-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Молоко коров'яче питне пастеризоване жирністю не менше 2,5 %
Торги не відбулися
395 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 976.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 976.25 UAH
Період оскарження:
12.02.2021 15:05 - 10.03.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Щодо можливих порушень
Номер:
929a48a5f52544fba425eb062b2ca239
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-12-008861-c.c1
Назва:
Щодо можливих порушень
Скарга:
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
ЗНАМ'ЯНСЬКИМ ДИТЯЧИМ БУДИНКОМ-ІНТЕРНАТОМ II-III-IV ПРОФІЛЮ (надалі – Замовник) було прийнято рішення про проведення відкритих торгів щодо закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки (Молоко коров'яче питне пастеризоване жирністю не менше 2,5 % (ідентифікатор закупівлі - UA-2021-02-12-008861-c) (далі – Процедура закупівлі). Очікувана вартість – 395 250,00 грн. з ПДВ. Кінцева дата подання пропозицій призначена на 01.03.2021р.
Відповідно до чинного законодавства України в сфері публічних закупівель та оголошення про проведення відкритих торгів, кінцева дата оскарження умов тендерної документації – до 25.02.2021 до 00.00.
Станом на дату публікації даної процедури закупівлі Замовником було висвітлено в системі Prozorro тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи №46 від 12.02.2021. Вивчивши умови тендерної документації, ФОП Мукосєєва О.К. (надалі – Скаржник) прийшла до висновку, що ці умови є дискримінаційними.
ФОП Мукосєєва О.К. є реальним учасником ринку постачання харчових продуктів. Маючи наміри прийняти участь в цій закупівлі Замовника, з метою отримання перемоги і метою укладання договору на постачання зазначеного товару, ФОП Мукосєєва О.К. зіштовхнулась з умовами, що суперечать вимогам чинного законодавства України і дискримінуються інтереси учасників ринку, в т.ч. Скаржника та є такими, що заважають подати тендерну пропозицію Скаржнику для участі в цій процедурі закупівлі.
Враховуючи це, Скаржник повідомляє про порушення Замовником норм Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), а саме:
- ч.1 ст.5 Закону - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; добросовісна конкуренція серед учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням;
- ч.4 ст.5 Закону - замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників;
- ч.4 ст.22 Закону - тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Скаржник, вивчивши умови тендерної документації, дійшов висновку, що в закупівлі може взяти участь лише учасник, склад якого знаходиться в радіусі 35 км від Замовника. Замовник встановив таку дискримінаційну умову в додатку 6 до тендерної документації, виклавши п.8. цього додатку в наступній редакції:
«8. У зв’язку з відсутністю складських приміщень, та недостатньою кількістю холодильного устаткування Замовник не має можливості для довготривалого зберігання продуктів харчування. Розташування харчового складу Учасника торгів (міста збереження продукції), не повинна перевищувати 35 км. для негайної потреби та оперативної доставки товару до складу Замовника. Учасник надає у складі пропозиції довідку на фірмовому бланку (за наявності такого бланку) у довільній формі, що підтверджує відстань від складу Постачальника до місця поставки товару, яка не повинна перевищувати 35 км.»
Скаржник зазначає, що в зв’язку з тим, що ФОП Мукосєєва О.К. є реальним учасником ринку, яка забезпечена всією матеріально-технічною базою для виконання договору з постачання товару, в т.ч. має спеціалізовані складські приміщення і спеціалізовані орендовані автомобілі, логістичні маршрути бізнесу Скаржника пролягають через місце розташування Замовника.
Враховуючи відповідність матеріально-технічної бази Скаржника вимогам чинного законодавства у сфері торгівлю харчовою продукцією, якість постачаємого товару клієнтам Скаржника – завжди відповідає вимогам тендерної документації і вимогам чинного законодавства у сфері торгівлі харчовою продукцією.
Оперативність доставки, враховуючи наявність автотранспорту і правильного планування логістичних маршрутів – також відповідає вимогам тендерної документації.
Скаржник підкреслює, що має змогу виконати всі умови тендерної документації, крім дискримінаційної – наявність складських приміщень не далі як 35 кілометрів від Замовника.
Скаржник повідомляє, що орендує складські приміщення за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Дишинського, 26-Б (договір суборенди складських приміщень додається до скарги).
Скаржник зазначає, що готовий приймати участь в закупівлі і постачати якісний товар, який повністю відповідає всім вимогам Замовника, проте відстань від складу Скаржника до складу Замовника складає приблизно 160 км, і Скаржник не бачить жодних складнощів для постачання товару зі своїх складських приміщень до Замовника. При цьому умови постачання і якість товару будуть відповідати вимогам тендерної документації.
Скаржник має можливість і бажання запропонувати Замовнику якісний товар (молоко), але попередньо Замовник має внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційні умови, зазначені вище. За умови усунення вказаних невідповідностей буде встановлено й рівне ставлення до всіх учасників ринку, в тому числі й до ФОП Мукосєєва О.К.
Відповідно до Закону, основними принципами є, зокрема:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням
-
На підставі викладеного, відповідно чинного законодавства в сфері публічних Закупівель
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити порушення процедури закупівлі за номером в ЦБД № UA-2021-02-12-008861-c в частині наявності дискримінаційних вимог тендерної документації, що суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель і дискримінують інтереси Скаржника.
3. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства у сфері публічних закупівель шляхом внесення змін до тендерної документації в частині скасування умови п.8. Додатку 6 тендерної документації або встановити радіус наявності складських приміщень – до 200 км.
Додатки:
- Всі документи за цією скаргою знаходяться у публічному доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-12-008861-c
- Договір суборенди складських приміщень Скаржника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ 16.02.2021 19:35
- Договір суборенди 16.02.2021 19:35
- Платіжне доручення 16.02.2021 19:56
- Розгляд скарги.pdf 18.02.2021 16:22
- Розгляд скарги.docx 19.02.2021 15:17
- Протокол про усунення порушень.pdf 05.03.2021 14:16
- рішення від 18.02.2021 №2980+лист замовнику.pdf 19.02.2021 11:09
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01 03 2021 №3760.pdf 02.03.2021 16:53
- рішення від 01.03.2021 №3760.pdf 04.03.2021 19:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.02.2021 19:44
Дата розгляду скарги:
01.03.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.02.2021 11:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.03.2021 19:39
Дата виконання рішення Замовником:
05.03.2021 14:17
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Уповноваженою особою з метою усунення порушень, зазначених АМКУ внесено зміни до тендерної документації на Пастеризоване молоко( 2,5%) (ідентифікатор закупівлі - UA-2021-02-12-008861-c) та виключено з тендерної документації відстань від складу Постачальника до місця поставки товару, яка не повинна перевищувати 35 км.