-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Лот 1 - Бензин моторний марки А- 95; Лот 2 - Бензин моторний марки А-92; Лот 3 - Дизельне паливо; Лот 4 - Дизельна олива
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД_ПАЛИВО", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону.
Завершена
1 500 320.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 320.00 UAH
мін. крок: 0% або 320.00 UAH
Період оскарження:
11.02.2021 19:37 - 23.02.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо дискримінаційних умов Тендерної документації
Номер:
0f2c02d7e8cb4ba0838758b1b19ac152
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-11-006488-c.a1
Назва:
Щодо дискримінаційних умов Тендерної документації
Вимога:
1. Вимагаємо вилучити дискримінаційні умови Тендерної документації щодо:
- надання гарантійного листа від власника (орендаря) АЗС про можливість відпуску палива на умовах передбачених п. 6. цього додатку до тендерної документації на користь Замовника.
У разі незадоволення вимоги вимушені будемо звернутися до АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- Новомиргородська міська рада.pdf 16.02.2021 22:05
Дата подачі:
16.02.2021 22:05
Вирішення:
Під час формування положень тендерної документації, технічної частини до предмета закупівлі в тому числі, Замовником приймались рішення щодо встановлення виключно суттєвих істотних показників, що в повній мірі задовольняють потребу кінцевого споживача.
Вами стверджується нібито про встановлення за Документацією дискримінаційних умов, слід зауважити, спершу саме на понятті «дискримінації». Так, Закон України від 06.09.2012 № 5207-VI «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» встановлює визначення даному поняттю котре являє собою ситуацію, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
Так за вимогою Вами наголошується, що вимога про надання в складі тендерної пропозиції зі сторони учасника, гарантійного листа від власника (орендаря) АЗС про можливість відпуску палива на умовах тендерної документації на користь Замовника є дискримінацією.
Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 затверджено «Правила роздрібної торгівлі нафтопродуктами» далі – Правила. Відповідно до абзацу другого пункту 3 Правил: «Торгівля нафтопродуктами, призначеними для відпуску споживачам, здійснюється через мережу автозаправних станцій, автогазозаправних станцій та автогазозаправних пунктів.». Таким чином учасники, що реалізують пальне, в тому числі через електронну систему закупівель приймаючи участь в публічних торгах повинні мати власні АЗС або мати договірні відносини з власниками АЗС.
Відтак, Замовник має зустрічне питання, яке напевне і не потребує відповіді з Вашої сторони, оскільки воно містить риторичний характер. В чому полягає обмеження, реалізації або користуванні правами, коли Замовник просить звичайний лист від учасника, котрий є власником АЗС або від контрагента учасника за договірними відносинами, який є безпосереднім власником автозаправних станцій, з мережі яких в подальшому буде здійснюватися відпуск пального? Адже, така вимога ідентична до вимоги про надання листа-відгуку по аналогічному договору, що засвідчує факт наявності досвіду виконання відповідних правочинів, за умови що учасник не являється власником АЗС.
За вимогою Вами пропонується, що достатнім підтвердженням партнерських відносин між Учасниками та партнером є відповідні партнерські договори, які надаються Учасниками. За оскаржуваних Вами умов тендерної документації Замовнику не зрозуміло чим саме Вас обмежено у зверненні до власних партнерів з проханням в строк, що не є меншим за 15 календарних днів, виготовити гарантійного листа.
Відповідна умова, зумовлена в першу чергу тим, що Замовник мав гіркий досвід по недоотриманні пального з мережі АЗС, оскільки в пред’явлених діючих документах на отримання товару, було відмовлено власником такої мережі автозаправних станцій. Та задля врегулювання таких обставин, запропоновано Замовнику звернутись до власного постачальника документів, на основі яких здійснювався відпуск пального і замовнику, як кінцевому споживачу, навіть нічим було апелювати до власника мережі АЗС та залишилось лише одне – відкривати господарський спір зі свої постачальником. Тому, задля уникнення і разом з тим, залучення до вирішення подібних ситуацій власників АЗС, встановлено відповідну вимогу.
Поряд з тим, Замовник глибоко переконаний в тому, що відповідна умова за тендерною документацією не містить жодної дискримінації, тому залишає Вашу вимогу без задоволення.
Статус вимоги:
Відхилено