• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 33750000-2 «Засоби для догляду за малюками» (Підгузки для дорослих)

ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі* 1. Найменування замовника: Снятинський психоневрологічний інтернат. 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 03188719. 4. Місцезнаходження замовника: вул. Гоголя, буд. 23, м. Снятин, Івано-Франківська обл., 78300. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Рожко Микола Дмитрович, уповноважена особа з питань організації та проведення спрощених процедур закупівель Снятинського психоневрологічного інтернату, заступник директора, е-mail: snyatin_pni@ukr.net, тел. +3803476 21668 6. Вид предмета закупівлі: товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Підгузки для дорослих. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 33750000-2 «Засоби для догляду за малюками» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 33751000-9 «Підгузки». 10. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Визначено замовником торгів за змістом Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 11. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Підгузки для дорослих – 570 упаковок. 12. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Гоголя, буд. 23, м. Снятин, Івано-Франківська обл., 78300. 13. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року. 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 15. Очікувана вартість предмета закупівлі: 199 000,00 грн. (сто дев’яносто дев’ять тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. 16. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 17. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 990,00 грн. (одна тисяча дев’ятсот дев’яносто грн. 00 коп.) – 1 % від загальної очікуваної вартості предмета закупівлі. 19. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 20. Період уточнення інформації про закупівлю: «18» лютого 2021 року час 00:00 год. 21. Кінцевий строк подання пропозицій: «23» лютого 2021 року час 00:00 год. 22. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається. 23. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається. 24. Умови надання забезпечення пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення пропозиції не вимагається. 25. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. ____________________ *Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями). Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO: Документація електронних закупівель ДК 021:2015: код 33750000-2 «Засоби для догляду за малюками» (Підгузки для дорослих) та додатки до неї: Додаток 1 – Технічна специфікація (вимоги) предмета закупівлі Додаток 2 – Проект договору про закупівлю Додаток 3 – Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника Додаток 4 – Інформаційна довідка, що містить відомості про Учасника Додаток 5 – Пропозиція

Торги не відбулися

199 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 990.00 UAH
Період оскарження: 12.02.2021 15:19 - 18.02.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога,щодо скасування помилкового Рішення

Номер: 1f47111a7b3440e78e5479b132d2e0fe
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-12-009226-c.c1
Назва: Вимога,щодо скасування помилкового Рішення
Вимога:
02 березня 2021року було оприлюднено на веб-порталі prozorro.gov.ua, Протокол Рішення №1, уповноваженої особою Снятинського психоневрологічного інтернату, по закупівлі UA-2021-03-02-008050-b, предмет: ДК 021:2015: код 33750000-2 «Засоби для догляду за малюками», щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Бембікс», відповідно п.1 ч.13.ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» Керуючись ч.20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Учасник -ТОВ «Бембікс» звертає вашу увагу, що Технічна специфікація подана у складі Цінової пропозиції, на закупівлю Підгузків (код ДК 021:2015: код 33750000-2 «Засоби для догляду за малюками), ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-02-008050-b, відповідає вимогам до предмету закупівлі, а саме Додатку 1 викладеному в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Підстави відхилення вказані в Рішенні №1 від 02.03.2021року Уповноваженої особи: - не надання інформації, відповідно п.10 Додатку 1 Оголошення, а саме що технічні, якісні характеристики предмету закупівлі передбачають застосування заходів iз захисту довкілля. Варто зауважити, що ТОВ «Бембікс» подано Довідку, щодо захисту довкілля, а інформація щодо технічні якісні характеристики товару вказані в технічних, якісних характеристиках товару і ніяк не можуть передбачати застосування заходів із захисту довкілля. Застосування заходів щодо захисту довкілля може здійснювати Особа, а не предмет закупівлі. - Не надання листа завіреного печаткою виробника за кількістю поглинання (ISО 15621-2002 або ISO 11948-1), а надано інформацію завірену печаткою уповноваженої особи Учасника. Варто зазначити, що ДСТУ ISO - національні нормативні документи (стандарти), гармонізовані з європейськими та міжнародними нормативними документами. Відповідність вказаним стандартам, згідно чинного законодавства підтверджує Сертифікат відповідності, виданий відповідним спеціалізованим органом. Виробник не має права видавати Сертифікати відповідності встановленим міжнародним стандартам чи гармонізованих з українським законодавством стандартів. Звертаю Вашу увагу, що в у складі пропозиції ТОВ «Бембікс» було надано належним чином завірену копію Сертифікату відповідності ISО 15621-2002, виданого Органом з оцінки відповідності ПромСтандарт. Враховуючи вище викладене, вважаю Рішення №1 від 02.03.2021року, прийнятого уповноваженої особою Снятинського психоневрологічного інтернату, по закупівлі UA-2021-03-02-008050-b, предмет: ДК 021:2015: код 33750000-2 «Засоби для догляду за малюками», щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Бембікс» - не обґрунтованим, незаконним та таким, що порушує основні принципи публічних закупівель. Відповідно ст.5. Закону України «Про публічні закупівлі», одним із основних принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія, ефективність витрачання державних коштів. Пропозиція подана ТОВ «Бембікс» є більш економічно-вигідно, становить 168332,40грн, а Пропозиція ТОВ «Тена-Захід» - 168888,72грн. Мета проведення спрощеної процедури закупівлі - максимальна економія та ефективність. Враховуючи вище викладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Прошу переглянути Рішення №1 від 02.03.2021року, прийнятого уповноваженої особою Снятинського психоневрологічного інтернату, по закупівлі UA-2021-03-02-008050-b, предмет: ДК 021:2015: код 33750000-2 «Засоби для догляду за малюками», щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Бембікс». Так як технічна специфікація подана у складі пропозиції повністю відповідає технічній специфікації вказаної оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та по ціновій межі підлягає акцептуванню.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.