2 лота: Лот 1. – Послуги з проведення лабораторних досліджень; Лот 2. – Послуги з проведення лабораторних досліджень
2 лота:
Лот 1. – Послуги з проведення лабораторних досліджень – 5000 послуг (досліджень);
Лот 2. – Послуги з проведення лабораторних досліджень – 1560 послуг (досліджень).
Тендерна пропозиція подається щодо кожного лоту окремо.
Більш детально в Додатку 1 тендерної документації «Технічне завдання».
Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги) - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Завершена
320 300.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 350.50 UAH
Період оскарження:12.02.2021 14:20 - 25.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога( Скарга)
Номер:9ab31b0c465e435b81120109b0b4c0c8
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "НЕО-ЛАБ", UA-EDR 35017275
Ідентифікатор запиту:UA-2021-02-12-007625-c.b1
Назва:Вимога( Скарга)
Вимога:
Вимагаємо відмінити протокольне рішення засіданння тендерного Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата, а саме Товариства з обмеженою відповідальністю “НЕО-ЛАБ” (надалі- Товариство) від 09.03.2021 року, як таке що не відповідає Закону України “Про публічні закупівлі” та змісту тендерної документації Замовника.
Згідно ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (із змінами та доповненнями) (далі - Закон) У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Повідомляємо наступне.
Згідно з протоколом Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата від 09.03.2021 року, пропозиція Товариства відхилена в зв”язку з не наданням у складі документів тендерної пропозиції копії діючого атестату про акредитацію лабораторії.
Зазначимо, що Товариством в складі тендерної документації був наданий лист-пояснення № 340 від 26 лютого 2021, що аргументовано пояснював не надання Товариством копії діючого атестату про акредитацію лабораторії.
Даним листом Товариством повідомлялося, що ч. 2 ст. 4 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», регламентована добровільність (необов'язковість) акредитації лабораторії. Також постановою «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 15 липня 1997 р. № 765 від 2 березня 2016 р. № 285» що була прийнята на засіданні Уряду 13 березня 2019 року була зафіксована така норма: Заклади охорони здоров’я незалежно від форми власності, в тому числі аптечні, можуть добровільно проходити акредитацію. Тобто законодавство України чітко регламентує добровільність акредитації лабораторії, та те що не є обов'язковим показником добросовісності медичного закладу та абсолютним показником відповідної якості наданих послуг наявність акредитації відповідної лабораторії. Дана необґрунтована категорична вимога Замовника наймовірно звужує коло потенційних виконавців, що в свою чергу може трактуватися як упередженість. Більше того, тенедерна документація Замовника складена без урахування вимог ч. 11 ст. 26 Закону України “ Про публічні закупівлі”, а саме:
“ Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.”
В тому числі, відповідно до п. 7.3. тендерної документації ( Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам.), на виконання даного пункту для підтвердження кваліфікації лабораторії нами надано сертифікат визнання вимірювальних можливостей “УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ” з додатками ( копії додавалися в складі тендерної пропозиції Товариства). Натомість Замовником необґрунтовано було проігноровано зобов’язання прийняти сертифікат, що підтверджує відповідність еквівалентним вимогам (зобов’язання - обов'язкова до виконання вимога), хоча Товариством було чітко вказано на дану норму в відповідному листі.
Також повідомляємо, що Товариством були вчинені всі дії задля отримання сертивікату акредитації лабораторії, в тому числі оформлення запиту до національного агенства з акредитації України щодо акредитації клініко-діагоностичної лабораторії від 22.04.2020 року ( копії додавалися в складі тендерної пропозиції Товариства). Враховуючи розумні строки та дію карантиних мір викликаних гострою респіраторною хворобою COVID-19, Товариство не мало можливості подати в складі тендерної документації даний сертифікат.
Враховуючи вищевикладене, Замовник - КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМІЛЯНСЬКА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА" СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, неправомірно дискваліфікував тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «НЕО-ЛАБ», чим фактично порушив вимоги п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме: “Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.”, а також абзац 2 ч. 11 ст. 26 Закону України “Про публічні закупівлі”. Дискримінація Товариства полягає у штучному створенні умов, які звужують, без належного обґрунтування цього, коло учасників та переможців даної закупівлі.
А тому керуючись ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо в визначені законом строки надати додаткову інформацію про причини невідповідності тендерної документації Товариства з обмеженою відповідальністю “НЕО-ЛАБ”, в разі відсутності даної інфрмації та обєктивних причин для відхилення даної пропозиції, відмінити протокольне рішення Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата від 09.03.2021 року.
В разі незадоволення нашої вимоги, повідомляємо, що відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», будемо змушені звернутися зі скаргою в Антимонопольний комітет України та повідомити інформацію щодо порушень Закону України «Про публічні закупівлі» в інші контролюючі органи (в т.ч. Північний офіс Державної аудиторської служби України).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:09.03.2021 17:09
Вирішення:Доброго дня! Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне. Умовами тендерної документації, а саме Додаток 1, було чітко передбачено надання копії діючого атестату про акредитацію лабораторії. Також, зветаємо Вашу увагу, альтирнативи не надання відповідного атестату умовами тендерної документації не передбачалось, тобто лист-пояснення не є таким документом. У Вашому випадку потрібно було завчасно отримати відповідний атестат. Стосовно акредитації лабораторії повідмляємо наступне: дана процедура передбачена чинним законодавством України та відповідно отримання атестату про акредитацію лабораторії є доступним для всіх бажаючих, тому зауваження стосовно «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником» є таким, що не відповідає дійсності. Сертифікат визнання вимірювальних можливостей “УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ” з додатками не є еквівалентом атестату про акредитацію лабораторії. З урахуванням позиції органу оскарження, тендерна пропозиція повинна дорівнювати тендерній документації, тобто що вимагалось змістом останньої повинно бути в складі документів тендерної пропозиції. Підсумовуючи вище зазначене, у Замовника відсутні підстави скасовувати дане рішення.