо визнання переможця по закупівлі причіпа тракторного 2ПТС-4,5 з бортами з профільованого листа
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.03.2021 10:16
Вирішення:
Учасником закупівлі ТОВ «Агронекст», на виконання вимог тендерної документації, було подано довідку №61 від 23.02.21р. де зазначено, що Згідно з Наказом Мінекономрозвитку №1669 із Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, виключено розділ 10 "Техніка сільськогосподарська". При виробництві тракторних причепів ТОВ «Агронекст» дотримується загальних вимог щодо безпеки, які закріплені Технічним регламентом затвердження типу сільськогосподарських та лісогосподарських тракторів, їх причепів і змінних причіпних машин, систем, складових частин та окремих технічних вузлів. Підприємство діє на підставі Статуту та відповідно до відомостей з ЄДРПОУ ТОВ Агронекст має види діяльності за КВЕД-2010: 46.61 оптова торгівля сільськогосподарськими машинами й устаткуванням; 28.30 виробництво машин і устаткування для сільського та лісового господарства, що є підтвердженням того, що ТОВ Агронекст є безпосереднім виробником тракторних причепів.
На підставі вищезазначеного нормативно-правового акту сертифікація в Україні є добровільною, а отримання будь-яких сертифікатів є добровільною прерогативою товаровиробника. Будь-які інші дозволи чи сертифікати є добровільними, згідно чинного законодавства України, та можуть не подаватися учасниками у складі тендерної документації.
ТОВ «Агронекст» гарантує, що при поставці товару учасником буде надано повний пакет документів для постановки тракторного причепа на облік у с/г інспекції Держпродспоживслужбі України у відповідній області замовника, що підтверджено довідкою наданою у складі тендерної документації. А тому, відсутні підстави для дискваліфікації.
Крім того, нагадуємо учаснику, що правовідносини щодо постачання причепа та подальшої його реєстрації у відповідних органах, регулюються нормами Цивільного та Господарського кодексу України, а не Законом України «Про публічні закупівлі». А тому, у разі виникнення неможливості постановки причепа на облік, до постачальника буде застосовуватись відповідальність згідно норм цивільного законодавства.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
щодо нетування замовником вимогами ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
a27183f6f50a4f0897dae3fbbfbd4491
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-12-009933-c.c1
Назва:
щодо нетування замовником вимогами ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Ч.3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко зазначено: В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв.
Так, на виконання цієї вимоги Закону замовником у своїй тендерній документації, а саме п.4 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» - було встановлено такі критерії щодо подання необхідних документів учасником закупівлі, а саме:
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи або їх копії (завірені учасником) : якщо Учасник є безпосереднім виробником товару або офіційним представником виробника (дилером, дистриб’ютором, агентом, тощо) необхідно надати копію документу, який це підтверджує;
завіренні копії сертифікатів щодо відповідності запропонованого товару.
Всупереч виконання цієї вимоги переможцем процедури закупівлі ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" не було надано довідку про те, що учасник є безпосереднім виробником товару або офіційним представником виробника, як вимагалось замовником.
Також, на виконання ч. 3 ст. 14 Закону замовником п.4 ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі було чітко зазначений перелік документів, які повинен надати учасник, а саме Учасник повинен представити у складі тендерної пропозиції: - «завірені копії сертифікатів щодо відповідності запропонованого товару».
Жоден з вищевказаних документів учасником ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС", а саме сертифікат відповідності на виробництво товару, або у разі відсутності обов’язкової сертифікації довідку з законодавчими підставами такого, не надано.
Також, доводимо до відома Замовника, що у відповідності до Технічний регламенту затвердження типу сільськогосподарських та лісогосподарських тракторів, їх причепів і змінних причіпних машин, систем, складових частин та окремих технічних вузлів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2011 р. № 1367 Мінагрополітики визначено відповідальним за забезпечення обов'язкового застосування вказаного Технічного регламенту починаючи з 2016 року. Зважаючи на вказане, в листопаді 2015 року міністерством розроблено проект постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 8 липня 2009 р. № 694 і від 11 листопада 2009 р. № 1200», який прийнятий Урядом 15 листопада 2017 року за номером 856 з набуттям чинності з 23 лютого 2018 року (далі - постанова КМУ). Зазначеною вище постановою уточнено перелік документів необхідних для реєстрації та продажу сільськогосподарської, лісогосподарської техніки і їх комплектуючих. Зокрема, при реєстрації та продажу сільськогосподарської, лісогосподарської техніки і їх комплектуючих, документи передбачені національною системою сертифікації, а саме сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання відповідності замінені на сертифікат затвердження типу та/або сертифікат відповідності затвердженому типу передбачені вищевказаним Технічним регламентом. Водночас, з метою належного переходу від сертифікації сільськогосподарської та лісогосподарської техніки, їх комплектуючих в національній системі сертифікації до оцінки відповідності вимогам вищезазначеного Технічного регламенту, наказами Міністерства економічного розвитку і торгівлі України призначено два органи з оцінки відповідності продукції вимогам вказаного Технічного регламенту. Наказом Мінекономрозвитку від 2 серпня 2013 року № 890 органом з оцінки відповідності продукції вимогам зазначеного Технічного регламенту призначено державне підприємство «Український державний центр по випробуванню та прогнозуванню техніки і технологій для сільськогосподарського виробництва». Наказом Мінекономрозвитку від 9 лютого 2016 року № 213 органом з оцінки відповідності продукції вимогам зазначеного Технічного регламенту призначено державне підприємство «Науково-технічний центр сертифікації «АГРОСЕПРО» Національної академії аграрних наук України», Зважаючи на вказане, починаючи з 23 лютого 2018 року, при реєстрації сільськогосподарської техніки, необхідно ЗВЕРНУТИ УВАГУ на наявність в поданому на реєстрацію пакету документів сертифіката відповідності затвердженому типу, який в свою чергу має бути виданий юридичною особою на основі сертифіката затвердження типу. Окремо зауважуємо, що сертифікати затвердження типу, передбачені вказаним Технічним регламентом, в Україні уповноважені видавати тільки два вищевказані органи з оцінки відповідності.
Нехтуючи вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та умовами своєї тендерної документації замовник не об’єктивно та не сумлінно оцінив пропозицію учасника ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС", що призвело до порушення фундаментального принципу здійснення закупівель – недискримінація інших учасників та рівне ставлення до них. Такі дії замовника призвели до неправомірного визначення переможця закупівлі, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав інших учасників закупівлі, чиї пропозиції повністю відповідають вимогам тендерної документації. З урахуванням викледеного, вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.03.2021 12:33
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
03.03.2021 13:57