• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти (бензин А-95, бензин А-92)

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД_БЕНЗИН", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у Додатку 1 до тендерної документації "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ". Місцезнаходження замовника - Україна, 28000, Кіровоградська обл., м. Олександрія, вул. Анатолія Кохана, 12. Категорія замовника - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, зазначена у пункті 4 частини четвертої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги) - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Назва товарів кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, та код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: 09132100-4 — Неетильований бензин. Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%), оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цьому оголошенні, та шляхом застосування електронного аукціону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.

Завершена

416 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 080.00 UAH
Період оскарження: 12.02.2021 09:57 - 25.02.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні умови Тендерної документації

Номер: 18a9443bda97427b98945ee0e341f3e6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-12-000839-a.b1
Назва: Дискримінаційні умови Тендерної документації
Вимога:
Вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги Тендерної документації, керуючись статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі, щодо надання Гарантійного листа від власника (орендаря) АЗС У разі не вилучення вищезазначених умов тендерної документації - звернемося до АМКУ.
Вирішення: Шановний Учаснику! Уважно ознайомившись із Вашою вимогою щодо виключення з тендерної документації вимоги надання гарантійного листа від власника (орендаря) АЗС, повідомляємо: враховуючи той факт, що Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено чіткий перелік інформації, яку можливо включати до тендерної документації, Замовник скористався своїм правом та вніс вимогу, щодо надання гарантійного листа від власника (орендаря) АЗС, визначеної переліком згідно п.1.6.1. додатку 1 до тендерної документації про можливість відпуску палива на умовах передбачених п. 1.5. цього додатку до тендерної документації на користь Замовника. Змістом такого листа має бути передбачено номер оголошення даної закупівлі та найменування Замовника цих торгів. Наявність гарантійного листа від власника (орендаря) АЗС надасть додаткові гарантії відпуску палива на умовах передбачених п. 1.5. додатку 1 до тендерної документації на користь Замовника. Гарантійний лист від власника (орендаря) АЗС є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки пального. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника. Звертаємо Вашу увагу, що дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Встановлення Замовником вимоги надання гарантійних листів від власника (орендаря) АЗС не може вважатись дискримінацією, оскільки стосується всіх учасників закупівлі і не обмежує ніяких прав. Замовником не визначено постачання пального від якогось конкретного власника (орендаря) АЗС (що вважалося б дискримінацією). Кожен учасник може постачати пальне від будь яких власників (орендарів) АЗС, і відповідно від будь якого власника (орендаря) АЗС надати гарантійний лист про можливість відпуску палива на умовах передбачених п. 1.5. додатку 1 до тендерної документації на користь Замовника. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи вищевикладенне, з метою забезпечення ефективності та прозорості, а також створення конкурентного середовища серед учасників, запрошуємо Вас прийняти участь у даній закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 01.03.2021 10:05