• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Контейнери для ТПВ

Відсутні

Завершена

100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження: 12.02.2021 14:27 - 24.02.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Щодо дискримінаційних вимог габаритних розмірів

Номер: ac9f629d2ded4231a8022229083a3a2c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-12-007799-c.a4
Назва: Щодо дискримінаційних вимог габаритних розмірів
Вимога:
Наша компанія має намір взяти участь та запропонувати більш якісний контейнер, з економією бюджету Замовника, але умови тендерної документації в частині технічних характеристик товару обмежують наше право на участь на рівних умовах. Замовником у Тендерній документації наданий ескіз контейнера, та зазначено, що габаритні розміри мають бути: 1370х1115х1470 мм. Зазначення габаритних розмірів без позначення допустимого діапазону відхилення не відповідає стандартам, чинних на території України та є дискримінацією. Контейнери із подібними технічними характеристиками виготовляє лише один виробник ПрАТ "Барський машинобудівний завод". Відповідно до ч.4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Технічна специфікація хоча і містить формальний вираз «або еквівалент», але участь зможуть прийняти лише ті учасники, які запропонують контейнери конкретного виробника. Варто зазначити, що закупівлі здійснюються на засадах недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Дії Замовника щодо встановлення дискримінаційних умов тендерної документації перешкоджають добросовісній конкуренції та містять ознаки корупційної змови. Контейнери для побутових відходів мають відповідати чинним стандартам EN 840-3 та ДСТУ 8476:2015. Вимагаємо додати допустимий діапазон відхилення від вказаних розмірів згідно чинних стандартів позначенням ± 5% для того, щоб учасники мали рівні можливості під час участі у закупівлі. Дії Замовника щодо встановлення технічних вимог, яким відповідає продукція конкретного виробника прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому та порушує норми законодавства, за що, передбачено відповідальність Уповноваженої особи та керівників Замовника. Пропонуємо Замовника ознайомитися із рішенням Постійно діючої адміністративної Колегії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних Закупівель UA-2020-07-01-001685-b.c2, зміст якого підтвердив наявність дискримінації при визначенні умов тендерної документації, яким відповідає лише один виробник ПрАТ "Барський машинобудівний завод". Крім того, дії Замовника можуть призвести до недопущення, усунення та обмеження конкуренції; спотворення результатів торгів, аукціону, тендеру; суттєве обмеження конкурентоспроможності суб’єктів господарювання на ринку без об’єктивно виправданих на те причин, що підпадає під тлумачення антиконкурентних узгоджених дій за що передбачена адміністративна відповідальність. Відповідно до частини 1 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення складання тендерної документації з порушенням вимог закону, тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. (1700 до 3400 гривень). Також, Кримінальним кодексом України передбачено відповідальність службових та посадових осіб Замовника. Закупівля здійснена без належного рівня конкуренції без досягнення максимальної економії тягне за собою відповідальність за ст. 191 Кримінального кодексу - привласнення, розтрати майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем карається обмеженням волі на строк до п'яти років або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років; за ст. 364 Кримінального кодексу – зловживання владою або службовим становищем карається арештом на строк до шести місяців або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, із штрафом від двохсот п’ятдесяти до семисот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. З метою уникнення порушень законодавства у сфері здійснення публічних закупівель вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону. В протилежному випадку нами буде подана скарга до Органу оскарження в порядку статті 18 Закону та надані звернення до Органу, що здійснює державну політику у сфері державного фінансового контролю та Правоохоронних органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідні зміни будуть внесені до ТД.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо дискримінаційної вимоги наявності болтового з’єднання кронштейнів для утримання коліс

Номер: 1d5ab4b8bd7d40d3982ce8cf773618f7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-12-007799-c.a3
Назва: Щодо дискримінаційної вимоги наявності болтового з’єднання кронштейнів для утримання коліс
Вимога:
Наша компанія має намір взяти участь та запропонувати більш якісний контейнер, з економією бюджету Замовника, але умови тендерної документації в частині технічних характеристик товару обмежують наше право на участь на рівних умовах. Замовником у тендерній документації зазначено «Кронштейни для утримання коліс кріпляться до корпуса контейнера методом болтового з’єднання з метою надійності та довготривалості експлуатації.» Дана вимога Документації містить посилання на конструкцію конкретного виробника – ПРАТ "Барський машинобудівний завод". Відповідно до ч.4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Технічна специфікація хоча і містить формальний вираз «або еквівалент», але участь зможуть прийняти лише ті учасники, які запропонують контейнери конкретного виробника. Варто зазначити, що закупівлі здійснюються на засадах недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Дії Замовника щодо встановлення дискримінаційних умов тендерної документації перешкоджають добросовісній конкуренції та містять ознаки корупційної змови. Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та видалити вираз «Кронштейни для утримання коліс кріпляться до корпуса контейнера методом болтового з’єднання з метою надійності та довготривалості експлуатації.» Дії Замовника щодо встановлення технічних вимог, яким відповідає продукція конкретного виробника прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому та порушує норми законодавства, за що, передбачено відповідальність Уповноваженої особи та керівників Замовника. Пропонуємо Замовника ознайомитися із рішенням Постійно діючої адміністративної Колегії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних Закупівель UA-2020-07-01-001685-b.c2, зміст якого підтвердив наявність дискримінації при визначенні умов тендерної документації, яким відповідає лише один виробник ПрАТ "Барський машинобудівний завод". Крім того, дії Замовника можуть призвести до недопущення, усунення та обмеження конкуренції; спотворення результатів торгів, аукціону, тендеру; суттєве обмеження конкурентоспроможності суб’єктів господарювання на ринку без об’єктивно виправданих на те причин, що підпадає під тлумачення антиконкурентних узгоджених дій за що передбачена адміністративна відповідальність. Відповідно до частини 1 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення складання тендерної документації з порушенням вимог закону, тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. (1700 до 3400 гривень). Також, Кримінальним кодексом України передбачено відповідальність службових та посадових осіб Замовника. Закупівля здійснена без належного рівня конкуренції без досягнення максимальної економії тягне за собою відповідальність за ст. 191 Кримінального кодексу - привласнення, розтрати майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем карається обмеженням волі на строк до п'яти років або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років; за ст. 364 Кримінального кодексу – зловживання владою або службовим становищем карається арештом на строк до шести місяців або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, із штрафом від двохсот п’ятдесяти до семисот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. З метою уникнення порушень законодавства у сфері здійснення публічних закупівель вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону. В протилежному випадку нами буде подана скарга до Органу оскарження в порядку статті 18 Закону та надані звернення до Органу, що здійснює державну політику у сфері державного фінансового контролю та Правоохоронних органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідні зміни будуть внесені до ТД.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо дискримінаційної умови наявності обичайки

Номер: d0913e55b5864de39e81099ebd41a6e4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-12-007799-c.a2
Назва: Щодо дискримінаційної умови наявності обичайки
Вимога:
Наша компанія має намір взяти участь та запропонувати більш якісний контейнер, з економією бюджету Замовника, але умови тендерної документації в частині технічних характеристик товару обмежують наше право на участь на рівних умовах. Замовником у тендерній документації зазначено: «Для підсилення дна ящика додатково використовується металічна пластина (обичайка) товщиною 2 мм та шириною 200 мм, що кріпиться болтовим з’єднанням та забезпечує повне цинкування усіх деталей та збільшує термін використання.». Дана вимога Документації містить посилання на конструкцію конкретного виробника – ПРАТ "Барський машинобудівний завод". Відповідно до ч.4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Технічна специфікація хоча і містить формальний вираз «або еквівалент», але участь зможуть прийняти лише ті учасники, які запропонують контейнери конкретного виробника. Варто зазначити, що закупівлі здійснюються на засадах недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Дії Замовника щодо встановлення дискримінаційних умов тендерної документації перешкоджають добросовісній конкуренції та містять ознаки корупційної змови. Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та видалити вираз «Для підсилення дна ящика додатково використовується металічна пластина (обичайка) товщиною 2 мм та шириною 200 мм, що кріпиться болтовим з’єднанням та забезпечує повне цинкування усіх деталей та збільшує термін використання.», що буде відповідати чинним стандартам та розширить коло потенційних учасників. Дії Замовника щодо встановлення технічних вимог, яким відповідає продукція конкретного виробника прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому та порушує норми законодавства, за що, передбачено відповідальність Уповноваженої особи та керівників Замовника. Пропонуємо Замовника ознайомитися із рішенням Постійно діючої адміністративної Колегії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних Закупівель UA-2020-07-01-001685-b.c2, зміст якого підтвердив наявність дискримінації при визначенні умов тендерної документації, яким відповідає лише один виробник ПрАТ "Барський машинобудівний завод". Крім того, дії Замовника можуть призвести до недопущення, усунення та обмеження конкуренції; спотворення результатів торгів, аукціону, тендеру; суттєве обмеження конкурентоспроможності суб’єктів господарювання на ринку без об’єктивно виправданих на те причин, що підпадає під тлумачення антиконкурентних узгоджених дій за що передбачена адміністративна відповідальність. Відповідно до частини 1 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення складання тендерної документації з порушенням вимог закону, тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. (1700 до 3400 гривень). Також, Кримінальним кодексом України передбачена відповідальність службових та посадових осіб Замовника. Закупівля здійснена без належного рівня конкуренції без досягнення максимальної економії тягне за собою відповідальність за ст. 191 Кримінального кодексу - привласнення, розтрати майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем карається обмеженням волі на строк до п'яти років або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років; за ст. 364 Кримінального кодексу – зловживання владою або службовим становищем карається арештом на строк до шести місяців або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, із штрафом від двохсот п’ятдесяти до семисот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. З метою уникнення порушень законодавства у сфері здійснення публічних закупівель вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону. В протилежному випадку нами буде подана скарга до Органу оскарження в порядку статті 18 Закону та надані звернення до Органу, що здійснює державну політику у сфері державного фінансового контролю та Правоохоронних органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідні зміни будуть внесені до ТД.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо стандартів

Номер: e96c2ca3bbc64bf4a07e62a24e221a20
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-12-007799-c.a1
Назва: Щодо стандартів
Вимога:
Відповідно до технічної специфікації учасником надаються копії документів, передбачені законодавством України та заводом-виробником, які підтверджують належну якість товару (сертифікат відповідності, паспорт якості, протокол випробувань тощо), завірені підписом уповноваженої особи учасника та його печаткою (за наявності). Але Замовником не зазначено яким саме стандартам та вимогам повинен відповідати предмет закупівлі, що порушує принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Предметом закупівлі є Контейнери для твердих побутових відходів. Предмет закупівлі має відповідати чинним стандартам, зокрема Національному Стандарту України ДСТУ 8476:2015 (Контейнери для побутових відходів. Загальні технічні вимоги), затвердженого Наказом ДП «УкрНДНЦ» від 28.09.2015 № 118. Цей стандарт установлює вимоги до контейнерів для побутових відходів (твердих, великогабаритних, ремонтних), а також відходів як вторинної сировини та поширюється на контейнери, які застосовують для збирання, тимчасового зберігання побутових відходів, а також відходів як вторинної сировини, що є серед побутових відходів. Відповідно до ст. 41 Закону, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно з п. 10 Додатку №3 Проекту договору, якість Товару повинна відповідати стандартам, технічним умовам, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до його якості, або зразкам (еталонам), що у свою чергу корелює із ст. 268 Господарського кодексу України. Але відсутність відповідних посилань на ДСТУ 8476:2015 у Тендерній документації, спричинить невідповідність якості товару чинним національним стандартам. Зазначення державних стандартів забезпечує загальне та неодноразове використання товару відповідно до наявних чи потенційних завдань і спрямована на забезпечення відповідності об’єктів стандартизації своєму призначенню, усунення технічних бар’єрів у торгівлі та запобігання їх виникненню, підтримка розвитку і міжнародної конкурентоспроможності продукції, забезпечення охорони життя та здоров’я. Таким чином, тендерна документація повинна містити посилання на відповідність контейнерів ДСТУ 8476:2015. Замовником не визначено посилання на чинні стандарти, що ставить під сумнів його намір у закупівлі якісного товару. Вимагаємо привести у відповідність умови Тендерної документації до ДСТУ 8476:2015 та додати відповідну вимогу до Тендерної документації. Дії Замовника щодо встановлення технічних вимог, яким відповідає продукція конкретного виробника прямо основним принципам здійснення публічних закупівель – максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому та порушує норми законодавства, за що, передбачена відповідальність Уповноваженої особи та керівників Замовника. Відповідно до частини 1 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення складання тендерної документації з порушенням вимог закону, тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. (1700 до 3400 гривень). З метою уникнення порушень законодавства у сфері здійснення публічних закупівель вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону. В протилежному випадку нами буде подана скарга до Органу оскарження в порядку статті 18 Закону та надані звернення до Органу, що здійснює державну політику у сфері державного фінансового контролю, та Правоохоронних органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідні зміни будуть внесені до ТД.
Статус вимоги: Задоволено