-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Контейнер металевий для збору ТПВ.
річний план
Завершена
961 348.23
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 806.74 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 806.74 UAH
Період оскарження:
12.02.2021 08:52 - 25.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження неправомірного відхилення пропозиції
Номер:
4b1ffb78552e4a52b2475dfe1cc61ef2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-12-000153-b.b5
Назва:
Оскарження неправомірного відхилення пропозиції
Вимога:
Відповідно до Протоколу Комунального підприємства «Вднжитлокомсервіс» ВМР від 10.03.2021 № 8 «Щодо прийняття рішення уповноваженою особою» (далі – Протокол) пропозиція ТОВ «ВО «Релайн» була безпідставно відхилена, а саме:
У п.1. Протоколу Замовник - КП «Вднжитлокомсервіс» ВМР, зазначає, що при розгляді документів наданих Учасником - ТОВ «ВО «Релайн», а саме: №14 РЛ Відповідність товару вимогам та № 15 РЛ Пояснювальна записка та фото виявив на фото п’ять ребер жорсткості;
Відповідно до вимог Додатку 1 «Технічного завдання» Тендерної документації зазначено:
- «Наявність не менше 6 ребер жорсткості, для забезпечення міцності і надійності контейнера при товщині металу від 1,25 мм.»
Тобто, Замовником не зазначались будь-які уточнення щодо наявності ребер жорсткості з внутрішньої чи зовнішньої сторони контейнера!
Щодо даної підстави зазначаємо, що у запропонованого Учасником контейнера наявні навіть не 6-ть, а 11-ть ребер жорсткості, так як ребра формуються відносно площини листа-заготовки в обидві сторони. Це чітко видно на фото, якщо подивитись на внутрішню стінку контейнера.
Щодо підстави:
- «боковини кріпляться до корпусу суцільним зварним швом на зразку товару учасника застосований переривистий шов.»
Замовником були надані неправдиві дані, так як у тендерній документації Замовником не вимагався зразок товару, та у розумінні Закону «Про публічні закупівлі», зразки товару не є складовою пропозиції Учасника. Зауважимо, що зразок товару не вимагався Замовником у Учасника та не передавався Учасником Замовнику, свідченням цього є відсутність будь яких документів про передачу та вивчення зразку Товару, а саме: підтвердження одержання запиту на надання зразку товару, акт приймання-передачі зразку товару тощо.
Щодо підстав відхилення зазначених у п. 3 Протоколу:
Відповідно до ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції від 23.01.2021 не міститься такої підстави відхилення, як Учасником у складі тендерної пропозиції були надані неправдиві дані. Таким чином згідно розділу 3 п.5.7.; розділу 4 п.2, п.3. Відхилити тендерну пропозицію.
Враховуючи наведене, пропозиція Учасника була неправомірно відхилена Замовником з підстав та пунктів, відомих тільки Замовнику, зазначених у Протоколі від 10.03.2021 № 8.
Щодо п. 4. Протоколу в якому зазначено: Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у порядку, передбачено статтями 10 та 33 Закону.
Зауважуємо, що Замовником – КП «Вднжитлокомсервіс» ВМР було проігноровано виконання даного пункту Протоколу стосовно Учасника - ТОВ «ВО «Релайн».
Вимагаємо скасувати неправомірне рішення щодо відхилення пропозиції Учасника - ТОВ «ВО «Релайн».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.03.2021 19:29
Вирішення:
Детально ознайомившись з документацією учасника, а саме в частині технічних вимог до предмету закупівлі, замовник КП «Вднжитлокомсервіс»ВМР" прийшов до висновку про невідповідність контейнерів виробництва ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" технічним вимогам замовника, що відображено в протоколі №8 від 10 березня 2021 про відхилення пропозиції учасника ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" . У той же час учасником в змісті тендерної пропозиції були подані недостовірні дані, що відповідно до ЗУ України про держзакупівлі є причиною для відхилення ТП учасника (що так само відображено в протоколі). Проте в поданій в системі Прозоро вимозі учасник намагається проводити вільне трактування поданій ним інформації, довільно спотворюючи її на свій розсуд, не дивлячись на жорсткі вимоги ДСТУ . Таким чином видно, що учасник намагається ввести в оману замовника і має на меті зробити поставки замовнику свідомо неякісної продукції, яка не відповідає його технічним вимогам і характеризує себе виключно з негативного боку.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
11.03.2021 14:09
Підтвердження вирішення:
Відповідно, зважаючи на вищевикладене, рішення відповідальної особи замовника КП «Вднжитлокомсервіс» ВМР" є законним і правомочним.
Вимога
Відхилено
Щодо болтового з’єднання
Номер:
3442fbccec644e35aaea43f4a75f6fbc
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-12-000153-b.b4
Назва:
Щодо болтового з’єднання
Вимога:
Ознайомившись із умовами тендерної документації можна виявити факт наявності положень, які суперечать принципам здійснення публічних закупівель на засадах максимальної економії, ефективності та пропорційності, та порушують наше право брати участь у даних торгах.
Наша компанія є кваліфікованим постачальником якісних металевих контейнерів та має намір взяти участь у закупівлі, але технічні вимоги прописані Замовником не дають можливість запропонувати якісні контейнери.
Кронштейни для утримання коліс кріпляться до корпусу контейнера методом болтового з’єднання. Більшість світових виробників виготовляють контейнери, кронштейни для утримання коліс яких кріпляться до корпусу контейнера методом зварного з’єднання та лише один виробник контейнерів виготовляє контейнер із болтовим з’єднанням кронштейнів коліс. Наявність болтового з’єднання є специфічною особливістю, та ніяким чином не впливає на надійність та довготривалість експлуатації та навпаки погіршує якість контейнера. Наявність додаткових отворів для болтового кріплення сприяє швидкій появі корозійних проявів металу, що значно скорочує термін служби контейнера. Учасники, які мають намір запропонувати більш якісний контейнер, кронштейни для утримання коліс якого кріпляться до корпусу контейнера методом зварного з’єднання обмеженні у можливості участі.
Зазначення технічних характеристик контейнерів, які мають гірші показники та обмеження надання пропозицій на більш якісній контейнери може свідчити про корупційну змову між Замовником та потенційним Переможцем, що прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; запобігання корупційним діям і зловживанням та порушує норми законодавства, за що, передбачено відповідальність Уповноваженої особи та керівників Замовника. Дії Замовника можуть призвести до недопущення, усунення та обмеження конкуренції; спотворення результатів торгів, аукціону, тендеру; суттєве обмеження конкурентоспроможності суб’єктів господарювання на ринку без об’єктивно виправданих на те причин, що підпадає під тлумачення антиконкурентних узгоджених дій за що передбачена адміністративна відповідальність. Відповідно до частини 1 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення складання тендерної документації з порушенням вимог закону, тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. (1700 до 3400 гривень). Також, Кримінальним кодексом України передбачено відповідальність службових та посадових осіб Замовника. Закупівля здійснена без належного рівня конкуренції без досягнення максимальної економії тягне за собою відповідальність за ст. 191 Кримінального кодексу - привласнення, розтрати майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем карається обмеженням волі на строк до п'яти років або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років; за ст. 364 Кримінального кодексу – зловживання владою або службовим становищем карається арештом на строк до шести місяців або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, із штрафом від двохсот п’ятдесяти до семисот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Вимагаємо внести зміни та видалити із Тендерної документації вимогу щодо наявності болтового з’єднання кронштейнів для утримання коліс.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.02.2021 16:35
Вирішення:
Визначення потреби ,технічних та якісних характеристик до предмету закупівлі є виключним правом Замовника .
Замовник не вважає вимогу щодо "Кронштейни для утримання коліс кріпляться до корпусу контейнера методом болтового з'єднання " до тендерної документації дискримінаційною .
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
20.02.2021 10:39
Підтвердження вирішення:
Метод болтового з'єднання краще при обслуговуванні пошкодження коліс .
Вимога
Відхилено
Щодо габаритних розмірів
Номер:
dc26b6f90dde4e44bc3fa8e8d93d87b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-12-000153-b.b3
Назва:
Щодо габаритних розмірів
Вимога:
Ознайомившись із умовами тендерної документації можна виявити факт наявності положень, які суперечать принципам здійснення публічних закупівель на засадах максимальної економії, ефективності та пропорційності, та порушують наше право брати участь у даних торгах.
Наша компанія є кваліфікованим постачальником якісних металевих контейнерів та має намір взяти участь у закупівлі, але технічні вимоги прописані Замовником не дають можливість запропонувати якісні контейнери.
Замовником у Додатку №1 надане креслення предмету закупівлі із зазначенням детальних габаритних розмірів. Згідно чинних стандартів на території України основними розмірами, які впливають на функціональне використання контейнерів є висота, ширина та довжина.
Зазначення технічних характеристик контейнерів, які мають гірші показники та обмеження надання пропозицій на більш якісній контейнери може свідчити про корупційну змову між Замовником та потенційним Переможцем, що прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; запобігання корупційним діям і зловживанням та порушує норми законодавства, за що, передбачено відповідальність Уповноваженої особи та керівників Замовника. Дії Замовника можуть призвести до недопущення, усунення та обмеження конкуренції; спотворення результатів торгів, аукціону, тендеру; суттєве обмеження конкурентоспроможності суб’єктів господарювання на ринку без об’єктивно виправданих на те причин, що підпадає під тлумачення антиконкурентних узгоджених дій за що передбачена адміністративна відповідальність. Відповідно до частини 1 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення складання тендерної документації з порушенням вимог закону, тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. (1700 до 3400 гривень). Також, Кримінальним кодексом України передбачено відповідальність службових та посадових осіб Замовника. Закупівля здійснена без належного рівня конкуренції без досягнення максимальної економії тягне за собою відповідальність за ст. 191 Кримінального кодексу - привласнення, розтрати майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем карається обмеженням волі на строк до п'яти років або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років; за ст. 364 Кримінального кодексу – зловживання владою або службовим становищем карається арештом на строк до шести місяців або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, із штрафом від двохсот п’ятдесяти до семисот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Вимагаємо видалити креслення контейнера та визначити у Тендерній документації основні габаритні розміри відповідно до стандартів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.02.2021 16:34
Вирішення:
Креслення має орієнтовний характер .
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
22.02.2021 08:33
Підтвердження вирішення:
Технічна характеристока контейнера яка вказується у тендерній документації згідно ДСТУ 847: 2015.
Вимога
Відхилено
Щодо покриття контейнера
Номер:
f200ccdd558f45fc98a3afb1c0b76aa2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-12-000153-b.b2
Назва:
Щодо покриття контейнера
Вимога:
Ознайомившись із умовами тендерної документації можна виявити факт наявності положень, які суперечать принципам здійснення публічних закупівель на засадах максимальної економії, ефективності та пропорційності, та порушують наше право брати участь у даних торгах.
Наша компанія є кваліфікованим постачальником якісних металевих контейнерів та має намір взяти участь у закупівлі, але технічні вимоги прописані Замовником не дають можливість запропонувати якісні контейнери.
Замовником встановлена вимога що контейнер, який є предметом закупівлі повинен бути ґрунтований та фарбований. Наша компанія має досвід в постачанні аналогічного обладнання та може авторитетно заявити, що фарбовані контейнери, мають низький рівень адгезії, що негативним чином позначається на терміні служби покриття. Під дією ультрафіолету, опадів, низьких та високих температур фарба вигорає, тріскається. З часом, ділянки металу, на яких не залишилося фарби піддаються корозії та іржі, що негативно впливає на строк експлуатації. Наша компанія має намір запропонувати оцинковані контейнери, вартість яких менша ніж фарбованих, а якісні показники набагато кращі. Оцинковане покриття захищає метал від корозії і негативного впливу навколишнього середовища, тим самим забезпечуючи довговічність і міцність матеріалу. Під час цинкування на поверхні металу виникає захисний шар, що забезпечує антикорозійний ефект. Це є відмінною рисою, що робить конструкцію оцинкованих контейнерів стійкими до зовнішніх чинників та позитивно впливає на строк експлуатації.
Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Зазначення технічних характеристик контейнерів, які мають гірші показники та обмеження надання пропозицій на більш якісній контейнери може свідчити про корупційну змову між Замовником та потенційним Переможцем, що прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; запобігання корупційним діям і зловживанням та порушує норми законодавства, за що, передбачено відповідальність Уповноваженої особи та керівників Замовника. Дії Замовника можуть призвести до недопущення, усунення та обмеження конкуренції; спотворення результатів торгів, аукціону, тендеру; суттєве обмеження конкурентоспроможності суб’єктів господарювання на ринку без об’єктивно виправданих на те причин, що підпадає під тлумачення антиконкурентних узгоджених дій за що передбачена адміністративна відповідальність. Відповідно до частини 1 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення складання тендерної документації з порушенням вимог закону, тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. (1700 до 3400 гривень). Також, Кримінальним кодексом України передбачено відповідальність службових та посадових осіб Замовника. Закупівля здійснена без належного рівня конкуренції без досягнення максимальної економії тягне за собою відповідальність за ст. 191 Кримінального кодексу - привласнення, розтрати майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем карається обмеженням волі на строк до п'яти років або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років; за ст. 364 Кримінального кодексу – зловживання владою або службовим становищем карається арештом на строк до шести місяців або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, із штрафом від двохсот п’ятдесяти до семисот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо надати можливість подачі пропозицій на оцинковані контейнери шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.02.2021 16:33
Вирішення:
Звертаємо Вашу увагу щодо грунтованого , фарбованого контейнера який обгрунтовується позитивним досвідом експлуатації аналогічних контейнерів для збору твердих побутових відходів , надійністю конструкції і тривалістю строку придатності для використання .
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
20.02.2021 09:50
Підтвердження вирішення:
Оцинковане покриття є ненадійним тому що відлпмується та не захищає метал від корозії і негативного впливу від навколищнього середовища , контейнери виходять з ладу значно швидше .Вигорівший фарбований контейнер легко можна відновити , що забезпечує тривалість використання .
Вимога
Відхилено
Щодо посилання на EN 840-3
Номер:
8335e219afc74e56af9e9d8dac92f970
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-12-000153-b.b1
Назва:
Щодо посилання на EN 840-3
Вимога:
Ознайомившись із умовами тендерної документації можна виявити факт наявності положень, які суперечать принципам здійснення публічних закупівель на засадах максимальної економії, ефективності та пропорційності, та порушують наше право брати участь у даних торгах.
Наша компанія є кваліфікованим постачальником якісних металевих контейнерів та має намір взяти участь у закупівлі, але технічні вимоги прописані Замовником не дають можливість запропонувати якісні контейнери.
Замовником встановлено, що контейнери повинні відповідати вимогам EN 840-3. Варто зазначити, що стандартом EN 840-3 передбачено наявність кришки сферичної форми, що у свою чергу впливає на загальну форму бокових стінок контейнера. Також Замовником зазначено, що контейнери, які є предметом закупівлі, повинні бути без кришки. Таким чином, вимога щодо відповідності контейнерів EN 840-3 недоцільна, адже контейнер без кришки не може відповідати вимогам даного стандарту.
Зазначення технічних характеристик контейнерів, які мають гірші показники та обмеження надання пропозицій на більш якісній контейнери може свідчити про корупційну змову між Замовником та потенційним Переможцем, що прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; запобігання корупційним діям і зловживанням та порушує норми законодавства, за що, передбачено відповідальність Уповноваженої особи та керівників Замовника. Дії Замовника можуть призвести до недопущення, усунення та обмеження конкуренції; спотворення результатів торгів, аукціону, тендеру; суттєве обмеження конкурентоспроможності суб’єктів господарювання на ринку без об’єктивно виправданих на те причин, що підпадає під тлумачення антиконкурентних узгоджених дій за що передбачена адміністративна відповідальність. Відповідно до частини 1 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення складання тендерної документації з порушенням вимог закону, тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. (1700 до 3400 гривень). Також, Кримінальним кодексом України передбачено відповідальність службових та посадових осіб Замовника. Закупівля здійснена без належного рівня конкуренції без досягнення максимальної економії тягне за собою відповідальність за ст. 191 Кримінального кодексу - привласнення, розтрати майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем карається обмеженням волі на строк до п'яти років або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років; за ст. 364 Кримінального кодексу – зловживання владою або службовим становищем карається арештом на строк до шести місяців або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, із штрафом від двохсот п’ятдесяти до семисот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Вимагаємо прибрати посилання на стандарт EN 840-3 як таке, що протирічить технічній специфікації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.02.2021 16:29
Вирішення:
Ми керуємось діючим в Україні стандартом ДСТУ 847 :2015 основою дна є сферична форма , що і вказано у стандарті
ЕN 840-3 . Даний товар не є ексклюзивним , у нашому місті всі контейнери з такою характеристикою тому бажаємо ,щоб тип товару був однотипний .
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
19.02.2021 09:39
Підтвердження вирішення:
Керуємось діючим в Україні стандартом ДСТУ 847 :2015 контейнер без кришки є доцільною вимогою .