• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

капітальний ремонт м’якої покрівлі житлового будинку (в межах підтримки переходу до ОСББ) (м. Маріуполь, бул. Шевченка, 93), у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

1 547 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 735.00 UAH
Період оскарження: 12.02.2021 10:30 - 05.03.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на відміну тендера.

Номер: 3d23e0ac14fe4ab1b1411dec43bc9bc6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-12-002338-c.c1
Назва: Скарга на відміну тендера.
Скарга:
Замовник торгів ні яким чином не обґрунтовує своє рішення, цитує лише Закон. Виходячи з протоколу відміни закупівлі: Станом на 26.03.2021 не було належним чином оформлене таке рішення про відсутність подальшої потреби в закупівлі, а отже рішення Замовника згідно з яким торги визнані такими, що не відбулись через відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг від 26.03.2021 є таким, що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». Скаржник вважає рішення Замовника необґрунтованим, прийнятим у непрозорий спосіб та таким, що порушує основні принципі здійснення публічних закупівель, визначених в Законі, чим порушує права та законні інтереси Скаржника, як учасника/переможця Процедури закупівлі, оскільки рішення про відміну торгів через відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг не відповідає реальним потребам підприємства, та не оформлене станом на 23.03.2021 відповідно до вимог Закону. Предметом закупівлі є Капітальний ремонт м’якої покрівлі житлового будинку (в межах підтримки переходу до ОСББ) (м. Маріуполь, бул. Шевченка, 93), у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) тобто зовсім не зрозуміло чому Замовнику торгів більше не потрібно виконати ремонт м’якої покрівлі житлового будинку. Разом з тим, Замовник торгів опублікував заново дану процедуру закупівлі з тим же предметом «UA-2021-03-31-004094-c», що спростовує доводи Замовника щодо відсутності подальшої потреби. Тобто, Замовник не може уникнути необхідності здійснення ремонту покрівлі. Відповідно до структури Замовника, що опублікована на веб-сайті https://mariupolrada.gov.ua/department/departament-rozvitku-zhitlovo-komunalnoi-infrastrukturi (сайт Замовника), в Замовника відсутній відділ/департамент, який надає послуги з ремонту покрівлі згідно технічного завдання закупівлі. Окрім того опубліковані на веб-сайті https://mariupolrada.gov.ua/department/departament-rozvitku-zhitlovo-komunalnoi-infrastrukturi (сайт Замовника) вакансії на сайті не передбачають набір персоналу для ремонту покрівлі на роботу Замовника. Дана закупівля була передбачена річним планом закупівель Замовника на 2021 рік з розміром фінансування 1 547 000,00 грн. (джерело фінансування – власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі – лютий 2021 р. Таким чином кошти були передбачені власним бюджетом Замовника. Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни процедури закупівлі згідно підстави: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Зважаючи на зазначене вище, вважаємо, що замовник формально виніс даний протокол з метою відмінити процедуру закупівлі. Рішення Замовника є безпідставним, надуманим, суперечить вимогам положенням Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, Замовник торгів не довів та документально не підтвердив наявність підстав для відміни торгів - відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг, що стали підставою для прийняття рішення про відміну Процедури закупівлі. Враховуючи наведене, Замовник, відмінив Процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в цій частині. Таким чином, Замовник торгів не мав права відміняти процедуру закупівлі. Протиправні дії Замовника, що полягають у відміні торгів, призвели до неможливості Товариства стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси. Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип добросовісної конкуренції; - принцип недискримінації учасників; - принцип об’єктивної та неупередженої оцінки. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси. ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується відміни торгів. 3. Зобов'язати тендерний комітет Замовника скасувати рішення про відміну торгів.
Дата розгляду скарги: 15.04.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.04.2021 10:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.04.2021 20:27
Дата виконання рішення Замовником: 13.05.2021 16:40
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення про відміну процедури закупівлі скасовано
Автор: ФОП КРАВЦОВА НЕЛЛІ ЯКІВНА, Кравцова Неллі Яківна +380999652584 nellik@i.ua