• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 33140000-3 (Медичні матеріали). Бинти гіпсові 3, 15 см х 2,7 м. код НК 024:2019 33056 - Матеріал для накладення гіпсової пов'язки; Бинти гіпсові 3, 20 см х 2,7 м код НК 024:2019 33056 - Матеріал для накладення гіпсової пов'язки; Бинти гіпсові 2, 10 см х 2,7 м. код НК 024:2019 33056 - Матеріал для накладення гіпсової пов'язки; Бинти гіпсові 3, 12 см х 2,7 м. код НК 024:2019 33056 - Матеріал для накладення гіпсової пов'язки; Дренаж типу Редон Fr 12 (4.0). код НК 024:2019 14191 Трубка, дренаж; Дренаж типу Редон Fr 15 (5.0) . код НК 024:2019 14191 Трубка, дренаж; Дренаж типу Редон Fr 18 (6.0). код НК 024:2019 14191 Трубка, дренаж; Кетгут 4 (USP 0), без голки, довжина нитки: 150 см. НК 024:2019 – 13898 Хірургічна нитка. Нитка хірургічна, USP 2/0 (М3), Кетгут 3 (USP 0), без голки, довжина нитки: 150 см .НК 024:2019 – 13898 Хірургічна нитка. Нитка хірургічна, USP 2/0 (М3) Джгут венозний №1.НК 024:2019 - 58128 Джгут на верхню / нижню кінцівку, одноразового використання. Лезо для скальпеля розмір MEDICARрозмір 21,22,. Код НК 024:2019-37445 Лезо хірургічне одноразове для скальпелю MEDICARE. Набір гінекологічний №3, код НК 024:2019 44059 - Одноразовий акушерсько-гінекологічний. Одноразовий електрод з адгезивної піни 50мм №30 код нк НК 024 2019 35035 -одноразовий електрод з адгезивної піни 50мм. Тест смужки для визначення вагітності №1. код НК 024:2019:54212 Загальний хоріонічний гонадотропін людини (ХГЛ) IVD, реагент) Швидкий тест на визначення Тропоніну І, №1,уп. Шпатель отоларингологічний деревяний №1. код НК 024:2019:42461 Депрессор для язика оглядовий. Кружка Есмарха набір іригаційний, 2,5л. код НК 024:2019 35050 - Набір для клізми. Стрічка діаграмна 110х25.код НК 024:2019:16754 – Папір для реєстрації електрокардіограм. Стрічка діаграмна 80x23. код НК 024:2019:16754 – Папір для реєстрації електрокардіограм. Бинт в’язаний медичний нестерильний 10см х 5 м.НК 024:2019 10281); бинт марлевий медичний не стерильний 7м х 14 см тип 17. Щіточка гінекологічна цервікальна (GYNAECOLOGICAL BRUSH) (GYNAECOLOGICAL BRUSH). код НК 024:2019 32368 Щітка цитологічна цервікальна. Ємність стерильна на 60 мл. Код НК 024:2019 31400 Контейнер для збору проб сечі стерильний IVD. Ємність стерильна на 30 мл. Код НК 024:2019 31400 Контейнер для збору проб сечі стерильний IVD. Вікрил: № 2,0; №3,0; Код НК 024:2019- 13908 Розсмоктуючий шовний матеріал Вікрил VICRIL. (ETHICON) SH plus 26 mm 1/2 c 75 cm W9121 № 2-0;№3-0. Пролен : №2; №3. НК 024:2019 код 13909 - Пролен 2\0,3\0 голка 26 мм з 2-ма голками. Зонд шлунковий:№30;№33. НК 024:2019: 38561 Зонд назогастральний орогастральний.

Місцезнаходження замовника : 31000 Хмельницька обл., м. Красилів ,вул.Грушевського,140. Категорія замовника : юридична особа яка є розпорядником та одержувачем державних коштів.

Завершена

198 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 990.00 UAH
Період оскарження: 11.02.2021 22:46 - 18.02.2021 22:51
Вимога
Залишено без розгляду

ЛИСТ-ПРОПОЗИЦІЯ

Номер: e874db4fb9424869ad7d1e46710f8657
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-11-007123-b.b1
Назва: ЛИСТ-ПРОПОЗИЦІЯ
Вимога:
Науково-виробнича організація «Каммед», має честь висловити свою глибоку повагу усім членам Тендерного комітету. ТОВ НВО «Каммед» - український виробник одноразового медичного інструментарію. Підприємство виготовляє високоякісні дренажі, зонди, катетери, спеціальні медичні голки, та інші види медичної продукції, що широко застосовуються у різних сферах медицини. Фабрика «Каммед», детально ознайомившись із документацію, просить Вас, виділити окремим лотом нашу пропозицію (пропозиція із переліком медичних виробів НВО «Каммед» додається). Виділивши в окремий лот медичну продукцію НВО «Каммед», дасть можливість вітчизняному виробнику брати участь у зазначеному тендері, минуючи посередників. Сподіваємося на ваше розуміння та співпрацю.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! На Вашу вимогу про внесення змін до тендерної документації згідно процедури на закупівлю код ДК 021:2015:33140000-3 — Медичні матеріали яка полягає у внесенні змін до тендерної документації, шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації даної процедури закупівлі, мотивуючи вказане максимальною ефективністю, економією та конкуренцією, при цьому Вами чітко вказано можливість поставки конкретних позицій закупівлі, повідомляємо наступне: Замовник при здійсненні закупівель, керується принципами здійснення закупівель відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами та доповненнями), а саме (далі-Закон): Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. При цьому Ваша вимога з зазначенням конкретних позицій, за якими Ви маєте можливість здійснити поставку та виокремлення їх в окремі предмети закупівлі, суперечить принципам здійснення закупівель у відповідності до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами та доповненнями), оскільки виокремлення позицій відбуватиметься під конкретного учасника закупівель. Крім того повідомляємо, що Замовник визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на уповноважену особу щодо вибору предмета закупівлі чи його обгрунтування. При складанні тендерної документації, Замовником дотримано вимоги статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами та доповненнями), з метою недискримінації Учасників технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинне бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Замовником в повному обсязі дотримано вимогу статті. У разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз «або еквівалент». Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацією, учасник повинен надати у складі Тендерної пропозиції належним чином засвідчені копії документів, які підтверджують еквівалентність запропонованого товару, зазначеному у цій документації. Відповідно до пункту першого розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року №454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №448/28578 (зі змінами та доповненнями), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Таким чином, замовник має право, але не зобов’язаний, визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти). Разом з тим, згідно статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами та доповненнями) (далі-Закон): Найбільш економічно вигідна пропозиція – пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону. Також, наголошуємо, що згідно частини другої статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами та доповненнями) (далі-Закон): Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України № 436-IV від 16 січня 2003 року (зі змінами та доповненнями) передбачає свободу підприємництва, а саме: Підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Отже діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Враховуючи вищевикладене, Комунальне некомерційне підприємство «Красилівська багатопрофільна лікарня» розгляне всі пропозиції Науково-виробничої організації «Каммед» в процедурі закупівлі згідно чинного законодавства з дотриманням принципів здійснення закупівель та сподівається на Вашу участь у торгах з охопленням всього переліку необхідних виробів медичного призначення. З повагою, Комунальне некомерційне підприємство «Красилівська багатопрофільна лікарня»
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.02.2021 15:11