-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини: Гіпохлорит натрію марки А, соляна кислота 9%, хлорит натрію 7,5%
Торги не відбулися
7 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 37 000.00 UAH
Період оскарження:
12.02.2021 09:55 - 18.03.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА щодо усунення порушень під час проведення тендеру
Номер:
dcb5ee995a5c4aa88f1ca7d854f774c2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-12-000782-a.c1
Назва:
ВИМОГА щодо усунення порушень під час проведення тендеру
Вимога:
Комунальне підприємство ”Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства” Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області
39803, Полтавська обл., м. Горішні Плавні, вул. Портова, 27
Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-12-000782-a
ВИМОГА
щодо усунення порушень під час проведення тендеру
Відповідно до оголошення про здійснення відкритих торгів з публікацією англійською мовою від 12.02.2021 р., ідентифікатор UA-2021-02-12-000782-a (далі – Закупівля), Комунальне підприємство ”Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства” Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі – Замовник) здійснює закупівлю, предметом якої є: ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини: Гіпохлорит натрію марки А, соляна кислота 9%, хлорит натрію 7,5%.
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» метою Закону є Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Частиною 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Наше підприємство має намір брати участь у закупівлі, але вважає, що Тендерна документація (далі – ТД) Замовника містить положення та вимоги, які мають певні дискримінаційні ознаки, у зв’язку з чим, на наш погляд, Замовник має внести до ТД відповідні зміни.
1. В Додатку до ТД № 4 «Технічні вимоги», в п. 7 розділу «Інформація про відповідність запропонованого товару технічним вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена у складі тендерної пропозиції наступними документами» Замовник вимагає надання учасниками:
Підтвердження надходження реагенту до переліка дезінфекційних засобів зареєстрованих в державному реєстрі МОЗ.
Відповідно до п. 3 постанови Кабінету Міністрів України від 14.03.2018 р. № 178 "Про внесення змін до порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів" державній реєстрації (внесенню інформації до Державного реєстру дезінфекційних засобів) підлягають засоби, на які встановлені гігієнічні нормативи та які призначені, в тому числі для дезінфекції води (крім питної).
Оскільки дана Закупівля в частині закупок гіпохлориту марки "А" здійснюється Замовником саме для дезінфекції питної води в централізованому водопостачанні, така умова є дискримінаційною по відношенню до тих учасників, які постачають гіпохлорит марки "А" виключно на підприємства з водопідготовки питної води та не мають змогу зареєструвати цей товар в Державного реєстру дезінфекційних засобів.
У зв’язку з цим вимагаємо виключити з ТД умову про надання учасниками Підтвердження надходження реагенту до переліка дезінфекційних засобів зареєстрованих в Державному реєстрі МОЗ.
2. В Додатку до ТД № 4 «Технічні вимоги», в п. 10 розділу «Інформація про відповідність запропонованого товару технічним вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена у складі тендерної пропозиції наступними документами» Замовник вимагає надання учасниками:
Свідоцтво про підготовку уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів, наказ про його призначення (копія), виданого на Учасника.
По-перше, вважаємо, що наявність або відсутність вищезазначених документів жодним чином не підтверджують відповідність запропонованого учасником товару технічним вимогам Тендерної документації.
По-друге. Додатком 2 до ТД «Кваліфікаційні критерії» передбачена можливість участі у даній процедурі закупівлі учасників, які не мають власних матеріально-технічних засобів, але мають змогу залучати матеріально-технічну базу інших суб’єктів господарювання на договірних засадах, наприклад шляхом укладення договорів перевезення для виконання поставок предмету закупівлі Замовнику.
Наше підприємство залучає для перевезення небезпечних вантажів саме таких виконавців послуг з перевезення, які мають спеціалізований транспорт та відповідні дозволи для перевезення небезпечних вантажів, в том учислі уповноважених з безпеки перевезень та спеціально навчених водіїв.
В той же час вищезазначена умова ТД вимагає від учасника надання свідоцтва про підготовку уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів та наказ про його призначення (копія), виданого саме на Учасника.
Тобто такі умови ТД, по-перше, суперечать іншим умовам ТД, які дозволяють потенційним учасникам не мати власного транспорту та пов’язаних із здійсненням перевезень небезпечних вантажів персоналу і дозвільних документів, а по-друге фактично позбавляють учасників права залучати спеціалізованих перевізників на договірних підставах.
За таких обставин вважаємо що ТД в зазначеній вище частині носить дискримінаційний характер по відношенню до тих учасників, які залучають до перевезення предмету Закупівлі третіх осіб (перевізників) на підставі договору про надання послуг та не мають власного спеціалізованого транспорту і документів, що вимагаються Замовником.
У зв’язку з цим вимагаємо внести зміни до ТД, які б чітко та недвозначно надавали учасникам право надання свідоцтва про підготовку уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів, наказ про його призначення (копія), виданих на перевізника, з яким учасник уклав відповідний договір на перевезення небезпечних вантажів.
3. В Додатку до ТД № 4 «Технічні вимоги», в п. 12 розділу «Інформація про відповідність запропонованого товару технічним вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена у складі тендерної пропозиції наступними документами» Замовник вимагає для здійснення поставок кислоти соляної 9% надання учасниками:
Копія Ліцензії, виданої на Учасника на право здійснення діяльності з придбання; зберігання; перевезення прекурсорів (списку 2 таблиці ІV) Переліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів використання.
Зазначений товар є речовиною (розчином), в якому вміст соляної кислоти становить 9%. Відповідно до примітки до списку 2 таблиці ІV Переліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.05.2000 р. № 770, тим же заходам контролю, що і прекурсори підлягають речовини, що містять не менш як 15% таких прекурсорів, як соляна кислота.
Враховуючи вищезазначені вимоги Постанови № 770, розчин соляної кислоти 9%, не є прекурсором та не потребує отримання учасником ліцензії на право здійснення діяльності з придбання, зберігання, перевезення прекурсорів.
За таких обставин вважаємо що ТД в зазначеній вище частині носить дискримінаційний характер по відношенню до тих учасників, які не здійснюють видів діяльності, пов’язаних з обігом прекурсорів, в тому числі і до нашого підприємства.
У зв’язку з цим вимагаємо виключити з ТД умову про надання копії Ліцензії, виданої на Учасника на право здійснення діяльності з придбання; зберігання; перевезення прекурсорів (списку 2 таблиці ІV) Переліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів використання.
4. В Додатку до ТД № 4 «Технічні вимоги», в п. 13 розділу «Інформація про відповідність запропонованого товару технічним вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена у складі тендерної пропозиції наступними документами» Замовник вимагає надання учасниками:
Копія Ліцензії , виданої на Учасника на право провадження господарської діяльності перевезення небезпечних вантажів вантажними автомобілями (видана у паперовому або електронному вигляді або шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань або інформація про прийняті рішення за відповідним видом господарської діяльності органом ліцензування)
Додатком 2 до ТД «Кваліфікаційні критерії» передбачена можливість участі у даній процедурі закупівлі учасників, які не мають власних матеріально-технічних засобів, але мають змогу залучати матеріально-технічну базу інших суб’єктів господарювання на договірних засадах, наприклад шляхом укладення договорів перевезення для виконання поставок предмету закупівлі Замовнику.
Наше підприємство залучає для перевезення небезпечних вантажів саме таких виконавців послуг з перевезення, які мають спеціалізований транспорт та відповідні дозволи для перевезення небезпечних вантажів, в тому числі ліцензію на право провадження господарської діяльності перевезення небезпечних вантажів вантажними автомобілями.
В той же час вищезазначена умова ТД вимагає від учасника надання ліцензії, виданої саме на Учасника.
Тобто такі умови ТД, по-перше, суперечать іншим умовам ТД, які дозволяють потенційним учасникам не мати власного транспорту та пов’язаних із здійсненням перевезень небезпечних вантажів персоналу і дозвільних документів, а по-друге фактично позбавляють учасників права залучати спеціалізованих перевізників на договірних підставах.
За таких обставин вважаємо що ТД в зазначеній вище частині носить дискримінаційний характер по відношенню до тих учасників, які залучають до перевезення предмету Закупівлі третіх осіб (перевізників) на підставі договору про надання послуг та не мають власного спеціалізованого транспорту і документів, що вимагаються Замовником.
У зв’язку з цим вимагаємо внести зміни до ТД, які б чітко та недвозначно надавали учасникам право надання копії ліцензії на право провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних вантажів вантажними автомобілями, виданої на перевізника, з яким учасник уклав відповідний договір на перевезення небезпечних вантажів.
В разі незадоволення даних вимог наше підприємство буде змушене звернутися до органу оскарження з відповідною скаргою про усунення порушень процедури Закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Гришніплавні 2.pdf 05.03.2021 10:27
Дата подачі:
05.03.2021 10:27
Вирішення:
По суті Вашої вимоги щодо надання роз’яснень до вимоги за номером UA-2021-02-12-000782-a.c1 від 05.03.2021 року, надісланої під час проведення відкритих торгів по закупівлі товару Основні неорганічні хімічні речовини: Гіпохлорит натрію марки А, соляна кислота 9%, хлорит натрію 7,5% код згідно з ДК 021:2015 24310000-0 – Основні неорганічні хімічні речовини через електронну систему, Комунальне підприємство ”Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства” Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області надає наступну відповідь:
Щодо Вашого запитання 1 наступного змісту:
«1. В Додатку до ТД № 4 «Технічні вимоги», в п. 7 розділу «Інформація про відповідність запропонованого товару технічним вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена у складі тендерної пропозиції наступними документами» Замовник вимагає надання учасниками: Підтвердження надходження реагенту до переліка дезінфекційних засобів зареєстрованих в державному реєстрі МОЗ. Відповідно до п. 3 постанови Кабінету Міністрів України від 14.03.2018 р. № 178 "Про внесення змін до порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів" державній реєстрації (внесенню інформації до Державного реєстру дезінфекційних засобів) підлягають засоби, на які встановлені гігієнічні нормативи та які призначені, в тому числі для дезінфекції води (крім питної). Оскільки дана Закупівля в частині закупок гіпохлориту марки "А" здійснюється Замовником саме для дезінфекції питної води в централізованому водопостачанні, така умова є дискримінаційною по відношенню до тих учасників, які постачають гіпохлорит марки "А" виключно на підприємства з водопідготовки питної води та не мають змогу зареєструвати цей товар в Державного реєстру дезінфекційних засобів.
У зв’язку з цим вимагаємо виключити з ТД умову про надання учасниками Підтвердження надходження реагенту до переліка дезінфекційних засобів зареєстрованих в Державному реєстрі МОЗ.»
Надаємо відповідь:
Згідно з постановою Кабінету міністрів України від 3 липня 2006 р. № 908 Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів Державній реєстрації (перереєстрації) підлягають засоби, на які встановлені гігієнічні нормативи та які призначені для:
здійснення дезінфекційних заходів в осередках інфекційних хвороб, закладах охорони здоров’я, дошкільних навчальних закладах;
“холодної” стерилізації медичних виробів;
дезінфекції рук медичних працівників;
профілактичної дезінфекції житлових, виробничих, навчальних, санітарно-побутових та інших приміщень, будівель і споруд, транспортних засобів, об’єктів громадського харчування та торгівлі, територій населених пунктів, у місцях масового відпочинку та рекреаційних зонах;
промислової дезінфекції;
миття і очищення в побуті та промисловості з дезінфекційними властивостями;
дезінфекції повітря в приміщеннях, води (крім питної), промислових та побутових стоків;
тощо.
Отже, Державній реєстрації (перереєстрації) підлягають будь-які засоби, визначені в частині третій Постанови Кабінету міністрів України від 3 липня 2006 р. № 908 та можуть бути одночасно призначеними як для промислової дезінфекції так і для дезінфекції повітря в приміщеннях, води (крім питної), промислових та побутових стоків.
Крім того, постановою Кабінету міністрів України від 3 липня 2006 р. № 908 встановлено, що для державної реєстрації (перереєстрації) засобів юридична або фізична особа (далі - заявник) подає до МОЗ, зокрема заяву, в якій, серед іншого, зазначається інформація про
засіб (найменування засобу (торговельне найменування зазначається мовою оригіналу, англійською та українською мовами), код згідно з Державним класифікатором продукції та послуг - для вітчизняного засобу, код згідно з УКТЗЕД - для імпортованого засобу);
Державний класифікатор продукції та послуг ДК 016:2010 (далі - ДКПП) прийнято та надано йому чинності Наказом Держспоживстандарту України від 11.10.2010 № 457.
Згідно із загальними положеннями ДКПП усю продукцію та всі послуги галузей економіки - сільського господарства, рибного господарства, добувної промисловості, переробчої промисловості, будівництва, страхування, торгівлі тощо - згруповано в секції (усього 21 секція), які позначено великими літерами латинської абетки (від A до U).
ДКПП складається з трьох блоків: Перший блок - блок ідентифікації, який побудовано за ієрархічною системою кодування із застосуванням літерно-цифрового коду.
Другий блок - блок назв класифікаційних угруповань. Цей блок на рівні до шести знаків включно складається з назв, які є тотожним перекладом відповідних назв класифікаційних угруповань СРА. Літерні познаки та цифрові коди ДКПП на рівні шести знаків цілком відповідають познакам і кодам СРА. У третьому блоці відображено відповідність класифікації продукції ДКПП класифікації товарів в УКТЗЕД.
В Секції C «ПРОДУКЦІЯ ПЕРЕРОБНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ» знаходиться:
Група 20.1 Речовини хімічні основні, добрива та азотовмісні сполуки, пластмаси й синтетичний каучук у первинних формах
клас 20.13 Речовини хімічні неорганічні основні, інші
категорія 20.13.3 Солі металів галоїдні; гіпохлорити, хлорати й перхлорати
підкатегорія 20.13.32 Гіпохлорити, хлорати і перхлорати
підтип 20.13.32-30.00 Гіпохлорити, гіпохлорит кальцію технічний, хлорити; гіпоброміти (Код УКТЗЕД 2328 10 00 00, 2828 90).
З метою Державної реєстрації (перереєстрації) гіпохлориту натрію, як засобу призначеного для промислової дезінфекції так само як і з метою Державної реєстрації (перереєстрації) гіпохлориту натрію призначеного для дезінфекції, води (крім питної), промислових та побутових стоків, заявник зобов’язаний визначити один і той самий код згідно з Державним класифікатором продукції та послуг - для вітчизняного засобу, або код згідно з УКТЗЕД - для імпортованого засобу.
Отже, підсумовуючи вищенаведене, відповідь на запитання «Чи ви закуповуєте саме дезінфекційний засіб, а не засіб для очищення води?», така, Порядок державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів не розрізняє «дезінфекційний засіб», та «засіб для очищення води», адже обидва товари підлягають обов’язковій державній реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів.
Щодо Вашого запитання 2 наступного змісту:
«В Додатку до ТД № 4 «Технічні вимоги», в п. 10 розділу «Інформація про відповідність запропонованого товару технічним вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена у складі тендерної пропозиції наступними документами» Замовник вимагає надання учасниками: Свідоцтво про підготовку уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів, наказ про його призначення (копія), виданого на Учасника. По-перше, вважаємо, що наявність або відсутність вищезазначених документів жодним чином не підтверджують відповідність запропонованого учасником товару технічним вимогам Тендерної документації. По-друге. Додатком 2 до ТД «Кваліфікаційні критерії» передбачена можливість участі у даній процедурі закупівлі учасників, які не мають власних матеріально-технічних засобів, але мають змогу залучати матеріально-технічну базу інших суб’єктів господарювання на договірних засадах, наприклад шляхом укладення договорів перевезення для виконання поставок предмету закупівлі Замовнику. Наше підприємство залучає для перевезення небезпечних вантажів саме таких виконавців послуг з перевезення, які мають спеціалізований транспорт та відповідні дозволи для перевезення небезпечних вантажів, в том учислі уповноважених з безпеки перевезень та спеціально навчених водіїв. В той же час вищезазначена умова ТД вимагає від учасника надання свідоцтва про підготовку уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів та наказ про його призначення (копія), виданого саме на Учасника. Тобто такі умови ТД, по-перше, суперечать іншим умовам ТД, які дозволяють потенційним учасникам не мати власного транспорту та пов’язаних із здійсненням перевезень небезпечних вантажів персоналу і дозвільних документів, а по-друге фактично позбавляють учасників права залучати спеціалізованих перевізників на договірних підставах. За таких обставин вважаємо що ТД в зазначеній вище частині носить дискримінаційний характер по відношенню до тих учасників, які залучають до перевезення предмету Закупівлі третіх осіб (перевізників) на підставі договору про надання послуг та не мають власного спеціалізованого транспорту і документів, що вимагаються Замовником.
У зв’язку з цим вимагаємо внести зміни до ТД, які б чітко та недвозначно надавали учасникам право надання свідоцтва про підготовку уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів, наказ про його призначення (копія), виданих на перевізника, з яким учасник уклав відповідний договір на перевезення небезпечних вантажів.»
Надаємо відповідь:
У разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та/або використання їх на договірних умовах та/або отримання необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг) від інших фізичних/юридичних осіб, учасник подає документи, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою. В такому випадку учасник може подати свідоцтво про підготовку уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів, наказ про його призначення (копія), виданого на таку.фізичну/юридичну осіб. Замовник приймає такі документи до розгляду згідно із Законом України «Про публічні закупівлі»..
Щодо Вашого запитання 3 наступного змісту:
«В Додатку до ТД № 4 «Технічні вимоги», в п. 12 розділу «Інформація про відповідність запропонованого товару технічним вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена у складі тендерної пропозиції наступними документами» Замовник вимагає для здійснення поставок кислоти соляної 9% надання учасниками: Копія Ліцензії, виданої на Учасника на право здійснення діяльності з придбання; зберігання; перевезення прекурсорів (списку 2 таблиці ІV) Переліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів використання. Зазначений товар є речовиною (розчином), в якому вміст соляної кислоти становить 9%. Відповідно до примітки до списку 2 таблиці ІV Переліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.05.2000 р. № 770, тим же заходам контролю, що і прекурсори підлягають речовини, що містять не менш як 15% таких прекурсорів, як соляна кислота. Враховуючи вищезазначені вимоги Постанови № 770, розчин соляної кислоти 9%, не є прекурсором та не потребує отримання учасником ліцензії на право здійснення діяльності з придбання, зберігання, перевезення прекурсорів. За таких обставин вважаємо що ТД в зазначеній вище частині носить дискримінаційний характер по відношенню до тих учасників, які не здійснюють видів діяльності, пов’язаних з обігом прекурсорів, в тому числі і до нашого підприємства.
У зв’язку з цим вимагаємо виключити з ТД умову про надання копії Ліцензії, виданої на Учасника на право здійснення діяльності з придбання; зберігання; перевезення прекурсорів (списку 2 таблиці ІV) Переліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів використання.»
Надаємо відповідь:
Згідно з пунктом 22 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності, зокрема культивування рослин, включених до таблиці I Переліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, затвердженого Кабінетом Міністрів України, розроблення, виробництво, виготовлення, зберігання, перевезення, придбання, реалізація (відпуск), ввезення на територію України, вивезення з території України, використання, знищення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, включених до зазначеного Переліку, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори";
згідно з статтею 1 Закону України «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори» прекурсори наркотичних засобів і психотропних речовин (далі - прекурсори) - речовини, які використовуються для виробництва, виготовлення наркотичних засобів, психотропних речовин, включені до Переліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів;
згідно з статтею 2 Закону України «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори» таблиця IV містить прекурсори наркотичних засобів і психотропних речовин, включені до списків № 1 і № 2, обіг яких на території України обмежено та стосовно яких установлюються заходи контролю.
В Списку № 2 Таблиці IV Постанови Кабінету міністрів України від 6 травня 2000 р. № 770 зазначено «Соляна кислота» Примітка Речовини, що містять не менш як 45 відсотків таких прекурсорів, як сірчана кислота, та 15 відсотків таких прекурсорів, як соляна кислота, та 1,4-бутандіол (BDO,1,4-бутиленгліколь), підлягають тим же заходам контролю, що і прекурсори.
Статтею 6 Закону України «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори» встановлено Заходи контролю за обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, серед 23 заходів значиться також й ліцензування відповідних видів діяльності з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів.
Згідно з статтею 7 Закону України «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори» діяльність з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, включених до таблиць II і III Переліку, та прекурсорів, включених до таблиці IV Переліку, здійснюється суб’єктами господарювання за наявності в них ліцензії на здійснення відповідних видів діяльності, крім випадків, передбачених статтею 19 цього Закону.
Речовини, що містять не менш як 15 відсотків таких прекурсорів, як соляна кислота підлягають тим же заходам контролю, що і прекурсори, а саме застосування статті 6 Закону України «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори». При цьому діяльність з обігу прекурсорів, включених до таблиці IV Переліку, здійснюється суб’єктами господарювання за наявності в них ліцензії на здійснення відповідних видів діяльності.
Отже, вид господарської діяльності зберігання, перевезення, придбання, реалізація (відпуск) прекурсорів включених до переліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів в обов’язковому порядку підлягає ліцензуванню у разі наявності в них прекурсорів.
Речовини, що містять не менш як 15 відсотків таких прекурсорів, як соляна кислота підлягають тим же заходам контролю за обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, що і прекурсори, які передбачають, зокрема й отримання відповідної ліцензії.
Щодо Вашого запитання 4 наступного змісту:
«В Додатку до ТД № 4 «Технічні вимоги», в п. 13 розділу «Інформація про відповідність запропонованого товару технічним вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена у складі тендерної пропозиції наступними документами» Замовник вимагає надання учасниками: Копія Ліцензії , виданої на Учасника на право провадження господарської діяльності перевезення небезпечних вантажів вантажними автомобілями (видана у паперовому або електронному вигляді або шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань або інформація про прийняті рішення за відповідним видом господарської діяльності органом ліцензування) Додатком 2 до ТД «Кваліфікаційні критерії» передбачена можливість участі у даній процедурі закупівлі учасників, які не мають власних матеріально-технічних засобів, але мають змогу залучати матеріально-технічну базу інших суб’єктів господарювання на договірних засадах, наприклад шляхом укладення договорів перевезення для виконання поставок предмету закупівлі Замовнику. Наше підприємство залучає для перевезення небезпечних вантажів саме таких виконавців послуг з перевезення, які мають спеціалізований транспорт та відповідні дозволи для перевезення небезпечних вантажів, в тому числі ліцензію на право провадження господарської діяльності перевезення небезпечних вантажів вантажними автомобілями. В той же час вищезазначена умова ТД вимагає від учасника надання ліцензії, виданої саме на Учасника. Тобто такі умови ТД, по-перше, суперечать іншим умовам ТД, які дозволяють потенційним учасникам не мати власного транспорту та пов’язаних із здійсненням перевезень небезпечних вантажів персоналу і дозвільних документів, а по-друге фактично позбавляють учасників права залучати спеціалізованих перевізників на договірних підставах. За таких обставин вважаємо що ТД в зазначеній вище частині носить дискримінаційний характер по відношенню до тих учасників, які залучають до перевезення предмету Закупівлі третіх осіб (перевізників) на підставі договору про надання послуг та не мають власного спеціалізованого транспорту і документів, що вимагаються Замовником.
У зв’язку з цим вимагаємо внести зміни до ТД, які б чітко та недвозначно надавали учасникам право надання копії ліцензії на право провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних вантажів вантажними автомобілями, виданої на перевізника, з яким учасник уклав відповідний договір на перевезення небезпечних вантажів.»
Надаємо відповідь:
У разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та/або використання їх на договірних умовах та/або отримання необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг) від інших фізичних/юридичних осіб, учасник подає документи, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою. В такому випадку учасник може подати копію Ліцензії, виданої на таких фізичних/юридичних осіб на право провадження господарської діяльності перевезення небезпечних вантажів вантажними автомобілями (видана у паперовому або електронному вигляді або шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань або інформація про прийняті рішення за відповідним видом господарської діяльності органом ліцензування). Замовник приймає такі документи до розгляду згідно із Законом України «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.03.2021 00:01