• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Філе куряче охолоджене, яловичина охолоджена

Завершена

565 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 825.00 UAH
Період оскарження: 12.02.2021 14:13 - 25.02.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

скарга

Номер: 60117510cba24b908673e9ff67fd6b80
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-12-004008-a.c3
Назва: скарга
Скарга:
СКАРГА щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів 12.02.2021 р. тендерним комітетом Замовник Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №7" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги на закупівлю продуктів харчування за кодом ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо (далі - процедура закупівель) 09.03.2021 року протоколом №21 засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства "Київська міська клінічна лікарня №7" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було дискваліфіковано нашу пропозицію в дані процедурі закупівель за кодом ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо Ми не погоджуємося із рішенням Замовника: 1.) У протоколі зазначено, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Марченко В.О. відсутній документ згідно пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації, а саме - учасник мав надати «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітностю - Копію фінансової звітності за 2020 рік.» Відповідно до п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» - Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю Отже, виходить, що Замовник мав виставити нам повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей, оскільки фінансова звітність є кваліфікаційним критерієм і може бути виставлена на виправлення невідповідності. Так, як Замовником не було виставлено вимогу із виправленням недоліку, то ним було порушено статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі» , а саме - Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. просимо Постійно діюча адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язати замовники усунути дане порушення, та розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. 2.) Стосовно декларації виробника, яка по словам учасника свідчить про ознаки підробки, то відповідно до додатку 4 - Учасник у документації має надати документи на якість: декларацій виробника. ФОП Марченко В.О. надала у складі пропозиції документи які підтверджують якість продукції – посвідчення про якість (декларації виробника) . Відповідно до ч.2 п. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Так,як Замовником не було здійснено ніяких звернень до виробника ланої продукції та не було отримано офіційного підтвердження про факт підроблення даного документа, просимо визнати дане рішення Замовника незаконним. Отже, учасник ФОП Марченко В.О. виконує всі вимоги замовника , а тому її пропозиція не може бути дискваліфікована. Щодо незаконного визначення переможцем закупівлі ФОП "ШАПРАН ЮРІЙ ІВАНОВИЧ": Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: 1) Документи, які є підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційним критеріям; 2) Вимоги на виконання ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»; 3) Інші документи; 4) Технічні вимоги до товару; 5) Проєкт договору поставки; 6) Цінова пропозиція. Учасник ФОП "ШАПРАН ЮРІЙ ІВАНОВИЧ" надає у складі пропозиції файл «36. Додаток 4 (1).pdf» у якому міститься інформація про технічні вимоги до товар. У зазначеному документі міститься наступна інформація «товар повинен бути охолодженим….», «Повинне відповідати вимогам…..» « повинні мати особисту …», «повинен становити не менше ……» Отже, надана інформація не підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до Додатку 3 тендерної документації. Так як учасник вказує інформацію, що запропонований товар лише «ПОВИНЕН », а не «БУДЕ » , а тому не відповідає вимогам Замовника. Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1376-р/пк-пз від 15.02.2018 р. (індивідуальний номер закупівлі UA-2017-12-08-001615-b; також відповідне рішення міститься і в рішенні №13107-р/пк-пз від 17.09.2019 (індивідуальний номер закупівлі UA-2019-07-29-000183-а)) в якому зазначено, що наявність формулювання «повинно» і «має бути» не вважається підтвердженням вимогам Замовника, учасник не підтвердив відповідність тендерної пропозиції технічним, кількісним, якісним характеристикам предмета закупівлі. Отже пропозиція ФОП "ШАПРАН ЮРІЙ ІВАНОВИЧ" не відповідає вимогам замовника та має бути дискваліфікована. ПРОШУ 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою. 3) Перевірити тендерну пропозицію ФОП "ШАПРАН ЮРІЙ ІВАНОВИЧ" у відкритих торгах на закупівлю товару ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо та визнати такою, що не відповідає технічним вимогам встановлених тендерною документацією та Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації замовника. 4) Визнати неправомірним рішення Замовника про визначення ФОП "ШАПРАН ЮРІЙ ІВАНОВИЧ" та зобов’язати його скасувати рішення про визначення переможцем ФОП "ШАПРАН ЮРІЙ ІВАНОВИЧ" у відкритих торгах на закупівлю товару ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо 5) Перевірити тендерну пропозицію ФОП Марченко В.О. у відкритих торгах на закупівлю товару ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо (далі - процедура закупівель) та визнати такою, що відповідає технічним вимогам встановлених тендерною документацією, кваліфікаційним критеріям встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації замовника. 6) Визнати неправомірним рішення Замовника про дискваліфікацію ФОП Марченко В.О. у відкритих торгах на закупівлю товару ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо, та зобов’язати його скасувати рішення про дискваліфікацію ФОП Марченко В.О. у відкритих торгах на закупівлю товару ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо
Дата розгляду скарги: 31.03.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.03.2021 17:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.04.2021 19:27
Дата виконання рішення Замовником: 09.04.2021 15:27
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відхилено учасника-Переможця ФОП Шапран Ю.І. , скасоване рішення про дискваліфікацію ФОП Марченко В.О. та оголошено переможцем закупівлі ФОП Марченко В.О.
Автор: Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна, Марченко Віта 380500247094 marchenkovita000@ukr.net
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА

Номер: a33415deb0494e449322d9f803af877a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-12-004008-a.c2
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Ми не погоджуємося із рішенням Замовника стосовно нашої дискваліфікації, а саме відповідно до п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» - Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю Отже, виходить, що Замовник мав виставити нам повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей, оскільки фінансова звітність є кваліфікаційним критерієм і може бути виставлена на виправлення невідповідності. Стосовно декларації виробника, яка по словам учасника свідчить про ознаки підробки, то відповідно до додатку 4 - Учасник у документації має надати документи на якість: декларацій виробника. ФОП Марченко В.О. надала у складі пропозиції документи які підтверджують якість продукції – посвідчення про якість (декларації виробника). Відповідно до ч.2 п. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Замовник вправі звернутися, до виробника продукції на яку надано документи якості, щоб підтвердити інформацію стосовно достовірності наданих документів. Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї вимоги ми будемо вимушені подати скаргу до Антимонопольного комітету України, та за результатами звернутися до суду з позовом про стягнення з Замовника суми вартості скарги, за подання зазначеної Скарги до АМКУ, разом з витратами на залучення адвокатських послуг, а також заяву до Державної аудиторської служби України щодо притягнення всіх членів тендерного комітету до відповідальності за порушення процедури закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: згідно протоколу тендерного комітету№ 23
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Щодо ненадання кваліфікаційних документів

Номер: b63c79b8730d400c944028c8ef642da3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-12-004008-a.c1
Назва: Щодо ненадання кваліфікаційних документів
Вимога:
Шановний замовнику! Згідно вимог вашої тендерної документації затвердженою рішенням Тендерного комітету № 1 від «28» січня 2021 р. щодо закупівлі ДК 021-2015 (CPV) – 15110000-2 «М’ясо» (Філе куряче охолоджене, яловичина охолоджена) в Розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.5. зазначено: «5.1. Відповідно до статті 16 закону Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». Також в Додатку 1 до тендерної документації «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ Є ПІДТВЕРДЖЕННЯМ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» в таблиці 1 п.4. «Кваліфікаційна вимога» - Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, учасник повинен надати Копію фінансової звітності за 2020 рік. Проте, в складі тендерної пропозиції Переможцем закупівлі ФОП Марченко Віта Олександрівна не надано в складі тендерної пропозиції копію фінансової звітності за 2020 р. Таким чином, ФОП Марченко Віта Олександрівна не дотримано кваліфікаційну вимогу замовника щодо наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Також в складі тендерної пропозиції Переможцем закупівлі ФОП Марченко Віта Олександрівна надано декларацію виробника (посвідчення про якість) ФОП Сергієнко В.І. під номером 890 від 23.02.2021 р. на продукцію: - м'ясо яловичини н/ф великошматковий м’якушевий (поперекова частина) на 100 кг; - філе курей бройлерів на 220 кг. Та декларацію виробника (посвідчення про якість) ФОП Сергієнко В.І. під номером 890 від 23.02.2021 р. на продукцію: - м'ясо яловичини н/ф великошматковий м’якушевий (поперекова частина) на 100 кг; Відповідні дані можуть свідчить про те, що дані декларації виробника (посвідчення про якість) містити ознаки підробки, оскільки виробник не може надати декларації під одним номером на різний вид продукції із зазначенням однієї і тієї ж накладної. Крім того вивчення тендерної пропозиції ще одного Учасника, а саме Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна виявлено аналогічні декларації виробника (посвідчення про якість) ФОП Сергієнко В.І. А це свідчить про те, що Учасники є взаємопов’язаними особами і проводять антиконкурентні дії стосовно інших Учасників закупівлі, що суперечить Закону Україна «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 р. (зі змінами). Ми, фізична особа-підприємець Шапран Юрій Іванович просимо тендерний комітет ще раз уважно переглянути документи надані переможцем закупівлі ФОП Марченко В.О. та дискваліфікувати Учасника.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимога задоволена згідно протоколу №18 від 09.03.2021
Статус вимоги: Задоволено