• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (Послуги з заправки, відновлення картриджів, ремонту та технічному обслуговуванню офісної техніки)

1. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складені безпосередньо учасником для участі у даній процедурі закупівлі, повинні бути викладені українською мовою. Всі інші документи тендерної пропозиції можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. 2. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Державної міграційної служби України кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів тендерної пропозиції). Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання; реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його місцезнаходження, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити бенефіціара - назву, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, банківські реквізити – «Державна міграційна служба України, 37508470, 01001, м. Київ, вул. Володимирська, 9, п/р UA 708201720343190003000078660 в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172»; реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункту 3 Розділу 3 тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “ ” 202 р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу 3 тендерної документації”; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 11 000,00 грн. (Одинадцять тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів з дня кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис особи, яка підписала гарантію, та електронну печатку банку-гаранта. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника.

Завершена

397 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 988.75 UAH
Період оскарження: 11.02.2021 19:08 - 23.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення

Номер: 67db9435c1624673ae82e947c4fa1a37
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-11-006380-c.a1
Назва: Неправомірне відхилення
Вимога:
Доброго дня, Шановний Замовнику! Доводимо до Вашого відома, що згідно п. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Тому, керуючись ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», та у зв’язку з прийняттям рішення, що викладене у вигляді «Протоколу засідання тендерного комітету апарата Державної міграційної служби України щодо розгляду тендерних пропозицій, поданих на участь у відкритих торгах на закупівлю «Код ДК 021:201 - 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (Послуги з заправки, відновлення картриджів, ремонту та технічному обслуговуванню офісної техніки) від 04.03.2021 року», в частині відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.», вимушені звернутися до Вас через електронну систему закупівель з вимогою, оскільки вважаємо аргументацію недостовірною. Також вимагаємо надати додаткову інформацію про причини невідповідності тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.» умовам Тендерної документації. При наданні відповіді просимо звернути увагу, що тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.» не містить підстав для відхилення, адже: 1. У п. 12 Додатку №4 до Тендерної документації встановлено вимогу: «Учасник повинен забезпечити повну заправку чи відновлення картриджів до лазерних принтерів відповідно до технічних характеристик конкретного зразка принтеру з обов’язковим використанням нових комплектуючих, які відповідають усім вимогам, що встановлені діючими нормативними актами України та ресурсам, які встановлені відповідними виробниками принтерів. Якість заправлених/відновлених картриджів картриджів повинна відповідати стандартам STMC. При наданні послуг використовуються витратні матеріали торгової марки Static Control Components. На підтвердження виконання заданих вимог Учасник надає: … - авторизаційний лист, виданий виробником витратних матеріалів або його офіційним дистриб’ютором, про те, що виконавець є офіційним партнером виробника (дистриб’ютора). Авторизаційний лист повинен бути адресований замовнику, містити ідентифікатор та предмет закупівлі, а також інформацію про те що, витратні матеріали та запчастини до принтерів i копіювальних апаратів сумісні з оригінальним обладнанням i не шкодять їхній роботі.» Так на виконання зазначеної вимоги Товариство з обмеженою відповідальність «В.М.» надало у складі тендерної пропозиції Авторизаційний лист №52/01-21 від 16.02.2021 року, Лист авторизації №211-30/01-03 від 24.02.2021 року, Сертифікат виданий компанії ТОВ «В.М.» (дійний до 31.12.2021 року), Сертифікат ексклюзивного дистриб’ютора Товариства з обмеженою відповідальністю «МАККОН» від 01.01.2020 року. Подані документи свідчать про виконання вимоги п. 12 Додатку №4 до Тендерної документації, оскільки Авторизаційний лист №52/01-21 від 16.02.2021 року та Лист авторизації №211-30/01-03 від 24.02.2021 року видані офіційними партнерами виробника витратні матеріали торгової марки Static Control Components, а також містять інформацію про те, що витратні матеріали та запчастини до принтерів i копіювальних апаратів сумісні з оригінальним обладнанням i не шкодять їхній роботі. До того ж Лист авторизації №211-30/01-03 від 24.02.2021 року, як і вимагалося в Тендерній документації, адресований Замовнику, містить ідентифікатор та предмет закупівлі, а також інформацію про те що, витратні матеріали та запчастини до принтерів i копіювальних апаратів сумісні з оригінальним обладнанням i не шкодять їхній роботі. Враховуючи викладене, вимога п. 12 Додатку №4 до Тендерної документації щодо надання авторизаційного листа виконана у повному обсязі, а тому не може слугувати підставою для відхилення учасника. 2. У п. 22 Додатку №4 до Тендерної документації зазначено: «Надання Послуг здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства в галузі охорони навколишнього природного середовища, правил протипожежної безпеки, охорони 41 праці та інших нормативно-правових документів. Учасник повинен надати чинний договір з спеціалізованою компанією, яка має право здійснювати утилізацію небезпечних відходів (надати копію договору та підтверджуючий (і) акт (и) про утилізацію картриджів та відпрацьованого тонеру).» На виконання зазначеної вимоги Товариство з обмежено відповідальністю «В.М.» надало у складі тендерної пропозиції копію Договору №УТ-165-Н на здійснення обслуговування у сфері поводження з безпечними та небезпечними відходами від 29.12.2020 року. Зазначений договір укладений з Товариством з обмеженою відповідальністю «ДСЛ-2010», та діятиме до 31.12.2021 року. Згідно ліцензійного реєстру поводження з небезпечними відходами (посилання на сайт Реєстру - https://mepr.gov.ua/content/perelik-licenziativ-na-provadzhennya-gospodarskoi-diyalnosti-z-povodzhennya-z-nebezpechnimi-vidhodami.html ) Товариство з обмеженою відповідальністю «ДСЛ-2010» (код ЄДРПОУ 37450720) має безстрокову ліцензію на поводження з відходами, а саме збирання, зберігання, оброблення, УТИЛІЗАЦІЮ, знешкодження. До «Договору №УТ-165-Н на здійснення обслуговування у сфері поводження з безпечними та небезпечними відходами від 29.12.2020 року» додано копію Акту здачі-приймання робіт (надання послуг) №98 від 16 лютого 2021 року, яким підтверджується утилізація картриджів та відпрацьованого тонеру. Отже, Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» виконало вимогу п. 22 Додатку №4 до Тендерної документації, а тому учасник не може бути відхилений з цієї підстави. Враховуючи викладене вище, вимагаємо: 1) надати додаткову інформацію про причини невідповідності тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.» умовам Тендерної документації; 2) у випадку відсутності додаткової інформації (аргументованих підстав для відхилення) просимо скасувати рішення, що оформлене у вигляді «Протоколу засідання тендерного комітету апарата Державної міграційної служби України щодо розгляду тендерних пропозицій, поданих на участь у відкритих торгах на закупівлю «Код ДК 021:201 - 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (Послуги з заправки, відновлення картриджів, ремонту та технічному обслуговуванню офісної техніки) від 04.03.2021 року», в частині відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.». У випадку не задоволення даної Вимоги щодо скасування «Протоколу засідання тендерного комітету апарата Державної міграційної служби України щодо розгляду тендерних пропозицій, поданих на участь у відкритих торгах на закупівлю «Код ДК 021:201 - 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (Послуги з заправки, відновлення картриджів, ремонту та технічному обслуговуванню офісної техніки) від 04.03.2021 року» будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України у відповідності до положень ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вирішення: Відповідно до п.12 Додатку 4 Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати авторизаційний лист, виданий виробником витратних матеріалів або його офіційним дистриб’ютором, про те, що виконавець є офіційним партнером виробника (дистриб’ютора). Авторизаційний лист повинен бути адресований замовнику, містити ідентифікатор та предмет закупівлі, а також інформацію про те що, витратні матеріали та запчастини до принтерів i копіювальних апаратів сумісні з оригінальним обладнанням i не шкодять їхній роботі. У складі тендерної пропозиції ТОВ «В.М.» надано: - авторизаційний лист від ТОВ «Маккон»,(від 16.02.2021 №52/01-21) як офіційного і ексклюзивного дистриб’ютора в Україні компанії Static Control Components, яким ТОВ «Маккон» підтверджує статус ТОВ «В.М.» як офіційного партнера дистриб’ютора; - сертифікат ексклюзивного офіційного дистриб’ютора Static Control Components Inc., виданий ТОВ «Маккон»; - сертифікат регіонального дилера з продажу витратних матеріалів TM Static Control, Makkon, Dayton, виданий ТОВ «В.М.»; - лист авторизації від ТОВ «В.М.», як офіційного партнера дистриб’ютора. Зважаючи на вимоги тендерної документації у складі тендерної пропозиції вимагалося надання авторизаційного листа від виробника витратних матеріалів або його офіційного дистриб’ютора. Згідно наданих документів та інформації офіційним дистриб’ютором виробника є ТОВ «Маккон», ТОВ «В.М.» є офіційним партнером дистриб’ютора Авторизаційний лист ТОВ «Маккон» (від 16.02.2021 №52/01-21)не адресований замовнику та не містить інформації про ідентифікатор та предмет закупівлі. П.22 Додатку 4 Тендерної документації передбачено, що надання Послуг здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства в галузі охорони навколишнього природного середовища, правил протипожежної безпеки, охорони праці та інших нормативно-правових документів. Учасник повинен надати чинний договір з спеціалізованою компанією, яка має право здійснювати утилізацію небезпечних відходів (надати копію договору та підтверджуючий (і) акт (и) про утилізацію картриджів та відпрацьованого тонеру). На виконання вказаної вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «В.М.» надані: - копія договору від 29.12.2020 №УТ-165-Н між учасником та ТОВ «ДСЛ-2010»; - акт здачі-приймання робіт (надання послуг) №98 від 16.02.2021 до договору від 29.12.2020 №УТ-165-Н, відповідно до якого були надані послуги збирання, зберігання з метою подальшої утилізації залишків тонера поліграфічного (у т.ч. патрони). Зазначений акт здачі-приймання робіт (надання послуг) №98 від 16.02.2021 до договору від 29.12.2020 №УТ-165-Н не містить інформації про утилізацію картриджів. З огляду на викладене, рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «В.М.» повністю відповідає вимогам чинного законодавства.
Статус вимоги: Не задоволено