-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дизельне паливо, бензин А-95, бензин А-92
Завершена
617 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 085.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 085.00 UAH
Період оскарження:
12.02.2021 14:08 - 24.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Документи до комерційної пропозиції
Номер:
082ca6a8fc114804b28e398441138608
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-12-007323-c.a2
Назва:
Документи до комерційної пропозиції
Вимога:
Невідповідність вимогам
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 03.03.2021 14:26
Дата подачі:
03.03.2021 14:26
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Відпуск та приймання пального врегульовані Інструкцією про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, що затверджена міжвідомчим наказ від 20.05.2008 № 281/171/578/155 (далі - Інструкція), яка поширюється на всі класи, типи, групи і види нафти та типи, марки і види (залежно від масової частки сірки) нафтопродуктів.
На сьогодні в Україні діють такі стандарти щодо вимог пального:
- ДСТУ 7687:2015. Бензини автомобільні Євро. Технічні умови
- ДСТУ 7688:2015. Паливо дизельне Євро. Технічні умови;
- Технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927
Згідно з Регламентом та ДСТУ кожна партія пального, яку вводять в обіг або яка перебуває в обігу, повинна мати документ про якість (паспорт якості) пального, що містить визначений перелік обов’язкової інформації, зокрема, відомості про товарний знак підприємства-виробника, його назву та адресу, нормативні значення та фактичні результати випробувань, які підтверджують відповідність марки пального вимогам Регламенту (ДСТУ) тощо.
Згідно з пунктом 3.1. ДСТУ 7688:2015, за кліматичними умовами використання встановлено такі марки дизельного пального:
- Л – літнє, що використовують за температури повітря не нижче ніж 5 градусів за Цельсієм,
- З – зимове, що використовують за температури повітря від 5 градусів за Цельсієм до мінус 20 градусів за Цельсієм,
- Арк – арктичне, що використовують за температури повітря нижче ніж мінус 20 градусів за Цельсієм (екологічні класи аналогічні тим, що встановлені для бензинів).
Відповідні фізичко-хімічні показники дизельного пального та його марки визначають згідно з пунктом 4.2.вказаного вище стандарту.
Тендер на закупівлю було оголошено 12.02.2021 року, строк подання пропозицій до 28.02.2021. Лютий місяць- зимова пора року.
Замовником при розгляді тендерної пропозиції було враховано, що паливо дизельне ДП-Л-Євро5-В0 за кліматичними умовами використання відноситься до літніх марок дизельного палива та те, що виробники не здійснюють виробництво літніх марок палива в зимовий період, відповідно до цього не можливо здійснювати випробування таких марок палива та видавати паспорти якості.
Водночас у проекті договору про закупівлю, який є невід’ємною частиною ТД передбачені умови щодо обов’язку постачальника під час безпосереднього його виконання надавати копію паспорта якості на відповідне найменування пального, оскільки такий документ окрім підтвердження відповідності пального вимогам Регламенту та ДСТУ, а також даних, що ідентифікують відповідну партію пального, містить інформацію про дату виготовлення пального. Це дає можливість встановити можливість використання пального за призначенням в межах визначеного гарантійного терміну, протягом якого виробник гарантує відповідність пального вимогам ДСТУ (за умови дотримання правил зберігання).
Також, Учасник у складі своєї пропозиції надав гарантійного листа про те, що: « Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) на товар, який пропонується постачати за Договором».
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Скасована
Документи до пропозиції
Номер:
43a008c0dbad442684cbd1db1c8bf289
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-12-007323-c.a1
Назва:
Документи до пропозиції
Скарга:
Невідповідність документів
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 03.03.2021 14:25
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
03.03.2021 14:27