• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

33690000-3 - Лікарські засоби різні (реактиви для аналізаторів)

категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону (п.3 ч.4 ст.2 Закону).

Завершена

340 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 700.00 UAH
Період оскарження: 12.02.2021 14:31 - 24.02.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

по МТВ

Номер: 09d9d09c7d4b4aa1aeae88e734cfa027
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-12-002039-b.c1
Назва: по МТВ
Вимога:
Шановний замовнику! Прохання видалити з тендерної документації пункт про надання гарантійних листів виробником. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель в тому числі є максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до частини 3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана вимога є дискримінаційною та призводить до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на рівень цін, ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників та до здорожчання предмету закупівлі. Всі прекрасно розуміють, що дана вимога є просто тлумачення вимоги про надання гарантійного листа від виробника на своєчасне постачання товару. Згідно законодавства України, у разі підписання договору про закупівлю між учасником та замовником, виробник не несе жодної відповідальності за договорними відносинами. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи наведене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині, а саме видалити з тендерної документації будь які тлумачення щодо надання гарантійних листів від виробника чи уповноважених представників.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Керуючись ч. 3, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», ми вважаємо за необхідне включити до тендерної документації вимогу до кожного з учасників торгів щодо надання оригіналів гарантійних листів тих виробників (офіційних представництв виробників чи філій виробників на території України), продукція яких буде зазначена у тендерній пропозиції. Така вимога до учасників торгів обумовлена тим, що декларації про відповідність, сертифікати якості, тощо, які надаються у складі тендерної пропозиції (є у вільному доступі), підтверджують якість запропонованої учасником продукції, її повну чи еквівалентну відповідність за своїми медико-технічними показниками предмету закупівлі, але не гарантують забезпечення переможцем тендеру поставки потрібних виробів у необхідній кількості для здійснення безперебійної роботи нашого закладу, від якої залежить життя та здоров’я громадян, які звертаються за допомогою. Листи виробників (офіційних представництв виробників чи філій виробників на території України), підтверджують те, що товар у об’ємах цих електронних торгів врахований у планах власного виробництва на 2021 рік, чи є в наявності,та з метою запобігання закупівлі фальсифікатів. Виробники лабораторних реактивів, яких достатньо на ринку України, здійснюють реалізацію своєї продукції, в тому числі тієї, що є предметом закупівлі цих торгів, через систему дистриб’юторів, дилерів чи партнерів. Будь-яка юридична особа чи фізична особа-підприємець, яка виконує умови дистриб’юторського договору та має високу ділову репутацію в змозі отримати гарантійний лист від будь-якого з них. Також, Вами не вказано у зверненні, яким саме чином надання у складі тендерної пропозиції гарантійних листів від виробників дискримінують Вас як потенційного Учасника процедури закупівлі. Таким чином, вимога отримати гарантійні листи не є дискримінаційною до учасників тендеру, а відтак не суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і у нас, на даний час, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації. З повагою,тендерний комітет.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.02.2021 18:01