-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт окремих приміщень адмінбудівлі по вул. Шкільна, 30 в с. Підгайці Луцького району Волинської області (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
2 356 095.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 780.48 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 780.48 UAH
Період оскарження:
12.02.2021 14:06 - 24.02.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Середній річний дохід не менше 55 млн грн. (без ПДВ) - дискримінаційна вимога.
Номер:
5fa7e84627ea46cb991b49103826fc35
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-12-007258-c.b2
Назва:
Середній річний дохід не менше 55 млн грн. (без ПДВ) - дискримінаційна вимога.
Вимога:
У розділі 5. Інші вимоги до Учасника Додатку 1 до тендерної документації Замовник (Підгайцівська сільська рада) вимагає: «Середній річний дохід учасника за 2020 рік має бути не менше 55 млн грн. (без ПДВ).».
Дана вимога, в частині вимоги до учасника щодо обмеження річного доходу за 2020 рік, а саме він повинен бути не менше 55 млн грн. (без ПДВ) є необґрунтованою та є дискримінаційною, так як очікувана вартість закупівлі становить 2 356 095,00 гривень з ПДВ і можливість виконання робіт, які передбачені тендерною документацією, в тому числі фінансова, є і в інших учасників, в яких річний дохід є меншим 55 мільйонів гривень без ПДВ. Тобто ця вимога значно обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Хочемо наголосити, що відповідно до вимог частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі вище викладеного, просимо внести зміни у тендерну документацію в частині вилучення дискримінаційної вимоги щодо середнього річного доходу учасника за 2020 рік, який має бути не менше 55 млн грн. (без ПДВ).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.02.2021 18:52
Вирішення:
Шановний учаснику, тендерна документація закупівлі «Капітальний ремонт окремих приміщень адмінбудівлі по вул. Шкільна, 30 в с. Підгайці Луцького району Волинської області (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», яка затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи № 6 від 12 лютого 2021 року, розроблена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
Дана вимога була обумовлена обранням підрядника, який здійснить значний обсяг робіт у потрібному темпі, задля максимально швидкого виконання робіт у приміщенні, яке забезпечує роботу працівників та депутатів Підгайцівської сільської ради. Такий розмір доходу підтвердить ефективність, продуктивність та можливість оперативного виконання робіт у такому об’ємі.
Зазначений показник також підтвердить фінансову спроможність підрядника виконати необхідні об’єми робіт та його затребуваність на ринку.
Тому, така вимога не є дискримінаційною, та не підлягає виключенню з умов тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Розрахунково-касове обслуговування, укладеного з органами Казначейства, та перелік відкритих рахунків.
Номер:
a8b43f2a51ba4682bae88d22856daca9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-12-007258-c.b1
Назва:
Розрахунково-касове обслуговування, укладеного з органами Казначейства, та перелік відкритих рахунків.
Вимога:
У пункті 5 четвертого розділу додатку 1 до тендерної документації Замовник (Підгайцівська сільська рада) вимагає: «Учасник в складі тендерної пропозиції подає довідку з інформацією про номер та дату Договору про здійснення розрахунково-касового обслуговування, укладеного з органами Казначейства, та перелік відкритих рахунків».
Керуючись Постановою КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» для розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів рекомендовано укладати договори відповідно до законодавства з урахуванням наступного, у разі, якщо умовами договору передбачено попередню оплату, то суми попередньої оплати за капітальними видатками виконавцям робіт спрямовувати на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю робіт, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Проте умовами закупівлі, в тому числі в оголошення та проєкті договору , не передбачено попередньої оплати. Вимога щодо надання довідки з інформацією про номер та дату Договору про здійснення розрахунково-касового обслуговування, укладеного з органами Казначейства, та перелік відкритих рахунків є дискримінаційною і обмежує право брати участь у ваших торгах учасників, які не мають відкритих рахунків в органах Державної казначейської служби. Окрім того наявність відкритих рахунків в органах Державної казначейської служби не забезпечує належне та якісне виконання робіт, передбачених тендерною документацією.
Хочемо наголосити, що відповідно до вимог частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі вище викладеного, просимо внести зміни у тендерну документацію в частині вилучення дискримінаційної вимоги щодо надання довідки з інформацією про номер та дату Договору про здійснення розрахунково-касового обслуговування, укладеного з органами Казначейства, та перелік відкритих рахунків.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.02.2021 18:50
Вирішення:
Повідомляємо, що вимога до Учасника щодо надання інформації про номер та дату Договору про здійснення розрахунково-касового обслуговування, укладеного з органами Казначейства, та перелік відкритих рахунків, обумовлено тим, що попередня оплата робіт за бюджетні кошти здійснюється на рахунок Державної казначейської служби згідно вимог чинного законодавства.
Разом з тим, зазначаємо, що оплата авансу не була передбачена умовами тендерної документації, оскільки згідно п. 151 постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 641 заборонено на період дії карантину здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, а Державній казначейській службі здійснення відповідних платежів.
Проте, в разі послаблення протиепідемічних заходів можливе скасування такої заборони.
Не зважаючи на вищевикладене, Замовником буде виключено вимогу щодо надання зазначеної Вами довідки для унеможливлення дискримінації учасників за таким критерієм.
Статус вимоги:
Задоволено